Скутеристів починають штрафувати за незареєстровані мопеди

Скутеристів починають штрафувати за незареєстровані мопеди
Про це під час своєрідної прес-конференції у ВДАІ Кобеляцького району повідомив заступник начальника УДАІ Полтавської області полковник міліції Микола Стоцький.
На анонсований у ЗМІ прийом громадян, крім журналістів, прибув житель Кобеляк Микола Андрухін. Він питань полковнику Стоцькому не задавав. Натомість дуже хвалив місцевих «даішників». Особливо тепло Микола Антонович відгукнувся про Василя Кіптілого. І чи то жартома, чи всерйоз зазначив: «Аж дивно, що такий гарний чоловік працює в міліції і його ще не «з’їли».Крім цього, Андрухін висловив побажання, щоб по місту терміново прибрали з вулиць примусові обмежувачі швидкості, які в народі називають «лежачими поліцейськими». На його думку, ці пристрої зроблені з порушенням технологічних умов і нічого, крім шкоди, не приносять. За словами чоловіка, він особисто бачив, як влітку на «лежачому поліцейському» впав і зазнав ушкоджень велосипедист. На що полковник Стоцький заявив: «Рішення по встановленню таких обмежувачів приймає місцева влада. Так буває, що їх виготовляють із порушенням технічних умов. Якщо це дійсно так і в Кобеляках, то будемо робити відповідні висновки. Аж до звернення в органи прокуратури».
Після цього прийом громадян перетворився у імпровізовану прес-конференцію, коли запитання заступнику УДАІ задавали виключно журналісти.
— У Кобеляках і у районі й до сьогодні активно обговорюють дещо таємниче звільнення із посади колишнього начальника районного ДАІ Володимира Голтвянського. Говорили й говорять, що його нібито звільнили через вимагання хабара, «кришування» оборудок із нафтою тощо. Чи можна дізнатись офіційну точку зору на цю подію?
— Чоловік написав рапорт. Його задовольнили. От і все. Наскільки мені відомо, зараз Володимир Голтвянський працює у міліції у місті Кременчуці. Більше нічого додати до сказаного не можу.
— Як бути власникам транспортних засобів із об’ємом двигуна до 50 куб.см., у народі — скутери? 1 листопада закінчився термін так званої спрощеної реєстрації мопедів. Між тим, у електронних ЗМІ почали з’являтися повідомлення, що цю процедуру продовжили до 1 липня 2011 року. Чи це правда?
— Так, ця інформація відповідає дійсності. Спрощена процедура реєстрації транспортних засобів з об’ємом двигуна до 50 куб.см. дійсно діятиме ще до 1 липня 2011 року. Але крім того, що зареєструвати свої мопеди, їх власники повинні отримати посвідчення водія категорії А1. Крім того, всі вони повинні знати, що вже зараз при роботі на лінії співробітники ДАІ складають протоколи на всіх власників незареєстрованих мопедів.
— Тобто скутеристів штрафують вже зараз?
— Так точно. Так що аби не наразитися на неприємності, вони повинні якомога швидше зареєструвати свої мопеди. Щодо штрафу за відсутність водійського посвідчення категорії А1, то його поки що не накладатимуть. У ДАІ розуміють проблеми, які виникли у громадян у зв’язку із відсутністю спеціалізованих шкіл для навчання. До речі зараз вони, школи, вже проходять сертифікацію. І я б радив мопедистам поспішати записуватися на навчальні курси.
— Водії, у яких відкрита категорія А, час­тенько запитують, чи мають вони пра­во авто­матично отримати категорію А1.
— Так, вони мають на це право. Але лише у випадках, якщо посвідчення на право керування мотоциклом, тобто категорію А, вони отримали до листопада 2008 року. Усі інші, в тому числі і водії автомобілів, повинні пройти 20‑годинні курси, здати екзамен і лише після цього матимуть право отримати водійське посвідчення категорії А1.
— Чи обов’язково при реєстрації транспортного засобу у ВРЕР проходити експертизу НДКЦ щодо виявлення підроблених номерів агрегатів? Поясню, чому виникло таке запитання. Часто у ВРЕР реєструють автомобілі щойно придбані в автосалонах. Невже можуть бути «перебиті» номери у автівок, які годину чи дві тому виїхали із салону?
— Так, проходити експертизу обов’яз­ково. Навіть у разі, якщо автомобіль щойно придбаний. Єдине виключення — це коли транспортний засіб підлягає вибраковці. Грубо кажучи, коли його здають у металобрухт. Тоді експертизу не проводять.
— При реєстрації чи знятті з реєстрації у ВРЕР громадянам необхідно здійснити деякі обов’язкові платежі. У Кобеляках експерти чи інші співробітники ВРЕР, як правило, пишуть кілька сум на клаптиках паперу. І вже заплативши, людина дізнається, куди і за що вона платить. А раптом там є якийсь необов’язковий платіж, скажімо, у благодійний фонд при ДАІ. А громадянин не хоче надавати допомогу. Як бути, як дізнатися, за що платити обов’язково?
— Ну, благодійних рахунків вже давно немає. А як дізнатись куди і за що платите… Не полінуйтесь запитати про призначення платежів у співробітників ВРЕР чи працівників банку. Вони все знають і обов’язково нададуть відповідь. Крім того, у всіх ВРЕР є спеціальні стенди із необхідною інформацією.
Крім вище сказаного, Микола Стоцький повідомив, що за останній рік показники аварійності на дорогах знизилися. На його думку, це досягнуто завдяки підвищенню штрафів за порушення правил дорожнього руху та покращенню роботи ДАІ. А присутній на зустрічі начальник Кобеляцького ВДАІ Григорій Тіняєв пообіцяв, що його підлеглі перевірять на дотримання технічних вимог усі «лежачі поліцейські», встановлені у Кобеляках, та більше уваги приділятимуть дотриманню правил дорожнього руху автомобілістами під час надання переваги у русі пішоходам на перехрестях та спеціальних переходах.

Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО з регіону»
17 грудня 2010, 16:23 | Кобеляки | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.