Гора не прийшла до Магомета

Гора не прийшла до Магомета

На громадські слухання до мешканців Нових Санжар прийшли два депутати селищної ради. Решта обранців вирішила проігнорувати народне зібрання.

Після відкритої сесії у новосанжарському комунгоспі представники громади вирішили піти від зворотнього. Якщо велику кількість новосанжарців депутати не хочуть бачити на сесії, тоді громада сама збереться у якомусь зручному місці та запросить туди депутатів. Місцем зустрічі обрали новосанжарський кінотеатр, а запланували її на неділю, 28 грудня. Депутатів та керівництво селищної ради в особі Валентини Олянич та Валентина Івашини запросили заздалегідь.

— Ми хочемо без крику, без взаємних звинувачень пояснити депутатам свою позицію. І готові вислухати їх аргументи. Має відбутися діалог, а не протистояння, — пояснює одна з громадських активістів Галина Курило.

Утім, більшість депутатів можливістю провести діалог зі своїми виборцями не користуються. Або, можливо, вважають, що після сесії у комунгоспі громада не заслуговує на відверту розмову. Оскільки на недільну зустріч із новосанжарцями зважуються прийти лише два депутати селищної ради — Катерина Пацукова та Олександр Дерев’янко.

— Ви руки покажіть, що у вас палок немає! — жартома прохає Катерина Миколаївна, коли виходить до мікрофона. Проте продовжує вже серйозно: — За той тариф у 10 гривень я не голосувала, як і ще кілька депутатів. Тому я не боюсь прийти на зустріч із вами. Учора нас збирали у селищній раді із членами виконкому. Так от, більшість депутатів вирішили не приходити. А мені боятись нічого, я прийшла.

Представники громади, яких у неділю збирається дещо менше, ніж на відкриту сесію, (близько вісімдесяти чоловік) задають депутату кілька питань, які стосуються роботи ради.

— Що я вам скажу: думайте наступного разу, кого обираєте до ради. Якщо депутат бізнесмен, то йому фіолетово, що вода буде по 10 гривень. І він проголосує так, як йому скажуть. Як і більшість депутатів. Я тільки коли прийшла у цю раду, зрозуміла: тобі, Катько, тут робити нічого! (У залі сміються — авт.) Один — бізнесмен, той у райвиконкомі працює, той юрист, той завідує управлінням. Одна я сиджу та щось рукою махаю.

Після розмови із людьми Катерина Пацукова займає своє місце у залі. А до мікрофона виходить Олександр Дерев’янко, ще один депутат, який наважується поговорити зі своєю громадою. Він також стверджує, що за дворазове підвищення тарифу на воду не голосував, просто був відсутнім на тій сесії. Загалом про сесійну роботу ради депутат відгукується не надто позитивно.

— Що говорити, якщо нам, депутатам, про проведення сесії можуть повідомити за день або два! А у кожного ж робота. Що вже казати про обговорення якихось рішень із громадою. Ви ж бачили, як було у комунгоспі? Так і на більшості сесій: ніхто нічого і слухати не хоче. Більшість депутатів проголосували «за» — і розійшлись.

— Так нашо вони такі нужні? — риторично запитує хтось у залі.

Окрім депутатів перед громадою виступає і Галина Курило. Вона повідомляє, що активісти звернулися до прокуратури та інших контролюючих органів із листами, у яких повідомили про відмову селищної ради скасувати завищений тариф. Із відповідями активіст обіцяє одразу ознайомити громаду під час чергової зустрічі.

Інший активіст наголошує на тому, що головна мета громади — домогтися того, аби депутати радилися із своїми виборцями. Тим більше, у таких важливих питаннях як підняття тарифів.

— Навіть якщо вони складуть нову калькуляцію на тариф за два місяці, депутати просто зобов’язані винести її на обговорення з громадою. Аби у тариф знову не потрапили якісь «випадкові» складові. Якщо вони зможуть захистити кожну цифру у калькуляції перед своїми виборцями, тоді нехай приймають новий тариф, — висловлюється один із представників громади. — Крім того, ми вважаємо, що кожне значиме питання має розглядатися на відкритій сесії за участю громадськості, а не у закритому депутатському клубі.

Наприкінці зустрічі хтось із громади пропонує звернутися до народного депутата Андрія Реки, аби він приїхав на зустріч до своїх виборців і допоміг їм налагодити діалог із селищною радою. Більшість у залі на таку пропозицію іронічно посміхається, але активісти обіцяють запросити колишнього мера на таку зустріч. Також, кілька людей звертаються до журналіста «ЕХО» із досить незвичним проханням.

— Ми просто не знаємо, хто у нас депутат селищної ради! Ви надрукуйте їх список і вкажіть, хто за яку вулицю відповідає. Ми хоч знатимемо, до кого звертатися. Бо у нас, наприклад, за весь час жодної сходки не було.

Звичайно, недільна зустріч не «тягне» на повноцінні громадські слухання. Проте свій позитив у ній є. По-перше, діалог таки відбувся, нехай і лише з двома депутатами. По-друге, люди не махнули рукою на питання водяних тарифів. І готові відстоювати правду до кінця. Тож якщо і наступного разу депутати проігнорують громаду, тоді вже Магомет прийде до гори.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО з регіону»
2 січня 2015, 09:26 | Нові Cанжари | Суспільство



1. Валентин / 2 січня 2015, 10:58 Цитувати
З Новим Роком!Щиро бажаю всього найкращого в 2015 році.
Дуже не хотів починати новий рік з критичних коментарів,але одна з моїх колег показала статтю в інтернет версії газети Ехо,тому нестримаюсь.( Депутатів та керівництво селищної ради в особі Валентини Олянич та Валентина Івашини запросили заздалегідь.)Володимире Володимировичу,про яке запрошення йде мова?Чи не про те ,яке звучить :"за Ініціативою райорганізації партії "Удар" відбудеться народне віче"Права і обов"язки депутатів місцевих рад в житті громади".За підписом Оксани Пазюк.Інших запрошень,чи повідомлень не було.Я вже кілька разів пояснював,що до моїх посадових обов"язків не належить участь в партійних,або законспірованих під такі заходах.І за власним переконанням я не належу до прихильників "удару",чи організатора поперіднього зібрання партії "Свобода".Взагалі діяльність будь-яких політичних партій на рівні селища ,або села не приводить до об"єднання громади,а навпаки!Тому таку заяву сприйняв як піар однієї з партдіячів.Вам,як журналісту,перед подібними публікаціями необхідно перечитувати закони.Як би ви це зробили,то знали б,що я працівник не ради,а виконавчого комітету,тому тема не моя,але на сесії,яка пройшла не по вашому з Пазюк сценарію,депутати ,якраз прийняли рішення виходячи з своїх прав,обов"язків і здорового глузду.Повторюю, я не буду приймати участь в політичних піаракціях.Ви Володимире,уміло прикриваєте,власну,нажаль руйнівну політичну діяльність,під брендом громадської діяльності,але люди,з часом це зрозуміють.Доречі,ви говорите про участь громади в житті селища,згоден, громада повинна головувати в своєму житті,але чому ви ,чи ваша команда не обговорювала з людьми намір "Свободи" провести в Н.Санжарах факельної ходи на честь дня народження Бандери?Чи якщо ви не депутат і не голова РДА,то живите по іншим законам?Шановні читачі ця стаття в газеті ЕХО є простою й гидкою спробою вас,жителів селища ,мене ,депутатів втягнути до політичних ігор,та осбистих закидів.Час розсудить.
2. Валентин / 2 січня 2015, 11:56 Цитувати
(Що я вам скажу: думайте наступного разу, кого обираєте до ради. Якщо депутат бізнесмен, то йому фіолетово, що вода буде по 10 гривень. І він проголосує так, як йому скажуть. Як і більшість депутатів. Я тільки коли прийшла у цю раду, зрозуміла: тобі, Катько, тут робити нічого! (У залі сміються — авт.) Один — бізнесмен, той у райвиконкомі працює, той юрист, той завідує управлінням. Одна я сиджу та щось рукою махаю.)
Оййоой!Так чого ж Катерина Миколаївна свого зневажливого відношення до колег не висловлювала раніше,а тільки зараз, під ситуацію.Та й серед депутатів є й бізнесмени,юристи,працівники культури,торгівлі,виробництва,її колеги медичні працівники,та ті котрі мають такий же ,як у Пацукової статус пенсіонера,то дарма висловлювати такий вердикт.Та й рукою Катерина Миколаївна махала коли голосувала за прийняття тарифу,але зараз змінила думку.Ще побачимо,коли вона була права.
(Навіть якщо вони складуть нову калькуляцію на тариф за два місяці, депутати просто зобов’язані винести її на обговорення з громадою. Аби у тариф знову не потрапили якісь «випадкові» складові. Якщо вони зможуть захистити кожну цифру у калькуляції перед своїми виборцями, тоді нехай приймають новий тариф)Також згоден,але підхід до обговорення повинен бути не за принципом"хто громче кричить,той більше правий."
(— Ми просто не знаємо, хто у нас депутат селищної ради!),Чудна пропозиція,а то вони не знають за кого голосували.Чи може й тут фальсифікація?...
Шановні Новосанжарці,багато хто в своїх думках і діях керується простою реакцією на заклики новонароджених вождів,які мають власну мету,і інтереси.Але громада повинна керуватись перспективою розвитку,та об"єктивною думкою,а не гаслами і закликами.Депутати селищної ради,виконком,комунальщики,голови вуличних комітетів ,це не столичні мажори,вони живуть, працюють поряд з вами,вони також в складі громади,і опікуються життям селища неменьше від тих,хто показово трусить трибуну.
3. Валентин / 2 січня 2015, 12:12 Цитувати
Володимире Володимировичу,з квітня по жовтень,ви був найвищим районним керівником,як високопосадовець ви мав певні можливості і обов"язки.Прозвітуйтесь перед громадою про свої досягнення і позитивні результати своєї роботи.Тільки не проводьте цей захід під афішою партійних зборів "Свободи".Хоча ні,цей точно не відбудеться!
4. Волоська Ольга / 2 січня 2015, 13:13 Цитувати
— Ми просто не знаємо, хто у нас депутат селищної ради! Ви надрукуйте їх список і вкажіть, хто за яку вулицю відповідає. Ми хоч знатимемо, до кого звертатися. Бо у нас, наприклад, за весь час жодної сходки не було Оце ТАК?! А за кого ж ви люди галочки в бюлетенях ставили?! Це даже не смішно. Судячи по фото, на зустріч прийшли люди старшого покоління. І хочуть-вимагають вони комунізму, якого ні Івашина В.М., ні Олянич В.Г., ні І.Коба їм, на жаль, запропонувати не можуть. І це прекрасно знають популісти Пацукова Катерина і Олександр Деревянко.
5. житель / 2 січня 2015, 14:42 Цитувати
Було двоє дипутатів.Я й не знав шо Дерев"янко дипутат воно ж алкаш неадекватний та крадій ще й у міліції работав.А Пацюкова хай згадає як заглядала шоб хтос з хворих гривню в карманчик вкинув а пішла на пенсію так всі в хірургії перехрестились від такої зміі.Жалко мене не було на сходці я б людям зказав хто такі їхні дипутати поприходили.Коли будите вибирати невибирайте таке позорисько.
6. колхозник / 2 січня 2015, 20:17 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
7. колхозник / 2 січня 2015, 20:19 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
8. колхозник / 2 січня 2015, 20:20 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
9. колхозник / 2 січня 2015, 20:26 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
10. колхозник / 2 січня 2015, 20:27 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
11. колхозник / 2 січня 2015, 20:32 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
12. колхозник / 2 січня 2015, 20:34 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
13. колхозник / 2 січня 2015, 20:35 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
14. Гість333 / 2 січня 2015, 20:43 Цитувати
11.колхозник
«На наряд прийду в нидилю»

12.колхозник
«Пиво стало дороге»

13.колхозник
«В аптеци бояришник»

Да... взяло конкретно,поділись з аудиторією що вживав,може хтось антидот якийсь запропонує.
15. колхозник / 2 січня 2015, 21:31 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
16. колхозник / 2 січня 2015, 21:32 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
17. колхозник / 2 січня 2015, 21:33 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
18. колхозник / 2 січня 2015, 21:35 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
19. колхозник / 2 січня 2015, 21:36 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
20. Скорік / 3 січня 2015, 06:48 Цитувати
5.житель
« Дерев"янко дипутат воно ж алкаш неадекватний та крадій ще й у міліції работав»

Ще та вонючка!***ос.
21. аналітик / 4 січня 2015, 21:46 Цитувати
Громадськість хоче звернутися до Реки. А хіба не Река приймав цей тариф? Де була тоді громада. Іншого виходу тоді тим більше нині немаэ. Тому що водогонів в гішому стані ніж в Санжарах немаэ ніде. Здаэться зібралась кучка недоумків і хочуть щось перевернути. Суть зовсім в іншому. Місцеві вибори зовсім скоро і дехто уже почав передвиборчі проекти ,а інші це просто маріонетки в брудних технологіях.
22. Читач / 5 січня 2015, 06:49 Цитувати
21.аналітик
«Місцеві вибори зовсім скоро і дехто уже почав передвиборчі проекти ,а інші це просто маріонетки в брудних технологіях.

»

Вот, вот. Дивіться уважно, шановні. Може той тариф Река прийняв з умислом, аби свою людину продвинути під прикриттям "на зучтріч побажанням новий мер якого я рекомендую зменшить тариф".
23. Скорік / 5 січня 2015, 07:19 Цитувати
22.Читач
«Вот, вот. Дивіться уважно, шановні. Може той тариф Река прийняв з умислом, аби свою людину продвинути під прикриттям "на зучтріч побажанням новий мер якого я рекомендую зменшить тариф".»

Ого,закрутив сюжет.Справжній план "Барбаросса".Все значно простіше:" Просто в країні епідемія шизофринії".

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.