Рахунки споживачам приноситимуть листоноші
У лютому жителі Кобеляцького району вперше отримали паперові рахунки для оплати за використану електроенергію.
Із цього приводу на сайті ПАТ «Полтаваобленерго» міститься така інформація: “З метою покращення якості обслуговування товариство перейшло на новий вид розрахунку побутовими споживачами за спожиту електричну енергію. Тобто, за платіжними документами, виписаними енергопостачальником.
Паперовий рахунок щомісячно буде доставлятись для інформування про стан розрахунків та для можливості оплати за спожиту електроенергію у банківських установах або відділеннях «Укрпошти», а також для можливості повідомлення показів електролічильника.
Для можливості сплати за послуги без паперових квитанцій рахунки щомісячно передаються в установи банків у електронному вигляді. ПАТ «Полтаваобленерго» не скасовує можливості оплати за розрахунковими книжками, але припиняє їх друк та видачу”.
Кореспонденти «ЕХО» звернулися із запитаннями до кол-центру товариства. Оператор повідомив, що рахунки абонентам будуть надходити до 15 числа наступного місяця. Їх потрібно оплатити протягом десяти днів. Показники лічильника абоненти мають повідомляти контролерам або в кінці кожного місяця телефонувати в абонентський відділ за номером 3-13-87. Розрахунки проводитиме комп’ютерна програма.
Начальник відділення поштового зв’язку Любов Голтвянська розповіла, що доставкою рахунків до споживачів займаються працівники «Укрпошти». Договір між Полтавською дирекцією УДППЗ «Укрпошта» та ПАТ «Полтаваобленерго» укладений 21 січня цього року.
Користуючись нагодою, Любов Голтвянська звернулась до жителів району:
— Тільки-но листоноші почали розносити рахунки, як з’явились нарікання. Споживачі заявляють, що не зобов’язані чіпляти скриньки. Хочу нагадати, що, відповідно до статті 23 Закону України «Про поштовий зв’язок», доставка листів, карток, бандеролей, періодичних видань та повідомлень про надходження реєстрованих поштових відправлень здійснюється до абонентських поштових скриньок адресатів. Їх придбання, установка й утримання в належному стані здійснюється власниками будинків. Невиконання цих вимог звільняє листоношу від відповідальності за доставку адресату поштових відправлень, у тому числі і рахунків.