З наближенням справжніх холодів люди все частіше згадують про субсидію на газ. За її призначенням уже звернулись більше шестисот мешканців Новосанжарщини.
Щоб отримати консультацію з питань отримання субсидій, люди прямують до управління праці та соціального захисту населення. У «гарячий» для соціальної установи період тут працюють без обідньої перерви та у номінальний вихідний — суботу. До речі, не обов’язково з будь-якого питання приходити самому, можна зателефонувати на номер «гарячої» лінії — 3–16–08 та отримати відповідь. Якщо ж ви таки прийшли до управління, то вас приймуть за єдиною системою. Вона значно скорочує традиційно довгу «паперову» біганину різними коридорами установи у пошуках потрібного спеціаліста. Відвідувач одразу потрапляє до інформатора-координатора, якому розповідає про мету візиту. Після цього інформатор направляє людину до конкретного спеціаліста, який допоможе у призначенні субсидії чи якоїсь соціальної допомоги. Після кімнати спеціалістів відвідувач виходить до коридора, з якого можна потрапити до так званої «конфліктної» кімнати. Сюди людина може звернутися у разі виникнення непорозуміння чи якоїсь нестандартної ситуації. Часто, сюди заходять люди, яким за законом субсидія нібито і не може бути призначена. Але через важкий фінансовий стан чи інші причини вони прохають зробити виняток і піти їм назустріч. Тоді справу передають до спеціальної комісії, яка вирішує це питання. Як правило, громадянам ідуть на поступки і субсидію таки призначають.
Зараз, у передзимовий період, кількість відвідувачів установи досить значна і становить близько 50 громадян на добу. У разі, коли всі документи у порядку, відвідувачу заводять справу, яка незабаром потрапляє на другий поверх установи —у сектор відділу опрацювань.
— Сюди люди вже не заходять, — пояснює начальник управління праці та соціального захисту населення Наталія Гомля. — Тут уже конкретно опрацьовують документи. На призначення субсидії чи соціальної допомоги нам дається 10 днів, і ми обов’язково повинні вкластися в ці часові рамки.
Підготовані справи щочетверга відправляють до виплатного центру у місті Полтава. Щотижня таких справ збирається 50–60. Незабаром люди вже отримують такі необхідні їм виплати. Взагалі на сьогодні установа здійснює виплати з 15 видів допомог. Отримують їх близько 4 тисяч новосанжарців та мешканців району. А загальна сума виплат складає 1,5 мільйони гривень.
Щодо призначення субсидії на газ, то зараз цей процес якраз у розпалі. Адже тільки нещодавно почало потроху холоднішати і люди ввімкнули газове опалення. За призначенням субсидії вже звернулися більше 600 мешканців району. Всього ж спеціалісти управління прогнозують, що за опалювальний період до них звернеться 1500–2000 громадян.
— Минулого року основна кількість звернень припала на грудень, — говорить Наталія Гомля. — Гадаємо, і цього року така тенденція збережеться. Ми провели велику роз’яснювальну роботу, тому, гадаю, значних питань щодо призначень у людей не виникне. А ми допоможемо усім, хто до нас звернеться.
Додати коментар