Кобеляцька філія обленерго невдовзі створить кол-центр
Минулого тижня відбулась чергова нарада ветеранів. На ній говорили про електропоста чання та слухові апарати.
Цього разу на зустріч завітали лікар-отоларинголог Зоя Скорик та начальник Кобеляцької філії ПАТ «Полтаваобленерго» Сергій Зінченко. Першою до слова запросили лікаря-отоларинголога. Вона зупинилась на питанні погіршення слуху. За її словами, причин зниження якості слуху може бути безліч. І на сьогоднішній день із цією проблемою стикаються не лише люди похилого віку, а й молодь та навіть діти. Тому Зоя Скорик порадила при перших проявах дискомфорту негайно звертатись за допомогою до фахівців. Одним із способів вирішення проблем із погіршенням слуху вона назвала слуховий апарат. За її словами, на сьогоднішній день їх існує безліч. Вони різного виробництва і з різною ціновою політикою. Звичайні, українського виробництва, за словами лікаря, коштують у межах 1000-1500 гривень. Імпортні, які є більш зручними, легкими і малопомітними, — близько трьох тисяч. Зоя Скорик розповіла, що на сьогоднішній день у Кобеляцькій центральній районній лікарні безкоштовно слухові апарати можуть отримати лише інваліди війни та інваліди всіх інших захворювань. Та спочатку необхідно пройти обстеження в лікаря-сурдолога. Він діагностує хворого на спеціальному обладнанні та підбере необхідний слуховий апарат. За словами Зої Скорик, людині з проблемами слуху підійде не кожен апарат. Усе це — індивідуально. Та в Кобеляцькій ЦРЛ лікаря-сурдолога немає, як немає і необхідного для обстеження обладнання. Для цього хворим порадили їхати до Полтави.
Наступним до слова запросили Сергія Зінченка. Він прозвітувався про роботу підприємства, яке він очолює, та розповів про плани на поточний рік. За його словами, у 2014-му працівники Кобеляцької філії ПАТ «Полтаваобленерго» продовжать роботу із заміни вводів у будівлі ізольованим проводом. Сергій Зінченко стверджує, що такі заходи убезпечать життя людей та унеможливлять крадіжки електроенергії.
Також він зазначив, що до першого березня цього року всі енергокомпанії України повинні створити власні кол-центри. Тобто, телефонні центри спілкування зі своїми споживачами. Кол-центр буде створений і в Кобеляцькій філії ПАТ «Полтаваобленерго».
— Кожному нашому споживачу, окрім особистого рахунку, буде присвоєно певний індивідуальний номер. І після першого березня, коли ви звертатиметесь у кол-центр, оператор бачитиме на своєму моніторі ваш індивідуальний номер і зможе відповісти на всі питання, — сказав Сергій Анатолійович.
Також він зазначив, що на офіційному сайті ПАТ «Полтаваобленерго» розвивається інтернет-сервіс «Ваша абонентська книжка». І кожен абонент може зайти на сайт, зареєструватися і мати доступ до своєї абонкнижки.
Додати коментар