Новосанжарців не цікавить, хто буде наступним мером?

Новосанжарців не цікавить, хто буде наступним мером?

4 жовтня, у неділю, на Новосанжарському ринку відбувається зустріч підприємців з одним із кандидатів на посаду новосанжарського селищного голови. Ініціаторами зібрання виступають кілька підприємців, які торгують на ринку.

Аби не порушувати умов публікації передвиборчої агітації, ми не будемо називати прізвище кандидата. Однак розповімо про сам формат зустрічі, аби продемонструвати, наскільки Нові Санжари готові до виборів мера.

Отже, на зустріч, яку анонсували на ринку протягом двох днів, підходять спочатку всього кілька чоловік. Потім до них приєднуються ще кілька. Разом із кандидатом та його супутником виходить із десяток людей. Інші підприємці посилаються на зайнятість. Усе ж таки неділя, кожен клієнт — це потенційна «копійка», тому залишати своє торгове місце заради того, щоб послухати кандидата у мери, мало хто хоче.

У процесі розмови біля гурту підприємців зупиняються цікаві з числа покупців. Таким чином збирається чоловік із п’ятнадцять.

Кандидат пояснює людям, що, ідучи на посаду мера, не можна обіцяти людям «золотих гір». Спочатку потрібно розібратися з тим «спадком», який лишиться новому голові від попередника.

— У Нових Санжарах за останні роки наведені чистота і порядок. І у цьому плані потрібно лише продовжувати добрі традиції. А от у питанні проведення сесій, відкритості розподілу коштів потрібно змінювати підхід. Розподіляються гроші, які належать громаді, тому цей процес має бути публічним, люди повинні знати, куди йде кожна копійка.

Люди, які приходять на зустріч, питань задають небагато. Питають хіба про те, хто ще балотується у мери. Одна із жінок зізнається, що взагалі не збиралася йти на цьогорічні вибори.

— Оце побачила, що ви балотуєтесь, то тепер піду. Але взагалі люди дуже розчаровані, нікому вже не вірять. Мабуть, тому так мало і зібралось.

Можливо, причина саме у розчаруванні людей. А, може, й у тому, що слухати одного кандидата багатьом просто не цікаво. А от якби у одному місці зібралися три-чотири основні кандидати та кожен би озвучив свою програму, свій план розвитку селища, тоді б і цікавість до такої зустрічі була б вищою. Зрештою, у кандидатів на посаду мера ще є час, щоб організувати подібні публічні дебати (звичайно, якщо вони у них зацікавлені). «ЕХО», у свою чергу, готове про них написати.
 


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК
9 жовтня 2015, 10:48 | Нові Cанжари | Політика



1. Семенівна / 9 жовтня 2015, 14:55 Цитувати
Знову все валят на попередників. При попередниках газ був по 1,10 та по 2,50 і різаний батон за пять гривень, кіло свинини за півсотні. Базаряни взагалі з жиру бісилися, в кожного по декілька іномарок та по декілька дворів чи квартир, а тепер вони розчаровані. Так а як же революція гідності, небесна сотня, європейські цінності, герої-патріоти-євромайданівці, яким ви щедро здавали по 50 гривень. Та ви повинні зараз на руках носити Паршевлюка, Туманову, Солодку, Вісича, і інших "базарних баб", які по периметру обсцикали майдан, щоб вас визволити від ганебного панування Яника.
2. коля / 9 жовтня 2015, 15:12 Цитувати
А що ви особисто зробиили для розбудови нашої держави?Паршевлюк мерз на Майдані,особисто знає всіх лідерів "Свободи",бачив шмаленого вовка.
3. Пілотка / 9 жовтня 2015, 15:36 Цитувати
Ім"я Володимира Паршевлюка завжди у всіх на вустах. Так це справжній патріот-свободівець. Дійсно, ми повинні дякувати Володимиру Паршевлюку за те що він ризикуючи життям їздив на майдан, а потім перебуваючи на посаді голови рда зробив особистий вклад для розбудови нашої європейської держави. Він обов"язково повернеться у владу, але вже тестуватиме шкіряне крісло очільника районної ради. То ж давайте побажаємо йому успіхів на новій посаді.
4. Ясен / 9 жовтня 2015, 16:39 Цитувати
3.Пілотка
«Ім"я Володимира Паршевлюка завжди у всіх на вустах. Так це справжній патріот-свободівець. Дійсно, ми повинні дякувати Володимиру Паршевлюку за те що він ризикуючи життям їздив на майдан, а потім перебуваючи на посаді голови рда зробив особистий вклад для розбудови нашої європейської держави. Він обов"язково повернеться у владу, але вже тестуватиме шкіряне крісло очільника районної ради. То ж давайте побажаємо йому успіхів на новій посаді.
»

Дєвки поміняються місцями?
5. фан / 9 жовтня 2015, 17:47 Цитувати
А можна детально описати те, що зробив особистий вклад для розбудови нашої європейської держави.
6. таксист / 9 жовтня 2015, 22:02 Цитувати
Умов не порушують,але товстий зад спутати не можливо...Чогось більше не написав Паршевлюк,чому байдужі до цього кандидата, і скільки можна мізки проїдати своїм старим маразмом
7. місцевий / 9 жовтня 2015, 22:06 Цитувати
Знову Паршевлюк патріот і великий керівник усіх часів і народів,разом з Солодкою якраз напевно під вибори вивозили боеприпаси,щоб знову ризикувати чиїмсь життям,як він під вікнами Верховної ради,коли закидали гранатами національну гвардію.Треба за таких зараз і голосувати,
8. Петлюрівець / 10 жовтня 2015, 12:49 Цитувати
7.місцевий
«він під вікнами Верховної ради,коли закидали гранатами національну гвардію.Треба за таких зараз і голосувати,»

Ти не місцевий, а російсько-путінський посібник і фашист.Не розводь проросійську демагогію тут і не вводь народ в оману !
9. Тарас Бульба / 10 жовтня 2015, 15:42 Цитувати
8.Петлюрівець
«7.місцевий
«він під вікнами Верховної ради,коли закидали гранатами національну гвардію.Треба за таких зараз і голосувати,»

Ти не місцевий, а російсько-путінський посібник і фашист.Не розводь проросійську демагогію тут і не вводь народ в оману !»

У будь якій країні світу, а тим більше у претендуючій називатися цивілізованою, ті, хто закидає гранатами органи правопорядку, та і взагалі будь кого, називаються злочинцями, бандитами і терористами. Це тільки в прибацаній Укаїні таких називають чомусь героями. Ну, хвора нація. Правди ніде діти. "Славних прадідів великих правнуки погані".
10. Петлюрівець / 10 жовтня 2015, 21:30 Цитувати
9.Тарас Бульба
« будь якій країні світу, а тим більше у претендуючій називатися цивілізованою, ті, хто закидає гранатами органи правопорядку, та і взагалі будь кого, називаються злочинцями, бандитами і терористами. »

Якщо вам і досі не зрозуміло що фашистсько-путінська Росія веде проти нашоі краіни гібридну війну, що зараз робиться ставка на підрив Украіни з середини і та граната під Верх.радою 100 відсотків має російський слід ... то про що можна говорити ?
11. місцевий / 11 жовтня 2015, 17:12 Цитувати
В Санжарах не треба нікого підривати,самі себе зїдять
12. денікінець / 11 жовтня 2015, 19:10 Цитувати
11.Петлюрівець
«Якщо вам і досі не зрозуміло що фашистсько-путінська Росія веде проти нашоі краіни гібридну війну, що зараз робиться ставка на підрив Украіни з середини і та граната під Верх.радою 100 відсотків має російський слід ... то про що можна говорити ?»

А ще тарифи на газ росіяни,суча.и,в сім разів підняли.
13. професор / 11 жовтня 2015, 19:37 Цитувати
11.Петлюрівець
«Якщо вам і досі не зрозуміло що фашистсько-путінська Росія веде проти нашоі краіни гібридну війну, що зараз робиться ставка на підрив Украіни з середини і та граната під Верх.радою 100 відсотків має російський слід ... то про що можна говорити ?»


Стосовно гранати:

завжди, коли намагаєтесь відчути себе слідопитом ы когось в чомусь звинуватити, задайте ОДНЕ питання. Одне.

"Кому вигідно?"


От, наприклад. чи вигідний був розстріл "Небесної Сотні" Януковичу, який, за інформацією наших неперевершених і чесних ЗМІ "збирав речі"?

А опозиції?

Кому з них він був вигідним?

Чим вигідний був підрив гранати під ВР?

Росії?

Чим?

"Свободі"?
чим ?

Владі...?

Чим?

Хто отримав найбільше вигоди з цього всього? Банальної, політичної, економічної, ситуативної?

Які шанси народу після ції гранати на будь-який бунт? Коли кожен бунтар може бути затриманий "СБУ" і в нього "будуть гранати, самостріли, автомати..."

???

Я нікого не звинувачую.

Я лише вчусь відповідати на запитання "Кому вигідно?"

А як відповісте Ви?...
14. шофер / 11 жовтня 2015, 20:07 Цитувати
Професоре - із такими толкуваннями ти не по адресу. Народу десятиліттями не дано усвідомити шо воно безнадійне безперспективне ні нащо не здатне стадо. Зараз вони будуть купувати твердопаливні котли по 5 .... 12 тисяч, потім дрова для тих котлів теж на декілька тисяч, але на виборах реально проголосують за "кукурікало", так само як минулого разу за сєнічку. Які за мільйонні винагороди виконують программу євриків, навіть ціною Криму, Донбасу, та усіх смертей (кому це вигідно?).

А ти хочеш аби їм дійшла суть таких речей як "Кому це вигідно". Професоре... розслабся.
15. Петлюрівець / 11 жовтня 2015, 21:18 Цитувати
13.денікінець
«
А ще тарифи на газ росіяни,суча.и,в сім разів підняли»

О Деникинец это уже позиция и убеждения, а то все дуся,фан,Чудо юдо и т.п.Росіяни путінці і іх посібники ведуть проти нас агресивну війну . До чого тут газ який є товаром в ринковй системі ?
16. Халепа / 12 жовтня 2015, 10:28 Цитувати
11.Петлюрівець
«та граната під Верх.радою 100 відсотків має російський слід »

Російський слід у партії Свобода. Геть російсько-путінсько-жириновсько-лавровсько-фашистську партію свобода з України! Гань-ба Гань-ба Гань-ба!
17. паравоз / 12 жовтня 2015, 11:54 Цитувати
Паршевлюк - це ..., голосуте за нашого товариша Б. Федоренка -він і лад наведе, і водогони відремонтує,а ще дорогу проведе на Зарічку (він обіцяв)
18. Пупкін / 12 жовтня 2015, 14:00 Цитувати
Тільки так ось морозик градусів 10 і розірве трубу спасіння що потім в усих вода а на Зарічці нема
19. Пупкін / 12 жовтня 2015, 14:02 Цитувати
Кандидати в мери всі хороші їх же висунули люди а не свині -апри голосуванні треба мізками дамати а не тим чим сидете
20. сич / 12 жовтня 2015, 16:10 Цитувати
пупкі-Хто їх висував,самі лізуть до корита рахма.Що не прізвище то біографія,діагноз.....
21. Пупкін / 12 жовтня 2015, 16:39 Цитувати
Через 2 роки будем їм лікарями
22. Степан / 12 жовтня 2015, 16:49 Цитувати
Те шо газ трохи подорошав то нічого.будемо топити чим є. дровами, соломою.раніше топили кізяками.було дуже тепло.головне шо внуки виїдуть у європу.а ми якосьдоживем.тешо долари подорошали то вони нам не нужні.скоро гроші добавлять.пенсію добавлять.будемо жити харашо.голосувати будемо за хвероренка.при ньому долар був дешевшеігаз дешевше.а тепер пенсію получили і не знаємо шо з нею робити
23. місцевий / 12 жовтня 2015, 20:12 Цитувати
Я буду голосувати за Федоренка,із усіх кандидатів,він більш досвічений,пустих обіцянок не дає і роботу цю знає
24. Петлюрівець / 12 жовтня 2015, 22:13 Цитувати
14.професор
«
Я лише вчусь відповідати на запитання "Кому вигідно?"

А як відповісте Ви?..»

О п.Професоре якщо мислити в обсягах не десятиліть ,а століть і тисячеліть і звичайно з позицій землі на якій живеш і жили твоі предки то все буде зрозуміло.Украінці століттями боролися за відновлення своєі державності.Польща і Туреччина зараз згодні з правом украінців мати свою Державу, а Московія-Росія ні.Звідси всі жалі за розпадом СССР, мріі відновти велікую Росію.Звідки і всі наші проблеми і біди...а кому вигідно що украінці не мали своєі державності я думаю зрозуміло .
25. Петлюрівець / 12 жовтня 2015, 22:22 Цитувати
23.Степан
«3. Степан / сьогодні, 16:49
Те шо газ трохи подорошав то нічого.будемо топити чим є. дровами, соломою.раніше топили кізяками.було дуже тепло.головне шо внуки виїдуть у європу.а ми якосьдоживем.тешо долари подорошали то вони нам не нужні.скоро гроші добавлять.пенсію добавлять.будемо жити харашо.голосувати будемо за хвероренка.при ньому долар був дешевшеігаз дешевше.а тепер пенсію получили і не знаємо шо з нею робити»

Степане, що ти тут розводиш Квартал-95.Свій чорний гумор залиш собі...бо ти прихований ворог Украінськоі держави.
26. Гість / 12 жовтня 2015, 22:24 Цитувати
Звичайно будемо голосувати за Федоренка. Що ті баби лізуть до корита. Зараз Кобиха керує з під крила нардепівського і толку немає. Він виліз за трибуну у ВР і слова не скаже, стоїть дьоргається. А Федоренко з досвідом дійсно сказав, зробив. Так, що люди думайте своїми мізками і робіть правильний вибір. Нам жити в Нових Санжарах..

27. Оксана / 12 жовтня 2015, 22:51 Цитувати
Река повиставляв в кандидати на мера проти Федоренка своъх родичів,сусідів, подруг фельшериць і помічників ,проплатив їм,щоб тільки зберегти владу,і грабувати далі Санжари
28. Гість / 12 жовтня 2015, 23:03 Цитувати
Що вже тут гпбувати? Тут потрібно закачувати рукава і все по новому працювати. Бо ці діячі вже докерувались. Река ніяк не наїстся, все мало, мабуть і там погано платят. НОВОСАНЖАРЦІ ЗРОБІТЬ ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР ЗА ФЕДОРЕНКА. Ви ж бачите , що той Река робить свого носа вскрізь всоває.
29. Ясен / 13 жовтня 2015, 03:48 Цитувати
Доброї ночі,колеги.Розійшовся тут електорат Бориса Васильовича.Та відомий принцип:"Хто грязюку льє на інших,сам в ній по-вуха"
29.Гість
«. Река ніяк не наїстся, все мало, мабуть і там погано платят.»

Борисе,а ви по-іншому дивитесь на своє майбутнє?Будинок вам держава безкоштовно віддала,нагадайте ще кому з кандидатів випало таке щастя?Та і транспортинка у вас якраз на номінальну зарплату придбана.Ще запитання:"Коньяк любите й досі?"Це я так ,розминаюсь.Але хотів би почути про конкретні досягнення колишнього керівника району в Нових Санжарах.І потім продовжим розмову.До наступної ночі.Далі буде.
30. Шльома Соломонович / 13 жовтня 2015, 05:50 Цитувати
25.Петлюрівець
«якщо мислити в обсягах не десятиліть ,а століть і тисячеліть і звичайно з позицій землі на якій живеш і жили твоі предки»

Це ти вже, як царь Соломон мислиш. Тільки ти забуваєш, що якщо такими обсягами часу мислити, що є правильним, то виявиться що усі люди діляться на дві категорії: богообрані і прості гої. Усі люди мали навіть одну мову. Візьми Біблію і почитай, там по це є сказано. І по богобраність і по єдину мову, яка була до моменту початку будівництва Вавілонської вежі. А мешканців Київсько Русі словян штучно поділили богобрані за национальною ознакою і релігією для кращого їх порабощення.
25.Петлюрівець
«Польща і Туреччина зараз згодні з правом украінців мати свою Державу»

Ще б не згодні. Польща ніяк не дочекається коли вже всупить в дію закон по реституцію аби заволодіти Галичиною. Турки міяли заволодіти Кримом. Але вже їм мабуть все рівно. Пролетіли вони.
31. Demon / 13 жовтня 2015, 09:06 Цитувати
Видно,що Рекині технології в дії,брудом обмазати головного конкурента,щоб ніхто не заважав маніпулювати свідомістю громадян,і чхати на їх бажання, знову використати як бидло.Головний оруженосець і захисник Івашина з своїм псевдообліком Ясен, в своєму репертуарі,захищаючи шефа теж опускається як і Река до бруду,одна компанія.
32. кум / 13 жовтня 2015, 09:18 Цитувати
Боріску на царствованіе!
33. Антон / 13 жовтня 2015, 18:15 Цитувати
Добре,що Река визнав основних лідерів меровських перегонів свою Кобу Інну і Федоренка.Це йому серпом по одному місцю, повторюється вибори Віблий і Крайнік.Тоді переміг Крайник,але зфальшували і став удобний Віблий,якого Река потім старичка злегкістю переміг. Тепер,хочеться поставити Кобу,щоб потім без проблем переміг його ж кандидат,який буде ностальгувати за розами реки і лавочками.
34. Оксана / 14 жовтня 2015, 21:29 Цитувати
Сьогодні всіх під свято,щоб голосували за Кобу частували кашею.Река заявив,що якщо за Інку не будуть голосувати,більше кашею не кормитиме
35. Миролюб / 14 жовтня 2015, 21:42 Цитувати
35.Оксана
«Сьогодні всіх під свято,щоб голосували за Кобу частували кашею»

У вас там весело. А в Кобеляках щось ще ніхто кашу і не варив. Мабуть думають що на халяву оберуть.
36. Пазюк / 14 жовтня 2015, 22:08 Цитувати
Та хай і не варить , ось скільки не варив, а перед виборами підкуповує, то кашами, ще б аптечки роздавав би. Люди повинні самі думати і робити правильний вибір, а не слухати Реку. Хай у ВР краще покерує, щоб за газ менше платили, підкаже своєму другу Янику.


37. смелый / 15 жовтня 2015, 13:09 Цитувати
Пускай Санжары изберают Павлюченка,прапорщика СБУ,он потом с Правым Сектором наведет Вам порядок и в бизнесе,и в управлении.Не могли его оторвать от корыта в РДА,еле Бульбаха от него избавился,унюхал как пахнуть бюджетные деньги,теперь решил заработать на санжарцах и лапшу им вешает,а те ведутся как идиоты
38. Степан / 15 жовтня 2015, 13:32 Цитувати
Ти тут давай дим у вочі не пускай.ми вже домовились голосувати за хведоровича.ми за нього весь час голосували.треба шоб внуки виїхали у європу.
39. місцевий / 15 жовтня 2015, 19:04 Цитувати
Людям всеодно поки щоЮ бо в селищі уже більше року не було мера,одні мерші,тому не хочуть вибрати ще мершу,чи в юбці,чи в штанях
40. лаконічний / 16 жовтня 2015, 09:41 Цитувати
Федоренко сам пише і сам відповідає. МОЛОДЕЦЬ !!!
41. лаконічний / 16 жовтня 2015, 09:47 Цитувати
Думаю-Що лише останнійй тупака (якийй не аналізує життєвий шлях кандидата)голосуватиме за Б.ФЕдоренка. Де він себе проявив?, чим запам.ятався? Який має авторитет серед земляків?
42. кум / 16 жовтня 2015, 10:08 Цитувати
А,боїтесь Борюсика. Тока Бариску на царствование!Він бистро почисте МЕКЕНЕ пиз...о хранилище
43. правдолюб / 16 жовтня 2015, 11:41 Цитувати
Я Бориса знаю,за руку вітаюсь(навіть святкував з ним...),а Кобу І.-знаю по роботі ,вона енергійна господарка,вболіває за селеще,а Б.Федоренко вболіває за крісло. Досить експериментів, раджу зберегти що маємо та примножити ,а "МУСОР" - він і є мусор.....
44. термометр / 16 жовтня 2015, 12:23 Цитувати
А чи вміє мент займатись хоз.деятельностю?ДЕ його роботу видно? ЩО він зробив щоб можна було подивитись чи показати людям?
45. кокос / 16 жовтня 2015, 12:35 Цитувати
Що корисного Б.В. Федоренко зробив для Н.Санжар?експерементувати добре на кроликах,а на нас дурня !!!!
46. слідчий / 16 жовтня 2015, 13:35 Цитувати
Читаю й дивуюсь -ну як можна порівнювати госпдарника Інну Олександрівну і склочника-інтриганта за якого голосувати не будемо в РВ (де він мав честь працювати разом з нам)
47. варя / 16 жовтня 2015, 13:50 Цитувати
Нічого кращого ми не варті,якщо навіть гіпотетично представляємо Федоренка-головою. Це ж .... ми заслуговуємо кращого. Де не працював - поваги не отримав,а згадайте за що вигнали з нач.міл.,а пригадайте як він працював в замах Лебедина,кому служив,нам з вами чи ...
48. сава / 16 жовтня 2015, 14:03 Цитувати
це не вибори ,цегра у вибори



49. смелый / 16 жовтня 2015, 14:17 Цитувати
Самое интересное, что эти писаки ходят улыбаются Федоренко, говорят что будут голосавать,а здесь пишут завидуют, и жаба душит, что сами ничего не достигли,Не были не замами в Раде, где он руководил один,а не столько как сейчас и толку нету, не начальниками милиции, который не боялся никого и Реки, привлекал воров к ответственности,а также боятся его как депутата и только здесь как крысы питаются его обгадить. АВ завтра приползут и будут присягать на верность.Такие мы вот говнюки
50. варя / 16 жовтня 2015, 15:34 Цитувати
то з якою злочинністю він боровся? мабуть забули за що його вигнали з нач.РВВС у нас а згодом і в іншому р-ні? Він сам роздмухує цю тему,а так - хто б за Федоренка говорив. Не потрібно сміятись самим з себе - можна робити комусь на зло,але навіть та , не значна кількість голосів ,що хтось помилково віддасть Борису може не вистачити нормальній кандидатурі.
51. Степан / 16 жовтня 2015, 15:47 Цитувати
Ну тоді будемо голосувати за павліка, який собі списав три машини з лагеря.може й нам якусь екокарету спише
52. Оксана / 16 жовтня 2015, 16:09 Цитувати
Треба за Реку голосувати, тобто за Кобиху,щоб з селища збирали і далі дань,щоб його син мент став генералом.Реці протистояти може тільки Федоренко,тому й поливають його брудом.Вони його зїдали коли був начальником,їли в раді, але не позубам,
53. Антон / 16 жовтня 2015, 16:16 Цитувати
Прочитав щойно в газеті програму Федоренко,бачу що мужик конкретний,а не всі ті інші балаболи.За кожним його словом підписуюсь. Нам дійсно потібен мер такий,що не стидно буде ні собі,ні людям показати.Якщо ви хочете влади ворів і лацюх,голосуйте за рекиних прихвостнів
54. правдолюб / 16 жовтня 2015, 16:27 Цитувати
53.Оксана
«.Вони його зїдали коли був начальником,їли в раді, але не позубам,»

...а де Він зараз? ха ха ха
55. лаконічний / 16 жовтня 2015, 16:35 Цитувати
....А пам"ятаєте як Оксанка (подруга Б.)п"янюча обмочилась та заснула у себе під генделиком? оце де сміх!!! А Павлюченко нормальний,адекватний та не балабол...
56. Петлюрівець / 16 жовтня 2015, 16:44 Цитувати
53.Оксана
«Треба за Реку голосувати, тобто за Кобиху,щоб з селища збирали і далі дань,щоб його син мент став генералом.Реці протистояти може тільки»

Голосувати треба за тих кандидатів , які пройшли випробування на Східному фронті в боротьбі з російсько-путінськими агресорами !!!
57. Оксанка / 16 жовтня 2015, 16:51 Цитувати
Із числа зареєстрованих кандидатів, Воював лише Б.В.Федоренко
58. Михайло / 16 жовтня 2015, 17:17 Цитувати
58.Оксанка
«Воював лише Б.В.Федоренко»

А уточніть з ким він воював?
59. професор / 16 жовтня 2015, 19:59 Цитувати
26.Петлюрівець
« п.Професоре якщо мислити в обсягах не десятиліть ,а століть і тисячеліть і звичайно з позицій землі на якій живеш і жили твоі предки то все буде зрозуміло.Украінці століттями боролися за відновлення своєі державності.Польща і Туреччина зараз згодні з правом украінців мати свою Державу, а Московія-Росія ні.Звідси всі жалі за розпадом СССР, мріі відновти велікую Росію.Звідки і всі наші проблеми і біди...а кому вигідно що украінці не мали своєі державності я думаю зрозуміло»


Польща, як інститут державності. висловлює переважно думки зовнішніх управлінців (принаймні - дуже на це схоже). Яким боком Україна туреччині - взагалі мало зрозуміло. Переважно всі висловлювання активізуються при певних чинниках, в тому числі 9і особливо - російські і американські).

Фактично, велика частина держав, і навіть досить потужних економічно - на даний час є заложниками цих двох держав і їх протистояння (і це при тому, що Рф загалом має в рази нижчий бюджеті військову міць, що викликає додатковий ряд запитань)...

По меру: кожному виборцю дуже раджу - передивіться іще раз на біографії цих кандидатів. і проголосуйте не психологічно (прохідний - непрохідний0, а так, щоб не було соромно за своїми руками віддані землі (а я а переконаний. що за правління саме цих мерів буде найбільший "дерибан" земель в нашій новітній історії. Якщо не хочете бути до цього причетними - проголосуйте так, щоб можна було покласти руку на серце перед своєю дитиною і внуком і сказати:

я за нього не голосував.

І повірте. пройде не так багато часу, і це буде важливо.
60. Просто Люба / 16 жовтня 2015, 20:32 Цитувати


46.кокос
«Що корисного Б.В. Федоренко зробив для Н.Санжар?експерементувати добре на кроликах,а на нас дурня !!!!»

У газеті Б.В. написав, що зміг зробити для району будучи заступником голови райради. Читай останній номер. А ще, пригадується, тоді його нагороджували яка героя-рятівника за те що дітей врятував, які провалилися під лід. Чоловічий поступок. Уже б за це не поливали його брудом. Чи страшно, що після зміни команди, у шафі селищної ради виявлять скелета, про якого краще мовчати?
61. Петлюрівець / 16 жовтня 2015, 22:16 Цитувати
60.професор
«
По меру: кожному виборцю дуже раджу - передивіться іще раз на біографії цих кандидатів. і проголосуйте не психологічно (прохідний - непрохідний0, а так, щоб не було соромно за своїми руками віддані землі (а я а переконаний. що за правління саме цих мерів буде найбільший "дерибан" земель в нашій новітній історії. Якщо не хочете бути до цього причетними - проголосуйте так, щоб можна було покласти руку на серце перед своєю дитиною і внуком і сказати:

я за нього не голосував.

І повірте. пройде не так багато часу, і це буде важливо.»

Згоден і підтримую міркування п. Професора про голосування на виборах голів та депутатів сільських,селищних і міських рад.Але чи є те серце в більшості наших людей.Вони духовно покалічені в часи комуністичного минулого, коли панувала подвійна мораль,коли казали одне, а думали і робили друге...
62. Антон / 17 жовтня 2015, 00:18 Цитувати
Павлюченко не зрозуміло хто і звідки засланий козачок,тим паче не житель Нових Санжар, якщо він так не міг відірватися від крісла в адміністрації,заробляв на откатах,то що він путнього зробить для санжар.Хай би хоч в Перищепино зі своїми простими людьми вибирався
63. Ясен / 17 жовтня 2015, 00:43 Цитувати
32.Demon
«Видно,що Рекині технології в дії,брудом обмазати головного конкурента,щоб ніхто не заважав маніпулювати свідомістю громадян,і чхати на їх бажання, знову використати як бидло.Головний оруженосець і захисник Івашина з своїм псевдообліком Ясен, в своєму репертуарі,захищаючи шефа теж опускається як і Река до бруду,одна компанія.»

Доброї ночі!Я знову з вами.Цікаве припущення,Борисе Васильовичу,але холодно.Ну,по-перше:"Обгрунтування мого псевдоніму.Він складається з тих же літер,що й ім"я Сеня.Відомого політика,якого я глибоко не шаную,і який є політичним вождем Реки.Тому я узяв ,для юмора такий псевдонім.По-друге:"Насправді ніяких технологій.Реку я особисто не знаю,але іноді бачу біля селищної ради й вітаюсь.Але вважаю його справжнім діловим мером,який зробив багато для Санжар і навряд хтось з теперішніх кандидатів зможе зробити навіть половину".нарешті ,основне:"Як на мене ,в такій компанії немає основних,чи другорядних конкурентів,підбір прізвищ ще той.Ніякого бруду на вас,Борисе я не лив,коментар був в формі запитання ,просто відповів би й усе."І ще ,одне,Борисе Васильовичу,у вас присуща для працівників міліції манія підозрілості,для мера це розкош,будьте простіше.Хотів задати неприємні питання декому з інших кандидатів,але на прикладі поперіднього бачу ,що будуть не відповіді ,а звинувачення.Тож ну його ,далі небуде.
64. Кокос / 17 жовтня 2015, 04:53 Цитувати
Ясень , мені здається що Федоренко сам пише а потім надає відповіді.
65. місцевий / 17 жовтня 2015, 14:27 Цитувати
Прикольно все це читати, у всьому винен той пан Федоренко, тут він за всіх пише,то на себе,то проти себе,Видно чудний той чоловік,поливає себе брудом,а потім відмивається.Видно у когось в селищній раді дах іде.Ще тиждень і прийдеться пакувати речі.
66. гість / 17 жовтня 2015, 14:32 Цитувати
59.Михайло
«А уточніть з ким він воював?»

Головне що воював,а з ким і як не важно,ніхто докопуватися не буде.Он в Кобеляках Вова Кобель уже учасник АТО,мабуть один із "кіборгів".Кажуть "Моторола" звалив з Донбасу після побачення з ним.
67. Оксана / 17 жовтня 2015, 14:33 Цитувати
Любі мої друзі,читаєш тут деферамби від захисників Реки і просто диву даєшься, скільки Река зробив і скільки вкрав і тепер,хоче щоб дурні санжарці,кормили його і Інку. Стількох уже не видержуть Санжари.Река не іноді біля селищної ради появляється, а просто не вилазить з неї і керуює як і раніше,всім апаратом, ділить бюджет, а ми сидимо в багнюці, без води, без доріг, але в розах
68. Михайло / 17 жовтня 2015, 15:28 Цитувати
67.гість
«Головне що воював,а з ким і як не важно,ніхто докопуватися не буде.»

Ага, зрозумів. В Кобеляках мер взагалі із інвалідом війни воював і тепер героєм став. Посилання на www.youtube.com
69. Петлюрівець / 17 жовтня 2015, 16:54 Цитувати
66.місцевий
«Прикольно все це читати, у всьому винен той пан Федоренко...»

Підбиваючи підсумки дебатів , закликаю всіх голосувати за Федоренка Б.В.
70. Просто Люба / 17 жовтня 2015, 18:05 Цитувати
Дивно, вісім чи дев’ять кандидатів на селищного голову, а обговорюють тільки Федоренка.
71. Нс777 / 17 жовтня 2015, 18:57 Цитувати
І не хотів писать та після прочитання отаких"перлів" не удержався од комента
67.гість
«Головне що воював,а з ким і як не важно,»

Наверно секретно зашифрований боєць невидимого фронта,чи імел честь участвовать в Куликовській битві,чи в Полтавській.
67.гість
«,ніхто докопуватися не буде.»

Як-то не докопуваться,а вдруг самозванець,приписав собі те про шо й сам сном-духом нічого не знає.
72. Гість / 17 жовтня 2015, 21:52 Цитувати
З усих дев"яти кандидатів, дійсно надаю перевагу тільки Борису Федоренку, і Вам раджу. Він дійсно цього вартий. Хоча його тут обливають брудом, подивіться на себе, що ви дійсно, зробили для селища, а він зробив.
73. Кокос / 18 жовтня 2015, 06:55 Цитувати
А що зробив????? Конкретно !!!!!
74. Ветеран / 18 жовтня 2015, 07:45 Цитувати
Бориса гнали від усіль як неробу, хабарника та корупціонера. Можна колотити воду в ступі, та конкретно чого доброго він зробив для санжарців, або для нас ветеранів? Самий гірший керівник - бездар та ледащо.
75. Ветеран / 18 жовтня 2015, 07:48 Цитувати
Якщо слухаємо Пазюк- то ми ... Такі самі !
76. мужик / 18 жовтня 2015, 09:30 Цитувати
ЧитаєшЬ,кокосів,липових ветеранів і дивуєшься,навіть не обговорюючи Федоренка,що ви так вважаєте,що ви заслуговуєте на те,щоб вам,хтось,щось робив,Я б на місці Федоренка,та і інших зроду нічого не зробив для таких,для таких недолугих.Вам треба,самим в в цьому житті,щось зробити,хоча б для себе.Я думав,що в цьому районі вже були гірші: Паршевлюки,Супруни, Павлюченки,Долини..А Виявляється,що ніхто нічого для району не робив,тепер кращі,а ті намагаються і роблять,тепер не в почеті.Далеко ми зайдем з такими підходами
77. Гість07777 / 18 жовтня 2015, 09:53 Цитувати
проблема наша к сожалению в том,что депутатами выбирают в Верховную Раду,назначают на должности в Кабмин,больше таких вот Рек,а не Федоренков.Были бы там такие порядные и грамотные люди,страна в таком бы состоянии не была и войны бы не было.
78. гість / 18 жовтня 2015, 10:58 Цитувати
Читаю коментарі і дивуюсь ви всі хвалити кожен свого претендента.а ви мені скажіть будь ласка хоть один претендент допоміг багатодітним сім"ям ,я наскільки знаю то вони допомагають одним і тим самим де зараз народилось 3 дітей а ті сім"ї де по черзі народжувались діти то вони рахують що то не багатодітні сім"ї і їм допомога не потрібна.
79. Роб Боб / 18 жовтня 2015, 11:48 Цитувати
73.Гість
«З усих дев"яти кандидатів, дійсно надаю перевагу тільки Борису Федоренку, і Вам раджу. Він дійсно цього вартий. Хоча його тут обливають брудом, подивіться на себе, що ви дійсно, зробили для селища, а він зробив.»

Назвіть п"ять конкретних справ які зробив федоренко для Нових Санжар.Якщо неназвите,прошу далі вважати його пустобріхом.
80. гість / 18 жовтня 2015, 12:16 Цитувати
Я скажу нехай кожен претендент скаже що він зробив для Нових Санжар ті що були при владі ,а це Федоренко,Коба,Петрик, Павлюченко,Долина,Курило,Павлик .Віхтенко і Бредун при владі не були наскільки я знаю якщо не прав підкажіть.
81. Просто Люба / 18 жовтня 2015, 13:06 Цитувати
Людина маэ бажання прийти і працювати на громаду. Так у ФЕДОРЕНКА ЗАДЕКЛАРОВАНО У ПРОГРАМІ. Матиме повноваження - тоді й звітуватиме що він зробив для Санжар. Он для Судівки старався,аж набридав начальству, бо депутатом ішов звідтіль.
82. гість / 18 жовтня 2015, 13:37 Цитувати
Що він зробив для Судівки як навіть просте не зробив кладку через річку в сторону Назаренок адже Назаренки також входять до Судівської сільської ради чи там люди не живуть і коров не пасуть на тій стороні як сама Судівка пасе їх там чи я не прав ,а ви говорите що він набрид начальству він же депутат так чому він не підняв питання про те щоб річку Ворону почали чистити від Судівки ,а не від містка на Забрідки.
83. Просто Люба / 18 жовтня 2015, 18:16 Цитувати
Ви мабуть забули скільки часу він депутатствує? Тільки вибрали і щоб усе одразу
84. гість / 18 жовтня 2015, 18:33 Цитувати
Ні не забув так він обіцяв людям це зробити .
85. Гість07777 / 18 жовтня 2015, 18:46 Цитувати
Просто якийсь дурдом,як наче в Санжарах,більше людей не має,не має в районній раді від селища депутатів, не має народного депутата,не має голови РДА з заступницями і голови ради і його заступника.Вам повинен щось зробити Федоренко,а самі не пробували.такий народ став аби хтось Вам,а не Ви комусь,скільки і що не роби,все одно не бачать і не чують.Якби зараз мішками,цукор, гречку, і аптечки,то зразу відчули благодействие.Ви ще забули,що депутат не плотнік і не робочий,є сільський головав,який повинен організувати роботу,коли депутат йому допоміг вибити кошти чи будматеріали,а не сидіти соплі жувати
86. Голос народа / 18 жовтня 2015, 19:20 Цитувати
Відчувається,що із всіх кандидатів допік інших саме Федоренко,що опоненти вже задумуються зірвати вибори в Санжарах, река навіть охороняє в селищній раді територіальну комісію.В Медичному центрі один з технічних кандидатів навіть дякував Реці,за те що він висунувся в кандидати на посаду селищного голови і що він як оберуть буде допомагати Реці керувати.Чи Ви зовсім подуріли,сядьте на Рекину лавочку і подумайте,що Ви хочете,від виборів.Щоб Вас і далі ці тримали за бидло,повісив на вуха розочки та лапшу.Будемо голосувати дійсно за достойного кандидата
87. гість / 18 жовтня 2015, 19:57 Цитувати
Я пишу за всіх не тільки за Федоренка я хочу щоб кандидати на селищного голову не обіцяли те що не зроблять а не сидіти і соплі пускати це стосується кожного кандидата як той Река перед виборами обіцяв що буде дитячий майданчик в районі автоколони та вони не в змозі реставрувати той що є по вулиці Вернадського вони тільки показуху показують так само просилося зробити водовідвід хоть він і є його тільки прочистити екскаватором потрібно біля вулиць Котовського та Вернадського, ні вони зекономлять пришлють робочого щоб він копав в ручну бо там же кабель можна багато ще що писати так само район Зарічка де живе сам Федоренко не можуть зробити нормальну скважину а не за горами морози
88. Ясен / 19 жовтня 2015, 02:35 Цитувати
87.Голос народа
« Рекину лавочку і подумайте,»

87.Голос народа
«повісив на вуха розочки та лапшу.»

88.гість
« Река перед виборами обіцяв що буде дитячий майданчик в районі автоколони»

Доброй вам ночі.Знову я.Думав що далі небуде,й вже не писатиму,але читаю останні "народні" коменти й в захваті,який же "об"єктивно-благодарний"у нас народ,а може один ,чи одна така писака.Незрозуміло лише чому скільки грязі вилили на Реку,він не балотується,й не є конкурентом іншим кандидатам.Спочатку про лавочки і розочки.А чим тобі оксано-госте-любо-голосе неподобаються вони,чи краще сидіти навприсядки,та бур"яни на узбіччі?Так це вже було,а зараз на мою думку значно краще.Та й два майданчика при Реці поставили,біля лікарні й в парку.Нагадай де ще такі в районі?Я, наприклад не зустрічав.Ти дорогий писун, скоріше маєш особистий конфлікт з Рекою от ляпаєш наліво й направо,тому що не маєш сміливості сказати йому це в очі, я таку категорію людей для себе називаю "ссикуни".Заміть я не пишу про кандидатів чи нині працюючих ніякої критики,хоча раніше думав пройтись по всіх,але в в своєму коменті вище дав обіцянку в цій вакханалії участі не приймати.Далі буде,але про інше.
89. Оксанка / 19 жовтня 2015, 07:35 Цитувати
73.Гість
« подивіться на себе, що ви дійсно, зробили для селища, а він зробив.»

А що зробив ? ні без передвиборчої лапші,що кнкретно він зробив????...що робить І.О.Коба я,особисто,бачу ,а що зробив Б.В. ???? P.S. без обману...
90. варя / 19 жовтня 2015, 11:39 Цитувати
90.Оксанка
«А що зробив ? ні без передвиборчої лапші,що кнкретно він зробив????...що робить І.О.Коба я,особисто,бачу ,а що зробив Б.В. ???? P.S. без обману...»

коли мова починається про конкретні справи то Борису Васильовичу говорити майже нічого,бо він мало помітна фігура та мало відомий як лідир. І навіщо вводити людей в оману?Ви ж ніде не воював,волонтерською діяльністю не займався,на майбані не бував . Сороомно приписувати собі заслуги інших !!!!
91. смелый / 19 жовтня 2015, 12:20 Цитувати
Оксанка Варя,що Вам повинен Федоренко зробити,Ви зверніться,може допоможе.А краще до Реки, він може в баню запросить,..
92. Максим / 19 жовтня 2015, 12:34 Цитувати
На скільки знаю Федоренка, якби йому не заважали,він би зробив набагато більше і зробить.Просто знаю,що багатем урветься.Треба не тільки красти і з людьми ділиттись.Бухгалтерія уже підчищає і списує,що команда Реки наворовала.Якщо порядний мент прийде, там комусь не здобровати
93. Рикошет / 19 жовтня 2015, 18:31 Цитувати
93.Максим
«порядний мент прийде»

Ха-ха-ха,чудо й усе,порядний мент,розсмішив мене Максимка.Мєнтовська порядність це зідрати в людини останнє,ваш мєнт невиключення.
94. Невчитель / 19 жовтня 2015, 18:57 Цитувати
94.Рикошет
«Ха-ха-ха,чудо й усе,порядний мент,розсмішив мене Максимка.Мєнтовська порядність це зідрати в людини останнє,ваш мєнт невиключення.»

Це факт. В радянські часи, ще можна було припустити, що такі існують, як "дядя Стьопа". Принаймні тоді так намагалися виховувати. А зараз про це і мова не йде. Запитайте будь кого, чого він пішов у мінтовку. Думаєте охороняти громадський порядок чи боротися з крадіями? Мабуть смішно й читати про таке?
95. маляр / 20 жовтня 2015, 06:22 Цитувати
94.Рикошет
««порядний мент прийде»»

а я прцював у федоренка коли він хату получив,так він і дсі не розрахувався ні за стяжку ні за плитку ні за пол та штукатурку. він не є порядним це його характеризує.ти бориси г...............дон !!!!!!!!!!!!!!!!!
96. Наталка / 20 жовтня 2015, 10:15 Цитувати
Колись один з американських Президентів узяв зранку газету і відкривши її, не побачив ні критики, ні карикатури на себе й засмутився: я, сказав, уже не популярний в народі. Отож Федоренку можна позаздрити, бо він популярний, про нього всі говорять, хай і в негативному плані. Але то не критика, а жовч, яку виливають прихвосні Реки та інших бандюків місцевого розливу, які з Рекою щопонеділка миють задниці в сауні. Ідеальних людей не буває, і Федоренко не виключення, але він не гірший за отих писак г.....донів. Обєктивна людина спочатку спробувала б знайти позитив і побачити, шо він зробив для району (не тільки для Санжар), коли був заступником голови райради, а тоді лила своє лайно. Але їм не обєктивність треба, а брудні передвиборчі політтехнології, головне правило яких - не допустити до влади неугодних. Отож Борисе Васильовичу, собаки хай гавкають, а караван твій хай іде - до перемоги! Гіршим за Реку ти не будеш, тим паче за інших кандидатів, до троянд і лавочок додаси нові водогони і наведеш порядок з тарифами на воду. Вважай це наказом виборців. Бажаю успіху!
97. Степан / 20 жовтня 2015, 11:12 Цитувати
Будемо тоді голосувати за хведоренка,може він нам пенсію добаве,або газ подешевша,бо все кукуррузиння і листя попалили,а кізяків шось немає.вже топити нічим.а ше треба шоб внуки виїхали у європу.вобшем ми тут всі за вас.будете у нас мером у коментарях.буду йти пити чай,бо шось ноги померзли.
98. Миролюб / 20 жовтня 2015, 12:34 Цитувати
98.Степан
«.буду йти пити чай,бо шось ноги померзли.»

Попий Стьопа і внуків підгодуй, бо дорога далека, ще не доїдуть.
99. Антон / 20 жовтня 2015, 12:44 Цитувати
Читаю цих мулярів і дивуюсь, як не тільки Федоренка і себе ці люди ненавидять.Скільки все ж чернухи тут і видумок, про одного кандидата,а інші якось не цікавлять. Навіть опустились нижче уже плінтуса.Був я неодноразово в Федоренка,не бачив,щоб у нього і стяжка, і штукатурка була,не має євроремонтів.Уже з цього бачу брехню.ТОму і думаю,що буду голосувати за нього і моя сімя і діти
100. Зарічка / 20 жовтня 2015, 12:51 Цитувати
Ми живемо на зарічці і добре знаємо Федоренка, якби не він, то ми і до цього часу по вулиці Лісній ходили б і їздили по багнюці, яку нарила Інка з своїм комунгоспом.Зараз хоче нас задобрити за три дні до виборів,волицю грейдонула,лампочки вкрутила і знову все порозривали і дістала своєю водою. Хотілося з Рекою і заробити і вибори виграти. Ви що знову нас з Рекою робите лохами і підкупляєте.Чи Ви думаєте,що в парку галушками і кашою на Покрову всіх накормили і будуть так як вам хочеться голосувати. Ганьба,
101. Оксана / 20 жовтня 2015, 13:06 Цитувати
Мабуть,якби Федоренко не виставлявся, то так би Інна Коба і не шевелилась, а то по всіх Санжарах техніка бігає, бульдозер дороги рівняє, щебень засипають,прям як раніше перед жовтневими праздниками.Мабуть Река сказав готуватись до 7 листопада.Що ж Ви раніше робили в селищній раді,більше гулянки встраювали, думали що люди зальють очі.Боюся,якщо Інку виберуть,знову запємо
102. гість / 20 жовтня 2015, 13:13 Цитувати
Зашевелилися вони забігали в селищній раді бо в кожного рильце в пушку бо якщо не пройде кандидат Реки гірко їм буде .
103. гість / 20 жовтня 2015, 15:42 Цитувати
Дивишся на дільність Коби,хочеться щоб вибори були кожний рік, може щось би і робили. А тепер дивлюся,що виконують програму Федоренка, яка була в газеті в останньому номері Світлиці.Навіть до мажар добралися
104. пупкін / 20 жовтня 2015, 17:25 Цитувати
Земляки зрозуміло що боротьба за мера в Санжарах буде серед двох кандидатів Б федоренко і І Коба. Всі остальні відсіються як НЕПОТРІб тому удачі Вам на наступних виборах. що до роботи І Коби вона керівник апарату селищної Ради і повинна контролювати апарат Ради а вона ні кожен день на новій вулиці і конкретно працюе хоча ще не голова. Б Федоренко тож пише в газеті і прграма його нічого для селища. Тому тут бабуся на двое гадала Хоча я особисто нового не хочу аби було не ХУЖЕ. віддам свій голос за І Кобу а ви думайте щоб було не пізно
105. пупкін / 20 жовтня 2015, 17:30 Цитувати
За воду теж народ обдурили яка вода тонна по 5 грн А газ. В квартирах люди живуть не поливають і не вмирають з голоду а в часних домах всю ніч льють ніяк не напоються так де справедливість ДУМАЮ ВОДУ ТРЕБА тонну за 2грн а потім буде те ЩО НА ЗАРІЧЦІ Женіть запроданців що баламутять народ хай краще світло і газ здешевлять пишучи хоча б пистма в усі інстанції.
106. пупкін / 20 жовтня 2015, 17:36 Цитувати
Будьти пильними і не піддавайтесь на провокації.
107. гість / 20 жовтня 2015, 17:44 Цитувати
Правильно пан Івашина Пупкін говорить,що бабуся на двоє ,гадала.Ми в же про одну чули,що Вона працює,інша теж запрацювала як Река пижа вставив,що вибори профукали,навіть підключили Долину до скандалу з бюлетнями і судом, Якщо Інну не виберуть,то тоді недоставайся ти нікому селищна рада.І пане Івашина, хватить вам баламутити людей,ви краще скажіть про здешевлення газу і світла народному депутату,хай попросить свого друга Яценюка,або куля в лоб.щоб здешевили
108. пупкін / 20 жовтня 2015, 17:53 Цитувати
Ех народе оце б безакцизного коньячка стаканчик остаканитись а то все похоронна горілка. Мож до виборів пару машин завезуть до Мерії санжар та роздадуть бідноті за голос ааааа
109. Читач / 20 жовтня 2015, 22:17 Цитувати
89.Ясен
«Та й два майданчика при Реці поставили,біля лікарні й в парку»

Та не мав Река ніякого відношення ні до цих майданчиків,ні до очищення Ворони . Їх побудували в межах коштів цільового фонду районної ради який наповнювала англійсська компанія і за ініціативи РДА
110. Максим / 21 жовтня 2015, 00:12 Цитувати
Ненормативна лексика
Чому ви тут обговорюєте тільки вибір між Коба і Федоренко? медсестра в минулому Коба тепер лізе на мера за підтримки Реки. Минулий мєнт Федоренко, що зробив для Санжар? Чому не можна проголосувати за Петренка, Бредуна чи Долину? Потрібно вибирати тільки з двох чи що? Як були санжарці бидлом тупорилим так і залишились. Як голосували за ворюгу і рідкісне хамло Реку так тепер планують за Кобиху. Не забудьте за Опозиційний блок проголосувати чи Ляшка. Більше вибору теж немає. У дебілів є вибір тільки двоє, хоча кандидатів 10.
111. Максим / 21 жовтня 2015, 00:13 Цитувати
Чому ви тут обговорюєте тільки вибір між Коба і Федоренко? медсестра в минулому Коба тепер лізе на мера за підтримки Реки. Минулий мєнт Федоренко, що зробив для Санжар? Чому не можна проголосувати за Петренка, Бредуна чи Долину? Потрібно вибирати тільки з двох чи що? Як були санжарці бидлом тупорилим так і залишились. Як голосували за ворюгу і рідкісне хамло Реку так тепер планують за Кобиху. Не забудьте за Опозиційний блок проголосувати чи Ляшка. Більше вибору теж немає. У дебiлів є вибір тільки двоє, хоча кандидатів 10.
112. Белый / 21 жовтня 2015, 06:28 Цитувати
Читаю ребята ваши коментарии,сколько желчи выливаете,просто ужас.Хотя мне все же кажется,что этот интернетконфликт невыгоден ни Кобе,ни Федоренку.Сидит у компьютера тот же Долина ,похвалил одного,потом другую,дальше немного грязи на их полил.И все, понеслось,опоненты льют грязь один на одного ,а он радостно потирает руки.Так что ребята у вас выбор ,приносите радость своему противнику дальше,или прекратите эту дрянь сейчас.
113. Оксанка / 21 жовтня 2015, 07:43 Цитувати
то що конкретно борис зробив для Н.Санжар ??????
114. Степан / 21 жовтня 2015, 08:35 Цитувати
Головне шо внуки виїдуть в європу,а ми якось доживем
115. Пупкін / 21 жовтня 2015, 13:47 Цитувати
Да уж наробили і цільові гроші прос---- і болота у вороній розплодили тепер не риба а комарі Хто річку чисте наоборот це як ріки при СССР повертали назад бабок відмили немало та й машин з камнем на укріплення домоддихівського пляжу висипали 10 а списали----- і опять їх вибирать Так само з комунхозом що прийняла Коба металолом а в райраді в держадміністрації сиділи наші кандидати і що вони допомогли машини купили чи тракторець сніг чистить ніфіга Народ з лопатами А ВОНИ РІЧКИ ПОВЕРТАЮТЬ
116. Пупкін / 21 жовтня 2015, 13:49 Цитувати
Інна змогла підняти комунхоз флаг тобі в руки берись за селище ми за тебе.
117. Пупкін / 21 жовтня 2015, 13:52 Цитувати
А ш-----д треба любити.
118. Пупкін / 21 жовтня 2015, 13:54 Цитувати
В Інни Коби ви виграете тоді коли вона зніме сама кандидатуру слабі ви проти неї.
119. Вареник / 21 жовтня 2015, 13:58 Цитувати
А я голосую за Хведоренка
120. Гість / 21 жовтня 2015, 14:13 Цитувати
Голосуємо тільки за Федоренка. Що та Інка стоє,Ви що не бачите, що її Река піарить, і все за три дні перед виборами почали працювати.ПОКАЗУХА. ПІДКУП ВИБОРЦІВ. ГАНЬБА КОБИСІ І РЕЦІ.
121. Гість / 21 жовтня 2015, 14:17 Цитувати
Пупкін, що вона підняла і в кого, можливо в тебе, вона це може. Ніяких здвигів по району і комунгоспу не має, що ти верзеш дурник. Тільки не за Кобиху, ще раз ГАНЬБА їй.
122. Пупкін / 21 жовтня 2015, 14:46 Цитувати
Дурник в тебе гість 14 17 десь в штанях Ви тыльки ы вміете кричать Ганьба уж доганьбилися жодного підприемства в санжарах нема пошту де діли шкврзавод сільгосптехніку райкомунхоз харчосмакову та інш А КОМУНХОЗ НЕ ВАШОЮ ГАНЬБОЮ ДІЕ і людім робота е відповідно заробітна плата Стидилися б ви голосуйте за Вердера
123. Пупкін / 21 жовтня 2015, 14:52 Цитувати
А за Реку це нормально хто час субвенцію для селища може вибить хто Він і не нада його принижувати. Він ходе по санжарах і ср-- на вас упирів санжарських а ви як хамелеони біжете до нього ручкатися ГНИДИ
124. Вася / 21 жовтня 2015, 15:29 Цитувати
О оце вірно сказано
125. Максим / 21 жовтня 2015, 18:06 Цитувати
Знову чітаю теж саме, Коба або Федоренко! Ну і бидлота живе в Санжарах. Їм 10 кандидатів дають на вибір, вони вперлися в 2-х і як барани товчуться навколо них. Ну може мені хоть один тутешній баран пояснити чим поганий вибір Петренко чи Бредун?
126. Максим / 21 жовтня 2015, 18:17 Цитувати
Правильно говорите, Река срав на нас, а виродки біжать за ручку здоровкатися. Так само буде і Кобиха срати, його протеже ненаглядне. І Федоренко так само буде, минулий мєнт якого вигнали з мєнтовки, минулий зам Лебедина - місцевого горе-олігарха. Мені цікаво з усіх тих ідіотів які голосували за Реку в депутати, хоч один підійшов і задав питання, чому як тільки він став депутатом у нього з’явилася нова машина?. На зарплату сільського голови заробив? Приходив він до нас в колектив і як тільки йому починаєш задавати питання, він одразу хамить і ображає людину. Але для дегенератів-санжарців він герой. Поставив мангальчики і розочки посадив. Тепер же можна побухати в лісі з шашликами. Фу, мразотний у нас народ, аж гидко.
127. Мася / 21 жовтня 2015, 18:30 Цитувати
Це переписка Андрія з Борисом!
128. орк / 21 жовтня 2015, 20:38 Цитувати
Дегенератами людей всих хто відпочивае на лавочках називати некультурно і більше того зависливо видно ви шановний (на) ніколи не відпочивали на них (біла ворона) жалко Вас
129. орк / 21 жовтня 2015, 20:39 Цитувати
Життя проходить даром Жалко Вас
130. орк / 21 жовтня 2015, 20:47 Цитувати
За машину не розводьте брехні підійдіть до вічного революціонера Санжар Яременка він скаже якого року випуску машина
131. Пацюк / 21 жовтня 2015, 20:51 Цитувати
Родные уймите пыл за 3 дня ВЫБОРЫ народ розставит Вас по местах кому црство кому помойка.
132. Максим / 21 жовтня 2015, 21:25 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
133. Максим / 21 жовтня 2015, 21:26 Цитувати
Орк ну скажи мені що зробив река для Санжар крім квіточок, лавочок, мангальчиків? Можливо він створив робочі місця? чи може якісний ремонт доріг? Ворону розчищає нафiг нікому не потрібну за 2 мільйона гривень?
134. Максим / 21 жовтня 2015, 21:29 Цитувати
А за машину якщо вона не з салону, а скажем 2010 року то це багато змінює? Вона стає коштувати 1000 долларів чи що? Вам що називається хоч " ссы в глаза, все божья роса"
135. коля педченко / 22 жовтня 2015, 05:39 Цитувати
Я колись бачив вин на ялосопети издив.Будьте нормальни,на копейци люди його за цигана считать будуть,а в Ради там други понятия.
136. коля педченко / 22 жовтня 2015, 05:43 Цитувати
А Иннеса-богиня,красавица.И подивиться на ксюшку,улавлюете разницю.Я голосуватиму за Копельця.
137. коля педченко / 22 жовтня 2015, 05:46 Цитувати
До области за Жука,на Риздво геть Мана прикупить.
138. Степан / 22 жовтня 2015, 09:52 Цитувати
Так голову затуркали шо я не пойму вже за кого голосувати
139. Наталка / 22 жовтня 2015, 11:09 Цитувати
Голосувати за БОРИСА ФЕДОРЕНКА!!!!! Він надійний кандидат.
140. Свояк / 22 жовтня 2015, 13:20 Цитувати
Ненормативна лексика
Може він притворяється надійним, а наспаравді распіздяй і балабол. Он як був у райраді заступником, то все воював, то з Долиною, то з Рекою, а район при ньому сидів у жопі. Чи я не правий?
141. орк / 22 жовтня 2015, 14:09 Цитувати
вірно на всі 100%
142. орк / 22 жовтня 2015, 14:14 Цитувати
Максим читай вище за які кошти і хто чистить ворону А зробив хоча б стадіон де не стидно і на 1 вересня і випускний з дітками провести Та якщо ти мужик то і за футбол команду можна повболівати А РОБИВ І МИ ПАХАЛИ І САМ З ЛОПАТОЮ КИДАВ _ОТАКІ ДІЛА
143. орк / 22 жовтня 2015, 14:15 Цитувати
Вам просто обидно чо не пройшов ваш кандидат і гадете других
144. орк / 22 жовтня 2015, 14:17 Цитувати
Завтра відкриють кордони і його машина буде стояти 1000 баксів дійсно а ти як підождеш можливо купишйого машину я думаю Максим з твоею роботою тобі хвате
145. Максим / 22 жовтня 2015, 17:53 Цитувати
Орк ты Рекин фанат просто. Река сам з лопатою кидав - ахаха. Показуха просто. Він і розочки садив, прийде одну посаде, а іншу тисячу його працівники з сільради під спекою садять цілий день. Я таких як він називаю - зробив на тисячу, вкрав на мілійон. Ти звичайно можеш голосувати за Кобиху, якщо ж так сказав твій хозяїн Река. Раби вони так звичайно і голосують, за кого сказали, значить за того і треба. Свого мізку в них немає. Барани одним словом. А думати про щось ти не можеш, так що не розказуй мені що я можу купити, а що ні. Слідкуй за собою, щоб тобі вистачило на хліб та самогон.
146. Максим / 22 жовтня 2015, 17:58 Цитувати
Степан голосуй за Петренка або Бредуна. Нормальні, чесні люди. Ні в якому разі не голосуй за рекине протеже Кобиху чи ментяру Федоренка.
147. житель / 22 жовтня 2015, 18:26 Цитувати
147.Максим
«Степан голосуй за Петренка або Бредуна. Нормальні, чесні люди. Ні в якому разі не голосуй за рекине протеже Кобиху чи ментяру Федоренка.»

Максим повністю згоден треба голосувати за молодь хвати цих пенсіонерів і крадіїв
148. Мася / 22 жовтня 2015, 19:23 Цитувати
Я довго наблюдав,Кобиха за своїми водопроводчиками як за дітьми,десять раз за день підїде,довго вагався,буду мабуть за неї голосувати.Федоренко дуже навяжчивий.Долина і Курилиха скандальні ,інших незнаю,тільки думаю що вони не серйозні кандидати.
149. воха / 22 жовтня 2015, 19:57 Цитувати
голосуй за петренка,може і в комунгоспі буде бензин каністрами тягати
150. микола / 22 жовтня 2015, 20:03 Цитувати
Ненормативна лексика
голосувати,не мішки тягати,можна на зло всім вкинути і за бредуна і петренка,чи павліка і віхтенка,тільки самим від цього і страдати.справки і без них даватимут тільки,коли буде зима і нічим чистити сніг і льод,тоді будем друг друга в жопу цілувати.треба бачити шо людина зможе,уже паршевлюка ставили і ходили плювались,можна ще одного поставити паршевлюка.
151. Орк / 22 жовтня 2015, 21:01 Цитувати
Макс я бачу ти нормальн чоловык ну я не раб а Река мене не заставля голосувати за Інну За Петренка нехочу бо знаю чо він творив у Ресі яке бабло гріб за що і вигнали за Бредуна не знаю нічого як він норм то краше тобі проголосувати за нього тим паче не пережевай це на 2 роки Чого захищаю Інну того що робила в комунхозі і нічого не поцупила їй і ненада там в чоловіка бізнес він норм і їй сімї хвате
152. Максим / 22 жовтня 2015, 21:03 Цитувати
Ненормативна лексика
150.воха
«голосуй за петренка,може і в комунгоспі буде бензин каністрами тягати»

Оо придурок ти звідкіля виліз? А ну розкажи нам хто там що тягав? Мільйони долларів не тягав випадково в сумках? А чого ж ти не пишеш що тягав Река будучи мером? За які гроші він побудував будинок під Київом який потім у нього згорів? Чи за які гроші Кобиха яка була мед.сестрою стала начальником комунгоспу, а тепер він її тяне в мери? Чи які взятки брав Федоренко будучи ментом! чи що робив Долина на посту голови адміністрації і що брав він? Хоча кому я це пишу, тупорилому барану все рівно. Рабовласник сказав за Кобиху - раб відповів кукаріку і пішов голосувати.
153. Максим / 22 жовтня 2015, 21:04 Цитувати
150.воха
«голосуй за петренка,може і в комунгоспі буде бензин каністрами тягати»

Оо придyрок ти звідкіля виліз? А ну розкажи нам хто там що тягав? Мільйони долларів не тягав випадково в сумках? А чого ж ти не пишеш що тягав Река будучи мером? За які гроші він побудував будинок під Київом який потім у нього згорів? Чи за які гроші Кобиха яка була мед.сестрою стала начальником комунгоспу, а тепер він її тяне в мери? Чи які взятки брав Федоренко будучи ментом! чи що робив Долина на посту голови адміністрації і що брав він? Хоча кому я це пишу, тупорилому барану все рівно. Рабовласник сказав за Кобиху - раб відповів кукаріку і пішов голосувати.
154. Орк / 22 жовтня 2015, 21:05 Цитувати
За Долину він уже судиться неставши мером готовиться стати суддею і це опять його шара Десятун Т Джала С та ін перші люди Санжар Макс можеш за них Нууууууу Думай
155. Орк / 22 жовтня 2015, 21:06 Цитувати
Нащет Реки да я його поважаю він мужик
156. Максим / 22 жовтня 2015, 21:12 Цитувати
149.Мася
«Я довго наблюдав,Кобиха за своїми водопроводчиками як за дітьми,десять раз за день підїде,довго вагався,буду мабуть за неї голосувати.Федоренко дуже навяжчивий.Долина і Курилиха скандальні ,інших незнаю,тільки думаю що вони не серйозні кандидати.»

Голосуй-голосуй, Река буде задоволений тобою. Вас ідіотів не дивує що за 5 днів перед виборами починається різко ремонт доріг, приганяють грейдера з Київа, роблять воду на Зарічці. А рік сиділи жували соплі. Зробили скважину на Зарічці за 250000грн яка зламалася за 4 місяці. Откат отримали, а там хай будь що буде. Такого навіть при Реці не було. Що зробила Коба за рік що вона виконує обов’язки голови? аж нічого. Взяла откат за скважину.Все.Ідеальна робота. Заключили контракт з сумнівною фірмою з Дніпропетровська, хоча в Полтаві є не одна що такими роботами займається. Тепер крайніх не найдуть.
157. Максим / 22 жовтня 2015, 21:20 Цитувати
Ненормативна лексика
151.микола
«голосувати,не мішки тягати,можна на зло всім вкинути і за бредуна і петренка,чи павліка і віхтенка,тільки самим від цього і страдати.справки і без них даватимут тільки,коли буде зима і нічим чистити сніг і льод,тоді будем друг друга в жопу цілувати.треба бачити шо людина зможе,уже паршевлюка ставили і ходили плювались,можна ще одного поставити паршевлюка.»

А що тобі поганого зробив Паршивлюк який проробив там 3 місяці? Ти б краще сказав про Шовкопляса минулого. нічого не хочешь розповісти нам? Звісно не хочеш, тобі ж тільки лaйна лийнути на людину яка навіть не встигла розібратися з усією суттю даної роботи за такий короткий термін. Ну так я тобі розповім вирoдок ти ходячий. Як тільки став Шовкопляс, відразу всі підприємці завили, без хабаря ні одне питання не вирішувалося. Через півроку купив собі 2 квартири в Полтаві і нового джипа Хюндай. Це тільки з того що відомо людям. Але тобі це по барабану у тебе Паршивлюк у всьому винен. Не здивуюсь якщо ти голосував за Яника і Партію регіонів, а зараз голосуєшь за Опозиційний блок. Звідкіля в Санжарах скільки бидлa? З Дaунбаса приїхали чи тут і жили?
158. Максим / 22 жовтня 2015, 21:26 Цитувати
151.микола
«голосувати,не мішки тягати,можна на зло всім вкинути і за бредуна і петренка,чи павліка і віхтенка,тільки самим від цього і страдати.справки і без них даватимут тільки,коли буде зима і нічим чистити сніг і льод,тоді будем друг друга в жoпу цілувати.треба бачити шо людина зможе,уже паршевлюка ставили і ходили плювались,можна ще одного поставити паршевлюка.»

А що тобі поганого зробив Паршивлюк який проробив там 3 місяці? Ти б краще сказав про Шовкопляса минулого. нічого не хочешь розповісти нам? Звісно не хочеш, тобі ж тільки лaйна лийнути на людину яка навіть не встигла розібратися з усією суттю даної роботи за такий короткий термін. Ну так я тобі розповім вирoдок ти ходячий. Як тільки став Шовкопляс, відразу всі підприємці завили, без хабаря ні одне питання не вирішувалося. Через півроку купив собі 2 квартири в Полтаві і нового джипа Хюндай. Це тільки з того що відомо людям. Але тобі це по барабану у тебе Паршивлюк у всьому винен. Не здивуюсь якщо ти голосував за Яника і Партію регіонів, а зараз голосуєшь за Опозиційний блок. Звідкіля в Санжарах скільки бидлa? З Дaунбаса приїхали чи тут і жили?
159. Пупкін / 22 жовтня 2015, 21:40 Цитувати
А що я говорив допишетесь мізки протараните з пивком і коньячком безакцизним та вспомните як в кінотеатрі говорив Лебедин теперішньому кандидату в мери (я тобі міліон дав на обіди мало) а ви нова машина нова машина СТИДІТСЯ ото де відкати Подивіться як працюе Інна ще не мер і віддайте їй голос жінці як мужики нікуди не годні УДАЧІ Всим Мася Орк ви праві ви мужики.
160. Макнамара / 22 жовтня 2015, 22:27 Цитувати
159.Максим
«Не здивуюсь якщо ти голосував за Яника і Партію регіонів, а зараз голосуєшь за Опозиційний блок. Звідкіля в Санжарах скільки бидлa?»

Невідомо ще хто є бидло. Стихотворение Елены Фоминичны Лаврентьевой. Написано 10 лет назад, но по-прежнему актуально:

Лакеи вечные Европы,
Её духовные рабы,
Вы извратили отчий опыт
И предков предали гробы.

По прихоти дурной холопы,
Прислужники чужих затей,
Вы быдлом сделались Европы,
Вы полюбили свист плетей.

Вы предавали Русь стократно,
Чужому — вверившись — уму.
Вас Русь прощала, но обратно
Тянули шею вы к ярму.

Вам Родины милей — чужбина.
И суждено вам потому
Знать волю... только господина
И вечно кланяться ему.
161. Макнамара / 22 жовтня 2015, 22:29 Цитувати
Кто вы, возжелавшие панской судьбы?
Своих представлений и мыслей рабы.
162. Максим / 22 жовтня 2015, 23:12 Цитувати
160.Пупкін
«А що я говорив допишетесь мізки протараните з пивком і коньячком безакцизним та вспомните як в кінотеатрі говорив Лебедин теперішньому кандидату в мери (я тобі міліон дав на обіди мало) а ви нова машина нова машина СТИДІТСЯ ото де відкати Подивіться як працюе Інна ще не мер і віддайте їй голос жінці як мужики нікуди не годні УДАЧІ Всим Мася Орк ви праві ви мужики.»

Хто цей кандидат? як працюэ Інна я вище написав. Не віриш приходь на Зарічку люди тобі розкажуть.
163. Максим / 22 жовтня 2015, 23:16 Цитувати
161.Макнамара
«По прихоти дурной холопы,
Прислужники чужих затей,
Вы быдлом сделались Европы,
Вы полюбили свист плетей.»

Європа погана, а Расіюшка напевно гарна? не соромно тут таке писати, гнидa ти регіоналівська! Їдь в ДНР там таким як ти якраз і місце.
164. Ясен / 23 жовтня 2015, 02:17 Цитувати
Доброї ночі.З вами знову я,Ясен.Прочитавши оце:"
150.воха
«голосуй за петренка,може і в комунгоспі буде бензин каністрами тягати»

157.Максим
«. Що зробила Коба за рік що вона виконує обов’язки голови? аж нічого. Взяла откат за скважину.»
В голову лізуть слова Висоцького:"Тот, кто кричит ,что люди скот,ведь сам,по-сути идиот"З ранку на мене накинуться деякі,за те що цитую "поэта враждебной страны",але в Стуса я не знайшов підходящих слів.Я переконаний,що зводять брехню,якраз про людей ,про яких немає гіркої правди.А оце:"
158.Максим
«А що тобі поганого зробив Паршивлюк який проробив там 3 місяці?»
Якраз є нашою бідою.Значить ,щоб бути хорошим керівником достатньо нічого поганого не робити?Так?Логіка залізобетонна,але підходить швидше для амеб.Керівник повинен працювати так,щоб піт з нього ,та підлеглих за день тричі сходив,щось вийде,щось не спочатку,але роботу потрібно щоб видно було.За вище сказану свердловину,ну сталася аварія,ясно це погано,але бачу,там трубу через річку кинули,там міняють труби,там ремонтують свердловину,не все виходить,але руки неопустили,а за твоєю,Максиме логікою,краще сісти і просто не робити нічого поганого.Дивує,більшість дописувачів всеж чоловіки,а обпльовуєте жінку.Гидко і мерзенно.Припиніть ,бо всохне!В наступну нічну зміну далі буде.
165. пупкін / 23 жовтня 2015, 08:30 Цитувати
Ненормативна лексика
Максим 23 16 я не думав що ти таке ЧМО ти розпитайся Санжарівців де і коли щоглу першу з стягом України ставили і хто а тоді будеш п----и А за кого голосуватиму то за тебе точно НІ
166. Вареник / 23 жовтня 2015, 08:32 Цитувати
А я за ХХведореннка
167. гав / 23 жовтня 2015, 08:33 Цитувати
Які вибори
168. Оксанка / 23 жовтня 2015, 09:39 Цитувати
Борис не ганьби себе до кінця,ти і так заср.....ць.
169. Оксанка / 23 жовтня 2015, 10:08 Цитувати
18.паравоз
«Вставити цитату
»

18.паравоз
« голосуте за нашого товариша Б. Федоренка -він і лад наведе, і водогони відремонтує,а ще дорогу проведе на Зарічку (він обіцяв)»

сміх та годі
170. Гість / 23 жовтня 2015, 13:50 Цитувати
Нам з нашого кандидата не соромно,селище з Федоренко буде краще.Селище двох селищних голові Реку і Кобу одночасно не витримає.Інших технічних ми не бачимо кандидатами,для чого їх Река виставив,щоб знову поглумитися над Санжарцями
171. Максим / 23 жовтня 2015, 20:04 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
172. Максим / 23 жовтня 2015, 20:09 Цитувати
165.Ясен
«Якраз є нашою бідою.Значить ,щоб бути хорошим керівником достатньо нічого поганого не робити?Так?Логіка залізобетонна,але підходить швидше для амеб.Керівник повинен працювати так,щоб піт з нього ,та підлеглих за день тричі сходив,щось вийде,щось не спочатку,але роботу потрібно щоб видно було.За вище сказану свердловину,ну сталася аварія,ясно це погано,але бачу,там трубу через річку кинули,там міняють труби,там ремонтують свердловину,не все виходить,але руки неопустили,а за твоєю,Максиме логікою,краще сісти і просто не робити нічого поганого.Дивує,більшість дописувачів всеж чоловіки,а обпльовуєте жінку.Гидко і мерзенно.Припиніть ,бо всохне!В наступну нічну зміну далі буде.»

О боже дай цій людині мозок. Давай тебе поставим придyрка oбісцяногo на керівника адміністрації, а через 2 місяці спитаєм де наші дороги, лікарні, і т.д. і т.п. Що ти тоді будеш кукарікати? Що не встиг, мало часу, і т.д. Чи сам себе лaйном обільєш? Раз ти такий розумний розкажи що зробив Шовкопляс за 3 роки? А кобиху свою можеш сам цілувати в жoпу, других агітувати тут не потрібно.
173. Пупкін / 23 жовтня 2015, 22:02 Цитувати
Пішли ви всі А Я ЗА ІННУ УДАЧІ ТОБІ
174. микола / 23 жовтня 2015, 23:12 Цитувати
як не технічні,максиме,сьогодні читаю газету і дивлюсь,кандидати нічого доброго не придумали для своіх програм як списати в федоренка,Павлюченко,навіть списав з листівки,що на одній сторінці.думаю що це буде вдалий варіант для селища,якщо своіх мізків не вистачає.А його подруга Оксана пазюк радить всім за нього голосувати,бо він в заступники візьме курилиху.Пазюк керуватиме комунгтспом.одних баб помінять на інших
175. Максим / 24 жовтня 2015, 00:41 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
176. коля педченко / 24 жовтня 2015, 01:59 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
177. коля педченко / 24 жовтня 2015, 02:01 Цитувати
Чув,що сахар давали и аптечки.До нас нехватило.Жалию.
178. правдолюб / 24 жовтня 2015, 09:15 Цитувати
мент- як би ти не підписувався,тебе замітно-ти огидний,смердючий мусор вигнаний кругом .Чому ти заперечуєш що брав хабарі,? Усі знають про Пасюк - тепер спатиме під комунгоспом .Вибравши Кобу І. -ми збережемо,як мінімум те що є,а з лягаввим лише попліткувати добре...
179. гість 2 / 24 жовтня 2015, 09:46 Цитувати
Ненормативна лексика
172.Максим
«Кобиха зaсрана»

173.Максим
«тебе поставим придyрка oбісцяногo»

Адміне,ну що це за х..у..є.та.Забань мене ще.А цього придурка максимку поощряй.Хлопці а ви не реагуйте воно дятел,сцикун і чмо.Давай максим зустрінемось,я тобі хоч по єб...лу надаю.П.і др. вонячий.
180. гість 2 / 24 жовтня 2015, 09:46 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
181. Голос народа / 24 жовтня 2015, 10:35 Цитувати
Хватить хоть сьогодні писати всяку гидоту,треба трохи помовчати перед виборами.Сьогодні день тиші.
182. правдолюб / 24 жовтня 2015, 10:46 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
183. Кіт / 24 жовтня 2015, 12:16 Цитувати
Максим в тебе не тільки з розумом туго, а і з арифметикою. Паршевлюк пробув при владі шість місяців. За цей час відзначився тільки використанням службового автомобіля для власних поїздок, який до речі розбив і не відремонтував. Щодо Шовкопляса то: мотобол, кінотеатр, відремонтована поліклініка, нове медобладнання, відремонтовані дороги в селищі (Леніна, Жовтнева), які река приписує собі і т.д і т.п. А такі як Паршевлюк, Река та Павліченко тільки п-іти вміють та на інших бруд лити. Я так думаю ти один із них...
184. маляр / 24 жовтня 2015, 12:34 Цитувати
ну-ну-ну не знаю хто і як,але всім відомо що скільки як Река,ніхто не зробив для Санжар,тому потрібно бути об"єктивним.Чи знають хто такий Бориска або Шовкоплясссс,а Реку знають за його справи і в обл. і за іі межами,він агітуючи за І.Кобу ,бориться щоб ВАм жилось норм.Скажіть Федоренко відрізнить одонапірну башню від жезла? чи сміттезбірну машину від пожарки?отож бо і воно .....,а якщо говорити що Река,Коба розкрадають -то зверніться в ментовку або прокуратуру (в Киів) Борька знає куда...
185. маляр / 24 жовтня 2015, 12:37 Цитувати
Коли Федоренко борги віддасть що ми ремонт в кв. робили коли він мусором був,обіцяв за місяць,а пройшли роки......
186. Кіт / 24 жовтня 2015, 12:51 Цитувати
Маляр Федоренко таких як ти заставить працювати, а ні підеш із селищної ради на біржу... Щодо господарницьких якостей Реки то я майже з тобою згоден, але крім Нових Санжар є ще і район. Бруд лити на людину по перше не коректно, а по друге зло зроблено тобою до тебе і повернеться - перевірено!
187. маляр / 24 жовтня 2015, 13:08 Цитувати
а який бруд, якщо посадовиць не платить за своі- особисті борги то це криса. Чи я не правий?Для справки:я не працюю в сел.раді та добре знаю що Федоренко не здатни на нормальні справи !
188. Артем / 24 жовтня 2015, 13:21 Цитувати
Добряче тут розійшлися дописувачі! Один за, інший проти, і все замішане на грязі. Може моя думка нікого не цікавить, як і цих письменників, та все ж скажу6 я голосуватиму за Федоренка. може він і не кращий кандидат, але ми постійно змушені вибирати кращого серед гірших, куди не глянь. І Борис не виключення, але він точно буде кращим за Інку чи Курилиху. Інна Коба може й непоганий кандидат, але одне смущає, шо за неї агітує Река. Значить вона всю каденцію буде підвладна Реці, і це повинно насторожувати. Бо Река непоганий господарник, але так само талановитий жулік і злодюжка. А Федоренком ніхто не потакатиме, крім селищних депутатів і виборців.
189. Максим / 24 жовтня 2015, 13:45 Цитувати
У вас вибір тільки між Коба -Федоренко? Більше немає кандидатів? Бaрани і бидлo, ну що тут ще скажеш. Такі як ви виберуть Кернеса в Харькові, Мамая в Полтаві, Вілкула в Дніпрі. Так і житемем в лaйні із-за вас.
190. Євген / 24 жовтня 2015, 14:06 Цитувати
На жаль, так і є, вибір тільки між Коба-Федоренко. Пишу "на жаль", бо інших кандидатів не знаю, нічим вони себе не проявили, це люди, як кажуть, "з вулиці". А значить у селищну раду йдуть БУТИ селищним головою, а не ПРАЦЮВАТИ селищним головою, для мене в цьому є суттєва різниця. Щодо Коби та Федоренка, то вони, на мій погляд, приблизно рівнозначні кандидатури, от тільки за Кобою стоїть Река, а для мене це негативний факт. А щодо баранів і бидла, то ними якраз є ті, хто не сприймає протилежної точки зору, хоче бачити і чути тільки свою. Тут справді нічого не скажеш.
191. самсон / 24 жовтня 2015, 16:01 Цитувати
189.Артем
«. А Федоренком ніхто не потакатиме, крім селищних депутатів і виборців.»

не сміши,всю дорогу ним потокали,а тепер що ????
192. самсон / 24 жовтня 2015, 16:05 Цитувати
190.Максим
«У вас вибір тільки між Коба -Федоренко?»

ні вибір лише Коба.Вийди і послухай людську думку та переконайся хто ти сам...,до речі коли цей х...й розрахується з маляром та його робітниками за ремонт в будинку Федоренка ?
193. маляр / 24 жовтня 2015, 16:12 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
194. самурай / 24 жовтня 2015, 16:16 Цитувати
189.Артем
«о Река непоганий господарник, але так само талановитий жулік і злодюжка»

Він мужик конкретний і за таку писанину Борисе можить відідрати тебе в ан ... ал ! Хоча я читав що ти і так пепедидикк.
195. Оксанка / 24 жовтня 2015, 16:20 Цитувати
мусор в санжарах 15 років,а запамятався як нероба,хабарник та пліткарь.
196. Максим / 24 жовтня 2015, 17:14 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.1, 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
197. Толян / 24 жовтня 2015, 18:27 Цитувати
Паршевлюка в мери! У нього є одна своя Роза плюс Рекини розочки і будуть Санжари цвісти і пахнуть... лайном Оксанки і недоробленого Самурая.
198. семен / 24 жовтня 2015, 18:40 Цитувати
видно,що тут не тільки зібрались жополизи,але і педики,бо не один за різними ніками як дере река,мабуть уже не одну дирку зробив,тільки член відгризли чомусь в бані одному з педикіа
199. гість / 24 жовтня 2015, 18:46 Цитувати
накинулись на одного кандидата,мабуть забули,як рекин син лань з підприємців збирав і закривав магазини,а той відкривав,за бабки,,може уже река борги повіддавав нам підприємцям,які він в селищній раді набрав,і депутати йшов,з нас знову зідрав,наоьіцяв землі,але знову дісталась своім,боіться прийде розплата
200. Максим / 24 жовтня 2015, 18:52 Цитувати
Можна за Петренка проголосувати. Нормальна людина. І не вибирати всякий мусор.
201. Артемка / 24 жовтня 2015, 19:04 Цитувати
А тим часом води на Зарічці як не було так і нема і це за день перед виборами
202. Оксанка / 24 жовтня 2015, 19:16 Цитувати
201.Максим
«Можна за Петренка проголосувати. Нормальна людина. І не вибирати всякий мусор.»

Все вірно максиме,-мусора не потрібно.
203. правдолюб / 24 жовтня 2015, 19:20 Цитувати
189.Артем
« А Федоренком ніхто не потакатиме, крім селищних депутатів і виборців.»

А Лебедин Ю.,чи він його уже не слухає?
204. Артем / 24 жовтня 2015, 20:08 Цитувати
У Лебедина тепер інші клопоти як догодити Батьківщині та Супруну, а селищний голова його не цікавить, бо не зачіпає його бізнесу.
205. Максим / 24 жовтня 2015, 20:10 Цитувати
204.правдолюб
«А Лебедин Ю.,чи він його уже не слухає?»

А ти думаєш хто йому дає гроші? Таку рекламу розвернув явно не на чесно зароблені.
206. гість / 24 жовтня 2015, 20:39 Цитувати
цікавий видно привід поюркувати з собою тут,одні і тіж .якщо інка не виграє,от тоді река вам зробитьтільки ми знаємо в санжарах хто хам,без матюка речення не скаже,навіть кобиха у нього хамства набралась,про маштаби хабарів відомо,і пліток,,Мабуть,в кабінеті в себе федоренко бив перевіряючого,а скілько ще бив,на посаді голови рда,і що не скаржились,так що нам не треьа тут ляля,Ми все памятажмо,
207. Артем / 24 жовтня 2015, 20:42 Цитувати
Скільки б Федоренко не потратив грошщей на вибори, але Река рік тому в рази більше, мабуть таки ж чесно зароблені, шо даже на пілюлі та окуляри вистачило.
208. Ветеран / 25 жовтня 2015, 03:52 Цитувати
А можливо цьому принциповому борцю за людей піти до нової поліції, хай ще там нас посмішить?
209. Мамон / 25 жовтня 2015, 11:07 Цитувати
Федоренка висміюють навіть діти
210. гість / 25 жовтня 2015, 11:19 Цитувати
ветеран,сидів би,я і сидиш,тільки тролиш людей,тихенько сшибав бабки на базарі і тут щось муркочишь,сходи сам і аосміши,будиш сидіти дома гіморой тільки вилізе,просто жаба давить,що не досяг нічого,ми федоренкп поважаєм і вже за нього проголосували,думаємо шо река не вкраде наш голос
211. Роб Боб / 25 жовтня 2015, 11:49 Цитувати
211.гість
«,ми федоренкп поважаєм і вже за нього проголосували»

Цікава повага з малої літери.
212. Максим / 25 жовтня 2015, 12:07 Цитувати
Ну шо бaранчики всі вже проголосували за рекине протеже та вонючогo мусорa?
213. Мамон / 25 жовтня 2015, 12:51 Цитувати









Та ні Максиме(Борюся і т.д.) усі гоолоосують за Рекине протеже,бо хотят щоб Н.Санжари Були такими ж красивими,охайними як і при ньому.Інна Коба хоче виграти щоб щось зробити для нас,а Бориска для себе,та хто за нього голосує-лише .....





214. Артем / 25 жовтня 2015, 13:30 Цитувати
Хто голосує за Федоренка - не помиляється. Досить нам Рекиних лакуз! Не хочемо й далі нюхати розочки і місяцями сидіти без води!
215. Мамон / 25 жовтня 2015, 13:49 Цитувати
215.Артем
«Хто голосує за Федоренка - не помиляється. Досить нам Рекиних лакуз! Не хочемо й далі нюхати розочки і місяцями сидіти без води!»

так борисе нюхати б тобі пітні шкарпетки та шкода людей,щодо води то при Рекі та Кобі, не тривалі поломки бували та вони усувались,а як ти побориш старі водогони? ...НПЕВНЕ ПРОВЕДЕШ ЗАМІНУ НА НОВІ . ,ЯК ТИ ПИШИШ ПРО РЕЧІ ВЯКИХ НЕ МАЄШ РОЗУМІННЯ ??????? Боря пошкодуй людей,відмовся від обману та просись до Інки прац. зав. еко-каретами.
216. Артем / 25 жовтня 2015, 14:07 Цитувати
По-перше, я не Борис, а по-друге, при Реці постійно були проблеми з водогонами і суттєво ситуація не покращилась за його дві каденції на посаді селищного голови. Значить, не покращиться і при Кобі, яка не один рік очолювала комунгосп, тут треба нову людину з креативними ідеями щодо поліпшення стану водогонів. І найголовніша ідея - поменше красти і поменше пускати туман людям в очі, а вкладати бюджетні гривні у нові водогони. Все не так і складно!
217. Мамон / 25 жовтня 2015, 14:16 Цитувати
ну добре не-борисе ,мий ноги та лягай спати...хахаха
218. Максим / 25 жовтня 2015, 14:24 Цитувати
218.Мамон
«ну добре не-борисе ,мий ноги та лягай спати...хахаха»

Ооо быдлo підтянулося, мразотa. коли ж таких як ти не стане в нашому селищі!
219. Мамон / 25 жовтня 2015, 14:29 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5 Правил користування сайтом
220. Мамон / 25 жовтня 2015, 14:31 Цитувати
Перепрошую,прошу мною не підписуватись,це не чесно.
221. Максим / 25 жовтня 2015, 14:45 Цитувати
А ви знаєте що нашого кандидата сусліком називають,уявляєтемер суслік та ще й пепедидикккк
222. гостя / 25 жовтня 2015, 15:27 Цитувати

Ну і публіка ж у цьому обговоренні. Комент 222 найдурніший. Невже це такі новосанжарці. Чи вже почали святкувати та на п’яну голову тут лазите.
223. Максим / 25 жовтня 2015, 16:34 Цитувати
з ранку святкуємо перемогу над мусором ,Володя П. йому носа добряче утер.
224. кабан дикий / 25 жовтня 2015, 16:36 Цитувати
223.гостя
« Комент 222 найдурніший»

просто хочиться бути з тобою на рівних,що називається говорити на одній мові.
225. гостя / 25 жовтня 2015, 17:44 Цитувати
225.кабан дикий
«просто хочиться бути з тобою на рівних,що називається говорити на одній мові.»

Не вийде на одній мові. Ви самі собі не противні? Для чого сюди лізти, якщо спілкуватися не вмієш?
226. кабан дикий / 25 жовтня 2015, 18:00 Цитувати
гостя- я б тебе тр..а..хнув як скаженну собаку.
227. скорік / 25 жовтня 2015, 20:11 Цитувати
Інна,вітаю з премогою!
228. Гість / 25 жовтня 2015, 20:15 Цитувати
Видно що рекині тролі одні ізвращенці,думають тільки своім членом
229. гість5 / 25 жовтня 2015, 20:23 Цитувати
Звідки така інформація що вже бюлетені підшаманили
.
230. скорік / 25 жовтня 2015, 20:24 Цитувати
229.Гість
«Видно що рекині тролі одні ізвращенці,думають тільки своім членом»

Санітари,ау,де ви!Тут шизік,небезпечний отсмоктун,під ніком "гість"
231. скорік / 25 жовтня 2015, 20:25 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
232. Гість / 25 жовтня 2015, 21:17 Цитувати
Скорік,поцілуй Інну ще в одне місце.Рано лижеш
233. Пупкін / 25 жовтня 2015, 22:51 Цитувати
Вітаю агр парт Василя федоровича з деп обл ради -буде важкувато ну Ви достойний цього Інну з посад МЕРА - Хай Вам щастить.
234. Пупкін / 25 жовтня 2015, 22:53 Цитувати
А Ш-----д треба любить
235. Драб / 25 жовтня 2015, 22:53 Цитувати
То що, І.Коба - найреальніший переможець у Н.Санжарах?
236. ВаІвМи / 26 жовтня 2015, 00:05 Цитувати
???Все скоро буде відомо.
237. Максим / 26 жовтня 2015, 00:28 Цитувати
Ненормативна лексика
Хyлі тут думать. Коба або Федоренко переможуть. 2 куска лайнa.
238. Артем / 28 жовтня 2015, 19:31 Цитувати
А шо таке Піски, поясніть.
239. Правда / 29 жовтня 2015, 15:46 Цитувати
241.Артем
«241. Артем / вчора, 19:31 Вставити цитату
А шо таке Піски, поясніть.»


добре, ти, шановний, орієнтуєшся на мапі України! Пригороди Донецька переглянь, там знайдеш!
240. Ильди / 29 жовтня 2015, 23:39 Цитувати
Ненормативна лексика
О, і дибіли тут коментують. Ні, це шизофренія, саме шизіки так висловлюються - окремі фрази зі слабким логічним поєднанням.
249.Неправда
«9. Неправда / сьогодні, 23:29»

241. коля педченко / 30 жовтня 2015, 07:00 Цитувати
А Ксюхин шмурдячок пили на інавгурації?Ждем її в неділю на базарі.
242. Артем / 30 жовтня 2015, 11:17 Цитувати
Прсто дивуюсь від коментарів цього недовихованого Правди. Він вважає на когось тикати - і тикає! Він вимагає від когось звіту, хто як обороняв державу, а про себе мовчить! Він, як палкий майданівець, напевне ж галасує про люстрацію, а виправдовує перевізників гранат. А хіба він сам був біля Юлі, коли її спіймали з гранатою в кишені і фото виклали в Інтернеті, а вона даже не спростовувала цього? Не був! А шо спростовувати, коли з нею були санжарські люди і все підтвердили. Зате потім Юля сама ж хизувалася, шо Павлюченко її відмазав від неприємностей. А кажемо: закон для всіх один! Та як була кругова порука, так і є. Базаряни вообще розказують, шо Юля частину благодійних коштів прикарманювала, але я цього не стверджую, це дійсно можуть бути плітки, а ось за гранату не відгорожуйте, це неспростовний факт! Ще недоумкуватій Правді нагадаю: коли хочеш шоб тебе поважали - навчись поважати інших і не навязуй свою думку, вона нікому не цікава.
243. Правда / 30 жовтня 2015, 13:28 Цитувати
252.Артем
«Прсто дивуюсь від коментарів цього недовихованого Правди. Він вважає на когось тикати - і тикає! Він вимагає від когось звіту, хто як обороняв державу, а про себе мовчить! Він, як палкий майданівець, напевне ж галасує про люстрацію, а виправдовує перевізників гранат. А хіба він сам був біля Юлі, коли її спіймали з гранатою в кишені і фото виклали в Інтернеті, а вона даже не спростовувала цього? Не був! А шо спростовувати, коли з нею були санжарські люди і все підтвердили. Зате потім Юля сама ж хизувалася, шо Павлюченко її відмазав від неприємностей. А кажемо: закон для всіх один! Та як була кругова порука, так і є. Базаряни вообще розказують, шо Юля частину благодійних коштів прикарманювала, але я цього не стверджую, це дійсно можуть бути плітки, а ось за гранату не відгорожуйте, це неспростовний факт! Ще недоумкуватій Правді нагадаю: коли хочеш шоб тебе поважали - навчись поважати інших і не навязуй свою думку, вона нікому не цікава.»


Жоден з таких підерів, як ти, не має морального права навіть коментувати дії чи вчинки таких людей, як Юля чи будь-кого з солдатів, чи волонтерів, чи благодійників, а тимпаче засуджувати, критикувати, розпускати базарні плітки! Бо ці люди боронять твою державу, твою сім’ю і твою не миту сраку, а ти тут з себе толерантного корчиш!!! Є правоохоронні органи і суди щоб звинувачувати і виносити вироки. Павлюченко відмазав... піди на ринок ще послухай, мо тебе ще хтось підером назве, то приходь сюди і скажи, хто ти, бо так на базарі сказали! безсовісна невдячна людина!
244. Артем / 30 жовтня 2015, 13:56 Цитувати
Ненормативна лексика
Фу, яка гидота! Не суди по собі, то й тебе не судитимуть, оборонець ти наш зачуханий. Через таких як ти вже скоро й у Полтаві будуть теракти, не тільки в Одесі, Харкові чи Дніпропетровську. Чогось я не чув шоб хтось з АТОвців привіз додому гранату, одна Юля намагалась привезти. Пора навчитись відділяти зерно від полови. Волонтерство Юлі - оце зерно, яке варте поваги. Граната в Юлиній кишені - це полова, за яку треба відповідати! І нема цьому жодних виправдань, даже волонтерством. Замість Юлі повезеш допомогу ти, бо ти ж герой! І повернешся на базар без гранати. А до тих пір ти будеш таким же підаром з обдроченим очком, як називаєш других.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.