«Через «кузькіну мать» не получиться!»
У Новосанжарській райдержадміністрації відбулася нарада з питань транспорту, перевезень та зв’язку.
У актовому залі райдержадміністрації зібралися голови сільських рад та перевізники. Засідання відкрив перший заступник райдержадміністрації Роман Павличенко, який передав слово Сергію Марчишинцю, директору департаменту інфраструктури й туризму у Полтавській області. Полтавський чиновник почав виступ так:
– Не є легким той час, у якому ми працюємо. Ми маємо налаштуватися працювати разом, чуючи один одного. Кричати ми також не будемо. Через «кузькіну мать» не получиться, бо ми є відповідальні й серйозні. Сьогодні потрібно відпрацювати єдині механізми вирішення проблем.
Далі Сергій Марчишинець констатував, що ціни на бензин просто злетіли вверх, але подорожчання і так вдалося відсунути на два місяці. Тепер перевізникам рекомендують переводити автобуси на газ, що обійдеться дешевше, адже 60 % транспортних засобів мають газові установки.
Говорили на нараді і про збереження Новосанжарської автостанції. Щоб станційний збір був більшим, потрібно провести роботу з перевізниками. Один із присутніх так прокоментував ситуацію:
– Усім відома картина, коли частину пасажирів забирають на автостанції, а інші сідають за поворотом. І ці кошти не йдуть в касу автостанції, що робить її ще збитковішою, а то й може привести до закриття. Ми не маємо цього допускати!
– А що, Новосанжарську автостанцію закриють? – запитали із зали.
– Ні, цього не відбудеться! – запевнив Роман Павличенко. І додав, що роботу автостанції у Нехворощі також буде відновлено.
Обговорили на нараді й питання автобусних маршрутів. Як виявилося, одним із найпроблемніших напрямків перевезень є Богданівка – Полтава. Спочатку перевізник, який виграв конкурс на цей маршрут, посилався на перевищений кілометраж. Нібито у договорі значилася відстань 50 кілометрів, а насправді виявилося 66,4. Утім, причина невдоволення перевізника насправді полягала в іншому.
– Про відстань до населеного пункту перевізник знав, і раніше його все задовольняло, – пояснив Сергій Марчишинець. – Але коли зменшилася компенсація за перевезення пільгових категорій, одразу почалися проблеми.
Між тим, у пасажирів було чимало нарікань саме на роботу перевізника: автобус ходив у невигідний час, до того ж, міг приїхати або й зовсім не приїхати. Перевізнику запропонували змінити графік перевезень, зробити його регулярним і, можливо, дещо дешевшим, щоб бути більш конкурентноздатними. Якщо ж питання не вирішиться протягом двох тижнів, то на проблемний маршрут будуть шукати іншого перевізника.
Багато перевізників скаржилися на велику кількість «нелегалів». На це представники влади обіцяли провести роботу з ДАІ та міліцією.
Валентин Івашина, заступник селищного голови, зауважив що новосанжарці пишуть десятки звернень, щоб було транспортне сполучення з сусідніми містами, Кременчуком і Кобеляками.
– У нас багато студентів, які їздять туди на навчання. Їм доводиться брати таксі і їхати до траси, а там «ловити» необхідний транспорт. Мимо Санжар проїжджають 14 автобусів відповідних напрямків. Чому б якось не домовитися, щоб цей транспорт заїжджав і на автостанцію?
Сільський голова з Малого Кобелячка Геннадій Скубій нагадав, що вже кілька років не можуть відкрити маршрут Малий Кобелячок – Полтава. Вислухавши представників місцевої влади, Сергій Марчишинець пообіцяв вирішити питання, що виникли на нараді, у найближчий час. Цього ж дня директор департаменту провів нараду з перевізниками.
Додати коментар