«У інших областях знаходять кошти для ремонту доріг»

«У інших областях знаходять кошти для ремонту доріг»

Продовжуючи тему сільських доріг, розпочату в позаминулому номері тижневика, кореспонденти «ЕХО» вирішили звернутись безпосередньо до виконавців робіт, пов’язаних із ремонтом дорожнього покриття у Кобеляцькому районі.

Спершу ми завітали до директора ТОВ «Кобеляцький будсервіс» Олександра Чініна. Олександр Григорович розповів, що підзвітне йому товариство виконує ремонт автошляхів і тротуарів:

— Протягом 2014-го року наші працівники провели в місті ямковий ремонт вулиць Щорса, Московська, Жовтнева. Також відремонтували дорожнє покриття в Підгорянській та Бутенківській сільських радах. Для Білицької селищної ради вивезли сміття, упорядкували звалище.

— У основному, ми працюємо за межами Кобеляцького району, — продовжує Олександр Чінін. — Послугами «Кобеляцького будсервісу» активно користуються в Дніпропетровській області. Наприклад, у цьому році ми проводили ремонт дорожнього покриття в селах Казначеївка, Чернеччина, Мусієнкове Магдалинівського району. Як бачите, у інших областях знаходять кошти для ремонту доріг і міського, і сільського сполучення, а в Кобеляцькому районі ніяких зрушень.

Розповів чоловік і про те, послугами яких кар’єрів і асфальтних заводів користується ТОВ «Кобеляцький будсервіс»:

— Будівельні матеріали для ремонту доріг закуповуємо в Кременчуці та Комсольську. Рідше користуємось кар’єром у Орлику. Приймаємо замовлення будь-якої складності. Тобто, якщо в штаті й немає техніки чи спеціаліста, то їх легко орендувати чи найняти. Були б лише кошти у замовника.

Роз’яснив Олександр Григорович і ситуацію з Красненською сільською радою та, зокрема, із соснівською проблемою:

— Їх сільський голова неодноразово зверталася до нас із приводу ремонту автошляхів у Красному і Грицаївці. Та ця сільська рада повністю залежить від держказначейства, а останні аж ніяк не хочуть перекидати їй кошти. Ну і ми, у свою чергу, не можемо працювати задарма. Ми ж також живі люди. А щодо Соснівки, зрозумійте, навіть якби Анна Іванівна замовила грейдер, то місцевим жителям чи нашим працівникам довелося б кидати землю та пісок лопатами. Бо подібна техніка змогла б тільки підірвати ці суміші. Їм легше замовити трактор із ковшем і ним почистити.

 

Працюємо на ентузіазмі

Та в Кобеляцькому районі працює ще одне підприємство, яке безпосередньо слідкує за станом дорожнього покриття. Це — філія «Кобеляцький райавтодор». Тож, щоб дізнатися, які ремонтні роботи проводилися у 2014-му році працівниками цієї організації, ми звернулися до начальника філії Олега Хряпи. Олег Григорович розповів, що дороги в Кобеляцькому районі належать службі автомобільних доріг у Полтавській області:

— Виконання ремонтних робіт «Кобеляцьким райавтодором» скеровується обласним представництвом. Першочерговість надається автошляху Р-52 (Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка) у межах Кобеляцького району та дорогам, якими проходять основні автобусні маршрути. Та, зрозумійте, при ремонті автошляхів ми виконуємо вказівки області.

Далі посадовець пояснив:

— Філія «Кобеляцький райавтодор» обслуговує згадані автошляхи. Тобто, виконує ямковий ремонт, займається установкою дорожніх знаків, поновленням дорожньої розмітки й пішохідних переходів, обкошуванням обочин і видаленням молодняку, проводить аварійні роботи.

Також Олег Григорович назвав автошляхи, де в цьому році проводились ремонтні роботи:

— Зокрема, протягом семи місяців поточного року на автошляху Р-52 проведено ямковий ремонт на площі 573 квадратних метри. На проїжджій частині траси Кобеляки-Нехвороща-Машівка засипано щебеневою сумішшю ями. На автомобільних дорогах Лівобережна Сокілка-Світлогірське, Кобеляки-Білики, Кобеляки-Просяниківка, Кобеляки-Золотарівка, Білики-Червоні Квіти проведений ямковий ремонт. Крім цього, працівники райавтодору прибрали автобусні зупинки від сміття, побілили залізобетонні тумби, перила мостів, бордюрний камінь біля зупинок, пофарбували тросове огородження та нанесли лінії розмітки. На автошляхах замінено щитки дорожніх знаків, прибрано сміття на узбіччях, вирізано кущі та викошено траву.

Зупинився посадовець і на негативних моментах:

— У зв’язку з тяжкою економічною ситуацією в країні у філії фактично відсутнє фінансування. У штаті нараховується сорок чоловік. Наші працівники не отримали заробітну плату ще за червень. Більшості з них не нараховується навіть мінімальна платня. «Кобеляцький райавтодор» з березня місяця працює в скороченому режимі: шість-вісім виходів на місяць. Майже відсутні паливно-мастильні матеріали. Знос автопарку сягає дев’яноста відсотків. Працюємо лише на ентузіазмі робітників.

Згадав Олег Хряпа і про майбутні зміни в роботі підприємства:

— Згідно з концепцією укрупнення Укравтодору, із 24 жовтня Новосанжарська філія райавтодору буде об’єднана з Кобеляцькою. У Нових Санжарах працюватиме лише ремонтний пункт, який звітуватиметься нам.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО з регіону»
19 вересня 2014, 14:38 | Кобеляки | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.