«Паспорт потрібен для ідентифікації»
До редакції «ЕХО» за допомогою звернувся житель Дрижиної Греблі, який вважає, що працівники «Укртелекому» безпідставно вимагають від нього паспорт.
Петро Шинкаренко розповів, що хоче відмовитися від послуг дротового зв’язку, через неякісне надання послуг:
— Більше двох місяців у мене абсолютно не працює телефон і ніхто не відремонтував його. Я вирішив відказатися від нього зовсім. Для цього прийшов у відділення «Укртелекому», щоб написати заяву. А працівники цієї організації требують від мене ксерокопію паспорта і ідентифікаційного коду. Я не збираюся їм свої дані надавати. Може, вони кредит на мене планіруют оформити?
За роз’ясненням ситуації ми звернулися до заступника цеху телекомунікаційних послуг Олександра Пестременка.
— Справді, такий чоловік є абонентом «Укртелекому», — говорить Олександр Анатолійович. — Та заявок щодо пошкодження зв’язку від нього не надходило. Крім того, протягом п’яти місяців Шинкаренко не сплачує за користування дротовими лініями. От і виходить, що перш, ніж відмовитись від послуг «Укртелекому», йому необхідно погасити борг.
Також Олександр Писаренко розповів про інші нюанси в роботі цеху телекомунікаційних послуг:
— Для подання заявки про пошкодження зв’язку абоненту необхідно зателефонувати на гарячу лінію «Укртелекому» за номером 0–800–506–800. Щодо паспортних даних, то при оформленні телефонного номера замовник подає їх працівникам цеху телекомунікаційних послуг. І далі вони зберігаються в картотеці нашої організації. Коли ж абонент бажає відмовитись від послуг, то пред’являє паспорт для ідентифікації. Отож, ніхто не вимагав від Шинкаренка ксерокопії, а лише прохали пред’явити документ, що посвідчує особу власника.
Додати коментар