«За що штраф?»

До редакції тижневика «ЕХО» звернулася пенсіонерка Надія Свячена. Проблема цієї жінки полягала в непорозумінні з працівниками газового господарства.

Останнім часом до редакції нашого тижневика почало надходити все більше звернень від наших читачів. Усі вони на різноманітну тематику. Це бувають прохання в допомозі вирішення якихось юридичних, часом господарських або ж фінансових питань. Часто, перш ніж звернутися у відповідний орган, якому і належить займатися вирішенням даного питання, люди відразу спішать до газети. Та насамперед потрібно усвідомлювати, що журналісти не вирішать проблеми за вас. Ми лише можемо донести їх до загалу, аби інші вели себе більш обачно та обізнано в аналогічній ситуації.

Нещодавно до редакції газети «ЕХО» звернулася пенсіонерка Надія Свячена. Проблема цієї жінки полягала в непорозумінні з працівниками газового господарства. Жінка попрохала зустрічі з журналістами тижневика, аби ми допомогли розібратися їй із ситуацією, що склалася.

Надія Павлівна розповіла, що в січні цього року вона помітила, як її газовий лічильник, якому близько тридцяти років, почав нараховувати набагато більшу кількість спожитого газу, ніж зазвичай.

— У мене оформлена субсидія, — розповідає жінка. — І я сплачую за газ п’ятдесят відсотків. Та в січні нагоріло аж 1283 куби. А це на 730 гривень по субсидії. Це — занадто багато!

Про цю проблему Надія Павлівна нібито повідомила контролерам, які щомісяця приходять, аби звіряти показники лічильника. Та за словами пенсіонерки, вони на її звернення ніяк не відреагували. Тоді, підозрюючи, що проблеми пов’язані саме з лічильником, жінка вирішила звернутись із письмовою заявою до Кобеляцького управління з експлуатації газового господарства з проханням замінити його. Зовсім скоро працівники газової служби замінили лічильник на новий, який одразу ж, за словами Надії Павлівни, почав нараховувати реальну кількість спожитого газу. Тим часом, старий лічильник вони нібито забрали з собою на експертизу до Полтави.

— Наступного місяця абонентська плата за газ у мене була всього 55 гривень, — каже пенсіонерка. — Значить проблеми справді були з лічильником. Та через місяць до мене знову прийшли з газової служби, принесли лічильник і сказали, що він був пошкоджений і я маю сплатити штраф більше п’яти тисяч гривень. Та я не можу зрозуміти, за що він? Я ж сама звернулась до газової служби і повідомила про проблему! Я ж не приховувала про її існування! А тепер ще й винувата. Я — не аферистка! Чого ж тоді контролери не побачили, що пломба була порушена на лічильнику, а сказали про це тільки тоді, коли його забрали з собою на місяць?

Ми поцікавились у Надії Павлівни, чи підписувала вона якісь документи або акти. Та вона відповіла, що не пам’ятає. Адже це було майже рік тому. Нещодавно вона отримала судовий наказ про обов’язковість сплати штрафу. Після цього, за незнанням, що робити далі, жінка звернулась до журналістів.

Аби розібратися в цій проблемі ми звернулися з офіційним інформаційним запитом до начальника Кобеляцького управління з експлуатації газового господарства Петра Маника з проханням дати відповідь до виходу газети в друк. Та ніяких роз’яснень, із невідомих на те причин, так і не отримали.

Також ми вирішили скористатися послугами фахівців з юридичних питань. За словами юристів, у такій ситуації, яка склалася в Надії Свяченої, перш за все потрібно звертатися до адвокатів та захищати свої права в суді. Отримавши судовий наказ про обов’язковість сплати штрафу, потрібно оскаржувати його в суді протягом десяти днів. І додали, що довести свою правоту можна самостійно, відправивши лічильник на експертизу, яка встановить, чи було втручання зі сторони абонента, чи ні. Та кожен випадок потрібно розбирати окремо. Тому більш детальний коментар фахівці озвучити не змогли.


Автор: Дарія СРІБНА
12 листопада 2013, 09:29 | Кобеляки | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.