Сорок перша, позачергова, остання

Сорок перша, позачергова, остання

Депутати Кобеляцької районної ради під час сесії, яка відбулась у п’ятниця. 16 жовтня оперативно розподілили 14 мільйонів гривень та сфотографувалися на згадку.

Сесія, яка відбулася 16 жовтня була останньою для депутатів поточного скликання. 25 жовтня відбудуться чергові вибори і склад депутатського корпусу може змінитися.  Хоча по закінченню засідання, дехто із невиправних оптимістів звертаючись до колег, заявляв: «До зустрічі в листопаді». Але зважаючи на непередбачуваність результатів виборів (люди просто не знають, як і за кого вони будуть голосувати), депутатам-оптимістам можна нагадати про вираз «Дурень думкою багатіє».

Перед початком розгляду питань, винесених у порядок денний, увагою присутніх на кілька хвилин заволодів депутат Полтавської обласної ради Анатолій Шкарбан. Він презентував районним депутатам відзнаку обласної ради «За вірність народу України». Вона представляє із себе нагрудний знак. Ним мають нагороджувати учасників Антитерористичної операції, а також волонтерів і благодійників за значний внесок у матеріальне забезпечення української армії.
Під час сесії нагрудним знаком «За вірність народу України» нагородили засновників фермерського господарства «Шанс» Володимира Струка та Олександра Ткаченка, Віктора Малюка та  Валерія Ющенка із фермерського господарства «Віват-2014», керівника ФГ «Ліс» Івана Лещенка, ФГ «Кристал» - Олександра Зубенка, ФГ «Громада» Сергія Жука, ФГ Урожай» Івана Стрюка та ФГ «Відродження» Валерія Дригу. Ще п'ятнадцять фермерів та приватних підприємців були відзначені подяками від обласної ради. По закінченню нагородження Анатолій Шкарбан запропонував посмертно нагородити нагрудним знаком «За вірність народу України» всіх уродженців Кобеляцького району, котрі загинули під час проведення Антитерористичної операції.

Після цього перейшли до розгляду питань внесених у порядок денний. Депутати досить оперативно розподілили майже 14 мільйонів гривень. Це гроші отримані за рахунок перевиконання районного бюджету та ті, що надійшли з держави, області та сільських рад. Найбільша сума в розмірі 6 мільйонів 723титсячі 100 гривень надійшла із держбюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям та інвалідам. Ще кілька мільйонів пішли на зарплату педагогам і медикам та оплату за спожиті школами і закладами охорони здоровя газ і електроенергію. Крім того депутати «благословили» виділені державою два з половиною мільйони на проведення виборів.

Дискісія в залі виникла під час розгляду виділення коштів на ремонт дитсадка в Озерах. Депутат Володимир Деменко запропонував аби до вже виділених 30 тисяч гривень, колеги додали ще 50 тисяч. Його пропозицію підтримали не всі. Як альтернативне рішення голова райради Василь Мирошнеченко запропонував виділити дану суму пізніше, після чергового перевиконання бюджету, яке судячи із розвитку ситуації до кінця року відбудеться. Врешті-решт на цей варіант і погодились.
Потрібно звернути увагу на слова, які прозвучали під час виступу депутата Володимира Білоуська. Він сказав: « Я маю лобіювати виділення цих 50 тисяч, як грошей потрібних для розвитку об’єднаної Озірської громади». Тобто в сесійному залі райради фактично прозвучало визнання того факту, що більшість сільських рад невдовзі будуть об’єднані в кілька громад. Вже після закінчення сесії Володимир Білоусько підтвердив, що не обмовився. До речі, депутат Валерій Дрига також погодився, що більшість сільських рад у їх нинішньому вигляді, не спроможні задовольняти потреби людей, котрі на їх території проживають.

Коли всі питання вирішили Василь Мирошнеченко подякував колегам за роботу і запропонував сфотографуватися на згадку. Погодились не всі. Дехто швидко покинув зал не пояснюючи причину поспіху, а Микола Антонов досить голосно сказав: «Я, з регіоналами фотографуватися не буду».

Хто буде приймати рішення в цьому залі на протязі двох наступних років, дізнаємось вже через кількам днів.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО
18 жовтня 2015, 08:14 | Кобеляки | Політика



1. Валентина / 18 жовтня 2015, 11:55 Цитувати
От прямо необхідно виділяти додатково на зарплату лікарям і вчителям , вони такі бідні. Подивіться де вдень найкрутіші автопарки приватних авто - це міліція і лікарня.Вчителі на уроках перестали навчати учнів , а поголовно перейшли на додаткове навчання , часто на дому , з мінімальною оплатою 60 грн за 45 хв .Отакі вони бідні лікарі і вчителі.
2. вчитель / 18 жовтня 2015, 12:17 Цитувати
Шановна Валентино! Хочу висловитися на захист вчителів,бо й сама відношуся до цієї когорти.Не можна всіх гребти під одні граблі...Особисто я працюю вже більше 20 років і крім зіпсованої нервової системи та сивого волосся нічого не надбала!Моя ставка- 1700 грн. Двоє власних дітей навчаються у вузах.А педагоги, вже навіть до Дня учителя,не бачили додаткових виплат років п’ять! Як жити далі з такими цінами навіть не уявляю! Від репетиторства відмовляюся, бо не витримую фізично! А про куплені власним коштом методички, унаочнення,підручники та, навіть, фарба та папір для ксерокса, а це біля тисячі на рік...-оце вам і вся арифметика!!!
3. турист / 18 жовтня 2015, 12:27 Цитувати
2.вчитель
«!Моя ставка- 1700 грн. Двоє власних дітей навчаються у вузах.»

Вже "нестиковочка".За такі кошти неможливо одного вивчити,а тут відразу двоє.Брехня.
4. свій47 / 18 жовтня 2015, 12:36 Цитувати
2.вчитель
«.Не можна всіх гребти під одні граблі...»

Погоджуюсь! Є різні вчителі, лікарі,міліціянти,але всих їх обєднує ніщинська заробітна плата,в той час як одні і тіж при всих владах грабували і грабують нас.
5. Паша / 18 жовтня 2015, 12:53 Цитувати
Чи й не особа Антонов, що на його репліки треба звертати увагу. А з Свободою , яка його виключила з партіі, буде фотографуватись? А з Фронтом змін, де недовго затримався? Може хоч члени його партіі УРП розкажуть, що в спортивному одязі ходять на стадіон, а не на сесію чи свято врожаю. Соромно за таких депутатів. Хоча не виключено вже колишніх...
6. свій47 / 18 жовтня 2015, 13:44 Цитувати
5.Паша
«. Соромно за таких депутатів. Х»

А за ригів не соромно? Перекрасилися і грабують. Де люстрація? Де контроль влади? Людей купують як вівців, а вони мекають за гречку та обіцянки. Герої життя віддали і відддають, а ми не наїмось все, щось ділимо, когось ганьбим, сором..
7. Невчитель / 18 жовтня 2015, 13:57 Цитувати
2.вчитель
«А педагоги, вже навіть до Дня учителя,не бачили додаткових виплат років п’ять! Як жити далі з такими цінами навіть не уявляю! »

А хто ж тоді повинен уявляти? Далі написане не стосується вас особисто, але.... Вчителі несуть бодай чи не головну відповідальність за майбутньє України і українців, бо саме вони найбільш причетні до виховання і навчання молоді. І нічого перекладати відповідальність на владу обрану народом який навчали саме вчителі у широкому розумінні, тобто не лише в школі а й у вузі. Народу через ЗМІ промили мізки і він від цього втратив розум. С кожним роком він обирає все гіршу і гіршу, владу все непрофесійнішу і ворожу до українського народу. А ще ж не виросло те покоління, яке виховане сучасними вчителями. Ото вже буде.... Так що, як кажуть, "що посієш, те й пожнеш". У мене багато знайомих вчителів і ніхто із них, крім декількох пенсіонерок, честь і хвала їм, не розуміє того, що відбувається і, що найстрашніще, і розуміти нічого не хоче. Я не знаю вчителя в Кобеляках, який би розумівся на елементарних речах. Маю на увазі те, що відбувається сьогодні у світі і місце в ньому України. Вони залюбки пливуть за течією і навіть не намагаються в кулуарах, як тепер стало модно говорити про часи "тоталітаризму", на кухні, обговорювати проблемні питання, бо і самі не розуміють нічогісінько. Дітей навмисне калічать пограмами, які для того і створені. І це починаючи з перших класів. Візьміть, наприклад, сучасну матиматику. Та методологія призвана порушити логічне мислення, яке й так у дитини ще несклалось. Де старі підручники типу Кисельова? Кажуть - то совок. А що робиться з історією! Змалку вбивають в голови порочні, не вірні псевдопатріотичні догми і фактологію. Всупереч конституції викладають так звану християньску етику і більшість вчителів навіть не підозрюють про заподіяну шкоду від цього іудохристиянського талмудизму. Із ста вчителів 99% не розуміють шкоди, особливо у довготермінову плані. Ганьба таким вчителям.
8. Невчитель / 18 жовтня 2015, 14:01 Цитувати
1.Валентина
«От прямо необхідно виділяти додатково на зарплату лікарям і вчителям , вони такі бідні. »

Та ні, більшість таки бідні, але ж і дурні, бо самі не хочуть вчитися і вважають, що вже все на світі знають.
9. Машка / 18 жовтня 2015, 14:05 Цитувати
Свій47 нервує. Певно з друзів Антонова. Пропоную виборцям пройтися біля штабів партій, які йдуть на вибори та подивитись на автопарки. Лідирує УРП за ним партія непростих людей і Солідарність. Називають себе: ми одна команда. Думай, народ, 25 жовтня-день люстраціі.
10. Невчитель / 18 жовтня 2015, 14:06 Цитувати
6.свій47
«А за ригів не соромно? »

За ригів не соромно, бо при них гривня коштувала в чотири рази більше і не було братовбивчої війни. Хоча теж далеко не ідеал.
11. гість / 18 жовтня 2015, 14:23 Цитувати
Терня та Антошка на майдані заробили по машиніа потім не поділили портфелі і розкакалися і от АНТОШКА знову лізе-в каку-НУ хто він-- такий собі гуляка-та й то дівчатка розказують-що того діла в нього менше за його язик-так вони інколи допускають його домасажу.... язиком--бо на більше він не пригодний...
12. Миролюб / 18 жовтня 2015, 14:25 Цитувати
11.гість
«дівчатка розказують-що того діла в нього менше за його язик»

Цікава інфо вилазить. Так може він, того, обрізаний?
13. турист / 18 жовтня 2015, 14:45 Цитувати
12.Миролюб
«Цікава інфо вилазить. Так може він, того, обрізаний?»

Та мабуть ні.В Коваленківці відкрив нібито не синагогу.Хоча чухає в причинному місці часто,навіть коли виступає,мабуть заживає.Або ж на дискотеці малолєтки з "живностю" попалися.
14. валентина / 18 жовтня 2015, 14:57 Цитувати
Нічого не маю проти вчителів , але вчити вони дітей не бажають , рідко хто з них не займається репетиторством.Відносно 1700грн , то значна частина живе на багато менші доходи.Якже бідні вчителі , лікарі , міліціонери , держслужбовці їздять на таких дорогих іномарках , а ще тратяться і на бензин , який більше 20 грн за літр.Багато чиновників службовим транспортом ще й своїх жінок на роботу возять , а купувати бензин не мають поняття - все за бюджет.
15. Народ / 18 жовтня 2015, 15:05 Цитувати
Антонов должен стать депутатом щоб падругу Пальону зробить Почесним громадянином. Заслуги офігенні-матом вимагати гроші з фермерів, передачі з батьків... Новою поштою швидше і дешевше, тільки Свєтка получе дулю з маком.
16. турист / 18 жовтня 2015, 15:41 Цитувати
15.Народ
« Заслуги офігенні-матом вимагати гроші з фермерів, передачі з батьків...»

Не знаю хто така Пальона,але одного разу,бувши на базарі,почув матюки жіночки,яка вимагала гроші(а саме вимагала,а не просила) для воїнів АТО, а дядько мав необережність їй відмовити (бо ще не вторгував),то в мене склалося враження,що вона не волонтер,а матьорий бойовик штрафбату Гіві або Мотороли.
17. Служащий / 18 жовтня 2015, 17:20 Цитувати
То шо привозить Палена погоди нам не строіть. То шо просим не везе а потом ще телефон перестає брать. Самі виживаєм. а ви тут волонтер-волонтер
18. професор / 18 жовтня 2015, 17:28 Цитувати
Ау, Перемога! Матч Україна - Словенія відбудеться у Полтаві. кругом , неспокійно, однако...
Посилання на www.poltavaforum.com
19. турист / 18 жовтня 2015, 17:51 Цитувати
18.професор
«! Матч Україна - Словенія відбудеться у Полтаві. »

Хоть какой-то-"луч света в темном царстве".
20. гістя / 18 жовтня 2015, 17:58 Цитувати
17.Служащий
«То шо привозить Палена погоди нам не строіть. То шо просим не везе а потом ще телефон перестає брать. Самі виживаєм. а ви тут волонтер-волонтер»

А до петра олексійовича дзвонить не пробували?Знайшли мать-Терезу.
21. свій47 / 18 жовтня 2015, 19:22 Цитувати
7.Невчитель
« Невчитель / сьогодні, 13:57»

100% погоджуюсь.
9.Машка
«9. Машка / сьогодні, 14:05»

Якщо авто куплене за сумнівні кошти то 25 жовтня люстрація незалежно від партії. Те, що ідуть командою.то добре.
22. Миролюб / 18 жовтня 2015, 19:28 Цитувати
17.Служащий
«То шо просим не везе а потом ще телефон перестає брать. Самі виживаєм. а ви тут волонтер-волонтер»

Ну так ви зберіться і напишіть про це хоча б в ЕХО, а то люди їх героями роблять
23. гість / 18 жовтня 2015, 19:35 Цитувати
22.Миролюб
«Ну так ви зберіться і напишіть про це хоча б в ЕХО, а то люди їх героями роблять»

Ага,зараз,зберуться.Вже збиралися на Київ йти,коли на Донбасі стихне.Всрались.
24. Миролюб / 18 жовтня 2015, 19:51 Цитувати
23.гість
«Вже збиралися на Київ йти,коли на Донбасі стихне.Всрались.»

А на Майдані грамотні були. Чи то поки бабло платили?
25. Проходив мимо / 18 жовтня 2015, 19:58 Цитувати
А ось мене неприємно вразив список нагороджених. Це виходить обласна рада цінить лише тих в кого гроші є. А як же ті, хто дійсно воював? Їм, як завжди - болт на 18.
26. Сашуня / 18 жовтня 2015, 20:18 Цитувати
25.Проходив мимо
«А ось мене неприємно вразив список нагороджених. Це виходить обласна рада цінить лише тих в кого гроші є. А як же ті, хто дійсно воював? Їм, як завжди - болт на 18.»

Та хіба то нагороди -значки дітям гратись.
27. вчитель / 19 жовтня 2015, 17:11 Цитувати
Прочитала коментарі і хочеться відповісти "Невчителю"! Ну,по-перше, щодо державної політики, то я проти такого режиму, що в нас був при Януковичі, хоча й дісно на ті гроші я могла купити втричі більше, ніж сьогодні...По-друге,не потрібно на вчителів вішати відповідальність за "пустоголів’я" наших чиновників,адже всі вони там у верхах здобували освіту за кордоном, бо є нащадками ще комуністичних "чинуш", чи "нових руських",які також, на жаль,голову мають лише, щоб носити шапку!А чиновники районного рангу-все розуміють, та за ті зарплати і доплати, що дають їм зверху вони готові "співати", що завгодно, бо у кожного сім’я і потрібно виживати!!!І по-третє,програми у школах дійсно не заохочують до навчання! Але це не вина вчителя!!! Перед учителем є вимога у виконанні держ.програми, яку спустило міністерство освіти і за це йому держава платить зарплатню! А ось, хто ті програми придумав-той в школі і дня не працював!Підручники під ті програми на тендерах виграли ті, у кого все схвачено, а не ті, що на цьому розуміються! Оце вам і все!..
28. Невчитель / 19 жовтня 2015, 18:36 Цитувати
27.вчитель
« я проти такого режиму, що в нас був при Януковичі, хоча й дісно на ті гроші я могла купити втричі більше, ніж сьогодні...»

Так і я був проти, до тих пір поки не побачив, що готується переворот. Потім, наскільки міг, пояснював чим все це скінчиться, але марно. В усіх на язиці було одне і те саме: зек, золотий унітаз, камази грошей. Це ж яким треба бути деб.і.лом, щоб повестися на елементарний розводняк. Але всі повелися. Ну й чого досягли? Чи ви ще й досі на щось сподіваєтесь?
27.вчитель
«не потрібно на вчителів вішати відповідальність за "пустоголів’я" наших чиновників»

А на кого вішати? Хіба їх не вчителі навчали? Вчителі на сімю, батьки на вчителів і замкнене коло виходить?
27.вчитель
«вони готові "співати", що завгодно, бо у кожного сім’я і потрібно виживати!!!І »

"Співати" можна по різному. Памятаю, як моя бабуся розповідала про часи окупації. Говорила, що були різні поліцаї. Одні несли свою службу "спустя рукава", при нагоді виручали односельців, а інші робили пакості з "рвенієм", могли навіть нізашо людину розстріляти. Так от наші чинцші службу несуть з рвенієм і "співають" та де треба і де не треба.
27.вчитель
«Перед учителем є вимога у виконанні держ.програми, яку спустило міністерство освіти і за це йому держава платить зарплатню! »

Так сказати найпростіше. А хто як не вчителі найкраще знає про шкільний бардак і хто повинен це сміття виносити з хати? Хіба проста людина знає про дурні прогами і т.п. А то ви критикуєте совок, а насправді не далеко від нього відійшли, та ще й виключно у гіршу сторону. Я колись тут на сайті "завівся" з одним, також вчителем, і він розповідав приблизно те саме. Я його запитав і вас запитую: хто заважає вчителям висловитися про усі ппроблеми отут? Чи й тут страшно? Ну так тоді нічого і на життя жалітися.
29. Невчитель / 19 жовтня 2015, 18:49 Цитувати
Ви хоч раз тут читали думку вчителя про нікчемні програми, про такі самі підручники. Про фальшиву історію і християнство ви змовчали, бо мубуть самі не в курсі, або згодні з тією політикою. Програми не лише не заохочують до навчання, а вони ще й калічать світосприйняття, руйнують логічне мислення, заганяють дитиину в стан шизофренії. Колись при товаришу Сталіну в школі викладали логіку. Про це читав і одна моя знайома пенсіонерка, теж вчителька, це підтвердила. Чого її викинули з програми? Та тому, що це невигідно владі, як совковій післясталінській, так і сучасній псевдопатріотичній, а насправді фашистській. Так коли був терор, тоді чи може зараз? Чому вчили сталінські філми і чому навчають сучасні? яку поведінку, які стереотипи поведінки вони закладають у і так дурні голови? І треба бути не просто "проти", це ж зовсім просто, я "проти всіх". А хто намагався розібратися, що треба робити, до чого йти, які цілі ставити? Та ніхто, в тому числі і вчителі. Влади без ідеології не буває. А нам кажуть, що державної ідеології не повинно бути і вчителі це сприймають на ура, або повторюють, як папуги і вбивають це у дитячі голови, хоча могли б просто змовчати і їм би за це нічого не було. Відсутність ідеології - це також ідеологія, та ще й комусь вигідна. Я зрозумів що ви вже на пенсії, ось вам, як варіант, лекції замість мильних опер. Слабо засвоїти і поділитися з знайомими? Посилання на www.vseminfo.ru
30. вчитель / 19 жовтня 2015, 19:26 Цитувати
Шановний дописуваче! Згадайте народну мудрість, що риба псується з голови!!! А сьогодення вчителя поставило десь біля хвоста цієї риби! Вимагати від сьогоднішнього педагога глобальних змін в освіті (коли до його думки не дослухається навіть дирекція школи), це все одно, що чекати дощу в Сахарі! Я практикуючий вчитель, ще не на пенсії, хоча, дійсно приходить працювати така молодь, що хочеться їх обійняти й заплакати...І їх вже "ламає" під свій стереотип дирекція школи...Сумно гадати про тих діток, що прийдуть до школи через якісь 5 років...
31. Невчитель / 19 жовтня 2015, 20:12 Цитувати
30.вчитель
«Шановний дописуваче! Згадайте народну мудрість, що риба псується з голови!!! А сьогодення вчителя поставило десь біля хвоста цієї риби! »

Проблема в тім, що лекції по "скинутій" вам ссилці ви ні при якій погоді не подивитесь і не осмислите. То що вже говорити про тих вчителів, що ви згадуєте, а тим більше про діток, або про простих обивателів. Якби ви їх осмислили, то вам би було очевидним, що багато так званих народних мудростей такими не являються. Багато так званих народних традицій привнесено народу з ціллю саме зруйнувати, знищити ісконно народні традиції. Першість у цьому належить християнству про яке ви вперто мовчите, хоча вчилися мабуть в радянському вузі і якщо не вчили чи прогуляли Ніцше і його «Антихриста», то аж ніяк не могли не вчити єврея Маркса і Леніна. Повинні б були хоча б заради моди читати Івана Єфремова і не лише «Таїс…» на якій балдеют жінки, а й «Час Бика». Остання являється глибоко філософською і світоглядною не зважаючи на «ярлик» наукової фантастики. Її потрібно вивчати в старших класах, так як і Ніцше. І не випадково її забороняли навіть в СССР. Але її ніхто не читав, зате в захльоб читали Дітей Арбата і іншу тендеційну брехню. Є роздуми про християнство і в нашого земляка Павла Загребельного, але ви їх не знайдете в нашому музеї і ніхто вам про них не скаже, бо і самі вчителі не читали. Ви мовчите про свій фах. Та ладно.
32. Валентина / 19 жовтня 2015, 20:13 Цитувати
Редакція ЕХО , пане головний редакторе , закликаю Вас , надрукуйте оце , про що говорять тут вчителі і не вчителі. Це дуже важливо , може хто з чиновників хоч в газеті почитає , бо те , що тут , вони не читають.
33. Невчитель / 19 жовтня 2015, 20:13 Цитувати
Вернімось до традицій і «риби». Є така мудрість, яку приписують Будді: « Не доверяйте тому, что вы слышали; не доверяйте традициям, так как их передавали из поколения в поколение; не доверяйте ничему, если это является слухом или мнением большинства; не доверяйте, если это является лишь записью высказывания какого-то старого мудреца; не доверяйте догадкам; не доверяйте тому, что вы считаете правдой, к чему вы привыкли; не доверяйте одному голому авторитету ваших учителей и старейшин. После наблюдения и анализа, когда он согласуется с рассудком и способствует благу и пользе одного и каждого, тогда принимайте это и живите согласно ему. »
Приклад із життя. Колись весь світ, як зараз модно щебечуть миздобули, вважав, що земля плоска. Виявилося - весь світ помилявся. Усі знають що сонце сходить і заходить, але більш менш грамотна мала дитина знає, що сонце нікуди не ходить, а знаходиться на одному місці відносно планет сонячної системи. Принаймні мій онук це знає, на відміну від деяких вчителів. І якщо ви за посил, аксіому, за інваріант, чи як вам це назвати, будете брати той факт, що воно кудись ходить, ви можете потрапити в халепу. Так і з рибячою головою. Модний вислів, але… Треба мати на увазі, що голова у тієї «риби», тобто влада, не з’явилася сама по собі, чи від природи, чи від бога, як кому подобається, як це у справжньої риби про яку поговірка. Та голова (влада) обрана іншими головами. Головами, які належать так званому електорату, якщо вони у них ще є. І та голова найвірогідніше прилаштована тій рибі завідомо тухлою. Тож при такому реалістичному підході винними є голови дурних українців. Такий от розклад виходить, шановна вчителько.
34. Невчитель / 19 жовтня 2015, 20:15 Цитувати
32.Валентина
«Редакція ЕХО , пане головний редакторе , закликаю Вас , надрукуйте оце , про що говорять тут вчителі і не вчителі. Це дуже важливо , може хто з чиновників хоч в газеті почитає , бо те , що тут , вони не читають.»

Глядіть щоб надрукували. Вони й це видалять. Ось завтра подиветесь.
35. Антон Володимирович / 19 жовтня 2015, 20:39 Цитувати
9.Машка
«Лідирує УРП»

11.гість
«на майдані заробили по машиніа»

12.Миролюб
«Цікава інфо вилазить. Так може він, того, обрізаний?»

13.турист
«Та мабуть ні.В Коваленківці відкрив нібито не синагогу.Хоча чухає в причинному місці часто,навіть коли виступає,мабуть заживає.Або ж на дискотеці малолєтки з "живностю" попалися.»

15.Народ
« Новою поштою швидше і дешевше, тільки Свєтка получе дулю з маком.»

Начитався вашого маразму… Скажу вам для загальної обізнаності.Користуйтесь основною функцією свого мозку – АНАЛІЗУЙТЕ!Мені не відомо по яку сторону барикад на Майдані були ви, що мали можливість добротно заробити на автомобіль, та мені відомо де стояв Антонов з товаришами - патріотами,там їм грошей не платили, зате масово роздавали палицями по голові та добротно стріляли продажні АНТИМАЙДАНІВСЬКІ суки. Коли б ви висловлювали свої думки, а не поширювали плітки, то порахували б, що людина, яка більше 15 років займається фермерським господарством, може без докору сумління дозволити собі навіть Мерседес «Гелендваген», оскільки ці гроші зароблені, а не отримані в якості хабара на чиновницькій посаді. А стосовно особистого життя, виходить так, що ви не облаштували свого особистого, тому вимушені сунути носа до чужої спідньої білизни з метою задоволення своїх аморальних потреб. Далі, Світлана (Пальона), вона особисто привозила нам продукти, теплий одяг та багато іншого під самі Піски, весь час служби, під всіма обстрілами. Вам на замітку: найближче відділення «Нової пошти» знаходиться за 60 км (там війна і цивілізація далеко). Єдині хто може скаржитись на її волонтерську діяльність, так це «аватари» та тилові псевдо-воїни, яким потрібна була лише наймодніша амуніція, для хорошого понту. І коли ви говорите про гроші отримані за Майдан та за поїздки в АТО, з впевненістю можу сказати, що далі дивана своєї дупи ви не заносите! Знаєте лише як плітки поширювати. Інакше, ви б так не говорили. Перевіряйте джерела інформації на своїй шкурі!
36. голос кобелячанина / 19 жовтня 2015, 21:18 Цитувати
Антон Володимирович, що ви слухаєте цю бидлоту?..Я особисто знаю і Антонова, і Тернового. Це не бідні люди ще до майдану, тому цю кацапщину тут розводять, дехто свідомо, щоб підбурювати народ, а самі бояться носа свого показати...Бидлота-вона і в Африці-бидлота!
37. вчитель / 19 жовтня 2015, 21:33 Цитувати
Для "Невчителя"!
Ви маєте свою думку-що ж, як кажуть, на здоров’я! Ви говорити про мудрість Будди і паплюжите християнство...Ви говорити, що владу обирали?..Сьогодні виборча система побудована так, що незалежно скільки людей і за кого проголосують, бо є певні маніпуляції, які допоможуть підтасувати все під бажаний результат! Я це знаю, бо була головою виборчої дільниці. І горе тому, хто посміє подати голос про якусь справедливість! Корупція і договорняк на всіх рівнях і зараз процвітає,а тарифи хабарів виросли від 2,5 до 3,5 разів! І при цьому немає бажання дискусувати про філософію пізнання світу...
38. Босс / 19 жовтня 2015, 22:22 Цитувати
Антоне Володимировичу, це треба себе не поважати, коли в 24 роки служити Антонову і його К. Ви вірите в його щирість, що навіть перше місце Вам запропонував? Ні, розрахунок. Може врятуєте нульовий рейтинг, а може і ні. Колись я повірив, підставив плече. а получив підножку і бруд, що ллє і сьогодні. Будь готовий до цього!
39. Невчитель / 19 жовтня 2015, 22:28 Цитувати
37.вчитель
« І при цьому немає бажання дискусувати про філософію пізнання світу...»

Почнемо з кінця, по-еврейськи. Не залежно від вашого бажання все починається з філософії і з пізнання світу. Відхрещуючись від цього ви тільки більше ускладнюватимети ситуацію і все більше будете погрузати в трясовині з якої все складніше буде вибратися. "Отыщи всему начало и ты многое поймеш" (К.Прутков) Я не фылософ, не історик і взагалі не гуманітарій. Спочатку також борюкався із владою, безрезультатно, доки не задався питанням, а як же насправді здійснюється упавління в державі, світі. І тоді відкрилися дивні речі. Я знав, що ні філософи, ні історики не знають, наприклад, фізіки чи математики, але я наївно думав, що вони принаймні знають філософію і історію. Виявилося, що переважна більшість із них просто проїдають державні гроші. Вони поняття не мають, що таке філософія, історія, бо їх також вчили "по програмі". А вийти за межі тієї прогами, хоча б заради цікавості, що є нормальним для технаря, для них виявилося чимось захмарним і непотрібним. І візьміть отут в айоні усіх істориків до купи, мало хто із них знає справжню історію, навіть радянських часів. А саме на радянському періоді історії і побудований сучасний, мовби патріотичний, розводняк лохів.
40. Невчитель / 19 жовтня 2015, 22:28 Цитувати
Тепер про думку. Ну, ви ж знаєте, що плюралізм думок - це сучасна мода, догма, вимога часу і т.д і т.п. Хоча насправді переможе той народ, який має одну спільну думку. «В єдності сила», а не в якомусь плюралізмі. В плюралізмі переможуть ті, хто має спільну думку. По народному «в каламутній водичці…» Це ж елементарщина, начебто, але ніхто цього не розуміє тому, що мислить нав’язаними стереотипами. Я вже не говорю про відомі явища біоенергетичного впливу на суспільство спільності думок, але це високі матерії. Хоча для прикладу мурашки можуть збудувати свій мурашник лише перебуваючи в єдності, в спільноті. Окремо взята мурашка нічого не збудує і загине, а разом вони функціонують, як єдиний організм. Ті хто вибудовував плани підкорення світу добре на цьому розумілися. Християнство один із елементів цього плану закабаління людства від імені Бога під предводительством богообраного народу. І це не я паплюжу християнство, а кращі уми людства пояснювали його суть. Так що дякую, що дозволяєте мати мені свою думку і ви можете мати свою. Питання тільки в тім, чия думка вірна. Ну це вже навіть не смішно, коли в 21 столітті люди всерйоз вважають богом «еврейской девы сына», як влучно написав Пушкін. Та якщо хочете, то це ж елементарне богохульство. Якщо Бог є і про це довідається, то як він відреагує? Тож може «святі отці» не просто так час від часу попадають в халепу? Може на то воля Божа? От з цього все і починається. Наше суспільство, хоч і яке було недолуге за часів совка, але тепер стало на шлях повної деградації. Тепер для нас актуальні слова Тютчева написані майже 200 років тому: ««Ты ж, еврейское преданье С видом нянюшки лелея, Ты б уж должен в заседанье Запретить и Галилея». Вам не здається дивним, що з введенням християнської етики кудись поділася із школи астрономія. І вчителі мовчать і, як показуєте ви, навіть не розуміють очевидного і масштабів деградації молоді.
41. Невчитель / 19 жовтня 2015, 22:40 Цитувати
37.вчитель
«Сьогодні виборча система побудована так, що незалежно скільки людей і за кого проголосують, бо є певні маніпуляції, які допоможуть підтасувати все під бажаний результат!»

Дійсно так. Але чому про це всі мовчать. Жодна партія, яка не задекларує, наприклад, двотурові вибори мерів не повинна бути обрана. Але по факту вони пишуть в програмах про корупцію, яка між іншим зараз не повинна бути на першому плані, вона була і буде навіть в тих же США. Зараз треба зупинити братовбивчу війну, але про це не пишуть. А ті, що пишуть, то вони це бачать як перемогу над нескореним Донбасом, який не ліг під обрізаних, вибачайте. Вони бачать припинення війни в знищенні народу, або в зігнанні його із землі на якій народилися їхні предки. І за таких проголосують. Може і ви так вважаєте. І чому ви будучи головою комсії не напишете про те, що і так відомо, але... От взяли б якийсь лівий нік, лівий ноутбук пішли до WiFi зони, аби вже була гарантія повної анонімності і виклали все, що знаєте з вказанням прізвищів. А ми б отут почитали. А як ще боротися? Давайте хоч так спробуємо.
42. шофер / 19 жовтня 2015, 22:46 Цитувати
Шедеврально ))

Сорок перша, позачергова, остання


Депутати Кобеляцької районної ради ..... оперативно розподілили 14 мільйонів гривень та сфотографувалися на згадку.
43. коля педченко / 20 жовтня 2015, 01:20 Цитувати
Валерка Дрига,вин и на депутата не похожий,а ще приклад з нього брати.Сладкий,вин и в АТО СЛАДКИЙ.Одним словом Халамидник.Знову тормоза розводят,пруть кабанчика в депутата,щоб доить.Вин же два слова не звяже.Вчители з нього до цих пир прикалуються. Друге дило Антоновна.
44. коля педченко / 20 жовтня 2015, 01:23 Цитувати
Коля Антонов-маладца,так держать.Вид АТОшникив велике Дякуем.
45. коля педченко / 20 жовтня 2015, 01:29 Цитувати
Ваха вси гроши виддасть,як Податкова наиде,вин торби и зараз тягае,про обризание пидпитуе.
46. коля педченко / 20 жовтня 2015, 01:30 Цитувати
Чого Батюшки не було на сесии?
47. Валентина / 20 жовтня 2015, 10:15 Цитувати
36.голос кобелячанина
«нтон Володимирович, що ви слухаєте цю бидлоту?..Я особисто знаю і Антонова, і Тернового. Це не бідні люди ще до майдану, тому цю кацапщину тут розводять, дехто свідомо, щоб підбурювати народ, а самі бояться носа свого показати...Бидлота-вона і в Афри»

Ти така сама бидлота , а може і гірша , бо ти не вмієш шевелити мізкамию.Ти скажи , що дав людям ваш майдан.Привели до влади Порошенка , Яценюка , Гройсмана?То знай , що ти для них така сама бидлота.Такого нищення українців ще не було за останні 20 років.
48. Миролюб / 20 жовтня 2015, 11:12 Цитувати
47.Валентина
«Такого нищення українців ще не було за останні 20 років.»

Молодець, Валюха! Але вони не зрозуміють, бо вони дійсно бидлота.
49. гість / 20 жовтня 2015, 14:15 Цитувати
В НАШОМУ- НАРОДНОМУ-понятті-бидло- це те що нахраписто лізе в усі шпарини- де легше живеться і нічого не треба робити

вирощуєш--ну і вирощуй- но якої морквини ти лізеш до влади- на це питання всі триндять.....

копаєш-копай---но якого........


а щодо Валентини.голоса...---то видійсно підстилки під будб кого--ВАС таких всі МАЮТЬ (а потім як резинку- якою попользовалися--в мусор.....)
50. подорожній / 20 жовтня 2015, 17:23 Цитувати
Хлопці не говоріть чепухи.Всі вносять свій вклад хто скіл ки може.Будь ласка не сваріться бо так нам і зовнішній ворог не потрібний.Ми самі себе знищимо.Обєднаймося браття навколо спільної мети і не треба говорити хто кращий а хто гірший.Те що в нас відбувається це позитив і не треба його втрачати цими безглуздими розмовами.Слава всим вав. І слава Україні.ж
51. Миролюб / 20 жовтня 2015, 18:30 Цитувати
50.подорожній
«Обєднаймося браття навколо спільної мети »

А огласіть, яка та МЕТА.
52. гість / 20 жовтня 2015, 19:22 Цитувати
51.Миролюб
«А огласіть, яка та МЕТА.»

А мета одна-знищити якомога більше українського люду.
53. Валентина / 20 жовтня 2015, 19:42 Цитувати
49.гість
«В НАШОМУ- НАРОДНОМУ-понятті-бидло- це те що нахраписто лізе в усі шпарини- де легше живеться і нічого не треба робити
»

Ти і є якраз бидло і змахуєш на ту резинку , що після використання викидають.
54. Миролюб / 20 жовтня 2015, 19:59 Цитувати
52.гість
«
А мета одна-знищити якомога більше українського люду.»

Це виходить, що "Обєднаймося браття навколо..." знищення якомога найбілше українського люду. Крута мета. Вона і реалізовується, навіть без всякого обєднання.
55. Антон Володимирович / 22 жовтня 2015, 10:19 Цитувати
38.Босс
«це треба себе не поважати, коли в 24 роки служити Антонову і його К. Ви вірите в його щирість, що навіть перше місце Вам запропонував? Ні, розрахунок. Може врятуєте нульовий рейтинг, а може і ні. Колись я повірив, підставив плече. а получив підножку і бруд, що ллє і сьогодні. Будь готовий до цього!»

ТА ВСІ "ПОДІБНОДУМЦІ", ВАМ ДЛЯ АНАЛІЗУ:
— А где вы успели нажить себе так много врагов?
— Для этого не надо быть гением. Делай свое дело, говори правду, не подхалимствуй — и этого вполне достаточно, чтобы любая шавка облаяла тебя из-под каждого забора.
(ЦИТАТА, ДОН КАРЛЕОНЕ)
56. zaza / 23 жовтня 2015, 13:01 Цитувати
Так ви щось трохи плутаєтесь ,Пальона до базару не причетна,на базарі по збору коштів заправляє Вільхова Таня(а вона може з матюками вибивати гроші,свідки були)
57. турист / 23 жовтня 2015, 16:16 Цитувати
56.zaza
«ак ви щось трохи плутаєтесь ,Пальона до базару не причетна,на базарі по збору коштів заправляє Вільхова Таня(а вона може з матюками вибивати гроші,свідки були)»

Точно вона.Впізнав на відео про кандидата з нетрадиційною орієнтацією,зняте Решетилом.Бой-баба,такій бабло віддасиш,якщо й недолжен.Жах...
58. Андрейко / 24 жовтня 2015, 22:51 Цитувати
Антонов козак і воїн
Він на сесії виступає а 50 депутатів мовчать свинопаси
59. Андрейко / 24 жовтня 2015, 23:09 Цитувати
57 свинопасів
60. Артем / 28 жовтня 2015, 19:35 Цитувати
Шо тут гризтись кобелячанам. он у нас в Санжарах вообще прощальної сесії не було, Гена супрун даже не подякував депутатам за роботу і за те шо колись після Майдану всадовилит його в це крісло. Завершилось шосте скликання позачерговою сесією, на яку Супрун даже не прийшов. Та й не всі депутати були, розчарування у владі повне.
61. Микола / 29 жовтня 2015, 13:31 Цитувати
Антонов такий же свинопас як і решта.Виступає бо йому так треба бо коли до нього доберуться серйозні дядьки то йому п...да.Антонов бидло яке по малолетка шаста а тоді лічиться від всякої х...ні.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.