Як я їздив на Майдан по гроші

Усе повертається на кола свої. У грудні, коли починалася Революція Гідності, нас звинувачували у тому, що насправді ми їздимо на Майдан за гроші. Минув майже рік, і ця тема знову стала актуальною. Відома у Нових Санжарах громадська активістка Оксана Пазюк на щотижневій нараді у РДА заявила, що ми з дружиною брали участь у революції за певну платню. Журналісти районного і міжрайонного видань її цитату надрукували, люди прочитали і хтось, цілком можливо, навіть повірив. Тому залишати таку заяву без відповіді не можна. Адже навіть підозра у зароблянні на революції кидає тінь не лише на нас, а й на усіх майданівців.

Звичайно, виправдовуватись — справа невдячна. Утім, я спробую оперувати фактами, а робити висновки — справа читача.

Отже, почнемо з того, чим характерна платна участь у якомусь заході. Людей збирають, саджають у автобуси, везуть до місця проведення акції, потім привозять назад і розраховуються. Напевно, якось так. Люди, які їдуть на проплачені акції, як правило, не знають, куди саме їх везуть, що їм потрібно буде робити і говорити у разі чого. Якщо ви уважно стежите за ЗМІ, то не раз взимку бачили сюжети про проплачених «тітушок». Більшість із них на питання журналіста про мету поїздки до Києва або відверталися, або говорили щось на кшталт «приїхали на екскурсію».

Порівняємо тепер із нашими поїздками на Майдан. Приміром, 1‑го грудня ми діставалися до Києва маршруткою компанії «Зелений слон». За квиток до Києва кожен платив 100 гривень із власної кишені. Нас, новосанжарців, їхало чотири чоловіки: я з дружиною, Геннадій Супрун та Руслан Корнієнко. Пізніше на годину, також маршруткою, із Полтави виїхав Віктор Гулько. Уже потім ми дізналися, що 1‑го числа у Києві були і наші Юлія Солодка, Руслан Ібрагімов та Олександр Марченко. Звичайно, були тоді на Майдані ще й інші новосанжарці, проте ми з ними там не перетиналися. Важко знайти людину у майже мільйонному натовпі.

Отже, кожен із нас їхав окремо. Проте кожен знав, чому саме він їхав на Майдан. Ще до 1‑го грудня у Києві був так званий Євромайдан, який зібрався через відмову Віктора Януковича вести країну європейським курсом. Але вже 1‑го грудня київський Майдан був зовсім іншим. Туди приїздили люди, обурені звірячим побиттям студентів у ніч на 30 листопада. Приїздили активісти, котрі не могли спокійно дивитися, як в Україні будують міліцейську державу, яка всі суперечки із власним народом вирішує кийками та сльозогінним газом. Приїздили підприємці, які більше не могли вести бізнес у державі, де все належало одній «сім’ї».

Пригадую, нас надзвичайно надихнули ті перші кілька днів, проведених на Майдані. Які там були ЛЮДИ! Щирі, ввічливі, усміхнені. Напевно, той шматочок Києва для нас тоді був втіленням ідеальної держави, де кожен потрібен і кожен хоче бути потрібним. Ми тоді вперше за багато років побачили, що все ж таки існує інша Україна: не розчарована, не пригнічена, не затуркана щоденним виживанням. І та маленька Україна, здавалося нам, давала шанс на інше майбутнє для всієї великої держави.

Але реальність була дещо іншою. Варто було повернутися до рідних Нових Санжар, зустріти першого ж знайомого і почути від нього: «Так на вашому Майдані всі стоять за гроші!» Уперше, але далеко не востаннє. І марно було розповідати цьому знайомому про тих високих духом ЛЮДЕЙ. Він їх не бачив, а тому не вірив.

І мені було невтямки: чому ці люди, які у себе на кухнях обурюються Януковичем і Партією Регіонів, не лише не їдуть до Києва, щоб підтримати Майдан, але й охоче розповсюджують чутки про стояння там за гроші? Можливо, саме тому, що їх протестних настроїв вистачало лише для розмов на кухнях? Чому моїм землякам було так складно повірити, що люди їдуть на Майдан за ідею, за віру у зміни, а не за 300–400 гривень? Саме таку «таксу» нам призначили наші опоненти. Люди говорили собі: «А вони там за гроші!» І заспокоювались. Значить, вони роблять усе правильно. Вони спокійно чекають: або Майдан розженуть і можна буде вголос заявити: «Так майданутим і треба!», або Майдан переможе (у це взимку не вірив майже ніхто) і тоді можна буде сказати: «А я вас підтримував! Тільки вдома…»

 

За гроші — на смерть?

Розповім ще про одну поїздку. І про гіпотетичні 300 гривень. А ні, про 600. Ми ж разом із дружиною їздили. Було це 18‑го лютого, коли Майдан палав вогнями автомобільних скатів, а з різних боків на нього насувалися силовики. Тоді ми також їхали до столиці маршруткою «Зеленого слона»: я, дружина та Віктор Гулько (Юлія Солодка, Георгій Сьомін, деякі інші з «наших» майданівців були вже там). Надії на те, що нас пропустять до Києва, майже не було, адже у Борисполі весь транспорт зупиняли на блок-посту міліціонери з автоматами. Але нас пропустили. Можливо, тому, що у маршрутці було всього шестеро пасажирів і на бойовиків ми не були схожі. Об одинадцятій ми були на автовокзалі, а за годину пішки (метро не працювало) дісталися Майдану. І відстояли на барикадах дві найважчі ночі. При цьому за кілька кроків від нас, у Будинку профспілок, гинули люди. Уже 18‑го лютого були загиблі від вогнепальних поранень. І ми знали це ще до виїзду із Полтави. Тому що наша Юля Солодка разом із іншими була у Маріїнському парку з самого ранку і, вирвавшись із того пекла, у коротких розмовах по телефону розповідала про поранення і загибель майданівців. Тими днями у центрі столиці було, скажімо так, не дуже безпечно. Але виходить, що ми залишили на батьків двох дітей і поїхали у Київ, бо нам хтось заплатив. Скільки, цікаво? 300 чи 400 гривень? Скільки взагалі потрібно заплатити людині, щоб вона поїхала туди, де можуть убити?

А як же інші? Як же десятки, сотні, тисячі інших майданівців? Як же сотні підприємців, які також їхали на Майдан? Та більшість із них заробляли більше на своїх робочих місцях! Невже підприємець кине свій бізнес і поїде до Києва (можливо, на смерть) щоб заробити 300 гривень? Це ж абсурд. А як же тоді ті Герої Небесної Сотні, які приїхали із різних куточків України? Вони як, теж за 300 гривень? Чи ви із мертвих знімаєте підозри? Знаєте, один знайомий майданівець розповідав такий уривок із діалогу: «Кажеш, ти на Майдані був 20‑го лютого?! А чого ж ти тоді вижив?!» Можливо, багато кому було б простіше, якби нас усіх поклали тоді на Майдані. Не склалося. Вибачте вже.

 

Про корупцію і власний будинок

Розмови про гроші з закінченням Майдану не вщухли. Варто було мені обійняти посаду голови РДА, як з’явилися чутки про те, що ми із заступником беремо хабарі за «вирішення» питань. Я мушу засмутити тих, хто щиро вірить, що райдержадміністрація зараз щось серйозно вирішує, тим більше за гроші. Землю зараз роздають у «області», водні ресурси — у Києві. Так що заробити хабарі нам із Романом Павліченком було просто ні на чому. Та ми і не прагли.
Ну і наостанок найцікавіше. За кілька тижнів перед моїм звільненням дружина розповіла цікаву історію. Кілька знайомих цілком серйозно привітали її… з новосіллям. Мовляв, чоловік у адміністрації попрацював, квартиру нову вам дали, вітаємо. Бездонні глибини людської фантазії іноді породжують дива. Насправді, у квартирному плані у нашій родині нічого не змінилося за останні вісім років: ми продовжуємо винаймати житло.

Так, можливо, багато у чому ми є людьми недосконалими, можливо, багатьом не подобаються наші переконання і методи боротьби. Проте ми не продаємося. І у своєму житті на перший план ставимо ідею, а не гроші.


Автор: Володимир Паршевлюк
14 листопада 2014, 17:30 | Нові Cанжари | Політика



1. шофер / 14 листопада 2014, 17:57 Цитувати
Вовочка ти все сказав? А тепер розпечатай своє писалово на А4, пожмакай для м*якості, і підітрися.
2. гість999 / 14 листопада 2014, 18:44 Цитувати
Ти ба,воно роздуплилося,навіть статейку накропало в "Ехо".А раніше що, корона заважала?
3. мвс / 14 листопада 2014, 20:17 Цитувати
Володю,не зважай!Рано чи пізно,ці риговські недобитки-коментатори,"отримають" своє!Слава Україні!
4. сбу / 14 листопада 2014, 21:30 Цитувати
Точно точно Володю, давай хватай пір’їну, встромляй у чорнило і не стісняйся! Героям слава!
5. Бусел / 14 листопада 2014, 21:41 Цитувати
***Можливо, багато кому було б простіше, якби нас усіх поклали тоді на Майдані***

не простіше. Краще. А ще краще, якби ваші татусі і мамусі застосували вчасно контрацепцію
6. Для Бусла / 14 листопада 2014, 21:59 Цитувати
5.Бусел
«не простіше. Краще. »
Ти не бусел, ти "пєтух", бо мозок курячий.
7. Аналітик / 14 листопада 2014, 22:46 Цитувати
Взагалі не розумію навіщо Вам була ця посада. Журналістика і влада різні речі. Таке бидло як "шовкопляс" було в своїй тарілці, а голова РДА на жаль (а можливо на щастя) це не Ваше Володимр.
8. шофер / 14 листопада 2014, 22:50 Цитувати
Цитата 1:
3.мвс
«риговські недобитки»


Цитата 2:
84.Бувалий
«риговські двісті гривень»

Друга цитата ось звідси: Посилання на exo.in.ua

Наскільки мені відомо, Бувалий це Роза Туманова.
9. шофер / 14 листопада 2014, 22:53 Цитувати
Що це її на ригу потянуло ?
10. Бувалий / 14 листопада 2014, 23:01 Цитувати
Ненормативна лексика
8. шофер
«Наскільки мені відомо, Бувалий це Роза Туманова.»
Та хай буде і так. Адже не тільки мені відомо, що шофер -- це ідіот. Причому, це не образа, а Ds.
11. шофер / 14 листопада 2014, 23:03 Цитувати
Ехх і все таки як жаль що я не адмін цього ресурсу. Скільки хохми можна було би побачити із цими паралелями, та підспівуваннями самому собі.

Адмін я тобі завидую. По бєлому. Не скучно тобі - як мінімум.
12. шофер / 15 листопада 2014, 11:17 Цитувати
Але саме приклольне не у тім.

Вован, от ти тут рвеш очко аби доказати шо вами правила виключно ідея, а у той же час, твій Бувалий Роз Туманович, катіт точно таку же саму бочку на антимайданівців: Посилання на exo.in.ua

Якесь нелогічне гоніво получається...
13. Саньок / 15 листопада 2014, 15:18 Цитувати
Поздно пить боржомі Вова коли почки вже відпали. А чи не пізно ти схаменувся? Ти хіба не в курсі що можна продаватися не тільки за гроші. Тому те що ти продався не за гоші а за (тут може бути шо за вгодно) не відміняє той факт що ти продався. Чи я не прав?
14. птахарка / 15 листопада 2014, 20:28 Цитувати
сбу / вчора, 21:30 Вставити цитату
Точно точно Володю, давай хватай пір’їну, встромляй у чорнило і не стісняйся! Героям слава!( Бажано не в чорнило, є більш підходящі місця)
15. шофер / 16 листопада 2014, 07:28 Цитувати
14.птахарка
«Бажано не в чорнило, є більш підходящі місця»
у наступних каментах для Вована я врахую вашу підсказку ))
16. Волоська Ольга / 16 листопада 2014, 15:20 Цитувати
Мне стыдно перед этим мальчиком,
Который держит автомат...
И то не солнечные зайчики,
А пули с градами летят...

Мне страшно видеть слезы маменьки,
Когда ей в трубку:"... как герой".
Пожалуйста, соврите, дяденька,
Что сын в больнице, что живой...

Мне жутко когда плачет дедушка,
Ведь внук погиб, как патриот...
В кармане на кусочек хлебушка,
А он на армию несёт..

Мне больно улыбаться Галочке,
Она отца с Донецка ждёт...
"Мне папа обещал подарочки! ",
А папа больше не придёт...

... Хочу стихи, да, о победе,
Живых салютами встречать.
И не землей укрыть, а пледом,
И поклониться, и обнять...

Моя страна не станет прежней,
Её свободу не убить,
А кровь ребят была безгрешной, -
До смерти нам не искупить...

Таня Дубогрій
17. гість105 / 16 листопада 2014, 23:37 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.2 Правил користування сайтом
18. Волоська Ольга / 17 листопада 2014, 06:20 Цитувати
17. гість105
«сіпаратізм»

І ці люди вирішили, що вони можуть керувати країною?
19. Просто патріотка / 17 листопада 2014, 06:57 Цитувати
17. гість105
«Шо за шофер? Шо за коменти малохольних?»


Гість 105 (ім’я під номером, як на зоні), вибачте, не можу вас назвати ні шановним, ні з великої літери, коли ви навчитеся спілкуватися нормально, коли доростите морально і свідомо до рівня ШОФЕРА, отоді сюди заходьте, а покищо - зась. Шофер, то людина досить грамотна і вихована для того, аби хоча б відповісти вам, як ви йому...

17. гість105
«Олю твоя країна срср»


Щодо СРСР, то 70 відсотків сьогоднішніх громадян України народилися в СРСР, як і я, доречі, - і цим пишаюся, а у вас іще соплі на губах не висохли, цигарка(чи,що там ви курете) у тих же соплях, а ви про СРСР з такою відразою говорите, ви, мабуть, "СПРАВЖНІЙ УКРАЇНЕЦЬ"... вперед - воюйте!!!
20. Роб Боб / 17 листопада 2014, 09:45 Цитувати
(громадська активістка Оксана Пазюк на щотижневій нараді у РДА заявила, що ми з дружиною брали участь у революції за певну платню.)А сама Оксана за"ідею" Чернецького рекламувала,чи "підкову" відстоювала не збираючи гроші з підприємців?Оксана Пазюк не громадський активіст ,а тітушка ,яка за платню готова на все.
21. новосанжарець / 17 листопада 2014, 09:57 Цитувати
А ти значить статтею вирішив трохи підтянути собі репутацію. Та тягнути то ж нічим. Все що ти можеш написати то це якою маршруткою ти їхав у Київ, та хто і коли в неї підсідав. А що ж ти там робив у Києві ти чомусь не пишеш. Мабуть там робив ти те ж саме, що і на посаді голови адміністрація - ти там просто продуркував в сторонці, та ото ще і похарчувались на халяву з дружиною. Пишеш що бендерівець. Та ти брехун-гавнопатріот. Які в тебе заслуги? Хотів ще й квартирку під шумок чиркнути, та не вийшло - рано всра-вся.
22. шофер / 17 листопада 2014, 09:58 Цитувати
18.Волоська Ольга
«І ці люди вирішили, що вони можуть керувати країною? »
Пані Ольга ви вгадали мою думку - я те саме подумав. Точніше за те саме "керівництво".
23. Бувалий / 17 листопада 2014, 10:29 Цитувати
19.Просто патріотка
«...коли доростите морально і свідомо до рівня ШОФЕРА...»
Піпєц, знайшли орієнтир :)))) А, взагалі, Гість 105 має рацію в тім, що тут зараз переважають якісь реваншистські настрої, від яких і до сепаратизму один крок.
24. шофер / 17 листопада 2014, 11:23 Цитувати
23.Бувалий
«А, взагалі, Гість 105 має рацію»
було би дивно як би "Гість 105" з твоєї точки зору не мав рації
25. Волоська Ольга / 17 листопада 2014, 11:57 Цитувати
23.Бувалий
«тут зараз переважають якісь реваншистські настрої, від яких і до сепаратизму один крок.»

Щось мені це нагадує. "Ворог народу", "сепаратист" - схожі аналогії, правда? Колись ми тут про комсомольців і свободівців сперечалися. Мені одній здається, що корені аж надто схожі? Ті придумували "ворогів народу", "куркулів", церкви валяли, у цих ідол - Ленін, його треба звалити, "сепаратисти", "реваншисти" і т.д. Все б нічого. Як кажуть "чим би дитя не тішилося, аби не плакало". Одне страшно - на фоні тисяч смертей на Донбасі нівелюються смерті на Майдані. А як на мою думку - ніщо не варте жодного людського життя, якими б високими цілями цю смерть хтось не пробував оправдати.
26. Волоська Ольга / 17 листопада 2014, 11:59 Цитувати
17. гість105

Коментар заблоковано

Адмін, агов? Ця писанина що, відповідає правилам етики і даного сайту?
27. Бувалий / 17 листопада 2014, 13:22 Цитувати
25.Волоська Ольга
«Щось мені це нагадує. "Ворог народу", "сепаратист" - схожі аналогії, правда? »
Перше -- це штучне поняття, що загрожувало відомому режиму. Друге -- кримінальний злочин, що несе загрозу цілісності держави і розколює народ країни. Два абсолютно різних поняття.
25.Волоська Ольга
«...у цих ідол - Ленін, його треба звалити,»
Ідолів не валяють, їх возвеличують:)
25.Волоська Ольга
«Одне страшно - на фоні тисяч смертей на Донбасі нівелюються смерті на Майдані.»
100%! А ще гірше, коли тут зараз знаходяться "нівеліровщики" смертей на Донбасі за ціліснісність України.
28. Волоська Ольга / 17 листопада 2014, 13:49 Цитувати
27.Бувалий
«ціліснісність України.»

Скільки людських життів вона коштує, по-вашому? І чи готові ви віддати власне або вашої власної дитини? І чи будуть щиро любити Україну ті, у кого відібрали життя дорогих людей в ім"я ніби-то благородної мети? І іще - чи не думаєте ви, що прикриваючись такими красивими лозунгами, дехто хоче приховати за ними власні корисливі мотиви або, того гірше - злочини?
27.Бувалий
«Перше -- це штучне поняття, що загрожувало відомому режиму. Друге -- кримінальний злочин»

Так, при умові, що хтось, прикриваючись, влаштовує "розбірки", що мають цілком реальну практичну мету, особистий інтерес.
29. Волоська Ольга / 17 листопада 2014, 13:58 Цитувати
Я люблю Україну. Любов до своєї землі, народу виховали в мене мої, нині покійні, батьки, вчителі, викладачі філологічного факультету українського відділення Полтавського ДПІ. Для мене Україна - це не абстрактне поняття. Це - мої батьки, односельчани, мої діти, новосанжарці, полтавчани, всі ті, з ким я щодня зустрічаюся і кого ніколи в житті не побачу, це - мої співрозмовники в соціальних мережах, які розділяють мої поглчди і мають абсолютно протилежні. Я не розумію людей, які закликають до розколу країни, до приєднання до кого б то не було - чи це буде Росія, чи будь-яка інша країна. Я вихована поезією Василя Симоненка "Хай мовчать америки й росії, коли я з ТОБОЮ говорю. Маю я святе синівське право з матір"ю побуть на самоті". Але я не гтова приносити в ім"я своєї коханої Батьківщини людські жертви. Чиї б вони не були - студентів на Майдані чи дітей, бабусів, жінок чи чоловіків у Донбасі. Ви зі мною не згодні. Судіть мене. Я маю власну точку зору на все, що відбувається у моїй країні.
30. Бувалий / 17 листопада 2014, 14:00 Цитувати
Паршевлюк, а ти думав як станеш головою адміністрації, то будеш чорноземи з кріпаками ділити. А виявилося що працювати треба. І ти думаєш, що якщо ти потусувався з фотоапаратом у Києві, та разом із дурмановою без черги на майданівській кухні нахитнули по пару мисок домашнього борщу, так то ви вже патріоти України. Та вам з дурмановою до спецлікарні треба, до наполеонів. І ти давай не ліпи себе до Небесної Сотні у свої статтях, ти до неї ніякого відношення не маєш. Ми, селяни, патріотів від бидлопатріотів ще у змозі відрізнити.
31. Бувалий / 17 листопада 2014, 14:43 Цитувати
До попереднього коментаря під №30 не маю жодного відношення. Якщо такі проникливі, то хоча б не підписуйтесь чужими ніками.
32. Бувала на майдані / 17 листопада 2014, 15:21 Цитувати
21.новосанжарець
«А ти значить статтею вирішив трохи підтянути собі репутацію. Та тягнути то ж нічим. Все що ти можеш написати то це якою маршруткою ти їхав у Київ, та хто і коли в неї підсідав. А що ж ти там робив у Києві ти чомусь не пишеш. Мабуть там робив ти те ж саме, що і на посаді голови адміністрація - ти там просто продуркував в сторонці, та ото ще і похарчувались на халяву з дружиною. Пишеш що бендерівець. Та ти брехун-гавнопатріот. Які в тебе заслуги? Хотів ще й квартирку під шумок чиркнути, та не вийшло - рано всра-вся.»

30.Бувалий
«Паршевлюк, а ти думав як станеш головою адміністрації, то будеш чорноземи з кріпаками ділити. А виявилося що працювати треба. І ти думаєш, що якщо ти потусувався з фотоапаратом у Києві, та разом із дурмановою без черги на майданівській кухні нахитнули по пару мисок домашнього борщу, так то ви вже патріоти України. Та вам з дурмановою до спецлікарні треба, до наполеонів. І ти давай не ліпи себе до Небесної Сотні у свої статтях, ти до неї ніякого відношення не маєш. Ми, селяни, патріотів від бидлопатріотів ще у змозі відрізнити.»

Та ви що? Чому ви напали на Володимира Паршевлюка, та ви повинні йому дякувати. Саме він, як і тисячі інших патріотів вирвали нас із ганебного поневолення. Ми тепер повинні насолоджуватись європейськими цінностями. Так, ми є людьми недосконалими, багатьом не подобаються наші переконання і методи боротьби. У своєму житті ми на перший план ставимо ідею, а не добробут українського народу. Ну так і що? Це ми, ревулюціонери, задаємо сьогодні ритм життя, ми вільнодумці. А ви, ви всі інші - ви ригонарод.
33. гість 100 / 17 листопада 2014, 15:28 Цитувати
9. шофер
«Що це її на ригу потянуло ?»

32.Бувала на майдані
«ви ригонарод.»

Може травонулася чим на майдані
34. Бувала на майдані / 17 листопада 2014, 15:40 Цитувати
До коментаря під №32 не маю жодного відношення. Якщо вже пищещ під моїм ніком, по пиши хоть без помилок.
35. Бувалий / 17 листопада 2014, 15:46 Цитувати
29.Волоська Ольга
«Але я не гтова приносити в ім"я своєї коханої Батьківщини людські жертви. Чиї б вони не були - студентів на Майдані чи дітей, бабусів, жінок чи чоловіків у Донбасі. Ви зі мною не згодні. Судіть мене. Я маю власну точку зору на все, що відбувається у моїй країні.»
Не утрируйте. Це особисте право кожного. Поважаю Вашу думку і, не приведи Господи, щоб настали ті часи, коли думка у всіх повинна бути одна.
36. Бувалка / 17 листопада 2014, 16:05 Цитувати
1. шофер
«Вовочка ти все сказав? А тепер розпечатай своє писалово на А4, пожмакай для м*якості, і підітрися.»

Дико і соромно читати таке! Та ви що?? Чого ви нападаєте на Володимира Паршевлюка? Та ви мусите дякувати йому, він ризикував своїм життям заради того, щоб врешті закінчилося ганебне панування яника, і зараз, не зважаючи на вашу критику, він і сотні, таких як він,(Патріотів)намагається хоча б щось змінити в нашій країні!
3.мвс
«Володю,не зважай!Рано чи пізно,ці риговські недобитки-коментатори,"отримають" своє!Слава Україні!»

Героям Слава!
37. Бувалий / 17 листопада 2014, 16:18 Цитувати
До попереднього коментаря під №35 не маю жодного відношення.
38. Чудо Юдо / 17 листопада 2014, 16:34 Цитувати
Холівар набирає обертів.
А печаль у тому, що як завжди «бабло перемогло зло».. І не тільки зло, а і все на світі.
«Свобода», яка кілька років назад піднялася на фоні абсолютно бездієвої опозиції і обнаглівшої Партії Регіонів, в результаті добралася до влади і... виявилася неспроможна керувати. А коли підійшов час виборів, нові олігархи її тупо кинули, просто-напросто не давши грошей на передвиборчу кампанію. І «Свобода» без бабла пролетіла як фанера над Парижем, а в результаті виявилося, що бабло знову крутіше, навіть за найчистіші і найсильніші переконання. Особливо коли окрім переконань більше нічим «крити».
І смішно, і сумно.


34.Бувала на майдані
«До коментаря під №32 не маю жодного відношення. Якщо вже пищещ під моїм ніком, по пиши хоть без помилок.»

37.Бувалий
«До попереднього коментаря під №35 не маю жодного відношення.»

Не маялися б ви фігнею, та зареєструвалися б.
39. патріот / 17 листопада 2014, 16:50 Цитувати
======Та ти брехун-гавно патріот . Які втебе заслуги ?=====
Чому ви нападаєте на Володимира? Він допоміг нам поздутися януковича. Тепер треба керувати державою. Нам треба люструватися у всіх чиновників. треба поважати думку кожного. Скоро буде майдан 3-ри. зімній брала п.яна матросня. Треба їхати у Київ на майдян маршруткою компанії «Зелений слон».
40. кухар / 17 листопада 2014, 17:30 Цитувати
завдяки своїй професії , напевно, наша спільнота зараз нагадує мені кип"ячу уху. Щоб отримати прозорий навар, треба щоб зійшла піна...Маю надію, що процес уже пішов, але відчуваю, що і тут у нас буде свій, ні на кого не схожий, варіант - не передбачуваний!
41. vredniy / 17 листопада 2014, 19:00 Цитувати
32.Бувала на майдані
«Ми тепер повинні насолоджуватись європейськими цінностями»

Та вже насолодились,дальше буде ще солодше.
42. vredniy / 17 листопада 2014, 19:04 Цитувати
32.Бувала на майдані
« У своєму житті ми на перший план ставимо ідею, а не добробут українського народу.»

Так чим ти ,козел, відрізняєшся від того самого янека, якщо думаєш не за народ.
43. мешканец / 17 листопада 2014, 19:23 Цитувати
Привет, земляки! Бачу, покращення бье через край))
44. шофер / 17 листопада 2014, 21:05 Цитувати
31.Бувалий
« Якщо такі проникливі, то хоча б не підписуйтесь чужими ніками.»
скількома ніками ти підписалась?
45. Бувалий / 17 листопада 2014, 22:59 Цитувати
44. шофер
«скількома ніками ти підписалась?»
Не підписувалась, а підписувався, дебілоїду. Під цим ніком вже не один рік. А от тебе щось понесло... Нерви?
46. Бувалий / 18 листопада 2014, 09:07 Цитувати
44. шофер
«скількома ніками ти підписалась?»

В мене багато ніків і одночасно немає ніку. Можливо, багато кому було б простіше, якби нас усіх поклали тоді на Майдані. Але не склалося. Ну то вибачте вже. Ми, патріоти України, і тоді, на Майдані і зараз в зоні АТО проявляємо свій патріотизм. Саме тому ми повинні подякувати цим захисникам, а в народі їх уже нахивають куборгами, за те, що вини зупинили агресора на порозі наших домівок, за те що вини стоять до кінця. Ми мусимо дякувати Володимиру Паршевлюку, він ризикував своїм життям, їздив у Київ на майдян маршруткою компанії «Зелений слон», а по дорозі в неї підсідали інші патріоти, і зараз, не зважаючи на вашу критику, він і сотні, таких як він, кіборгів (Патріотів)намагається хоча б щось змінити в нашій країні, вони також захищають нашу країну в зоні АТО. Я пригадую як палав майдан, а люди говорили собі: «А вони там за гроші!» І заспокоювались. Значить, вони роблять усе правильно. А як же тоді ті Герої Небесної Сотні, загиблі бійці в зоні АТО? Чи ви із мертвих знімаєте підозри? Так, багатьом не подобаються наші переконання. Проте ми не продаємося. І у своєму житті на перший план ставимо ідею. Отже, ми повинні подякувати Володимиру Паршевлюу та іншим патріотам.
47. гостя / 18 листопада 2014, 09:54 Цитувати
46.Бувалий
«Ми, патріоти України, і тоді, на Майдані і зараз в зоні АТО проявляємо свій патріотизм. Саме тому ми повинні подякувати цим захисникам, а в народі їх уже нахивають куборгами, за те, що вини зупинили агресора на порозі наших домівок, за те що вини стоять до кінця. Ми мусимо дякувати Володимиру Паршевлюку, він ризикував своїм життям, їздив у Київ на майдян маршруткою компанії «Зелений слон», а по дорозі в неї підсідали інші патріоти, і зараз, не зважаючи на вашу критику, він і сотні, таких як він, кіборгів (Патріотів)намагається хоча б щось змінити в нашій країні, вони також захищають нашу країну в зоні АТО. Я пригадую як палав майдан, а люди говорили собі: «А вони там за гроші!» І заспокоювались. Значить, вони роблять усе правильно. А як же тоді ті Герої Небесної Сотні, загиблі бійці в зоні АТО? Чи ви із мертвих знімаєте підозри? Так, багатьом не подобаються наші переконання. Проте ми не продаємося. І у своєму житті на перший план ставимо ідею. Отже, ми повинні подякувати Володимиру Паршевлюу та іншим патріотам.»

Який дитячий коментар.І ніяких пояснень в чому цей патріотизм. Просто зомбі якісь. Патріоти - це ті хто дбає за свою країну, за людей: старих, малих, інвалідів... Дивно, а що тобі твої батьки говорять за те що ти для "загального блага" все оце робило?
48. Йорк / 18 листопада 2014, 10:12 Цитувати
38.Чудо Юдо
«в результаті виявилося, що бабло знову крутіше, навіть за найчистіші і найсильніші переконання»

А чому "виявилося"? Хіба колись чи десь було інакше? Що в цьому нового?
49. гість12 / 18 листопада 2014, 10:18 Цитувати
Ви Володимире Володимировичу, вмієте лише гарно писати, і високопарно висловлюватись, оперуючи гарними патріотичними фразами. Але на ділі , Ви - повітряна кулька, нічого хорошого, корисного, справді не зробили
50. Мирослав / 18 листопада 2014, 10:52 Цитувати
42.vredniy
«Так чим ти ,козел, відрізняєшся від того самого янека, якщо думаєш не за народ.»

Нас, справжніх майданівців, на кухнях називають різними словами, нещодавно навіть говорили щось на кшталт «бійці із зони АТО», "кіборги". Але ми справжні патріоти не повинні зважати на образливі слова риго опонентів. І тільки камінець, запущений сильною рукою патріота євромайданівця, воїна АТО, здатний зупинити озлоблену зграю ригів. Так ви зараз повилазили з комірок, чекаєте реваншу. Але ні, цього не станеться. Ми любимо Україну. Святу любов до України ти нам, Тарасе, заповів. Гидко читати коментарі наших опонентів. Це не ми, це ваша доля "пролетіла як фанера над Парижем".
38.Чудо Юдо
«нові олігархи її тупо кинули, просто-напросто не давши грошей на передвиборчу кампанію.»

Розмови про гроші з закінченням Майдану ще й досі не вщухли. Та зрозумійте ви нарещі - ми не продаємося. Найголовніше для нас ідея, а не гроші. Тому саме справжнім патріотам, бійцям із зони АТО, саме цим кіборгам, які захищають донецький аеропорт, ми зараз повинні подякувати, ми повинні подякувати Володимиру Паршевлюку та іншим патріотам, які їздили у Київ на Майдан маршруткою компанії «Зелений слон».
51. Бувалий / 18 листопада 2014, 11:57 Цитувати
З усього видно, що коментарі 46 і 50 написані однією рукою. Перший під моїм ніком. Але не більше. Якщо цьому "пісатєлю" закортить ще потролити мене -- будь-ласка. Скажу, що з новосанжарськими свободівцями навіть особисто не знайомий. Розумний, знаючи мою позицію вже давно, зрозуміє. Думка дурних мене не цікавить.
P.S. Занадто цікавим повідомлю, що тепер реєструватись під цим ніком принципово тепер тут не буду.
52. гість999 / 18 листопада 2014, 12:01 Цитувати
Ненормативна лексика
50.Мирослав
«і їздили у Київ на Майдан маршруткою компанії «Зелений слон».»

Заїбав уже своїм слоном!
53. Бувалий / 18 листопада 2014, 13:27 Цитувати
До попереднього коментаря під №51 не маю жодного відношення.
54. New York / 18 листопада 2014, 14:25 Цитувати
50.Мирослав
«Так ви зараз повилазили з комірок, чекаєте реваншу. Але ні, цього не станеться. Ми любимо Україну. Святу любов до України ти нам, Тарасе, заповів. »

50.Мирослав
«ми повинні подякувати Володимиру Паршевлюку та іншим патріотам, які їздили у Київ на Майдан маршруткою компанії «Зелений слон»»

:))) Сподіваюсь, що це такий іронічний стьоб.
55. Бувалий / 18 листопада 2014, 14:32 Цитувати
До попереднього коментаря під №53 не маю жодного відношення.
56. Бусел / 18 листопада 2014, 15:39 Цитувати
43.мешканец
«Привет, земляки! Бачу, покращення бье через край))»

Ага, то бубном то разводным ключом))) И ведь вполне ожидаемо! И то ли еще будет))) Бугага
57. Наташка / 18 листопада 2014, 20:53 Цитувати
авторе, почитай статтю: "Підсумки роботи «уряду камікадзе» та президентства Порошенка"- це і є підсумки вашої з дружиною поїздки. Краще б мовчав уже!
58. темний / 18 листопада 2014, 22:11 Цитувати
Ксюшка Пазюк,справжній МЕР.Підкова-за,прокурор-теж,мінтам-сучить,виходить-одноголосно.Пити вміє,закусь найде,корону Ісип позичить,памперси від ВЕРСАЧЕ "НОВОЮ ПОШТОЮ"вже в Абазовці.В четвер хай і приступає
59. Белый / 19 листопада 2014, 05:14 Цитувати
58.темний
«Ксюшка Пазюк,справжній МЕР»

Наташка,это одна из деловых претендентов на мерство?Вот еще один(а) скоморох рвущийся к власти.
60. Ярослав Гузченко / 19 листопада 2014, 11:06 Цитувати
До всих попередніх коментарів не маю жодного відношення.
Так, про всяк випадок...))
61. Наташка / 19 листопада 2014, 11:44 Цитувати
59.Белый
«Наташка,это одна из деловых претендентов на мерство?Вот еще один(а) скоморох рвущийся к власти.»

Тільки не ця! Мерство їй не світить. Та вона думаю і не лізтиме туди!
62. шофер / 19 листопада 2014, 12:03 Цитувати
60.Ярослав Гузченко
«До всих попередніх коментарів не маю жодного відношення.
Так, про всяк випадок...))»
ех аби сюди ще Чувачок добавився ))

каменти 15 та 16 Посилання на exo.in.ua
63. Наташка / 19 листопада 2014, 12:14 Цитувати
Чувачок неповторний.Його олбанський не кожен підробить.
64. шофер / 19 листопада 2014, 12:18 Цитувати
63.Наташка
«Його олбанський не кожен підробить.»
100% ))
65. Ярослав Гузченко / 19 листопада 2014, 12:47 Цитувати
Дивні у тебе, шофер, асоціації...

По статті. От просто цікаво, якої реакції очікував автор?
66. шофер / 19 листопада 2014, 13:19 Цитувати
65.Ярослав Гузченко
«Дивні у тебе, шофер, асоціації...»
нормально все з асоціаціями, просто ти не правильно мене зрозумів ( напевно через віртуальний формат ) Чувачок мався на увазі не як подібний тобі, а як добавка для продовження ще більшого сміху, який починається ще із рядків статті ))
67. Анатолій / 19 листопада 2014, 15:16 Цитувати
50.Мирослав
«Нас, справжніх майданівців, на кухнях називають різними словами, нещодавно навіть говорили щось на кшталт «бійці із зони АТО», "кіборги". Але ми справжні патріоти не повинні зважати на образливі слова риго опонентів. І тільки камінець, запущений сильною рукою патріота євромайданівця, воїна АТО, здатний зупинити озлоблену зграю ригів. Так ви зараз повилазили з комірок, чекаєте реваншу. Але ні, цього не станеться. Ми любимо Україну. Святу любов до України ти нам, Тарасе, заповів. Гидко читати коментарі наших опонентів. Це не ми, це ваша доля "пролетіла як фанера над Парижем". »

50.Мирослав
«Розмови про гроші з закінченням Майдану ще й досі не вщухли. Та зрозумійте ви нарещі - ми не продаємося. Найголовніше для нас ідея, а не гроші. Тому саме справжнім патріотам, бійцям із зони АТО, саме цим кіборгам, які захищають донецький аеропорт, ми зараз повинні подякувати, ми повинні подякувати Володимиру Паршевлюку та іншим патріотам, які їздили у Київ на Майдан маршруткою компанії «Зелений слон». »


Просто диву даюся. Не вперше вже зустрічаю з уст так званих патріотів повне ототожнення учасників майдану і учасників АТО. Вибачте, шановні, але коли стояв майдан ніяким АТО і пахло. Боюся здатися цинічним (адже кожне людське життя безцінне), але просто коробить, коли порівнюють кидання бруківки по міліціонерах на майдані і війну на Донбасі. Пан Паршевлюк у статейці пише ніби то вчуту розмову: "Був на майдані? А як ти вижив?" Цікаво, що б заспівав цей "виживший", якби хоч тиждень просидів під обстрілом з "градів" та мінометів... Згоден - деякі майданівці дйсно пішли добровольцями в АТО, але ключове слово - деякі. І порівнювати першого ліпшого майданівця з "кіборгами" Донецька - вибачте, як щось із пальцем... І ще. Просвітіть нерозумного: хто такий "Зелений слон?"))) Цю компанію вже надцять разів тут згадують, ніби її маршрутка - ключовий движок майдану. Чи за рекламу проплатили?)))
68. Чудо Юдо / 19 листопада 2014, 15:56 Цитувати
Ненормативна лексика
48.Йорк
«А чому "виявилося"? Хіба колись чи десь було інакше? Що в цьому нового?»

Так воно ж, блян, завжди цікавіше сподіватися на щось високе і менш ціничне аніж бабло. Хочеться вірити, що прийде красень-богатир в сяючих обладунках, підійме мечаку над страшним змієм-долларом і...
А тут.. А тут вискочили хлопці, молоді, енергійні і вірю я, що вони ж не за бабло, а за ідею, за свої якісь їм зрозумілі мрії про велике світле майбутнє без олігархів підарасів, чиновників мудаків та іншої нечисті...
А виявилося, що знову на їх горбах нагору виплило бабло (читай олігархи). І що не задумай хорошого - знову до бабла зведеться і знову бабло тобою скористається.
А особливо веселі випадки, коли окрім ідеї в мізках нічого більше немає...

І так, до речі, до коментарів підписаних не «Чудо Юдо» я ніякого відношення не маю!
А то так зачастили з ціює фразою, може це нове правило на сайті?
69. гостя / 19 листопада 2014, 17:23 Цитувати
68.Чудо Юдо
«може це нове правило на сайті?»

Ні, це правило Рози. Береться розкручений бренд, типу "Чудо-Юдо" під яким висловлюються цікаві для всіх думки, де є певний авторитет. А потім використовується для зовсім інших каментів, не рідко протилежних до думки власника. Змиріться.
70. шофер / 19 листопада 2014, 18:07 Цитувати
68.Чудо Юдо
«може це нове правило на сайті?»
У мене інше пояснення (припущення). Нікнейм можна розглядати під багатьма кутами, він може мати багато змістів та значень. У даному випадку нікнейм слугував для відмежування реальної особистості від її ж каментів. І коли стало ясно хто стоїть за нікнеймом - цей нікнейм тупо затролили, аби показати що ним підписується хто попало, відповідно тіпа не факт що це Роза.
71. Євген / 19 листопада 2014, 19:44 Цитувати
69.гостя
«Береться розкручений бренд, типу "Чудо-Юдо" під яким висловлюються цікаві для всіх думки, де є певний авторитет. А потім використовується для зовсім інших каментів, не рідко протилежних до думки власника. »
Коментар, автор якого абсолютно точно оцінив ситуацію. Особисто знаю коментатора, що писав під нікнеймом "Бувалий". Тепер каже, що підписується іншим іменем.
72. шофер / 19 листопада 2014, 22:21 Цитувати
71.Євген
« Тепер каже, що підписується іншим іменем. »
Яким якщо не секрет?
73. Євгкн / 19 листопада 2014, 22:57 Цитувати
72. шофер
«Яким якщо не секрет?»
"Шофер".
74. шофер / 20 листопада 2014, 09:38 Цитувати
У такому разі давайте подивемося на чергову хохму від Рози:
71.Євген
«Особисто знаю коментатора, що писав під нікнеймом "Бувалий". Тепер каже, що підписується іншим іменем. »

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.