Каміла Олійник — переможець конкурсу «Юний віртуоз Полтавщини»
Учениця Новосанжарської дитячої музичної школи виборола гран-прі у номінації «Фортепіано».
Управління культури облдержадміністрації та Полтавське музичне училище імені М. В. Лисенка понад два десятиліття проводять конкурс виконавської майстерності учнів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів «Юний віртуоз Полтавщини». Цей конкурс відбувся і нинішнього року. Другого березня кращі з кращих серед юних музикантів Полтавщини змагалися в таких номінаціях: «Народні інструменти», «Струнно-щипкові інструменти», «Бандура», «Фортепіано», «Духові та ударні інструменти». У конкурсі взяли участь 342 учні з 39 початкових мистецьких навчальних закладів. За результатами конкурсу журі відзначило 157 переможців. З них 43 визнано абсолютними переможцями, з яких 11 учасників конкурсу отримали головний приз — гран-прі, і 32 учні вибороли перші місця. Серед абсолютних переможців і учениця четвертого класу фортепіанного відділу Новосанжарської дитячої музичної школи Каміла Олійник. Вона виборола гран-прі у номінації «Фортепіано» у своїй віковій групі.
Для участі в конкурсі Каміла підготувала і представила на суд журі такі твори: «Етюд» Карла Черні, «Сонатину-ля-мінор» (другу і третю частини) Фрідріха Кулау і п‘єсу «Відьма» Наталії Кравченко. Під керівництвом талановитого педагога Людмили Лебедин дівчина наполегливо відточувала виконавську майстерність, намагаючись проникнути в сутність мелодії й ритму, творчо враховувала у власному виконанні поради і рекомендації інших педагогів‑музикантів і досягла високого рівня виконавської майстерності. Вимогливе висококваліфіковане журі визнало Камілу абсолютним переможцем серед юних піаністів її вікової групи. Під час гала-концерту «Квітуй, мистецька юнь», що відбувся на початку квітня у залі Полтавського музичного училища імені Лисенка дівчині, як і іншим переможцям конкурсу, вручили нагороди.
— У моєї учениці, — розповідає педагог Людмила Лебедин, — вдало поєднуються неабиякі музичні дані, високий інтелектуальний рівень, невтомність у відпрацюванні техніки виконання творів і прагнення у найкращому звучанні донести їх до своїх слухачів. Педагогу залишається розвивати і поглиблювати ці прекрасні якості дитини, грамотно спрямовувати її творчий розвиток.
— У творчих досягненнях Каміли, — долучається до розмови директор дитячої музичної школи Ірина Сергеєва, — є вагома частка праці й батьків Ігоря Андрійовича та Лілії Миколаївни, які працюють лікарями центральної районної лікарні. Вони не лише постійно і вимогливо контролюють стан успішності і поведінки своєї доньки, а й повсякчас глибоко проникаються її життям. Знаходять час для спілкування з педагогами і нашої, і загальноосвітньої школи. Ось і мають хороший результат у вихованні доньки.
…Закінчився напружений період підготовки до обласного конкурсу юних музикантів. Сьогодні учениця і педагог виношують нові плани успішного освоєння навчальної програми наступного класу і мріють про участь у всеукраїнських і міжнародних конкурсах юних музикантів. Тож хай ці мрії і плани успішно здійснюються.
Додати коментар