«Сміття не вивозилось із минулого року»

«Сміття не вивозилось із минулого року»

Цю інформацію озвучила член міського виконавчого комітету Олена Лашко.

Увесь минулий тиждень кобелячани обговорювали дві головні проблеми, які одночасно насунулись на місто. По-перше, це снігопад, що засипав усі дороги й тротуари. По-друге, заповнені вщерть сміттєві баки. І якщо першу проблему керівництву міста разом із комунальниками вдалося вирішили ще до середи, то кількість побутових відходів у контейнерах і поряд із ними зростала з геометричною прогресією протягом усіх семи днів. Кобелячани почали подейкувати, що, напевно, працівники «Міської сервісної служби», ліквідувавши снігові замети, пішли у відпустку.

Це питання спробувала з’ясувати під час виконкому Олена Лашко. Та про все — по порядку.

У вівторок на засіданні міського виконавчого комітету присутні заслухали звіт директора КП «Міська сервісна служба» Василя Фещенка.

Як повідомив директор комунального підприємства, під його керівництвом працюють 32 чоловіки. Станом на 1 січня 2015 року на балансі «Міської сервісної служби» знаходяться 54 майданчики з твердим покриттям, на яких розміщені 169 контейнерів. Згідно схем, вивіз сміття проводиться п’ять разів на тиждень.

— Сьогодні й завтра ми вивеземо все сміття з контейнерів, оскільки погодні умови та несправна техніка завадили нам це зробити раніше, — запевнив Фещенко. — Усі сили кинуті для цього.

Несподівано обізвався Василь Рафальський:

— Ви ж знаєте, шо доброжилатєлєй хватить, пісак!

— Да, писака буду я сама перша, — зауважила Олена Лашко. — Скажіть, будь ласка, а чому на Броварках не вивозилось сміття у період з Нового до Старого року?

Голова міськради попрохав Олену Володимирівну дати Василю Фещенку можливість виступити.

Директор «Міської сервісної служби» продовжив:

— Тариф за вивезення побутових відходів залишився незмінним і становить 4 гривні. На 1 січня із жителями міста укладено 3740 договорів. Це 75 відсотків населення або 7230 чоловік. Заборгованість жителів міста перед підприємством — 103 тисячі 700 гривень. Збиток «Міської сервісної служби» за минулий рік становить 267 600 гривень.

Коли Василь Фещенко завершив виступ, Олена Лашко повторила своє питання:

— Чому «Міська сервісна служба» не вивезла відходи біля парку Перемоги? Там лежать дохлі собака і нутрія. Тепер усе це змішалося зі снігом. І люди грузять його лопатами й матюкаються.

Її слова підтвердив Сергій Челідзе:

— Василь Васильович, у тому місці постійно гори сміття.

Фещенко пояснив, що місто умовно поділене на дві половини вулицею Шевченка. У понеділок і четвер сміття вивозять з лівої сторони, у вівторок і п’ятницю — з правої. У середу комунальники займаються окраїнами райцентру. І пообіцяв щодня вивозити відходи з контейнерів, які знаходять на площі Перемоги.

На захист Фещенка став Олександр Копелець. Він погодився, що комунальники не встигають вивозити сміття. Відтепер для цього буде задіяний ще один автомобіль.

— Як тільки я кинувся рішати проблему сміттєзвалища, преса відразу це підхватила. Практично в кожній сільській раді люди настроєні негативно. Повірте мені, що не завдячуючи Копельцеві, попередню владу вигнали Золотарівка, Куст-Кущі й Кунівка. І мене вже двічі вигнали. А коли ми на яр ходили дивитися. І шо зробили депутати, наші й бивші? Одні підпалили звалище, щоб роздути проблему, другі зібрали 250 підписів проти. І зібрали їх на горі. А якшо внизу зберуть проти каналізації? Тому наша задача не накручувати людей, а рішати проблеми міста.

Знову включився Василь Рафальський:

— Може, тим, хто підписи збирав і не хочуть мусорки, убрати баки? Та й нехай везуть сміття, куди хочуть. Раз таке діло. Це ж не влада винувата.

Міський голова нагадав, що крім побутових відходів, люди несуть у контейнери гній, будматеріали, гілки. Це ускладнює роботу сервісної служби та тягне додаткові фінансові затрати. І пообіцяв у робочому порядку покращити роботу комунальників:

— Треба буде, то на сесії додамо гроші. Усе одно у сміттьові ми не захлебнемось.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»
29 січня 2016, 14:05 | Кобеляки | Суспільство



1. рабинович / 28 січня 2016, 12:24 Цитувати
а говорят,что мы плохо живём нутрий и собак на мусор выкидываем,а могли бы и състь
2. Голопупенко / 28 січня 2016, 13:20 Цитувати
1.рабинович
«а говорят,что мы плохо живём нутрий и собак на мусор выкидываем,а могли бы и състь»

Так то ж такие как ты повыкидывали. Не кошер. А некоторые едят. Скоро и вас поедят.
3. Голопупенко / 28 січня 2016, 13:26 Цитувати
"Може, тим, хто підписи збирав і не хочуть мусорки, убрати баки? Та й нехай везуть сміття, куди хочуть". Правильно. Убрать баки. А лучше их вообше из Кобеляк выселить. Больше места освободиться для переселенцев из Донбасса, а в перспективе и из Израиля. Вася знает что предлагать.
4. Гість / 28 січня 2016, 15:37 Цитувати
А який х..н винуватий ? Хтось ішов на посаду міського голови , так нехай впрягається і працює , вирішуючи питання сміття в місті і не тільки . Люди мають право на чисте довкілля , добробут і таке інше і повинні захищати його в любий законний спосіб в тому числі і збирати підписи . Заробітну плату отримують з наших податків ? Ось і нехай працюють на нас , а не шукають різні приводи аби обійти проблеми наші і міста .
До речі списувати все на поперідніх керівників міста , скажем так не дуже гарно , адже знав на що йшов . Та і відверто кажучи , керівники комунальних служб залишились ті самі , окрім Слісаренка . Та і то Василь Васильович на скільки я знаю був заступником у нього . Неподобство .
Взагалі здається , що мабуть не вийде з цієї нової міської влади нічого доброго , коли вона списує все на стару .
5. Читач2 / 28 січня 2016, 16:03 Цитувати
Може Рафальський і добре в карти грає, але як член виконкому- повний нуль. Як можна такі дурниці городити-вивезти баки і...людей, хто проти сміттєзвалища. І це говорить медик, колишній член екологічноі комісіі районноі ради. З такими членами і мерами майбутнього в нашого міста немає.
6. Єфросинія / 28 січня 2016, 16:12 Цитувати
Рекомендую перенести сміттєзвалище за 300 м від будинку Рафальського а тоді заслухати його на сесії чи так він співати буде Цікавий народ наказати того хто роками дихає мусорником,там стаї собак щурів літом запах нестерпний ясно що все звалити на нову владу неправильно ті хто до цього сидів незаконно створили так зване тимчасове звалище і сиділи спокійно одержували немалі зарплати Але скільки терпіти те тимчасове воно вже не раз горіло але тоді змогли погасити а зараз воно і досі димить білизну яка висить на дворі і якщо вітер з мусорки в хату занести неможливо Так що думайте що зтим робити або перенесіть його до дворів таких мудрегеликів як Рафальський
7. Спостережливий / 28 січня 2016, 17:38 Цитувати
Судячи із прочитаного і того, що надходить із поінформованих джерел, у нової кобеляцької влади вже виникли серйозні проблеми. Подумаємо разом: Міську сервісну потрібно дотувати, тому що тариф не підвищували багато років і населення не платить. Борг вже 100 тисяч. "Водоканал" теж вже збитковий. Тариф не підвищують, потрібно або скорочувати людей або дотувати. Скоротять людей, це зрозуміло. Але через деякий час знову виникне потреба у підвищення тарифу. Почнуть дотувати. А звідки тоді брати гроші на плитку, відеокамери і таке інше?
Судячи із перших кроків Копельця почнуть знову доїти підприємців. А як ті не дадуть?
Ой, чує моє серце, може біда бути.
8. Спостережливий / 28 січня 2016, 17:42 Цитувати
А, зовсім забув. У міську раду ж прийняли трьох нових чиновників. А у "Водоканалі" скоротили вісім робітників. Логічне запитання: "Чиї інтереси захищає Копелець"? А він же ще й соціолога хотів і редактора газети. Ну ще двірників скоротять із слюсарями. Ой, таки буде біда.
9. Дарина / 28 січня 2016, 18:18 Цитувати
Бачите вам не сподобалось що довго сміття не вивозили і неприємно біля цього проходити а я біля такого живу постійно із гноєм вивезеним із всього міста дохлятиною якоюсь хімією яка буває забиває дихання крім того у мене дитина яка зрозуміло постійно цим всім дихає і я повинна мовчати бо мене можуть виселити тільки хвора на голову людина може таке заявляти ми ж обрали керівників міськ ради тепер подумайте про нас а не тільки про свої кишені
10. свідома / 28 січня 2016, 18:53 Цитувати
Так, все пізнається в порівнянні ! Сьогодні всим , хто виступав проти Ісипа, заціпило ? І довго не прийшлося чекати! І що саме цікаве при Ісипу все робилося тихо , спокійно , практично, з посмішкою на обличчі. В міську раду заходили і потрапляли в атмосферу доброзичливості та уваги , а сьогодні ........кунц-камера якась..... І ще дуже цікаво , як раніше з усим на світі справлялися , не рахуючи Ісипа , Галушка з Письмаком ? А сьогодні роздули штат до далі не можна , а толку ніякого.Водоканал скорочують , а чиновників набирають .... це , навіть , не смішно!
11. Гість / 28 січня 2016, 19:19 Цитувати
Та не дуже вихваляйте Ісипа за сміттезвалище скільки до його звертались і що вирішив а приємно усміхатися і робити тільки те що получається якщо гроші на рахунку \є не проблема що він таке глобальне вирішев для Кобеляк а одержував не погану зарплату використовував бюджетні гроші багато років
12. гостинець / 28 січня 2016, 19:29 Цитувати
10.свідома
« а сьогодні ........кунц-камера якась..»

Та КУНСТКАМЕРА,господи!Шановна,будь-ласка, вибирайте аналогії попростіше,пожалійте читачів!
13. Читач2 / 28 січня 2016, 19:31 Цитувати
Так і Копелець таку ж зарплату отримує, а роботу його видно? Січень місяць-проблема на проблемі і він цього не розуміє-йому як поганому танцору всі заважають. Прийде весна-будуть проблеми з водою і ще більші з сміттям.Це не в Жуках рулити.
14. свідома / 28 січня 2016, 20:04 Цитувати
13.Читач2
«
13. Читач2 / сьогодні, 19:31 Вставити цитату
Так і Копелець таку ж зарплату отримує, а роботу його видно? Січень місяць-проблема на проблемі і він цього не розуміє-йому як поганому танцору всі заважають. Прийде весна-будуть проблеми з водою і ще більші з сміттям.Це не в Жуках рулити.
Додати коментар
Ваше ім’я Ваш e-mail*

Текст   символів залишилося
* e-mail в коментарях не виводиться
Суспільство
Питання підвищення тарифу на воду вирішили доопрацювати
сьогодні, 14:52
Так 200 чи 1200?
сьогодні, 12:44
Кобеляцька міська рада: Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік
сьогодні, 10:19
Щотижнева нарада у голови районної державної адміністрації
вчора, 18:20
На Полтавщині створять Асоціацію органів місцевого самоврядування
вчора, 16:35
Всі новини розділу
Останні коментарі
прихильник
сьогодні, 19:57
На тему: А у Біликах усім головам — Голова!
прихильник
сьогодні, 19:53
На тему: Ніну Ясинську вкотре обрано головою районної парторганізації ВО «Батьківщина»
прикол
сьогодні, 19:49
На тему: А у Біликах усім головам — Голова!
Олена
сьогодні, 19:32
На тему: Звернення до Уповноваженого Верховної ради України з прав людини
Читач2
сьогодні, 19:31
На тему: «Сміття не вивозилось із минулого року»
Всі коментарі
Реклама
Делайте подарки от чистого сердца
А некоторые выбирают «Антонио Бьяджи»
Нюансы ХХl-го века технологий
Чи потрібне обладнання районним лікарням?
Кризис не стал помехой для украинских застройщиков
Обслуживание принтеров – дело прибыльное
»
15. свідома / 28 січня 2016, 20:40 Цитувати
12.гостинець
«
Та КУНСТКАМЕРА,господи!Шановна,будь-ласка, вибирайте аналогії попростіше,пожалійте читачів!»

О ! То Ви так обізнанні ! Напевно , вже там побували !!!
16. гостинець / 28 січня 2016, 21:01 Цитувати
15.свідома
« ! Напевно , вже там побували !!!»

Так,побував.І в Кунсткамері,і в Ермітажі,і в Петропавловській фортеці(якщо вам цікаво).Та це було давно,ще під час служби на флоті.
17. рабинович / 28 січня 2016, 22:38 Цитувати
можно дать мусору разложиться естественным путём
18. Дід Панько / 28 січня 2016, 23:15 Цитувати
Раніш не було ніяких мусорних баків, в Кобеляках не було ні такої мусорки, ні такого сморіда як зараз! Зараз що робиться? Заплати за відходи, і ще й вивозь сам! Так а за що тоді платимо? Це не послуги, а відмивання коштів! Проходив сьогодні біля міської ради, саме гірша дорога, а прозвітовано що все розчищено!
Позорище! Біля так званого "Маркет Опт" то якщо не ноги поламаєш, то голову звернеш, а вони камери ставити, вулиці перейменувати, бруківку стелити, 100% божевільні зомбі які хочуть кишені напхати!
19. заїзжий / 29 січня 2016, 00:33 Цитувати
Копелець розпочав із задниці, замість того щоб рило вмити.Ми ще побачимо на що здатен цей фацький козак із Жуків.Здається, що жуеівські хлопці знають, як до влади лізти, але не знають , що з нею робити, як отримають.Слава недолугим кобелячанам, яких веде Жуківська рать.
20. Дід Панько / 29 січня 2016, 00:45 Цитувати
17.рабинович
«можно дать мусору разложиться естественным путём»

Це ви про Петра Олексійовича, та його оточення?
Чи про заповнені баки?
21. Кум / 29 січня 2016, 08:03 Цитувати
Це Рафальський підгавкує, щоб Копелець зятя-юриста не вигнав? Так він ще сесією, наскільки я знаю, не затверджений. Хоча на роботу справно ходить, і хто йому за це гроші платить? Копилець із свого кармана чи із нашого?
22. Юхим1 / 29 січня 2016, 08:13 Цитувати
Всі проблеми в тотальній брехні
Брешем ми і собі, і рідним, й коханим,
Ну, а влада бреше нам,називаючи бидлом с..аним.
Соціально зморені,політично задрочені,
Партійними членами загвалтовані,
Без моралі,одного лиш хочемо,
Бути в списках поважних датовані.
Без цензури і всякого обліку
Вам скажу що ви просто кончені
Вам з духовних речей брати б приклади,
І у Бога щодня просить прощення.
А партійні мужі у районах,
Ви ж ніколи не станете членами,
Ви лише для засновників в виді захисту
Для безпечної любові з населенням.
І засновники змінюють назви,
Та висмокчують кров безбожно,
У простих,наївних і немічних
Що захистити себе не зможуть.
Вам субсидії треба б вставити
Як фітіль прямо в ..опу,
Щоб дорогою нам освічував
Той блаженний шлях в Європу.
23. Селянин / 29 січня 2016, 08:32 Цитувати
Займися ділом -
Любить він сказати.
І сам не проти
Ділом позайматись.
24. Гостя / 29 січня 2016, 09:02 Цитувати
22.Юхим1
«Всі проблеми в тотальній брехні»

Проблеми у відсутності в українців розуму.
25. рабинович / 29 січня 2016, 09:12 Цитувати
хорошо сейчас раньше шепотом и на кухне власть хаяли,а сейчас вот пишем и чувствуем своё участие в решение проблеммы
26. Особа / 29 січня 2016, 17:32 Цитувати
Враховуючи час пройдений від виборів і освоєння новоі місцевоі влади, хочеться задати всім хто висловює негативні відгуки запитання. Приходячи на новемісце роботи Ви одразу стаєте професіоналами своєі справи? Перш ніж когось критикувати подумайте про себе.
27. Масон Вазон / 29 січня 2016, 17:35 Цитувати
Ненормативна лексика
Давненько так не сміявся. Поздоровляю земляків - вибрали собі міського голову "петросяна". А він виявляється ще й адепт теорії змови. Валєра, Короб, ти не радником у Копельця підпрацьовуєш? Це ти дебіл, підказуєш йому, що звалище Ісип з Матюховим підпалили? Чи він сам додумався. А "ехівці" падлюки "гадості" шукають!Теж певно "в дєлє" із масонами. Ні, щоб тобі дітей знімати. Ігор Миколайович повинен, як сайгак по місту гасати і шукати, шукати, де ж це діти співають.
"Ехо" вже можна рубрику гумористичну відкривати "Говорить і показує Копелець".
28. Читач2 / 29 січня 2016, 17:46 Цитувати
Особа-100-відсотково працівник міськоі ради! Коли погоджувались працювати в команді Копельця, ви думали про те, що мало корону носити(подивіться на себе зі сторони-не впізнати),а й питання вирішувати(а цього ви зовсім не вмієте!)А послухаєш вашого боса-плакати хочеться.
29. Особа / 29 січня 2016, 17:55 Цитувати
Читач, а Ви мабуть із попердніх?
30. прр / 29 січня 2016, 17:56 Цитувати
уберите мусорные баки с улиц.пускай люди сами возят на свалку свой мусор
31. Особа / 29 січня 2016, 17:59 Цитувати
Я з Вами погоджуюсь щодо баків, а то завжди всі проблеми за мусора, людям зробили полегшення, а ім все не так
32. громадянин / 30 січня 2016, 00:07 Цитувати
давайте підходити до проблеми сміття конструктивно адже ця проблема з"явилася і не вчора і не сьогодні, скажу більше її створили не Ісип(хоча якби зняв корону і вимкнув свої галімі понти та попросив людей у свій час на сходці у Ганжівці, то можливо нас і не вигнали б звідти) і не Копелець, цю проблему створили ті люди, які в результаті своєї життєдіяльності кожен день створюють сміття тобто ці люди це ми з вами шановні Кобелячани. Пропоную висловлювати власні пропозиції, бачення вирішення проблем, адже влада - це народ, наро повинен висловлювати свої бажання, а влада їх виконувати, а якщо не виконує змінювати владу. Але спочатку НАШІ БАЖАННЯ!!!
1. залучення до вирішення даної проблеми підприємців, адже більшість сміття це речі які можна пускати на повторну переробку наприклад дерево, метал, пластик,скло і т.д. АЛЕ ПОТРІБНО ЗАПРОВАДИТИ СИСТЕМУ РОЗДІЛЬНОГО СМІТТЄВИКИДАННЯ, а тут вже питання до нас до Кобелячан чи готові ми до цього???
2. створення сортувального майданчика для сортування сміття і подальшої його переробки чи то дробіння, чи то пресування чи просто відвантаження.
3. створення ям по типу силосних, для закладення сміття яке перегниває, а ще краще контейнерів для відбору біогазу з подальшим його використанням у дитсадках,школах,лікарні.
МОЖЛИВО В КОГОСЬ Є ВЛАСНЕ БАЧЕННЯ ДОЛУЧАЙТЕСЯ ДО ОБГОВРЕННЯ
33. Віктор / 30 січня 2016, 01:52 Цитувати
От всі критикують нинішню владу, добре, тільки мені цікаво, яка функція у керівника? На мою думку - це забезпечити працівника знаряддям праці, заправити те знаряддя праці, своєчасно заплатити заробітну плату і поставити певні задачі до виконання,що я впевнений було зроблено, але наприклад той самий Копелець не може сидіти в тракторі і виконувати той об"єм роботи, бо він один, а тракторів працювало декілька, а ще я чув, що була залучена додаткова техніка для розчищення міста, яку надали фермери. До чого я це пишу, якщо хтось ходив у парку, то таке враження, що тракториста потрібно було "як кота тикати писком", як правильно розгортати тротуар, таке враження, що його трактор їзде тільки прямо!!! Ганебно розчищенні вулиці - це нетільки недопрацювання Копельця, а це абсолютний непрофесіоналізм працівників, які на тих тракторах працюють уже не один рік, тому можливо потрібно змінити "прокладку" між кермом і сидінням???
34. читач / 30 січня 2016, 07:19 Цитувати
правильна думка
35. Сусід / 30 січня 2016, 07:20 Цитувати
Не треба переводити стрілки на трактористів. Так, людина без освіти, можливо і без якихось навиків та особливих талантів. Але я не про це...
Я про Копельця, який ішов у владу і повинен був мати якісь ідеї по вирішенню місцевих проблем, ну хоча б найвразливіших, якими є сміттєзвалище. Це точно робота мера, не фізична, а його ідеї, його бачення вирішення проблем. Я якщо в нього їх немає, то чого йшов на цю посаду? Товкти Юлю розуму багато не треба, вона в цих питаннях безвідмовна.
36. Мєсний / 30 січня 2016, 07:38 Цитувати
33.Віктор
«той самий Копелець не може сидіти в тракторі »

От саме на тракторі йому і місце... в Жуках
37. Читач / 30 січня 2016, 08:08 Цитувати
Що ми тут говоримо: не по Сєнке шапка-не буде з Копильця мера.Крім амбіцій жодноі нормальноі ідеі для людей,а не для себе. Чи буде в нього боліти серце за місто де він не живе? Чи є в нього команда? Ні, є ті хто погоджуються з усим і кричать одобряємс. Вони і тут його захищають, а він замість вирішення проблем, розповідає про що писати Ехо. ПОЗОР!
38. Батя / 30 січня 2016, 09:19 Цитувати
25.рабинович
«хорошо сейчас раньше шепотом и на кухне власть хаяли,а сейчас вот пишем и чувствуем своё участие в решение проблеммы»

Навіщо нам калган?
Мусора всі дані про малявників знають: де живе, як звати, індеф.номер,а тепер ще читає прогони...
39. саша ставицький / 30 січня 2016, 10:21 Цитувати
4.Гість
« Люди мають право на чисте довкілля , добробут і таке інше і повинні захищати його в любий законний спосіб в тому числі і збирати підписи . Заробітну плату отримують з наших податків ? Ось і нехай працюють на нас , а не шукають різні »

Дійсно , люди мають право на чисте довкілля , але ж і самі повинні приймати міри для його чистоти.Я бачу , що несуть до цих баків , то це можуть робити зовсім безсовісні люди.Багато з того , що валять у ці баки , можна утилізувати дома , по друге , людина бачить , що баки повні і всерівно валить рядом.Поправити ситуацію можливо тільки встановивши контроль за баками , і оплата за вивіз сміття повинна встановлюватись від його кількості.Це тому , що частина людей за тиждень може принести до баків невеличке відерце з відходами , а є такі , що завалюють ці баки.Буде контроль , буде і порядок.
40. traktorist / 30 січня 2016, 10:53 Цитувати
Ненормативна лексика
33.Віктор
« це нетільки недопрацювання Копельця, а це абсолютний непрофесіоналізм працівників, які на тих тракторах працюють уже не один рік, тому можливо потрібно змінити "прокладку" між кермом і сидінням???»

Точно!!!Точно,сука,це трактористи винні!!!Чо" ж ти раніше не пизд...ів,ай,їб.а-ать,треба,треба було раніше,все на трактористів валить,ще як сніг падав...А хулі,тепер,все розтало...
41. Гість / 30 січня 2016, 14:09 Цитувати
Олександр Олександрович у Матюхова немає свиней а якщо і булиб то у його є грядка і ніколи в житті гній він не виносив у сміття а якщо його б побільше і удобрити землю Так що Ви глибоко помиляєтесь Не звинувачуйте Матюхова і Ви б попробували жити біля смітника МАТЮХОВ НЕ ЗНАВ ЩО ВАС ОБЕРУТЬ ГОЛОВОЮ ТАК ЩО НЕ ТРЕБА ВСІХ ОБВИНУВАЧУВАТИ ТАК ПОЛУЧИЛОСЬ ЩО ВАМ ПРИЙДЕТЬСЯ ВИРІШУВАТИ ЦЕ ПИТАННЯ ТОМУ ЩО ВЖЕ НЕМАЄ СИЛ ТЕРПІТИ БІЛЯ БУДИНКІВ ТЕ ЩО ВИВОЗИТЬ ВСЕ МІСТО ЗРОЗУМІЙТЕ ПРАВИЛЬНО
42. Оля / 30 січня 2016, 15:12 Цитувати
нам сміття надо перероблять а не загортать землею, як розвинутих крайнах і мают великі прибутки, а чи люди готові розділять сміття на папір на пластик на метал, в окремі баки не полінятся, як я бачу що в баках і гній викидают і куски бетону багато іншого.
43. Оля / 30 січня 2016, 15:15 Цитувати
потрібна переробка і проблем не буде із сміттям тільки бажання і совісті у людей
44. Notad / 31 січня 2016, 22:20 Цитувати
Причому мер до того що діти співають??? Це ж маразм гуталіновий. Вулиці не розчищені, сміття через верх, а потрібно хвалити мера, бо діти співають. Тормоз.
45. Гершко / 1 лютого 2016, 07:13 Цитувати
32.громадянин
«цю проблему створили ті люди, які в результаті своєї життєдіяльності кожен день створюють сміття.... Пропоную висловлювати власні пропозиції,»

А що тут висловлвати? Все ж очевидно. Знищити нах.. людей і не буде проблеми.
46. Гершко / 1 лютого 2016, 07:15 Цитувати
Ненормативна лексика
40.traktorist
«А хулі,тепер,все розтало...»

От іменно. І нах... було оту гуму палити?
47. Чудо Юдо / 1 лютого 2016, 11:06 Цитувати
На 6:45 починається репліка Копельця яка закінчується просто епічною фразою "...а як щось хороше, так не пишуть.. Чи деcь діти заспівали... чи ялинку прибрали.. Приберіть її, в кінці кінців, Новий рік уже закінчився!"
Не знаю як хто, а я тупо сповз під стіл і дуже довго ржав. Спасибі дядьку, продовжив мені життя на рік, не менше.
«ЕХО», пишіть про щось хороше у місті! Ну, про те що дороги розчистЯТЬ, про те що тротуари постелЯТЬ, про те що жити скоро буде добре... :)
48. Вікторія / 1 лютого 2016, 17:46 Цитувати
Дійсно, пишіть в ЕХО про щось хароше, а то одні негативи, і так жити огидно.
49. traktorist / 1 лютого 2016, 18:17 Цитувати
48.Вікторія
«Дійсно, пишіть в ЕХО про щось хароше, а то одні негативи, і так жити огидно.»

Згоден з тобою,Вітуха(вибач,що так,з тобою,за панібрата),але ж харошого-катма.А так,висрав на когось свій негатив,вже ж легше.Хахляцька психологія,ніде не дінешся,
50. ГІСТь / 1 лютого 2016, 18:55 Цитувати
39.саша ставицький
«, що завалюють ці баки.»

а СТОКОЗ ГІМНА З ПІД 50 ГОЛІВ СВИНЕЙ--вивозив в сміттеві баки що біля НАУМА(а зараз коли баки прибрали--то навпроти СУ-13--ДЕ БУЛА ГАЗОВА ЗАПРАВКА)
ось такі підприємці і повинні і платити і думати про сміттезвалище---(а то в мене відро за неділю назбирується а в когось по 10 прицепів......
P.S.ПАНЕ ГОЛОВО---(якщо читаєш ЄХО---)розпочни перевірку вивозу сміття ГРОМАДЯНАМИ(це не тільки СТОКОЗ)--А І ВСІ ВЛАСНИКИ ПІДПРИЄМСТВ-МАГАЗИНІВ І Т.Д.
51. ГІСТь / 1 лютого 2016, 18:57 Цитувати
а СТОКОЗ НАВОЗ З ПІД 50 ГОЛІВ СВИНЕЙ--вивозив в сміттеві баки що біля НАУМА(а зараз коли баки прибрали--то навпроти СУ-13--ДЕ БУЛА ГАЗОВА ЗАПРАВКА)
ось такі підприємці і повинні і платити і думати про сміттезвалище---(а то в мене відро за неділю назбирується а в когось по 10 прицепів......
P.S.ПАНЕ ГОЛОВО---(якщо читаєш ЄХО---)розпочни перевірку вивозу сміття ГРОМАДЯНАМИ(це не тільки СТОКОЗ)--А І ВСІ ВЛАСНИКИ ПІДПРИЄМСТВ-МАГАЗИНІВ І Т.Д
52. Спостережливий / 1 лютого 2016, 19:30 Цитувати
48.Вікторія
«Дійсно, пишіть в ЕХО про щось хароше, а то одні негативи, і так жити огидно»

Вікторіє, а мені - не огидно. В мене вдома все нормально, всі живі і здорові, на порозі весна. Життя прекрасне, навіть у своїх не найкращих проявах. Зробіть його для себе прекрасним і все налагодиться.
Ну, а з приводу публікацій в газеті... Так, негативу забагато. Але ж якщо вони напишуть, що сміття вчасно вивозять, а Ви побачите, що це не відповідає дійсності. Що Ви тоді скажете про цих "писак"?
53. Віктор / 1 лютого 2016, 21:16 Цитувати
Ненормативна лексика
40.traktorist
«Точно!!!Точно,сука,це трактористи винні!!!Чо" ж ти раніше не пизд...ів,ай,їб.а-ать,треба,треба було раніше,все на трактористів валить,ще як сніг падав...А хулі,тепер,все розтало..»

А ти пройшовся б хоч раз через парк особливо з дитиною в колясці,і якщо руки з правильного місця ростуть, тобто розумієш що й до чого і як можна було ту доріжку по іншому прогорнути, то гнувби матюки в парку і на того ж тракториста що і я, а не отут на сайті. А з точки зору тракториста навіщо напрягатися, задньою здавати, бидло собі дорогу ногами протопче, а мені треба ж каністру соляри примутити, я ж на роботу вийшов!!! А то крутись вертись на місці "без толку" цінний продукт випалюй.
54. Так таки так / 4 лютого 2016, 09:34 Цитувати
53.Віктор
«53. Віктор / 1 лютого, 21:16 Вставити цитату
А ти пройшовся б хоч раз через парк особливо з дитиною в колясці,і якщо руки з правильного місця ростуть, тобто розумієш що й до чого і як можна було ту доріжку по іншому прогорнути, то гнувби матюки в парку і на того ж тракториста що і я, а не отут на сайті. А з точки зору тракториста навіщо напрягатися, задньою здавати, бидло собі дорогу ногами протопче, а мені треба ж каністру соляри примутити, я ж на роботу вийшов!!! А то крутись вертись на місці "без толку" цінний продукт випалюй.»

100%%%%%
55. Не чути / 4 лютого 2016, 09:43 Цитувати
[[ЦИТАТА|48|Вікторія
Дійсно, пишіть в ЕХО про щось хароше, а то одні негативи, і так жити огидно.]]
Прислухався. Дітки ніде не співають...Одні негативи.
56. Гершко / 4 лютого 2016, 11:05 Цитувати
55.Не чути
«Прислухався. Дітки ніде не співають...Одні негативи.»

Спостережливий он пише, що життя тільки починається, так що давайте хоч тут співати. Посилання на www.youtube.com
57. Шнеєрзон / 4 лютого 2016, 11:21 Цитувати
56.Гершко
« давайте хоч тут співати»

Гершель, ти нє в курсах. Ось краща пєсня, тут про патрійотізм, бальшиє дєньги, бальшіє вазможності і звьоздно паласатій прапір. Посилання на www.youtube.com
58. Гай Фокс / 4 лютого 2016, 11:53 Цитувати
57.Шнеєрзон
«56.Гершко
« давайте хоч тут співати»
Гершель, ти нє в курсах.»
"Тихо сам с собою я веду беседу..." (с) Не доведи Господи, це "тихопомєшатєльство" перейде у буйну стадію.
59. ansambl / 5 лютого 2016, 11:55 Цитувати
Посилання на www.youtube.com Вывоз мусора в Японии. Сортировка, утилизация.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.