Хто винен – незрозуміло. Що робити – заключати договір

Стаття «Прийшов. Поміряв… Загуляв» надрукована в минулому номері газети «ЕХО» отримала своє продовження. Продовження цілком очікуване. До редакції звернувся підприємець, який вважає, що мова в статті йшла саме про нього. Він вважає, що на нього звели наклеп. За його словами він виконував і виконує роботи по встановленню і заміні опалювального обладнання добросовісно. В деяких випадках навіть робить значні цінові знижки для малозабезпечених замовників, особливо пенсіонерів. У конфлікті, що виник між ним і замовником, який згаданий у попередній публікації, він своєї провини не бачить. За словами підприємця він не брав великої передоплати із замовника і тим більше не загулював. А на місці роботи не був кілька днів через виробничу необхідність. Годі й говорити, що тепер замовник і виконавець робіт можуть остаточно розсваритися. Підприємець навіть збирається захищати свою репутацію в суді. Безумовно, це його право. Ось тут можна робити висновок. Хто правий, а хто винуватий у згаданому конфлікті – достеменно визначити неможливо. Є слово одного проти слова другого. І навряд чи й суд зможе прийняти рішення в цій справі. А висновок наступний: підприємець теж може стати жертвою недобросовісного розмовника. І якщо це буде несправедлива словесна оцінка його діяльності – це половина біди. Адже споживач може просто-на-просто не заплатити за виконану роботу. І такі випадки теж фіксуються в сучасній Україні. І що тоді? Як довести той факт, що тобі не платять гроші за добросовісно виконану роботу? Договору чи іншого підтверджуючого документа немає! Йти в суд? В цій установі вимагатимуть документа. «Вибивати» свої гроші? Це – незаконно. Можна замість коштів отримати відповідний термін ув’язнення. Ось такий висновок. Без угоди співпрацювати можна. Але рано чи пізно можна потрапити в ситуацію, описану вище.
Автор: Ігор Філоненко
7 серпня 2009, 12:45 | |

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.