У Кобеляках буде збудований реабілітаційний центр для військових із зони АТО

У Кобеляках буде збудований реабілітаційний центр для військових із зони АТО

Сьогодні виконавчий комітет Кобеляцької міської ради задовольнив клопотання Української Греко-католицької Церкви щодо виділення земельної ділянки для будівництва реабілітаційного центру для військовослужбовців із зони АТО. Майбутній заклад в Кобеляках стане першим подібним центром в Україні. Він має з’явитися на території кобеляцького мікрорайону Заворскло.

В якості представників замовника будівництва центру на засіданні міськвиконкому були отець Андрій та директор благодійного фонду «Кобеляцька Батьківщина» Ніна Ясинська. Отець Андрій зазначив, що реабілітаційний центр буде збудовано за кошти канадських благодійників, зібрані через греко-католицьку релігійну громаду. А за словами Ніни Ясинської, будівництво закладу та його майбутнє утримання здійснюватиметься через благодійний фонд безпосередньо канадськими спонсорами.

Стало відомо, що на території майбутнього реабілітаційного центру будуть розміщені будівлі храму, житлового та медичного корпусів, господарські споруди, спортивний майданчик та інші необхідні приміщення. Сам заклад буде компактним і потребує не надто багато землі. А ще, всі його будівлі будуть змонтовані з екологічно чистого дерева. Центр прийматиме з усієї України колишніх військових із зони АТО на реабілітацію після лікування. Тут працюватимуть кілька десятків фахівців, зокрема лікарів, психологів, медсестер та інших спеціалістів.

Міський голова Олександр Ісип підтримав ідею відновлення Кобеляками статусу загальнодержавної здравниці та запевнив організаторів проекту, що міська влада готова бути партнером у його реалізації. Після цього члени міськвиконкому одноголосно прийняли рішення про надання дозволу релігійній організації на розробку проекта відведення земельної ділянки площею 2 га по вул.Заворскло (права частина) під будівництво реабілітаційного центру.


Автор: Кобеляцька міська рада
24 квітня 2015, 11:40 | Кобеляки | Суспільство



1. Читач2 / 24 квітня 2015, 16:06 Цитувати
Про яку здравницю, пане Ісипу, говорите? Сміття на кожному вуглі, зграі собак, ями на ямі навіть у центрі(площа Перемоги тому приклад), а Ви з Галушком на всіх сайтах пишете про "титанічну" роботу. Що то значить-вибори наближаються!
2. не за баром / 25 квітня 2015, 20:37 Цитувати
суботник - тож тоталітарний симвіл! Як можна?????
3. Махоммед / 25 квітня 2015, 21:49 Цитувати
5.Виборець
« міський голова Ісип, замість того, щоб організувати прибирання смітників у нашому місті, витанцьовував на сцені РЦКД.»

Сьогодні ж Шабат (Субота), він у суботу не працює, як його ортодоксальні покровителі.
8.не за баром
«суботник - тож тоталітарний симвіл! Як можна?????»

Я й сам не розумію. Суботник у свій час придумав Ленін коли щось не поділив з іудеями за що вони його потім і стріляли. Потім суботник вже був по інерції і втратив свій зміст. А тепер іудеї його знову відроджують. Ну їхню "логіку" не так просто зрозуміти.
4. Махоммед / 26 квітня 2015, 08:47 Цитувати
14.Кобелячанка
«
Та я якраз Кобелячанка, а ти хоть і родився в Кобеляках, все своє життя служив в радянській армії в росії»

Може б хтось заперечував а я навмисне не буду. От тільки як ти така всевидяча не бачиш того що роблять з твоєю країною, та і містом? І не бачиш хто це робить, мабуть поганеннько в школі вчилася.
14.Кобелячанка
«"мєчтаєш" про колишню жизнь, дивися російське тб і вчиш нас як треба жити бо вважаєш себе найгрмотнішим.»

Я не про "колишню жизнь" мечтаю а вже хоча б про яку небудь, про просте виживання. ТБ я вже давно не дивлюся ні російське ні українське ні будь яке інше. Це ж просто небезпечно для здоровя. І кого це я вчу як жити? Я просто висловлюю свою думку, точку зору, це ж так демократично. Чи може ні? Тай мене ніхто і не слухає. Якби слухали не зробили б Майданів по чужим сценаріям дивись може б вже обрали ншого президента. Але тоді б точно не було війни, були б живі люди, не був би такий курс гривні, не було б таких тарифів, не вбивали б журналістів. Врешті, можна було б і Януковича попросити підняти тарифи, опустити гривню, навіть підписати жадану вами угоду, але ... все б це було без війни і жертв. Чи щось не так написав?
5. Махоммед / 26 квітня 2015, 08:55 Цитувати
15.Боб Роб
«
Какое умозаключєніє.А Махоммєд чітаєт комєнтарій на заборє.:)»

Біваєт что і на заборє чітаю. Особліво кагда пішут про Ісипа ілі про попа-беса. Про тєбя єщьо нє чітал.
А єслі твой сарказм касаєтся Донбаса, так у мене там родичі і нормальні друзі живуть тож мені навіть і читати нічого не треба.
6. Боб Роб / 26 квітня 2015, 09:27 Цитувати
17.Махоммед
«Біваєт что і на заборє чітаю»

.
16.Махоммед
« ТБ я вже давно не дивлюся ні російське ні українське ні будь яке інше. »
Тепер зрозуміло :)
17.Махоммед
« Про тєбя єщьо нє чітал.»
Просто в іспользованих тобой істочніках про мєня нє пішут.
17.Махоммед
« так у мене там родичі і нормальні друзі живуть»
А мої тимчасово виїхали.
16.Махоммед
« Тай мене ніхто і не слухає. Якби слухали не зробили б Майданів по чужим сценаріям дивись може б вже обрали ншого президента»
О!Месія,приношу тобі в дар оцю священу корову)О:

16.Махоммед
«Я не про "колишню жизнь"»
Тепер задумуюсь,й чому вона мене невлаштовувала?Повернувся б.Та це так,фантазії.
7. не за баром / 26 квітня 2015, 12:13 Цитувати
15.Боб Роб
«.З сєпарами все зрозуміло,вони самі обрали свою долю,а простих жителів донбаса жаль.»

а мені незрозуміло. обрали свою долю, бо не скакали на майдані?
8. Боб Роб / 26 квітня 2015, 12:37 Цитувати
20.не за баром
«а мені незрозуміло. обрали свою долю, бо не скакали на майдані?»
Бо бандюки!
20.не за баром
« скакали на майдані?»

Й там скакали різні.Але більшість нормальних українців без бзика про якісь народні республіки,й без москальскакунства.
9. Махоммед / 26 квітня 2015, 15:47 Цитувати
18.Боб Роб
«Просто в іспользованих тобой істочніках про мєня нє пішут.»

Мова йшла про один істочнік - забор. Ти ж читай уважно.
18.Боб Роб
«О!Месія,»

Сміх крізь сльози ще буде, підожди.
18.Боб Роб
«Повернувся б.Та це так,фантазії.»

Знаєш, інколи буває так що дорога на яку тебе загнали веде в болото і якщо хочеш з нього вилізти і вижити то треба вернутися туди звідкіль починав в нього залазити. Бо чого, чого, а сусаніних у нас хоч відбавляй.
21.Боб Роб
«Бо бандюки!»

Який ти скорий на висновки. А уяви що Добасс скакав на Майдані за тайожний союз і захватив би владу як ця хунта. А тоді якби вони прийшли до тебе і сказали буде так як ми хочемо а не так як на полтавщині. Невдалий приклад, бо на полтавщині всі, як вівці, а от Галичина б не пішлиа і однозначно взялася б за зброю. Та вона й так за неї першою взялася. Вони ж приклад показали як захоплювати ОДА, МВС, СБУ чи ти вже забув? Тільки їхня думка правильна, бо вони люди, а донбас не люди. Це вони такої ідеології нахапалися у своїх побратимів іудеїв.
10. Боб Роб / 26 квітня 2015, 18:07 Цитувати
22.Махоммед
«Бо чого, чого, а сусаніних у нас хоч відбавляй»

Це точно!Тут згоден на всі100%.
22.Махоммед
« А уяви що Добасс скакав на Майдані за тайожний союз і захватив би владу як ця хунта. А тоді якби вони прийшли до тебе і сказали буде так як ми хочемо а не так як на полтавщині. »

А що уявляти,так й було б.Тому й АТО щоб ті сєпари до мене додому не прийшли.
23.Анатолій
«Журналістка Валерія Івашкіна провела у Донецьку опитування українською мовою»

Так не те запитання задавала.От якби спитала про місцевих мародерів,про казачків,про кадировців,було б цікаве інерв"ю.Д
23.Анатолій
«Журналістка Валерія Івашкіна провела у Донецьку опитування українською мовою»

Й для чого в російськомовному Донецьку на українській мові розпитувати?А зрозумів,це провокація.
23.Анатолій
« По логіці шановного Боб Роба - всі вони "сєпари і бандюки"?.»
А що,всі вони після інтерв"ю дали чергу з АК по журналістці?Бандюками я назвав вбивць,а не інакомислячих.Але й з тими відповідями не все так просто.
11. Анатолій / 26 квітня 2015, 19:07 Цитувати

Тобто - заговорити у Львові по російському - теж провокація?))) Але, як бачите, "інакомислячі" на провокацію не повелися і,як ви висловилися, "черги з АК ніхто не дав. Я про інше - своє бачення ситуації висловлювали в основному повністю адекватні і цілком цивільні люди, яких ми, начебто, повинні рятувати від "сєпарів-бандюків" і "окупантів". На мій погляд, всі вони аж ніяк не виглядають замученими і затравленими "мародерами, козачками і кадировцями". Ні?
24.Боб Роб
«Й для чого в російськомовному Донецьку на українській мові розпитувати?А зрозумів,це провокація.»

24.Боб Роб
«От якби спитала про місцевих мародерів,про казачків,про кадировців,було б цікаве інерв"ю»

12. Мохаммед огли / 26 квітня 2015, 19:22 Цитувати
24.Боб Роб
«Тому й АТО щоб ті сєпари до мене додому не прийшли.»

До тебе додому прийшли іудеї, а ти ще й доси корчиш із себе патріота. Або нічого не розумієш, або сам із обраного народу і грузиш тут всяку всячину.
13. Мохаммед огли / 26 квітня 2015, 19:34 Цитувати
25.Анатолій
«На мій погляд, всі вони аж ніяк не виглядають замученими і затравленими "мародерами, козачками і кадировцями". Ні?»

Кому ви що доводити, 90 відсотків українців психічно хворі. Це наслідок зомбування ЗМІ. Хтось писав "горе тому народу СМИ которых захватили иудеи". Інші, які тут тусуються на сайті під биркою патріотів породисті іудеї.
14. Мохаммед огли / 26 квітня 2015, 19:46 Цитувати
24.Боб Роб
«А що уявляти,так й було б.Тому й АТО щоб ті сєпари до мене додому не прийшли.»

Ти визначся з поняттями. А то у вас раз "АТО", а другий раз - "агресор". Хіба багато смалцю треба, щоб розібратися, що "сєпари" і "агресор" різні речі? З агресором за допомогою АТО не борються. Тож, якщо АТО, то нічого грузити про "агресора". А якщо "агресор", то нічого балакати про АТО. Невже це так важко зрозуміти?
15. Мохаммад огли / 26 квітня 2015, 23:47 Цитувати
29.Боб Роб
«Я з 10% і не іудей.»

А ти хоч встиг прочитати що я тобі написав у каменті 30. Там не було нічого такого до чого можна приліпити пункти 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
Оце тобі й демократія. Я зробив висновок, що цей сайт набільше боїться правди, хоч як би коректно не була вона написана.
16. Анатолій / 27 квітня 2015, 05:09 Цитувати
29.Боб Роб
«.Але в чому ваша з Толяном логіка?»

29.Боб Роб
«Ти Тольку лови за язик»

Шановний робік (ви ж до мене то Толька, то Толян, то і я з вами по свійськи))). Логіка моя у тому у тому, що я намагаюся думати і зрозуміти, при цьому не боюся визнати, що помилявся, і змінювати думку - але лише під впливом фактів, на відміну від твердолобих бобіків, які, один раз тупонувши, далі продовжують казати "роса на сцяки" уже по інерції. А щодо "яєць"... Дурненький піп у вашого батька сина хрестив. Розмову закінчено.
17. Мохаммад огли бей / 27 квітня 2015, 07:23 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
18. Моххаммад огли бей / 27 квітня 2015, 08:15 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
19. Мохаммед антифашист / 27 квітня 2015, 09:11 Цитувати
34.Мохаммад огли бей
«Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом»

37.Моххаммад огли бей
«Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом»


ФАШИЗМ как он есть!
Добре, що в ЕХО немає автоматів. А може є?
20. Анатолій / 27 квітня 2015, 09:57 Цитувати
35.Боб Роб
«Так от нехотів,але розповім тобі про факти»

От обіцяв сам собі не вступати з тролями у полеміку... Ну і які ви довели факти? Що під час війни і розрухи на поверхню спливає все кримінальне гмно? Так це всім ясно. Чи ви думаєте, що, як не дай Бог, на заідній Україні буде війна, то там не знайдеться мародерів і розбійників? А, ну звісно, ви ж так думаєте. Вони ж усі - щирі майданівці і козацького роду, не п’ють, не курять і навіть на жінці за неньку-Україну переживають... Про що свідчить ваша історія про російсько-донбаську сім’ю? Про те, що на Україні біженців не кусають і не розривають? А це кому незрозуміло? В Росію теж повно їх виїхало, і теж не у концтаборі гниють. Якщо ви не троль і не збираєтеся лити воду з пустого у порожнє, дайте три конкретні відповіді: у чому я неправий у перших двох пунктах свого коментаря 33 і які КОНКРЕТНІ блага для України приніс майдан? З фактами, будь-ласка.)))
21. Мухаммед антифашист / 27 квітня 2015, 10:07 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
22. Мухаммед антифашист / 27 квітня 2015, 10:10 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
23. Мухаммед антифашист / 27 квітня 2015, 10:18 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
24. Анатолій / 27 квітня 2015, 10:20 Цитувати
35.Боб Роб
«А що по свійськи,так правильно,досить отих відволікаючих етикетів.»

35.Боб Роб
«Отець Миколай -справжній священник»

35.Боб Роб
«такий же словесний понос,що й написав толька»

Взагалі-то правила етикету і ввічливості під час дискусії (тим більше - з незнайомими людьми) є основою нормального спілкування. Це, до речі, давно визнали в омріяній вами Європі. А фамільярно ляпати незнайому людину по спині і говорити, що вона несе понос - якраз приклад поведінки тупої бидловати, яку ви, звісно, приписуєте виключно "совкам". ))) А щодо попа... Та я знати не знаю ні вас, ні вашого батька, ні священника, який вас хрестив. Це ж приказка! Не чули? Вона у завуальованій формі висловлює сумнів у розумових якостях співбесідника.))) Вивчіть - може, знадобиться. Все-таки - перл народної мудрості. Української, до речі.
25. Боб Роб / 27 квітня 2015, 20:22 Цитувати
Ненормативна лексика
40.Чудо Юдо
« навіть я коментувати перестав»

Чому?Даремно.
33.Анатолій
«Далі. Підтримувати війну, як на мене, можуть лише такі категорії людей:
1)деб іли, які просто нічого не розуміють (типу тінейджерів, в уяві яких війна щось типу гри контр-страйк)
2)платні провокатори
3)гниди, які точно знають, що ні вони, ні їхні діти воювати не будуть, а на інших їм начхати. Вибирайте.)))»

Скажіть це путіну,бесу,моторолі,бабаю,стрєлку у кожного з них своя ктегорія.Перший - третя категорія,останній і другий -друга
,а моторола з бабаєм -найпоширеніша -перша.
26. Чудо Юдо / 27 квітня 2015, 22:38 Цитувати
52.Анатолій
«Хоча, можливо, вам і справді "накласти" на друга дитинства лише через те, що він кілька останніх років живе у ненависній вам Росії - що ж, ваша справа, ваше й діло.»

Що ж Ваш друг дитинства чуткам більше вірить, ніж Вам? І День Перемоги у нас відмінили, а що Ви зігуєте щоранку він же Вам не брався доводити?
У мене також є товариші із Росії і навіть родичі. Але політичну тему ми просто стараємося обходити. Вони питають як у мене тут, говорю що без війни, слава Богу. Я питаю як у них, говорять, що більш-менш нормально, "нещодавно додому їздив (минулої осені втік у Росії із Красного Луча), так там начебто спокійно досі, будинок цілий стоїть, але поки що повертатися не буду".
І до бабусі моєї приїхала родичка з Донбасу. То перші 2 місяці все боялася що ось-ось у хату зарвуться "бендери" убивати... Зараз відпустило. Без руссоТВ і жити стало легше. Допомагає бабусі картоплю полоти, отримує фашистську пенсію і живе помалу.
27. шофер / 27 квітня 2015, 22:47 Цитувати
55.Боб Роб
«Скажіть це путіну,бесу,моторолі,бабаю,стрєлку»
півникові, кролику, обамі, меркель... а за них забув чтолє? чи як?!
28. шофер / 27 квітня 2015, 22:50 Цитувати
А стосовно реабілітації.. нам бійців ясна річ не зрозуміти, будемо сподіватися що і не доведеться, та здається мені найкраща для них реабілітація це хороша горілка, і дівчата. Хтось зараз упаде із табуретки, почне видумувати всякі пошлості, а хтось замислиться і погодиться - все залежить від вашої розпущенності. Але я на повному серйозі.
29. Маска / 28 квітня 2015, 00:16 Цитувати
56.Чудо Юдо
«А КОБівець нехай що хоче лепече... - плюнути в нього хочеться.»
Не в нього, а на нього. Я, наприклад, на нього вже уваги не звертаю.
57.Чудо Юдо
«І до бабусі моєї приїхала родичка з Донбасу.»
Десь рік тому спілкувався по переписці по комерційних справах з колегою з Сєверододонецька, яка з сім*єю збиралась виїжджати звідти у Калуш, на батьківщину її чоловіка. Так там проблема була в іншому. Остерігалася свекрухи, яка, не зважаючи, що проживає у самому серці "Бандерштату", благополучно там боготворила Путіна і проклинала "карателів".
47.Маска
«...читаеш... розказуеш...коментуеш...дратуе...европейські...евромайданівці...европейського...»
Тезка, у тебе що, немає на клаві букви "є"? Чи може то в тебе стьоб такий?
30. Анатолій / 28 квітня 2015, 05:58 Цитувати
А комент Тракториста з Шофером сплутав, каюсь.)))
31. Анатолій / 28 квітня 2015, 07:05 Цитувати
Пане Боб-Робе! Про здобутки майдану, будь-ласка! ПРО ЗДОБУТКИ МАЙДАНУ!
32. Анатолій / 28 квітня 2015, 07:11 Цитувати
67.Боб Роб
«Скільки ж часу ви витратив на складні підрахунки?»

Дорахувати до тридцяти - для вас "складні підрахунки"? Співчуваю...
67.Боб Роб
«В тому обговоренні Анатолій і закордонні друзі отримують оргазм.»

То-то ви у своїх коментарях - то про футбол, то про музику...))) Називається - пук, аби не мовчки. А ви від чого отримуєте оргазм, до речі? Від обсирання інших? Прошу відповісти на просте питання: що хорошого у мою країну приніс майдан (від якого ви також отримували оргазм, як я розумію)? Не в змозі відповісти? Лаятися з вами мені не цікаво - вибачайте вже, але рівень ораторства, іронії, ба - навіть образ у вас не той. Щасти.
33. Анатолій / 28 квітня 2015, 07:13 Цитувати
І де, до речі, я писав щось про
67.Боб Роб
« бендеровців,невдалі реформи і страждальців сєпарів»

Я ж кажу - пук...
34. Чудо Юдо / 28 квітня 2015, 08:29 Цитувати
Ненормативна лексика
69.Анатолій
«Прошу відповісти на просте питання: що хорошого у мою країну приніс майдан (від якого ви також отримували оргазм, як я розумію)?»

А можна я?
Це буде останній комент мій у цій темі, бо я також уже скоро по п. 2.9 забанений буду, ще в маразматика-талмутопоклонника перетворюся...
2 роки назад один мій товариш навіть і не думав ходити на вибори. Чхав він на них і відмазувався стандартним "та все рівно ворюг виберемо...", як відмазуєтсья переважна більшість українців, яким як не в лом сходити на вибори, так влом навіть почитати ті срані передвиборні кампанії.
Минулого року цей товариш вперше в житті пішов на вибори. А пішовши, спитав у мене за кого я і ЧОМУ. Я йому пояснив, що я голосую за кандидата, у якого найконкретніша передвиборча програма, а не бла-бла-бла "підніму пенсії, покращення вже сьогодні" (цей кандидат і 5% не набрав, до речі). Це сподвигло мого товариша бігло почитати ті програми.
Інший мій знайомий минулого року вперше в житті у школі відмовився скидатися на дошку і парти у клас, де навчається його дитина, відмовився платити зі своєї кишені за те, за що має платити бюджет. До цього покірно оплачував накрадене.
В Україні нарешті з’явилася нормальна армія, де навчають солдат воювати, а не маються хернею, стріляючи раз в рік і то добре як раз. Прийшлось.
В Україні нарешті почали робити свою роботу спецслужби та навіть мєнти, а не отримувати свої гроші фіг пойми за що. Прийшлось.
Навіть у підвищенні курсу долара можна знайти позитив: тепер він коштує стільки, скільки має коштувати, без вливань бюджетних грошей на штучну підтримку гривні. Але боюся, що ваш мозок не асіліт цього пункту, тому можете його пропустити мимо вух.
А ще стало видно хто є хто: телепні, стягуючі Ленінів не більше ніж просто горлопани; телепні, кричающі "путинввєдівайска" не більше ніж дебіли; озброєні "опалчєнци" добра не несуть.

А ви, Анатолію, Можете пукати і далі. Спитали - я сказав. Більше в цій темі не писатиму
35. Анатолій / 28 квітня 2015, 14:56 Цитувати
Ненормативна лексика
71.Чудо Юдо
«Навіть у підвищенні курсу долара можна знайти позитив»


Ну, звісно... У тому, що ноги відірвало, теж можна знайти позитив: на роботу не треба ходити і черевиків не треба купляти. Спростуєте? Своїм геніальним, "всеасилющим" мозком?

71.Чудо Юдо
«А ще стало видно хто є хто: телепні, стягуючі Ленінів не більше ніж просто горлопани; телепні, кричающі "путинввєдівайска" не більше ніж дебіли; озброєні "опалчєнци" добра не несуть.»


Та це то видно, з цим я згоден. Але хто ж нормальний "сплив" на гребені майдану? Ніхто... Правда, і у цьому Ви знайдете позитив, еге ж?

71.Чудо Юдо
«В Україні нарешті з’явилася нормальна армія, де навчають солдат воювати, а не маються хернею, стріляючи раз в рік і то добре як раз.»


Якщо без емоцій, то це єдині логічні і підкріплені життєвою правдою слова у Вашому коменті. Але це ж я їх вихопив з контексту. А ціна, "цена вопроса", як зараз модно говорити? А уявіть: чи з’явилася б за рік на Україні така сама армія, якби, приміром, у Галичину вторглися б поляки? Ні... А чому? Бо Путіну не треба було б ні залізяки прострелені на стіл класти, ні "лівими" польськими паспортами махати - російська армія тут як тут би була. І зовсім не тому, що ми народи-брати, а Путін нас кохає - у цьому стратегічний інтерес Росії. От і вся правда.

Моделюю ситуацію. Я сиджу на пляжі з дружиною і дітьми. З нами мій товариш. Метрів за десять ідуть у своїх справах бритоголові братки з битами і травматами. І тут цей товариш горлає: ви козли, уроди, як вас земля носить! А сам - дьору. В результаті я і моя сім’я... страждає. Те, що братки - гади, питань немає. Питання у іншому: як я повинен відноситися до того товариша? Як до сміливця і героя, що ріже правду-матку? Чи як до дебіла і су ки, що підставив мене і мою родину?

А тепер скажіть: за що мені любити майданівців?)))
36. Могаммет / 28 квітня 2015, 15:01 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
37. Анатолій / 28 квітня 2015, 16:01 Цитувати
Я не кричу, а просто не в змозі зрозуміти: як взагалі можна з блага і зла вибрати для порівняння ці пункти: "сусід прочитав передвиборчу програму" і "спалахнула війна на Донбасі"??? Вибачте, але Ваша відповідь - на всі 100 з того ж таки розряду, що і "в імпотенції є свої плюси - за жінками не теба упадати". Ви, як я зрозумів, міцний оптиміст. Можу тільки поважати, але у мене щось так не виходить. Хоча, виходячи з того, у якій ямі зараз перебуваємо, всі українці, які не спилися і не повісилися - вже оптимісти.))) Вибачте за надмірну емоційність - нерви, блін... На оптимістичній ноті і закінчимо.
38. Маска / 28 квітня 2015, 16:16 Цитувати
Анатолій, ви даремно втрачаете час, спілкуючись з проевропейсько налаштованими патріотами. Ви іх ні в чому не переконаете- це такий прошарок у суспільстві і нажаль він чималий. Вони очікують якогось супер життя, вони хочуть щоб іхні прблеми хтось вирішив - це у них така европейська мрія, звісно самі вони нічого робити не хочуть, в більшості випадків це неуки, зануди і невдахи, які винять в своіх бідах будь кого окрім себе. То спецслужби ім не такі, то міліція не така, то чиновників багато, то бюджетники багато отримують зарплати, то назва вулиць не така, то пам’ятники надоіли то держава ім щось повинна дати чи за щось заплатити. Скоро вони все розвалять і ім всеодно буде не так. Чудо жде що на осінь життя почне покращуватись. Ну-ну, до осені не так далеко, жди нових цін на новий врожай, готуй дрівця на зиму та готуй документи і кошти на переоформлення, бо будуть нові територіальні кордони та нові назви вулиць. А бюджетникам - вчителям та лікарям в першу чергу треба готуватися до скорочень, а нам мабуть до чергових мобілізацій, треба ж колись навчитися влучно стріляти і як ми раніше без цього жили. Відмучились, тепер життя "налагоджуеться".
39. Анатолій / 28 квітня 2015, 21:25 Цитувати
Бобе, а от використовувати чужі цитати і при цьому їх коректувати так, як вам заманеться - це вже свідчить про повну тролячу втрату берегів. Був про вас теж іншої думки. Так що свої аналітичні викладки типу "та Путін би і без майдану Крим забрав, та на Донбасі і без майдану війна б почалася, та і без майдану долар би так виріс" можете лишити собі - кайфуйте від власної геніальності, раз більше ні від чого задоволення в житті отримувати.))) І головний антиздобуток майдану для мене - зовсім не економічні труднощі, а війна. Щодо

80.Боб Роб
«винні ті кого ви боготворите»


- хоч один мій коментар, з якого можна зробити даний висновок. Але дійсно мій, без ваших правок - майте гідність, врешті-решт, людям же не важко глянути і побачити, що мої цитати ви перекручуєте. А, взагалі-то, не треба нічого наводити - те, що ви вже вкотре не відповіли на моє чітке питання "Що хорошого приніс майдан Україні", а постійно з’їзжаєте з теми, а також ваші недолугі спроби "тонко юморнути" однозначно характеризують вас або як платного (ну, хай і ідейного, але в даному випадку один біс) троля, або такого собі мережевого онаніста, який сперечається заради кайфу. Ну, про ваш кайф я вже писав - ваша справа, ніякі сексуальні збочення не караються законом, якщо іншим шкоди не було. Та все ж обережніше - випаде шанс зі справжньою жінкою (всякі чудеса ж бувають))) - а у вас за звичкою і не вийде нічогісінько... І знову минула влада з Путіним будуть у цьому винні.
40. Маска / 29 квітня 2015, 10:21 Цитувати
КОБешнік, тебе я бачу тут почистили добре. Не будь лопухом, пиши як я, бери якогось патріота-евроклоуна і пиши. Тоді якщо чиститимуть, то почистять і його. Чим більше у нього коментів, тим краще. Мій он троги попукав і затих. На адміна не гоні, це чувак норм, але вже трохи підношений роботою, так що не злись на нього.
41. Арій / 29 квітня 2015, 11:06 Цитувати
83.Маска
«КОБешнік, тебе я бачу тут почистили добре. Не будь лопухом, пиши як я, бери якогось патріота-евроклоуна і пиши.»

Зрозумів, але якось наче непорядно. Хоча з іншого боку вони тут смітять безкарно і формують у дурнів неправедні погляди на реальність. Тож може ти й правий. Голвне результат. Вакула он на чортові по черевички їздив для Оксани. Головне - результат.
83.Маска
«На адміна не гоні, це чувак норм, але вже трохи підношений роботою, так що не злись на нього.»

Я його не особисто не знаю. Якщо він робить це чисто по роботі то я перед ним можу і вибачитись. Але тут вималюється інше питання. Хто йому дає завдання? І не просто завдання, а дещо схоже на сумновідомі темники з якими так боролися свідомі миздобули. І мені цікави чи ця рознарядка від власника чи може зверху. Якщо зверху, то я можу зрозуміти і власника і не бути в претензії і до нього. Але тоді нічого нашому ЕХО розпинатися про свободи і демократії.
Мені тепер прояснилося хоч щодо "Маски" а то я був здивований, нвіть написав йому про те що він почав прозрівати, що я його не пізнаю. (але і той комент видалили. А воно он що, добре хоч ти вніс ясність, просвітив.
42. Арій / 29 квітня 2015, 11:16 Цитувати
83.Маска
«Не будь лопухом, пиши як я, бери якогось патріота-евроклоуна і пиши.»

Все таки "вік живи вік учись". Який ти молодець. Я ж на "іудейському питанні" вже пуд солі зїв, а не дійшло, що треба діяти їхніми методами і тоді все буде ОК. Нехай тоді вони самі почухаються і думають, як викручуватись із такої ситуації.
43. Арій / 29 квітня 2015, 12:01 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
44. Маска / 29 квітня 2015, 13:15 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
45. Маска / 29 квітня 2015, 13:23 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
46. Боб Роб / 29 квітня 2015, 13:24 Цитувати
82.Анатолій
«- випаде шанс зі справжньою жінкою (всякі чудеса ж бувають))) - а у вас за звичкою і не вийде нічогісінько»
Чудне воно мені,сердиться ображає мене цей Анатолій,скиглить в безсиллі.Чоловіче,тобі й точно жінка не потрібна ,бо ти й її запиляєш своїми допитами про здобутки майдану,та ще й п...кнеш,то ти навіть перевірити не зможеш свого лібідо,бо тікатимуть від тебе нормальні жінки як від малохольного.Для вас чуда небуде.

82.Анатолій
« "та Путін би і без майдану Крим забрав»

Процес почався коли продовжили сроки перебування в Севастополі чорноморського флоту РФ.
82.Анатолій
«Донбасі і без майдану війна б почалася»
Почалась через сепаратистські настрої "новоросів",та завдяки підтримки РФ,
82.Анатолій
«і без майдану долар би так виріс»

Виріс через раніше написані причини.Отримувати задоволення мені є з чого в житті,й спілкування з таким фанатиком як ви ніяке незадоволення,але й мовчати ,не вказуючи на ваші тупі висновки означає згодитись з ними.То ж скрежіть зубами прикусуючи губу, кнопкодавіть,насправді ви гірше за будь-якого троля.
47. Маска / 29 квітня 2015, 13:36 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
48. Маска / 29 квітня 2015, 13:46 Цитувати
Анатолій, а я вас попереджав, не втрачайте час, змиріться, ну не всі ж такі розумні як ви. Подивіться ні на одне ваше питання европатруіоти відповіді не дали і не дадуть ніколи, і не надійтесь. Все на що вони здатні - це відповідь-образа. Так ім легшае на душі, вони ж думають що образили якогось ватніка, чи рашіста, а це у них вважаеться за патріотизм.
49. Анатолій / 29 квітня 2015, 13:56 Цитувати
Бобе, будь хто, переглянувши нашу перепалку, без труднощів помітить: я кілька разів задав вам конкретне питання, яке, в принципі, перекликається з темою статті. Ви на це питання жодної відповіді не дали - лили воду, жартували, ображали, перекрували і релдагували мої цитати, а потім почали на мене ображатися... Бобе, відповідати на питання, а потім задавати по темі свої - це основа цивілізованої дискусії, яку особливо ревно сповідують у вашій омріяній Європі. Отже спілкуватися ви не вмієте - це перше, і відповісти на моє питання не можете - це друге. Згоден, що дав волю емоціям і був, можливо, надто різкий - прошу вибачення, але це пояснюється описаною мною вище вашою ж поведінкою - я ж не святий, врешті-решт. До речі, ви помітили, що спробувавши мене зрізати - відповіли моїми ж словами, тобто у стилі "сам дурак"?))) Тому висновок про ваше айкю зроблять інші читачі.Розумію, що ви - той тип людини, для якої понад усе важливо, щоб її слово було останнім, хай це буде навіть... хм...))) Що ж - я теж людина, тому псувати вам задоволення від цього не буду і на ваш наступний коментар не відповідатиму - кайфуйте. Я, як я вже казав, "пару випустив"))) - це, до речі, приказка така, якщо не чули. Не забудьте, що минулого разу на цю мою фразу ви тонко юморнули, написавши "як пароплав", тому тепер порівнюйте хоча б з паровозом.))) Щасти вам, і ще раз вибачте, якщо розстроїв.)
50. Маска / 29 квітня 2015, 14:40 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
51. Арій / 29 квітня 2015, 14:54 Цитувати
95.Анатолій
«. Ви на це питання жодної відповіді не дали»

На такі питання не надасть відповіді жодний майданутий з відомих причин - відовісти нічого. А дискутувати з ними потрібно для іншого, бо я колись так як ви думав, потім "шофер" мене просвітив. Дискутувати потрібно, аби інші люди читали і робили висновки. Інакше вони себе відчуватимуть хазяями положення і, що нійгірше, люди у яких і так з мізками проблема так і не взнають іншої точки зору і так і не прозріють.
52. Арій / 29 квітня 2015, 14:57 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
53. Арій / 29 квітня 2015, 14:59 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
54. Маска / 29 квітня 2015, 15:17 Цитувати
100.Арій
«"Не спроста" вам зелене світло включили, а може ще й шекелі платять.»

Та ніхто ім нічого не плате, в нас народ просто такий затурканий, що коли ім з екрану теленовин вдовбувати кожен день, що вони жили погано, а зараз стало добре, а скоро буде ще краще, то вони, як ті вівці, в те вірять і плюють в тих, хто в це не вірить.
55. Арій / 29 квітня 2015, 15:26 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.8, 2.9 Правил користування сайтом
56. Маска / 29 квітня 2015, 16:09 Цитувати
Якщо ти бачиш коменти від 10 ніків, то це ще не означае, що ти спілкуешся з десятьма, це може бути всього один задрот-невдаха, який нафантазував собі еврожиття, і зараз сидить біля монітору і його чекае, при цьому час від часу виливаючи свій словесний понос у коментах на мимо проходящу інтелігенцію. Хто він, чи вона, це ніхто не дізнаеться.
57. Гай Фокс / 29 квітня 2015, 21:22 Цитувати
112.traktorist
«кладбище под Днепропетровском»
А никто и не отрицает временных захоронений неопознанных украинских солдат, отдавших свою жизнь за то, чтобы вы тут спокойно и бессовестно могли писать гадости про них и про страну, хлеб которой вы невозмутимо жрете. А коль уж ты так осведомлен о кладбищах, то напиши лучше, как втихаря зарывают сепары своих. Посмотри также в соцсетях, скольких безвести пропавших "ополченцев" ищут родные. Напиши также, с какими "почестями" хоронят российских солдат на их родине.


Змінено 29.04.2015, 21:31
58. Маска / 29 квітня 2015, 21:34 Цитувати
110.ЕББусель
«территориальное расширение войны »

Це економічно недоцільно для кожноі сторони
59. Маска / 29 квітня 2015, 22:01 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
60. Петлюра / 29 квітня 2015, 22:05 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
61. Боб Роб / 29 квітня 2015, 22:49 Цитувати
120.Петлюра
«І ти не списуй на темні сили, так найпростіше уникнути відповідальності. Ніяких тут темних сил, тут конкретні вороги народу.»

Це була шутка юмора, якщо ти не зрозумів
62. Гой Петлюра / 30 квітня 2015, 07:54 Цитувати
136.Гай Фокс
«Исходя из твоей логики, все реабилитационные центры, в том числе и те, которые были и до этого, предназначены для уничтожение реабилитируемых?»

Там Петлюра писал о заработке на строительстве, медоборудовании и медикаментах. Ты ж не перекручивай.
136.Гай Фокс
«А что, Аваков министр образования?»

Аваков вроде был министром внутренни дел, а Новосанжарский санаторий внутренних войск МВД. При чем тут образвоание, ты что-то совсем уже не туда...
63. Гой Петлюра / 30 квітня 2015, 12:03 Цитувати
153.Гай Фокс
«Ты, случайно, не из танка пишешь, который прицеплен сзади к бронепоезду?»

Ну объясни свой тонкий юмор, если я не понял я извинюсь.
136.Гай Фокс
«116.Петлюра
«...якобы посещение Аваковым Новосанжарского санатория МВС.» А что, Аваков министр образования?»

64. Гой Петлюра два / 30 квітня 2015, 21:47 Цитувати
157.Гай Фокс
«Ну, ты совсем непробиваемый. Объясняю на пальцах. Я хотел сказать, что нет ничего странного в том, что министр внутренних дел инспектирует объект МВД.»

Ну от бачиш і порузумілися, хоча б у цьому. Вибачай. Буває. Хоча я ж тобі про те і писав що Аваков інспектував санаторій саме з такою ціллю. Ти вважаєш, що це турбота - вважай. А я вважаю що кращою турботою було б припинення війни. Все одно вона ж не може бути вічною і рано чи пізно прийдеться сідати за стіл переговорів. Але саме цього ніхто і не хоче робити, бо їм потрібна війна. Без війни вони пусте місце. У них на другий день народ запитає за все бо очнеться. Чи може ти думаєш Кремль взяти? Ну сходи візьми.
От бачиш демократія аж пре від адміна.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.