Звіт міського голови Кобеляк Олександра Ісипа

Звіт міського голови Кобеляк Олександра Ісипа

ПЕРЕДМОВА
Шановні кобелячани! Нижче Вам запропоновано звіт кобеляцького міського голови за 2011 рік. Будь-ласка, уважно прочитайте його. Міська влада працювала спираючись на Ваші ідеї та прохання, вирішувала проблеми всього міста і кожного з Вас. Не залиштеся байдужими, будьте уважними, активними та дбайливими. Кожен із нас є частинкою громади Кобеляк! І тому, досягнення та прорахунки, успіхи та невдачі міської ради є й Вашими особистими. Ви, жителі міста — головний носій місцевої влади. Після ознайомлення зі звітом, очікуємо слушних і конструктивних пропозицій, зауважень, доповнень і побажань на майбутнє.


І.Організаційно-кадрова робота

У 2011 році робота із зверненнями громадян у Кобеляцькій міській раді проводилась відповідно Законів України. Це було головним дороговказом для роботи міського голови й проведення заходів щодо врегулювання усіх необхідних проблемних питань в місті. Організовуючи роботу Кобеляцької міської ради міський голова прийняв 274 розпорядження, розглянув 1291 заяву, пропозицій та скарг, 36 з них колективні. На офіційному прийомі у міського голови побувало 55 громадян. Найбільшу частку звернень становлять земельні питання — 492, по 57 зверненнях громадян створено спеціальні комісії, які розглядали проблеми з виїздом на місце. Проведено 14 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 1802 рішення. Проблеми громадяни стосувалися питань будівництва, водопостачання, газифікації будинків, видачі свідоцтв на право власності, видалення дерев, квартирні й земельні питання, які, в більшості, вирішені позитивно. Також розглянуто 357 клопотань від організацій, підприємств і установ. Видано довідок на отримання субсидії 1490 шт., довідок на отримання спадщини близько 150 шт., для пред’явлення у пенсійний фонд та управління праці і соцзахисту 1886 шт., для пред’явлення в служби міста 200 шт., по оформленню соціальної допомоги, субсидії, спадщини, землі видано 6550 довідок, зареєстровано 53 договори найму. Міським головою підписано 279 договорів та винесено їх на розгляд і затвердження депутатами. Проведено 9 сесій міської ради, на яких прийнято 149 рішень.
У 2011 році з ініціативи міського голови для вирішення важливих проблем міста проведено 10 загальних зборів громадян за місцем проживання в різних мікрорайонах та 6 суботників по прибиранню громадських місць: парків Центрального, Перемоги, Богдана Хмельницького, пам’ятників Жертвам Голодомору, Вічного Вогню, Партнерства, місця відпочинку громадян біля Ворскли. Найважливіші питання територіальної громади, які вирішувалися спільно з мешканцями та розглядались неодноразово на загальних зборах в 2011 році це:
1. піключення водогону на Заворскло
2. облаштування місць відпочинку біля р.Ворскла
3. вирішення питання водовідведення по вул. Гоголя
4. будівництво спортивного майданчика та хокейного поля в мікрорайоні «Солонці»
5. питання освітлення в мікрорайоні «Заворскло»
6. будівництво водогону в мікрорайоні «Зарічка»
7. капітальний ремонт доріг на вулицях Червоноармійська та Ведмедівська
8. благоустрій пляжу «Рибалки» по вул. Островського
9. благоустрій прибудинкової території по вул. Київська 2
10. водопостачання будинку по вул. Київська 2 г
11. ремонт даху будинку по вул. Чернишевського 8
Для забезпечення протягом року ефективної роботи виконкому організовано навчання 5 членів тендерного комітету на суму 6 тис. грн. Розпорядженням міського голови прийнято на роботу та залучено протягом 2011 року безробітніх громадян для благоустрою та прибирання міста 30 чол. на суму 55,5 тис. грн., та інспектора з благоустрою, діяльність якого щоденно координувалась міським головою, при цьому більше ніж на 30 вулицях міста забезпечено порядок, чистоту та поліпшено благоустрій без застосуваня коштів бюджету. А для тих громадян, хто не виконував вимог щодо утримання прибудинкових територій, застосовано складення протоколів й притягнуто до відповідальності (30 осіб).
За 2011 рік розроблено та затверджено положення про роботу тендерного комітету, про річний план закупівель, план роботи виконкому і ради, про підготовку регуляторних актів, про роботу веб-сайту, прийнято 2 регуляторних акти по місцевих податках і зборах та про плату за користування земельними ділянками, про тарифи на послуги з водопостачання, про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста, про оплачувані громадські роботи та бронювання робочих місць в місті Кобеляки, про заборону продажу алкогольних напоїв, про заборону поливу городів питною водою, правила благоустрою й забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші, проведено конкурси на виконавців надання житлово-комунальних послуг і т. д. Здебільшого розробкою такої документації займався секретар ради Галушко С. С.
Штат працівників міської ради, посадових осіб та службовців місцевого самоврядування складався з міського голови, секретаря ради, заступника міського голови, завідуючої фінансовим відділом, завідуючої земельним відділом, 3 спеціалістів та 1 бухгалтера. Також працювало ще 7 чоловік обслуговуючого персоналу.

 

ІІ. Бюджетно-фінансова діяльність.

Міський бюджет на 2011 рік прийнято 11 січня вік був такий, що не задовольняв потреб міста, але за результатами півроку виконаний на 124,5 %, і на 110,4 % за результатами 9 місяців, що дозволило додатково розподілити кошти на потреби освіти й житлово-комунального господарства. Всього доходи склали 5,4 млн. грн. Найбільшу частку видатків становили витрати на освіту –3,02 млн. грн. З них зарплата становила 2,2 млн. грн., енергоносії 424,5 тис. грн., продукти харчування 290 тис. грн. На діяльність Кобеляцької міської ради та утримання органів місцевого самоврядування видатки становили 791,2 тис. грн. Зарплата працівників становила 696,8 тис. грн., забезпечення органу управління (телефон, оргтехніка, папір, бензин, ремонти, преса, навчання) — 30 тис. грн. Витрати на енергоносії склали 58,7 тис. грн. На фінансову підтримку ветеранів виділено 13,1 тис. грн. Дотація житлово-комунальним підприємствам становила 168 тис. грн. (124 тис. грн. кобеляцькому комунальному підприємству «Водоканал» та 44 тис. грн. кобеляцькому комунальному підприємству «Міська сервісна служба»). Благоустрій та санітарна очистка міста коштувала бюджету 714,1 тис. грн. Із них, за послуги ККП «Міська сервісна служба» 622,4 тис. грн., на придбання світильників 6210 грн, за електрику на вуличне освітлення 59,5 тис. грн., за газ на Вічний Вогонь 26 тис. грн. Основні видатки спеціального фонду склали витрати на утримання та поточний ремонт доріг –106,5 тис. грн., реконструкцію електромереж освітлення — 192 тис. грн., реконструкцію водомереж — 16 тис. грн., будівництво майданчиків біля під’їздів будинків 2,6 тис. грн., роботи по реконструкції та ремонт в дитячих садках — 50,6 тис. грн. З них капремонт покрівлі 31,8 тис. грн., капремонт системи опалення 18,9 тис. грн., придбання товарів 16 тис. грн. На будівництво нових об’єктів у нашому місті видатки здійснювалися за рахунок коштів від продажу землі та майна на суму 85,6 тис. грн. На капітальний ремонт комунального житлового фонду міста використано 50,2 тис. грн., та 3,1 тис. грн. на реконструкцію житлового фонду. Витрати по інших видатках близько 40 тис. грн. здійснювалися на оренду землі у Золотарівської сільської ради під полігон побутових відходів — 6,2 тис. грн, на святкування Дня міста, Нового року та інших свят — 5,2 тис. грн., технічна документація, проектна документація, членство в Асоціації міст України та інші роботи — 11,1 тис. грн., за вуличні інформаційні знаки, дерев’яні фігури в парку, видання книги, заміна електролічильників — 6,3 тис. грн., придбання новорічних подарунків міським дітям 5,2 тис. грн., розробка грошової оцінки землі міста 10 тис. грн.
Отже, міський бюджет, задовольняючи основні потреби громади міста, виконав основні функції, покладені державою та законом на Кобеляцьку міську раду, але потрібно ще багато працювати над його наповненням та раціональним використанням. Це завдання для кожного.

 

ІІІ. Соціальний захист та соціальне забезпечення.

Міським головою прийнято особисту участь у більшості важливих соціальних заходах і подіях міста: відзначенні пам’ятної дати у зв’язку з річницею виводу військ із Афганістану, вшануванні пам’яті жертв Голодомору, проведенні річниці Чорнобильської катастрофи з врученнями грамот та медалей заслуженим громадянам міста. Постійно проводилися зустрічі з ветеранами в залі засідань міської ради, надано грошову допомогу міській ветеранській організації для її діяльності, на передплату газет ветеранам, канцелярських приладів та ін.
Цілий рік вирішувалися питання надання матеріальних допомог з міського бюджету малозабезпеченим громадянам. Проведено уточнення квартирної черги та обстеження житлових умов громадян, що стоять на пільговій черзі поліпшення житлових умов. За поданням Кобеляцької міської ради в 2011 році присвоєно звання ”Мати-героїня” 3 жінкам з нашого міста з відповідними державними виплатами. Розглянуто 42 заяви по питанню захисту соціальних прав одиноких матерів, прийнято відповідні рішення опікунської ради, засідання якої проводилося щомісячно. Прийнято участь в 56 судових засіданнях по розгляду цивільних справ по житлових, земельних питаннях та 4 справах про позбавлення батьківських прав. Судовою практикою та юридичними питаннями в більшості займався заступник міського голови Письмак О. В. Ним також надано допомогу по заключенню договорів найму житла (53 шт.) та видавались довідки про живність.
Міською радою надано квартиру соціального призначення по вул. Червоноармійській,3 одинокій багатодітній матері з трьома дітьми. Придбано квартиру інваліду ВВВ Ісакову за кошти держбюджету на суму 140 тис. грн.
Приймалися категоричні рішення щодо заборони торгівлею алкогольними виробами після 21-ої години, обмеження роботи розважальних закладів задля підвищення безпеки та спокою в Кобеляках. Встановлено перелік підприємств та організацій, в яких бронювалися місця для потребуючих соціального захисту й безробітніх. При цьому, спільно з центром зайнятості, створено 245 спеціальних тимчасових робочих місць в місті Кобеляки.
Придбано «Кіндер-сюрпризи» дітям в дитсадках на Св. Миколая та новорічні подарунки, а також усім міським дітям-сиротам та з багатодітних родин на суму більше 10 тис. грн.

 

ІV. Розвиток міських дошкільних закладів.

Робота міських дошкільних закладів освіти з початку 2011 року була під загрозою недостатнього фінансування з боку державного бюджету. На початок року дефіцит становив близько 500 тис. грн. Проблему вдалося залагодити міській раді з великими труднощами за рахунок виділення додатково 295 тис. грн., які були додані з міського бюджету з перевиконання за результатами 6 і 9 місяців роботи, також за рахунок субвенції з державного бюджету 100,5 тис. грн., допомоги з районного бюджету 15,5 тис. грн., скорочення штатів дитсадків, зміни режиму роботи дошкільних закладів з 12 до 10,5 годин на добу та за рахунок щоденної жорсткої економії бюджетних коштів — всього досягнуто економію 94 тис. грн. Ці заходи викликали неодноразові обговорення на різних рівнях, дехто очікував та прогнозував мітинги, були полум’яні промови, підбурювання в педколективах, критика міської влади, спроби робити політику на проблемі, але результатом є те, що міська рада разом з трудовими колективами дитсадків все ж забезпечила стабільну роботу дошкільних закладів міста на доброму рівні та так, що малята і їх батьки були задоволені якістю дошкільної освіти. А кошти, яких невистачало, прийшли від Уряду в кінці року, але з огляду на те, що на грудень місяць Кобеляцька міська рада самостійно впоралась із проблемою, не були розподіленими районною владою для міського бюджету. Таким чином, кобеляцька громада недоотримала кошти, які можна було використати на вирішення необхідних справ.
Важливим для дошкільнят та міських садочків було проведення капремонту даху в дс №1. Завезено кілька вантажівок дрів для літнього підігріву води. В дс №2 проведені ремонти водомереж, системи опалення, придбано бойлер підігріву води, зроблено ремонт електромережі, закуплено меблі, посуд, фарба. Для покращення обслуговування дитсадків міста придбано комп’ютер з обладнанням вартістю 6 тис. грн. Куплено новий насос на теплогенераторну дс № 1 на суму 2 тис. грн. Придбано нові електричні плити для приготування їжі в кожен садочок на суму 16 тис. грн.

 

V. Культурно-мистецькі та спортивні заходи.

Міська рада та її посадові особи активно приймали участь в привітанні та нагородженні обдарованих дітей міста та району в РЦКД, в організації свята до Дня захисту дітей, надано допомогу в проведенні концерту народного самодіяльного хору ”Ветеран” в Нових Санжарах. Проведено святкування Дня міста. У рамках двохденного святкування пройшов фестиваль ”Вйо Кобеляки”, широка спортивна та розважальна програма з гала-концертом за участю зірок естради. За кошти міського бюджету (885 грн.) видано книгу М. А. Касьяна. та довершено роботу з перейменування вулиці Касьна.
Проведено поточні ремонти та благоустрій пам’ятників міста, могил воїнів ВВВ, пам’ятних місць. Організовано урочисте свято Дня Перемоги. Встановлено 4 дерев’яні різьблені фігури для малечі в парку Б. Хмельницького. Проведені поточні ремонти дитячих майданчиків. Надано 4 дозволи на розміщення лунапарків, цирків, атракціоніиівта зоопарків. Прийнято участь в будівництві хокейного поля за ініціативи спортсменів.
Надано дозвіл Релігійній громаді Вознесіння Господнього Української Греко-Католицької церкви на відведення земельної ділянки 0,1 га для будівництва храму по вул. Шевченка 59-А.

 

VІ. Благоустрій міста і санітарна очистка. Екологія.

Одним з основних напрямків Кобеляцької міської ради є організація і координація роботи комунального підприємства, яке здійснює санітарну очистку міста і поліпшує благоустрій Кобеляк. В ККП «Міська сервісна служба» — підприємстві, створеному Кобеляцькою міською радою в 2003 році, протягом 2011 року працювало 32 чол., з них: 3 водія, 3 тракториста, 10 двірників, 6 службовців, 3 робітника цвинтаря, 2 оператори котелень, 5 інших працівників. Середня заробітна плата становила 1389 грн. Кількість техніки становить 9 автомобілів та 4 трактори. Загальний обсяг виконаних робіт підприємства становив 1 млн. 52 тис. грн., з них 230 тис. грн. — матеріальні витрати (190 тис. грн. ПММ), витрати на оплату праці та податкові відрахування — 712 тис. грн., амортизація — 139 тис. грн., інші витрати 25,6 тис. грн. Збитковість підприємства становила 53,6 тис. грн.
На балансі підприємства обслуговується 40 майданчиків та 116 контейнерів для збирання твердих побутових відходів, серед яких металеві фарбовані й оцинковані, пластикові. Відмітимо, що громада міста користується сміттєвими баками з кожним роком все більш культурно. Частина контейнерів знаходиться у власності громадян та організацій, що мають договір на обслуговування. Вивезення відходів проводиться по схемі 4 рази в тиждень. Норма ТПВ складає 2,2 м. куб. на одну людину в рік, а тариф — 3,52 грн. з людини в місяць. Кількість платників сягнуло 6,2 тис. громадян нашого міста (2981 шт. договорів). Пільговою ціною послуги користуються 431 мешканців Кобеляк. Найбільша складність для підприємства — це залучення громадян до сплати послуги, адже під різними приводами люди не хочуть підписувати договір, отримувати абонентні книжки.
За 2011 рік Кобеляцьке комунальне підприємство «Міська сервісна служба» видалило з міста відходів 8,5 тис. м.куб. на суму 172,8 тис. грн. та від населення й організацій 17,1 тис. м. куб на суму 314 тис. грн. Ліквідовано 23 стихійних сміттєзвалища. Більшість відходів розміщуються та утилізовуються на звалищі в с. Ганжівка, де службою відпрацьовано бульдозером 150 год. на суму 21 тис. грн., та виконано комплекс робіт по благоустрою: встановлено пропускний пункт, призначено постійного чергового працівника, що наглядає за порядком, зменшено територію полігону на 25 %, покращено під’їзні шляхи, завезено 110 т відсіву та щебеню для в’їзду, ліквідовано багаторічний відвал та захоронено його на дні бувшого глиняного кар’єру, виконано й інші роботи. У допомогу місту, з районного бюджету, за розпорядженням голови райдержадміністрації Таранушича А. О., було виділено 7 тис. грн. для придбання паливно-мастильних матеріалів та виконання робіт в період весняного завантаження полігону відходів. Районна рада виділила кошти в сумі 19 тис. грн. та розпочала будівництво лінії освітлення на сміттєзвалищі. Депутат обласної ради Андрієнко М. І. надав значну допомогу в підвезенні матеріалів на підсипку дороги. Місцеві с/г виробники Жук С. М., Гордійко В. М., комбікормовий завод допомагали забезпечувати пальним техніку для очистки території звалища. За допомогою районної влади вдалося домовитись з мешканцями села Ганжівка та продовжити експлуатацію звалища для потреб міста й прилеглих сільських громад.
Озеленення. У 2011 році робота «перукарів»-комунальників по формуванню крон дерев становило 90 год. на суму 13,1 тис. грн., скошування газонокосилками трави, ліквідації бур’яну в парках, на вулицях, кладовищі, пляжі та інших громадських місцях 610 год. на суму 39,4 тис. грн. За міські кошти насаджено декоративних молодих вічнозелених дерев на суму 12 тис. грн. — 53 шт. (туї звичайні 10, туї смарагдові 21, кипарисовики 4, ялівці 18,) та квітів на суму 5 тис. грн. Постійно проводилось формування декоративних кущів — у парках, на вулицях, в громадських місцях і випилювання старих, фаутних та аварійних дерев.
Освітлення. Для належної роботи міських систем освітлення служба відпрацьовала телевишкою — 108 год. на суму 18,6 тис. грн. на міських вулицях. Ремонт і експлуатація мереж освітлення коштувала 44 тис. грн. Кошти на споживання електроенергії з міського бюджету на освітлення за 150 тис. кВт становлять суму 59,5 тис. грн. Загальна кількість ліхтарів у 2011 році по місту збільшилась і становила 800 шт., це 27 систем споживання, обліку та регулювання електроенергії, які обслуговуються одним електриком. Придбано 36 світильників та ламп для міста на суму 19 тис. грн. Зроблено капремонт вуличного освітлення по вулицях Ракетна, Чкалова, Островського, Комсомольська, Касьяна, пров. Спортивний, пров. Шевченка. Вартість проекту 1,9 тис. грн., 500 грн. допуск, 400 грн. держекспертиза та роботи на суму 55,3 тис. грн. Реконструкція вуличного освітлення на вулицях Калініна, Пушкіна, Огія, Дніпропетровська, пров Спортивний коштувала тис. грн. Розроблено проектну документацію на освітлення 15 нових вулиць.

 

Х. Підприємництво

Минулий рік був досить складним для кобеляцьких підприємців, як власне і для всіх суб’єктів господарювання. Та, не зважаючи на це, місцевий бізнес все ж функціонував стабільно і навіть розвивався. У місті Кобеляки функціонувало 16 закладів громадського харчування, 106 магазинів продовольчих та непродовольчих товарів, 11 перукарень, 14 аптечних закладів тощо. В 2011 році розширилися мережа закладів торгівлі та сфери послуг, що на кінець минулого року складалася із 172 об’єктів. Зокрема, відкрито 3 магазини непродовольчих товарів та перукарня по вул. Шевченка, комп’ютерний клуб по вул. Огія, новий ковбасний та рибний цехи, проведена реконструкція магазину на площі Перемоги за сучасним проектом, з’явився цілодобовий магазин хлібобулочних виробів «Кулінічі», діяв фірмовий магазин «Рідна хатинка», новий магазин «Квіти». Також, поблизу міських пляжів діяли 6 об’єктів виносної торгівлі продовольчими товарами, а території пляжів на р. Ворскла були впорядковаані та благоустроєні силами і засобами кобеляцьких підприємців.
У звітному році виконавчим комітетом Кобеляцької міської ради видано 119 дозволів на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг. Рішення про припинення діяльності було прийняте щодо одного комерційного об’єкта (комп’ютерного клуба). 16 грудня 2011 року рішенням одинадцятої сесії Кобеляцької міської ради шостого скликання були встановлені нові ставки єдиного податку в місті Кобеляки відповідно до вимог Податкового кодексу України.

 

ХІ. Будівництво і реконструкція

2011 був приніс освітлення на вулиці Ракетна, Островського, Чкалова, Касьяна, Комсомольська, пров. Спортивний та Шевченка (55 тис. грн.), Міжколгоспна, Червоноармійська, Київська, Пушкіна (48,6 тис. грн.), Стародніпропетровська, Набережна, Лугова, Рєпіна (16,5 тис. грн.), пляж та вул. Островського (33,3 тис. грн.), вул. Дніпропетровська та місця проведення свят (46,4 тис. грн.), Ярмаркова, Петровського, Декабристів (49,1 тис. грн.), Огія, Касьяна, Калініна, Пушкіна (38,8 тис. грн.), Московській, Київській, Садовій, пров Дзержинського (проект 3,9 тис. грн.), а роботи завершені  у 2012 році.
Подією року стало будівництво льодового катка за ініціативи місцевої хокейної команди. Справа розпочалася влітку і роботи тривали аж до самої зими. Люди, з допомогою міської ради, зробили надзвичайно велику справу для всього міста. З настанням морозів каток потішив та розважив сотні дітей та дорослих, а Кобеляки знову стали центром хокейних змагань.
У 2011 році виготовлено та затверджено проектну документацію на реконструкцію господарсько-питних свердловин № 1,№ 3,№ 9. Кошти на ці роботи планується отримати в 2012 році з обласного бюджету на суму близько 180 тис. грн.

 

ХІІ. Земельні питання

Земельний відділ Кобеляцької міської ради протягом 2011 року працював досить успішно та ефективно. Послуги мешканцям міста надавались швидко, кваліфіковано та безкоштовно. При цьому, видано 3000 довідок про право користування (власності) земельними ділянками (на 30 % більше 2010 р.) для пред’явлення в служби міста, на отримання допомоги по народженню дитини, малозабезпеченим, багатодітним сім’ям, одиноким матерям та громадянам, для поставлення на облік в центр зайнятості. Видано 2000 довідок форми 6-ЕМ та 2500 викопіровок з ситуаційного плану міста громадянам для оформлення земельних ділянок в приватну власність та користування, переоформлення спадщини, купівлі-продажу, дарування, міни та ін. цивільно-правових угод.
Комісією по різних земельних питаннях розглянуто 120 спорів. Більшість вирішено на місці, без судового розгляду. Для цього складено 100 актів. Представниками міської ради майже щодня проводились виїзди до заявників та на місце земельних спорів — всього близько 500. Наприклад: 60 -питання землекористування, 40 — розподіл земельних ділянок, 20 — проїзди та в’їзди загального користування, 50 — користування загальними дворами, 20 — використання прибудинкових територій, 20 — попередження шкідливого впливу на сусідню ділянку, 30 — використання спільних межових споруд, дерев, кущів, 80 — спірні межі, 80 — встановлення, визначення, відновлення меж, 50 — визначення земельних ділянок для городництва, 20 — визначення прибережних захисних смуг, 10 — по роз’ясненню щодо встановлення сервітутів, 20 — щодо облаштування автостоянок біля об’єктів, 20 — по виділенню провулків з тупиків, визначенню меж провулків, проїздів, 30 — по забудові приватних будинків, господарських будівель, гаражів та ін.
Міською радою обстежувалися земельні ділянки по відновленю водовідвідної каналізації в мікрорайоні «Солонці», міські пляжі, дитячі та спортивні майданчики на предмет розміщеня інженерних мереж, сусідніх ділянок для подальшого винесення на розгляд депутатів. Часто працівники земельного відділу міської ради залучалися іншими службами міста для обстеження будинків та прибудинкових територій, з питань належного утримання худоби, розміщення сміття, забруднення та задимлення територій, для вибору ділянок під забудову, списання будівель, виготовлення проектної документації. Неодноразові виїзди на місце відбувалися на прохання ВАТ «Полтаваобленерго», УЕГГ, Кобеляцького комунального підприємства «Водоканал», РВ УМВС.
Земельним відділом розглянуто та підготовлено на сесію й виконком 400 письмових заяв від громадян та юридичних осіб. Більшість заяв задоволено. Ще близько 600 громадян прийнято з усними заявами щодо землекористування. 150 громадян міста отримали дозволи на розробку техдокументації з метою безоплатної приватизації, 50 — на встановлення меж, 20 — на виготовлення проектів відведення, 70 — на оформлення права користування земельними ділянками, 10 — на зміну конфігурації земельних ділянок й виділення в окреме будинковолодіння, 20 — на присвоєння окремого адресного номера, 50 — на затвердження актів добровільного розподілу, 7 — на зміну цільового призначення, 10 — на оформлення строкового сервітуту, 10 — на розробку звітів на експертну грошову оцінку для викупу земельної ділянки. 200 громадян міста змогли отримати в приватну власність земельні ділянки на яких розміщені їх житлові будинки. Надавалися й вільні земельні ділянки для будівництва житла, гаражів, садівництва, дачного будівництва.
У минулому році замовлено проведення нормативної грошової оцінки по місту. Ведеться постійна допомога проектним організаціям в розробці техдокументації, проектів та різних погоджень. Проведено один аукціон продажу вільної земельної ділянки на суму 43 тис. грн. За 2011 рік продано 6 земельних ділянок загальною площею 0,2 га для комерційного й промислового використання на суму 188 тис. грн., надано 40 земельних ділянок в оренду з середньою орендною платою 10 грн за м.кв. А загальна площа таких ділянок становить 1,5 га.
Загальна сума надходжень до бюджету від оренди землі становить 190 тис. грн. з юридичних осіб та 360 тис. грн. від фізичних осіб. Земельного податку сплачено 128,5 тис. грн. юридичними особами та 25 тис. грн. фізичними.

 

ХІІІ. Зовнішні відносини

Протягом 2011 року Кобеляцька міська рада отримувала підтримку з від голови районної державної адміністрації, голови районної ради та неодноразову допомогу з районного бюджету. Це дало можливість вроваджувати в життя проекти розвитку. Для реклами Кобеляк та громади для всього світу працював Web-сайт Кобеляцької міської ради, що інформував про найважливіші події міста змальовував нашу громаду з кращої сторони для гостей та відвідувачів. Міська рада була активним членом в Асоціації міст України. Спільно з ротарі клубом прийнято рішення створити сімейний парк по вул. Червоноармійській та замовити відповідний проект.

 

ПІСЛЯМОВА

Підсумовуючи, можна стверджувати, що минулий 2011 рік, був для Кобеляк успішним. Соціально-економічні показники в нашому місті вказують на відносну стабільність роботи органу місцевого самоврядування і поліпшення якості надання послуг для територіальної громади. Ми прожили цей рік разом — дружно і ефективно. Це підтверджують різні проекти спільного фінансування влади, громадян, бюджету, підприємців. В цілому, протягом 2011 року Кобеляцький народ показав себе свідомою і активною громадою, зросла допомога й безпосередня участь людей в управлінні міськими справами. Кобелячани стали вимогливіші не тільки до міського голови, а й більш вимогливіші до себе. Значно чистіше стає біля приватних дворів, мешканці бережливіше ставляться до міського майна і сприймають нові ідеї та нововведення міської ради підтримкою, а значить програма стратегічних дій міської влади стає зрозумілою та передбачуваною мешканцями міста, а робота міського голови протягом року була результативною. Ефективність роботи на благо міста оцінена громадою і привела до вирішення конкретних справ. Подальша співпраця залежатиме від свідомості кожного виборця і жителя міста, адже однією критикою і бажанням отримати блага від міської влади далеко не заїдеш — необхідно активно включатися в процеси розвитку міста на рівні будинку, вулиці, мікрорайону. Ось так, разом, влада, громада і бізнес, ставлячи завдання і приймаючи рішення, довіряючи одне одному, крок за кроком обов’язково досягнемо успіху, зробимо наші Кобеляки дійсно красивим, затишним європейським містечком. А наші діти з гордістю будуть говорити: «Це — моє місто! Я — з Кобеляк!».


Автор: Олександр Ісип
9 квітня 2012, 10:17 | Кобеляки | Політика

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.