Паски відвезли бійцям за тисячу кілометрів

Паски відвезли бійцям за тисячу кілометрів

Перед Великоднем новосанжарські волонтери побували практично на всіх ділянках східного фронту. Відвезли паски та великодні привітання бійцям із Новосанжарщини до Сєверодонецька, Щастя, Авдіївки та Пісків.

У великодній вояж східним фронтом вирушили волонтери Юлія Солодка та Ігор Нещадим, водіями були Дмитро Городницький та Геннадій П’ятак. За два дні новосанжарці проїхали близько тисячі кілометрів і привітали із Великоднем кільканадцять бійців‑земляків.

— Цього разу їздили автобусом «Форд-транзит». Завантажений він був «під зав’язку». Не брали ні картоплі, ні інших овочів. Лише паски, крашанки та індивідуальні передачі хлопцям, — розповідає Юлія Солодка після повернення з виснажливої поїздки.

Щоб уявити, наскільки великий за протяжністю маршрут подолали волонтери, пропонуємо простежити за їх пересуванням сходом за допомогою карти «Google Maps». Це для тих, у кого є Інтернет і п’ять хвилин вільного часу.

1. Нові Санжари — Сєверодонецьк. Відстань по трасі 385 кілометрів.

У Сєверодонецьку волонтери відвідують бійця 24‑ї танкової бригади Віталія Лук’янчука з Нових Санжар. Передають паски, солодощі, листи від дітей із вітаннями.

2. Сєверодонецьк — Новотошківське. Відстань 37,5 кілометрів.

У Новотошківському знаходять розвідника Юрія Авінька із Лелюхівки. Окрім пасок, солдатам передають необхідні ліки.

3. Новотошківське — Райгородка. Відстань 46 кілометрів.

У цьому місті на Луганщині у складі батальйону «Полтава» служить новосанжарець Світлан Карюк. Паски та привітання волонтери роздають тут практично на кожному блок-посту, адже переважна кількість бійців — з Полтави або Полтавщини.

4. Райгородка — Денежникове. Відстань 35 кілометрів.

Тут волонтери відвідують одразу двох земляків: Івана Бодака та Романа Васіна.

5. Денежникове — «Фасад» (місто Щастя). Відстань 44 кілометри.

Не лишається без уваги перед святом Сергій Сім’ян із Шедієвого. Нагадаємо, що до збору пасок долучилася і школа у його рідному селі. За допомогою волонтерів гостинці подолали відстань у понад п’ятсот кілометрів та опинилися на святковому столі бійців української армії.

6. «Фасад» — Краматорськ. Відстань 173 кілометри.

У Краматорську волонтери зупиняються на ночівлю у своїх друзів із колишнього батальйону «Січ» (зараз — четверта рота батальйону «Київ‑1»). Зустрічають тут і «січовика» Аркадія Піщанського, мати якого проживає у Нових Санжарах. Також у Краматорську відвідують Руслана Подольника із Кустолового, якому просто-таки цілим селом збирали гостинці та індивідуальні посилки.

7. Краматорськ — Часів Яр. Відстань 44 кілометри.

У протитанкових військах також є земляки із Новосанжарщини. Одному з них, Руслану Очеретьку, відвозять гостинці, зібрані перед поїздкою у різних куточках району.

8. Часів Яр — Авдіївка. Відстань 70 кілометрів.

Тут також провідали двох солдатів: Руслана Коношенка та Женю Крима, якому відвезли індивідуальні посилки з Галущиної Греблі.

9. Авдіївка — Піски. Відстань 14 кілометрів.

Рідкість, щоб бійці з одного району потрапляли у одну частину. А у Пісках зараз воюють двоє бійців з одного села: Олександр Шелюг та Олександр Мар’ян із Крутої Балки. Вони тим більше були раді волонтерам, оскільки ще й один із водіїв, Геннадій П’ятак, також із Крутої Балки.

Таким чином за два дні волонтери подолали дорогами сходу України близько 850 кілометрів. Щоб ви могли уявити цю відстань — приблизно стільки ж складає дорога з Нових Санжар до Львова.

А потім додали до них ще 335 км — відстань від Пісків до Нових Санжар. Поїздка цього разу обійшлася практично без пригод. Якщо не рахувати пробитий в Ізюмі скат. Замінити його у перевантаженому автобусі було непросто, але новосанжарцям допомогли колеги, волонтери з Києва.









Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»
6 травня 2016, 14:55 | Нові Cанжари | Цікаве



1. Володька / 7 травня 2016, 17:56 Цитувати
А гранати звідти привезли? В Дубині вже шарахнуло, а скільки ще сіл у районі!
2. Санжарець / 7 травня 2016, 21:00 Цитувати
Подивився в теленовинах сюжет про наше село Дубину, де на гранаті підірвалися молоді люди. І куди дивиться місцева поліція? Чи тільки інтерв"ю Жаботинському роздає? Так хай сама й спитає в нього, як гранати з АТО перевозив із Солодкою і працівницею райдержадміністрації (!) Кушніренко. Вони ж колись допитували їх по цій справі, і які висновки зробили? Подібними каналами і надходять сюди небезпечні "сувеніри". Хай потрусять Юлю на базарі, може знайдуть гранати не тільки в її куртці. А які дії в такій ситуації нашого райвідділу освіти? Дітям у школах хоч хтось розповідає про небезпеку таких "іграшок"? Коли 20-річний хлопець бавився, то шо буде, коли граната потрапить до рук підлітка? Що з цього приводу думає Кульчинський?
3. перекотиполе / 7 травня 2016, 22:02 Цитувати
..850км. це героїзм!. пиздійож ВолодьокСанжарців це пустий трьоп.. Слава Україні!
4. Саметой / 7 травня 2016, 22:37 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
5. Саметой / 7 травня 2016, 22:38 Цитувати
Там на спідометрі було 1400 з лишнім))) а про гранати, так, це біда, велике горе і глобальна проблема, тіко на волонтерів тут нічого пинять!!! Ніхто ж не бачив і не знає як СБУ шманає і пресує морально на виїзді з АТО?!! А головне, дурні ж всерівно будуть виправдовувати свою байдужість та недорозвиненість за рахунок обсірання героїзму та самовіддачі інших, справжніх! Слава Україні!!!
6. Славянин / 7 травня 2016, 23:17 Цитувати
5.Саметой
« за рахунок обсірання героїзму та самовіддачі інших, справжніх! Слава Україні!!!»

Який може бути хероїзм у братовбивчій війні? Навіть речник Філарета говорив з сцени Майдану, що в громадянській війні героїв не буває. Тоді він ще видно не розумів в чий сценарій вони вплуталися. А тепер Філарет вже співає по іншому. Замість "не убій" він тепер проповідує "піди і убий".
7. Саметой / 7 травня 2016, 23:25 Цитувати
6.Славянин
«Який може бути хероїзм у братовбивчій війні?»

От якби ті"брати" прийшли в твою оселю, згвалтували твою дружину, а тобі зпороли живота, напевне заспівав-би по іншому...., але запізно
8. Славянин / 7 травня 2016, 23:32 Цитувати
7.Саметой
«От якби ті"брати" прийшли в твою оселю, згвалтували твою дружину, а тобі зпороли живота, напевне заспівав-би по іншому...., але запізно»

"Якби в роті виросли гриби". Факти такі, що не вони сюди прийшли, а ви пішли то їхніх домівок робити те, про що ти пишеш.
9. Саметой / 7 травня 2016, 23:43 Цитувати
8.Славянин
«Факти такі, що не вони сюди прийшли, а ви пішли то їхніх домівок робити те, про що ти пишеш.»

Факти, по-ходу, такі, що ти або довбойоп, абе кремлєбот. Далі спамляй без мене!
10. Махновець / 8 травня 2016, 02:48 Цитувати
9.Саметой
«
Факти, по-ходу, такі, що ти або довбойоп, абе кремлєбот. »

Точно кремлєбот і зрадник, ворог народу!
11. Володька / 8 травня 2016, 09:25 Цитувати
Чиї ж брати привезли гранату в Дубину? А, здогадався, це ж Путін тут транзитом пробігав і загубив, а ще десяток Юлі в чайник підкинув. Оце розклад! А наші хахли тут ні при чом: ні влада, ні поліція, ні волонтери, які самі зізналися, шо набої перевозили. То все подєлки ФСБ, які цілу кампанію розгорнули десь аж у Кремлі, шоб нашу Юлічку опорочити. Про це треба в газетах написати і по тєліку показати.
12. Саметой / 8 травня 2016, 09:51 Цитувати
11.Володька
«А, здогадався, це ж Путін тут транзитом пробігав »

Тебе, пес, судити треба за надмірну любов до Хутіна і кремля, та ненависть до патріотів. А до Юлі тобі, як жабі до сокола, от і давить тебе ота жаба, жити не дає... бідолашний
13. Махновець / 8 травня 2016, 11:02 Цитувати
12.Саметой
«
Тебе, пес, судити треба за надмірну любов до Хутіна і кремля, та ненависть до патріотів. А до Юлі тобі, як жабі до сокола, от і давить тебе ота жаба, жити не дає... бідолашний
»

Правильно, пес продажній ....
14. гість / 8 травня 2016, 11:21 Цитувати
11.Володька
« а ще десяток Юлі в чайник підкинув. »

11.Володька
«шоб нашу Юлічку опорочити.»

Вона тобі що, не дала?
15. Володька / 8 травня 2016, 11:26 Цитувати
Питаннячко: де взялася граната в Дубині? Ясна річ, з АТО. Хто її сюди привіз? Тоже отвєт понятєн. В них з пазухи витрусили гранати і вони самі призналися, шо перевозили боєприпаси із зони АТО на мирну територію. Чи у вас є інша версія? Через таких "соколів" один загинув, дві дівчини серйозно пострадали і якшо виживуть, до кінця своїх днів будуть інвалідами. Слава Юлі! Бо не вірю, шо вона не знала, яку опасность і куди везе в пазусі. Хароша казочка, тіки для дурників. Тому якшо для вас такі Юлі є патріотами, то я дєйствітєльно той пес, який гавкає і комусь це не нравиться. Я за настоящих патріотів, які не заробляють гроші й політичні бонуси на війні. Солодкій дякую конкретно за волонтерство, бо вона багатьом хлопцям помогла, а от за перевезення гранат сажати нада. І цей взрив тільки перша ласточка. Треба понімать ці речі й не прикривать преступность волонтерством. Не я придумав цю історію, артемівська міліція взяла їх на гарячому, а комусь це хочеця повернути як "продєлки Путіна і його ФСБ". Не смішіть людей і не обдурюйте самих себе. Чогось Юля ні разу публічно не пояснила, як в її куртці опинилися набої, відбулася мовчанкою. Це не насторожує? Ви родичам потерпівших тепер розкажіть про патріотів - перевізників гранат, які вони соколи, і шо ті родичі вам отвітять, кого жабами назвуть?
16. Лариса / 8 травня 2016, 11:40 Цитувати
Я когда читаю все эти комментарии, то такое ощущение, что у многих просто белая горячка. Ведь они пытаются очевидные вещи завуалировать под патриотизм, любовь к Украине и так далее. Мой дед, который перед войной руководил колхозом, был коммунистом, затем пошел воевать, на фронте заработал орден за мужество и в 44-м, практически за полгода до Победы, погиб где-то в Польше. Двое родных его братьев (комсомольцами они были или уже коммунистами - не важно) тоже погибли, один под Белгородом, второй под Бородаевкой при форсировании Днепра. Выходит, они были вовсе не патриотами Украины, ведь воевали плечо в плечо с русскими. Вот если бы против русских шли - тогда другое дело, были бы сегодня Хероями, как Мазепа. Точно в дурдоме амнистия!
17. Володька / 8 травня 2016, 11:49 Цитувати
І ще одне. Юлі я зовсім не завидую і ніяка жаба мене не давить, бо нема чому завидувать. Хтось правильно написав, що вся оця возня - як у супермаркеті: спочатку бери шо хочеш і скільки хочеш, ну потом при виході за все прийдеться платити. Заплатять і Юлі, Петі та їхні сообщники за преступні перевезення гранат, всьому свій час. Жаль тільки шо сьогодні за чиюсь дурість розплачуються молоді дівчата, які осталися без ніг та без ока. А нащот того, кому там Юля дає чи не дає, то мені однаково, бо я в неї ще й не взяв би, не в мойом вкусє.
18. Гість / 8 травня 2016, 11:54 Цитувати
16.Лариса
«Вот если бы против русских шли - тогда другое дело, были бы сегодня Хероями, как Мазепа. Точно в дурдоме амнистия!»

Вы Лариса не сильно переживайте. Тут есть просто невменяемые петлюровцы, махновцы и иже с ними. А, как известно, нормальный человек в дурдоме выхлядит подозительным. Чтите память своих дедов и пошли все эти петлюровцы куда подалее. Беда в том, что народу мозги ящиком "переформатировали" и сейчас действительно слово патриотизм асоциируется с русофобией. Чтобы стать так называемым патриотом, а по сути врагом украинского народа, сейчас достаточно поцепить на авто "ПТН ПНХ" и пару флажков. Ничего ведь и делать то не надо. Кричи Путин х..ло и готовый патриота. Страшно то, что народ таких теперь патриотами и считает.
19. Лариса / 8 травня 2016, 12:23 Цитувати
Искренне благодарна Гостю за поддержку, уверена, что так думают многие. Поздравляю всех с великим праздником Победы наших отцов и дедов над фашизмом. С Победой в первую очередь в Великой Отечественной, потому как все Отечество тогда поднялось против врага, от мала до велика, и на фронте, и в тылу. Теперь им нынешние бракобесы от политики запрещают идти под красным флагом Победы. А ведь это ИХНИЙ флаг и не нам их судить! Ведь под этим цветом они 71 год назад принесли мир на нашу землю. Разве не так? И это были малограмотные, далекие от политики, но мужественные люди, которыми я гордилась, горжусь и буду гордиться, несмотря на то, нравиться моя позиция какому-то самопровозглашенному Петлюровцу, Махновцу, Бандеровцу, или нет. Для меня мои деды и были настоящими патриотами, как и бабушки, которые пережили страшную оккупацию, не делали бизнес за линией фронта и не устраивали всевозможные шоу, не наращивали свой капитал, а поднимали село из пепла. И не их вина, что Родина тогда звалась Советским Союзом, а Украина была в его составе. Низкий поклон всем ветеранам и за принесенный мир, и за тяжелый послевоенный труд, за воспитание моих родителей, и за то, что сумели дожить до сегодняшнего дня, обнять внуков и правнуков, рассказать им о своей дороге к Победе. С праздником всех, для кого 9 мая - действительно праздник, а не повод для идиотских размышлений на тему "воевал бы дед правильно - пили бы сегодня баварское пиво". Идиотов вокруг действительно много, на них просто не надо обращать внимание и вскоре они превратятся в историческую пыль.
20. Шапокляк / 8 травня 2016, 12:43 Цитувати
16.Лариса
«Я когда читаю все эти комментарии, то такое ощущение, что у многих просто белая горячка. Ведь они пытаются очевидные вещи завуалировать под патриотизм»

Родненькая! Давай по пунктам и максимально кратко в формате этого сайта.
1.Вспомни, как украинца вычеркнули из списка тех, кто водружал флаг на рейхстаге. Ну это давно было, ты может и не читала.
2.Вспомни слова Пукина, который сказал, что Победа в войне была добыта силами русских. Не украинцев, не белорусов, не других народов СССР, а именно русских. Как с белой горячкой? Ты же сама пишешь, что твои родные воевали плечо в плечо с русскими.
3.Да вот, день назад, когда по команде русского Президента были возложены цветы к стелам всех городов-героев, кроме Киева. Не белая горячка? Простые русские граждане сами принесли цветы и пробиваясь сквозь ряды милиции все-таки с проблемами возложили. Как бы это твоему деду и его братьям понравилось?
Так что не спеши с выводами кто патриот, а кто нет. Просто фильтрируй для себя то, что идиотов с обеих сторон много, я даже больше скажу, что их сейчас большинство, просто их время. Заполитизировали страны, поссорили народы, спровоцировали войну... Гореть им в аду!!!
4.Вспомни старую песню "С чего начинается Родина? С картинки в твоем букваре..." Так почему же я должна читать русский букварь живя на Украине? Только украинский. Почему я должна читать историю написанную русскими историками об Украине, как им выгодно и как нас учили раньше (по Костомарову, Соловьеву, Лейбенгрубу, Нечкиной и др.) Вот и весь патриотизм, если кратко.
21. Лариса / 8 травня 2016, 13:32 Цитувати
А разве я где-то говорила, что белая горячка только в украинских политиков? О водружавших флаг над Рейхстагом я тоже читала, об Алексее Бересте тоже знаю, что жил он в забвении и погиб под колесами поезда. Что Россия всегда тянула "одеяло" на себя. Разве я защищаю Путина и оправдываю "забывчивость" русских, которые не возложили цветы к стелле Киева у могилы Неизвестного солдата? Я говорю немного о других вещах, в частности о перегибах со стороны наших, о крайностях во взглядах, о непреемлемости противоположной точки зрения и подобных вещах. Разве не наши политики запретили идти ветеранам под красным флагом Победы? Я абсолютно с вами согласна, что идиотов достаточно с обеих сторон и что "заполитизировали страны, поссорили народы, спровоцировали войну...". Тоже - политиканы с обеих сторон! Действительно гореть им в аду!!!
22. Гість / 8 травня 2016, 13:55 Цитувати
19.Лариса
«Искренне благодарна Гостю за поддержку, уверена, что так думают многие»

К большому сожалению так думают немногие, и главное, что так не думает молодежь. И это главная причина нашей трагедии. В интернете есть инфо о том, что минобразование готовит упрощенные программы для средней школы. Что там оставят можно только предполагать. Все расчитано на разъединение народов. "Вековая борьба славянских народов за своё существование и свою независимость окончилась победой над немецкими захватчиками и немецкой тиранией." Это сказал Сталин 9 мая 1945 года. Вот оригинал записи. Посилання на www.youtube.com
23. Гість / 8 травня 2016, 13:56 Цитувати
А еще, Сталин говорил: «…Первая мировая война разыгралась на спинах славянских народов. Мы видим, что и вторая мировая война — идет на спинах славянских народов.… Вся история жизни славян учит, что этот союз нам необходим для защиты славянства…».
Сечас разыгрывают третью мировую и, как видим, тоже на спинах славняских народов. И как всегда мазепинцы, петлюровцы и бандеровцы на стороне агресора развязывающего эту войну. Потом они снова будут доказывать, что они боролись якобы за свободу и независимость.
24. Гість / 8 травня 2016, 13:56 Цитувати
Выжить мы можем только вместе. Чтобы этого не произошло нас и разъединили для унитожения. Об этом тоже открыто писал товарищ Сталин: «Нет, мы правильно поступаем, что так сурово караем националистов всех мастей и расцветок. ОНИ ЛУЧШИЕ ПОПУТЧИКИ НАШИХ ВРАГОВ И ЗЛЕЙШИЕ ВРАГИ СВОИХ НАРОДОВ. Ведь заветная мечта националистов – раздробить Советский Союз, и тогда он станет легкой добычей врагов. Народы же, населяющие Советский Союз, в своем большинстве будут В СВОЕМ БОЛЬШИНСТВЕ БУДУТ ФИЗИЧЕСКИ ИСТРЕБЛЕНЫ, ОСТАВШАЯСЯ ЖЕ ЧАСТЬ ПРЕВРАТИТСЯ В БЕССЛОВЕСНЫХ И ЖАЛКИХ РАБОВ ЗАВОЕВАТЕЛЕЙ». Разве не это мы сейчас наблюдаем? Сталин был выдвющимся геополитиком сумевшим переиграть геополотичиских монстров типа. Какой ценоз? Да, очень дорогой цено, но эти петлюровцы, мазепинцы, бандеровцы сумели
и эту цену очень большую цену очорнить и обплевать память героев. Любителям же баварського пива следует почитать о том, что с нами планировал сделать Гитлер, тоже открыто об этом писавший. Согласно планам Гитлера полежало уничтожению как минимум 30 миллионов славян.
25. Гість / 8 травня 2016, 13:57 Цитувати
Предвидя ход событий Сталин говорил: ""Многие дела нашей партии и народа будут извращены и оплеваны, прежде всего за рубежом, да и в нашей стране тоже. Сионизм, рвущийся к мировому господству,будет жестоко мстить нам за наши успехи и достижения. Он все еще рассматривает Россию как варварскую страну, как сырьевой придаток. И мое имя тоже будет оболгано, оклеветано. Мне припишут множество злодеяний. Мировой сионизм всеми силами будет стремиться уничтожить наш Союз, чтобы Россия больше никогда не могла подняться. Сила СССР - в дружбе народов. Острие борьбы будет направлено, прежде всего, на разрыв этой дружбы, на отрыв окраин от России. Здесь, надо признаться, мы еще не все сделали. Здесь еще большое поле работы. С особой силой поднимет голову национализм. Он на какое-то время придавит интернационализм и патриотизм, только на какое-то время. Возникнут национальные группы внутри наций и конфликты. Появится много вождей-пигмеев, предателей внутри своих наций. В целом в будущем развитие пойдет более сложными и даже бешеными путями, повороты будут предельно крутыми. Дело идет к тому, что особенно возбудится Восток. Возникнут острые противоречия с Западом. И все же, как бы ни развивались события, но пройдет время, и взоры новых поколений будут обращены к делам и победам нашего социалистического Отечества. Год за годом будут приходить новые поколения. Они вновь подымут знамя своих отцов и дедов и отдадут нам должное сполна. Свое будущее они будут строить на нашем прошлом".
26. Гість / 8 травня 2016, 13:59 Цитувати
Чем раньше мы сможем оклематься и это осмыслить, тем лучше для нас. Пока что мы обрели только одну единственную независимость, это независимость от здравого смысла. Любой адекватный человек это видит.
27. Гість / 8 травня 2016, 14:19 Цитувати
20.Шапокляк
«1.Вспомни, как украинца вычеркнули из списка тех, кто водружал флаг на рейхстаге. »

Ты прежде чем рассуждать о том что кто-то кого-то вычеркнул глуюже разберись. Сам я не разбирался, но уверен что тому были причины. Интернет версия гласит: "Есть две правдоподобных версии того, что случилось с Берестом. Одна утверждает, что здоровенный капитан с русым чубом, сидя в занятом его батальоном здании гестапо, раздавал своим бойцам швейцарские часы из коробки, обнаруженной в сейфе, а когда за часами пришел смершевец, ему он не дал: «Я вас в бою не видел… С такой длинной рукой к церкви идите, там подают». Вторая версия состоит в том, что Жуков вычеркнул Береста из наградного списка, потому что не любил политработников." Кажется не кто иной как мыздобулы упрекают армию в мародерствах, изначилованияз и т.п. и они же больше всех презирают комиссаров. Ну, как всегда, у них "назависимость от здравого смысла".
20.Шапокляк
«2.Вспомни слова Пукина, который сказал, что Победа в войне была добыта силами русских»

Я сам лично слышал эти слова Путина. Могу найти тебе даже тот ролик. Так что фокус у тебя не получиться. Во-первых это было сказано в ответ на абсурдные речи мыздобулов, в во-воторых не надо так нагло врать. Он не сказал, что война была добыта силами русских, он сказал что победу одержали бы и сами русские, без укранцев, и это вообщем-то так и было бы. Но сказано это им было в ответ украинским делбдаунам,. которые уже тогда искали всякие поводы для нагнетания ситуации.
28. Кум / 8 травня 2016, 14:28 Цитувати
Нехай на мене не обижаються ветерани, але і Гітлер був г.мном, і їх вождь Сталін тим же, кого тут намагаються цитувати. Почав вибивати стару ленінську гвардію, далі - воєначальників, потім переключився на рядових громадян... Скільки мільйонів безневинно полягло і зникли безвісти? А тепер я повинен читати оцей сталінський брєд про "вековую борьбу славянских народов". Ти що? На ступеньках оступився? Закушувати треба! А хто по-твоєму Путін? Славянин, золотоординець чи твій любимий іудей? Він мирить чи стравлює народи? Ти пропонуєш союз з ним? Давай потерпимо до його виборів-перевиборів... Як запахло нафталіном
29. Саметой / 8 травня 2016, 15:30 Цитувати
Да, шо тут ще сказать? Лайна ще серед нас такого, що ніяких гранат не вистачить. В той час як одні кладуть роки свого життя, здоров’я, ресурсів, щоб бодай щось зробити для перемоги і отих хлопчаків, що тримають фронт, інші знаходять нахабства ще щось тявкати!!! Хтось готовий в очі Юлі щось сказать? Позовем хлопців з АТО, Нещадима, Пустового і ви усі свої теревені там сміливо розведете, усе поспитаєте і повтотете в очі! Можу організувати зустріч! Чи пліткувати позаочі удєл диванних героїв!
30. Славянин / 8 травня 2016, 16:12 Цитувати
28.Кум
«Нехай на мене не обижаються ветерани, але і Гітлер був г.мном, і їх вождь Сталін тим же, кого тут намагаються цитувати. Почав вибивати стару ленінську гвардію, далі - воєначальників, потім переключився на рядових громадян.»

Так вы батенька за ленинскую гвардию? А вроде тут писали что-то о декомунизации. "За 1930-е - 40-е годы под руководством Сталина было уничтожено не менее 800 тыс. еврейских большевиков, цвет иудейской антирусской организации, рассчитывавших превратить Россию в еврейское государство. Были уничтожены почти все иудейские вожди, а шансы оставшихся на власть в России сведены к минимуму". Ты разберись со своей головой. Если ты за ленинскую гвардию и за революции с ее последующим голодомором, то тогда понятно. Но если ты за украинский народ, то совсем непонятно чем тебе мила ленинская гвардия? Разве что сейчас от нее шекели получаешь. Насчет военначальников тоже разберись, кто там был кто? У Сталина были начальниками Генштаба и Шапошников, и Жуков, и Василевский - все они были в прошлом царскими офицерами и никто их не репрессировал. Тебе жалко Тухаческого, Якира, и иже с ними, ну тогда понятно.
31. Славянин / 8 травня 2016, 16:17 Цитувати
28.Кум
« Він мирить чи стравлює народи? »

Ясно, що мирить. Стравлювали народи у всі віки іудеї і іхні англоамериканські холуї. Почалося стравлювання народів на грунті придуманої іудеями релігії. І це наскільки треба бути неуком, щоб цього не знати чи не розуміти? От і вас успішно стравили.
32. Славянин / 8 травня 2016, 16:19 Цитувати
28.Кум
«Давай потерпимо до його виборів-перевиборів..»

Давай потерпимо. Ти все ще надієшся, що оберуть твого Ходорковського чи Жириновського? От якби обрали, я б подивися куди ти тоді тікатимеш.
33. Славянин / 8 травня 2016, 16:24 Цитувати
29.Саметой
«В той час як одні кладуть роки свого життя, здоров’я, ресурсів, щоб бодай щось зробити для перемоги»

А кого ти збираєшся перемогти? Чи може "Ты пошел воевать, За еврейскую власть, Со своим же народом". А ти вобще за що хочеш воювати? Тобі в цій країні хоч щось належить? Ти хоча б щось читав крім Муму. Ще Єсенін писав: "Нет нет, не пойду вовеки, за то, что какая-то мразь, бросает солдату калеке пятак или гривеник в грязь"
34. Лариса / 8 травня 2016, 18:42 Цитувати
Люблю умных людей. Еще раз спасибо Гостю за его аргументированную позицию. Действительно жаль, что так думают немногие.
35. Махновець / 8 травня 2016, 20:22 Цитувати
28.Кум
«Скільки мільйонів безневинно полягло і зникли безвісти? А тепер я повинен читати оцей сталінський брєд про "вековую борьбу славянских народов". Ти що? На ступеньках оступився? Закушувати треба! А хто по-твоєму Путін? Славянин, золотоординець чи твій любимий іудей? Він мирить чи стравлює народи? Ти пропонуєш союз з ним?»

Правда на 100%.Путін і його команда причина всіх бід як російского народу так і украінського народу!Президент Порошенко не закликає росповсюджувати украінський світ на територію Росіі, не направив війська на Білгородщину чи на Кубань
36. Махновець / 8 травня 2016, 20:40 Цитувати
16.Лариса
«о Победы, погиб где-то в Польше. Двое родных его братьев (комсомольцами они были или уже коммунистами - не важно) тоже погибли, один под Белгородом, второй под Бородаевкой при форсировании Днепра. Выходит, они были вовсе не патриотами Украины, ведь воевали плечо в плечо с русскими. Вот если бы против русских шли - тогда другое дело, были бы сегодня Хероями, как Мазепа.»

Украінці воювали проти націонал-соціалістичноі Німеччии і в рядах Арміі СССР так і в рядах арміі Польщі,арміі Канади,США,а також в Украінській Повстанській Арміі і вони патріоти і героі.Перемога була спільна .І не треба демагогіі что вот если би против русских шли...А зараз украінці захищають свою землю від російських агресорів...така правда,
37. Критик / 8 травня 2016, 20:57 Цитувати
31.Славянин
«Стравлювали народи у всі віки іудеї і іхні англоамериканські холуї.»

Тобто ти нікого не стравлюєш, коли звинувачуєш іудеїв? Гатлер їх теж в усих бідах звинуватив. Придумав для цього газову камеру - це ти теж одобряєш? А хтож стравлював на англоамериканських холуїв фашистів, японців? Самі на себе?
34.Лариса
«Люблю умных людей. Еще раз спасибо Гостю за его аргументированную позицию. Действительно жаль, что так думают немногие.»

Це називається нарциссизм (любити себе) та роздвоєння особистості. І те і інше лікується психіатрами. Тобі не набридає писати під різними ніками та щей хвалити самого себе?
38. Славянин / 8 травня 2016, 23:12 Цитувати
35.Махновець
«Президент Порошенко не закликає росповсюджувати украінський світ на територію Росіі»

А який у українців світ? Від них вже нічого не залишилося і президент закликає решту розтворити у так званих гейропейських цінностях, тобто знищити те національне що в українців ще лишилося. Он навіть у Стьопи не лишилося нічого українського, навіть мрій, бо мріє він їздити на Мерседесі і щоб його онуки виїхали нах.. із цієї країни.
35.Махновець
«не направив війська на Білгородщину чи на Кубань»

По-перше його туди народ Кубані чи Білгородщини не запрошував, а по- друге, де в ньго ті війська?
39. Славянин / 8 травня 2016, 23:37 Цитувати
36.Махновець
«Украінці воювали проти націонал-соціалістичноі Німеччии і в рядах Арміі СССР так і в рядах арміі Польщі,арміі Канади,США,а також в Украінській Повстанській Арміі і вони патріоти і героі»

Ти не тринди. На чиїй стороні вони воювали? Вони збиралися разом з Гітлером будувати новий порядок у Європі і про це прямо писали у Акті про відновлення української державності прийнятому у Львові у 41-му році мовби від імені усього українського народу (хто їх уповноважував?): "«Нова Українська Держава, базуючись на повній суверенности своєї влади, стає добровільною в рамці нового ладу Європи, який творить вожд німецької Армії й німецького народу Адольф Гітлер."
36.Махновець
«А зараз украінці захищають свою землю від російських агресорів...така правда,»

Правда так, що зараз вони хочуть спродати ще й Донецьку землю, через це і воюють з так званими сепаратистами, які свою землю захищають. А щодо "агресора" так вже набридло вас слухати. Послухай засідання радбезу ООН і там ваша Саманта Пауе жодного разу на називає Росію агресором, бо все таки є там своя етика і відповідальність. Вона завжди говорить "проросийские сепаратисты поддерживаемые Россией". От оголосіть їй за це догану чи санкції. Не забудьте й Папі Римському зробити зауваження за георгієвську стрічку. На вас вже весь світ дивиться, як на примаханих. Оце правда.
40. Славянин / 8 травня 2016, 23:45 Цитувати
37.Критик
«Тобто ти нікого не стравлюєш, коли звинувачуєш іудеїв?»

А кого ж я стравлюю? Я звинувачую лише одних і вони свою провину знають і самі про це пишуть. Послухай Ходоса в ютубі.
37.Критик
«Гатлер їх теж в усих бідах звинуватив. »

Ну да. А він же для вас авторитет. Він як прийшов до влади так і провів зразу закон в якому їх і звинуватив у катастрофі німецької економіки. Почитай матеріали Нюрнбергського процесу там про це є. Так що це не я придумав.
37.Критик
«Придумав для цього газову камеру - це ти теж одобряєш? »

Цього я не одобряю, як і Гітлера, на відміну від вас.
37.Критик
«А хтож стравлював на англоамериканських холуїв фашистів, японців? Самі на себе? »

Самі на себе. Бач ти ще й мозги включати можеш. Саме так. Вчи історію і побачиш, що Гітлера породили американські фінансові олігархи. Думаю ти знаєш, що вони не буряти і не американці, і не британці.
37.Критик
«обі не набридає писати під різними ніками та щей хвалити самого себе?»

Не набридає, може хоч до когось щось дійде. А себе я ніде не хвалив, не придумуй.
41. Критик / 9 травня 2016, 01:17 Цитувати
40.Славянин
«А кого ж я стравлюю? Я звинувачую лише одних і вони свою провину знають і самі про це пишуть. Послухай Ходоса в ютубі.»

Дивно, є багато достлідників, істориків, громадських діячів,... що ж заставляє відкинути сотні і тисячі думок та поглядів і вірити якомусь одному ідіоту? Який несе страшезну нісенітницю.
40.Славянин
«Він як прийшов до влади так і провів зразу закон в якому їх і звинуватив у катастрофі німецької економіки. Почитай матеріали Нюрнбергського процесу там про це є. Так що це не я придумав.»

Та ні не придумав, просто явно повторюєш за кимось нісенітниці.
40.Славянин
«Самі на себе. Бач ти ще й мозги включати можеш. Саме так. Вчи історію і побачиш, що Гітлера породили американські фінансові олігархи. Думаю ти знаєш, що вони не буряти і не американці, і не британці.»

По перше вивчи історію як Гітлер прийшов до влади. По друге, це ти на євреїв натякаєш, так розумію. Тільки от логіка в тебе шкульгає, по твоєму євреї приводять Гітлера до влади, він устраює Холокост, викидує єврейський капітал із страни, нападає на Англію, і одночасно англічани та євреї йому допомагають. Це вже якесь звинувачення в шизофренії виходить. А японці? Ти розкажи їм про єврейський капітал в Японії 1941р., вони довго сміятимуться.
42. Критик / 9 травня 2016, 01:22 Цитувати
40.Славянин
«Цього я не одобряю, як і Гітлера, на відміну від вас.»

Хто ж одобряє Гітлера по вашому? Не несіть тут чепухи.
Але якщо так хочеться так похвалю. Ось дивись Перша світова розтрощила Германію вщент. Сталін приходить до влади в 1924, Гітлер в 1933роках. В 1939р. ВВП Германії 384млрд. СРСР 366млрд. В 1933-39р. виселено с Германії 330тис. євреїв, в СРСР 4млн. померлих від Голодомору, 860тис. відправлено в Сибір при розкуркуленні (більшість померло), 28,7млн пройшли ГУЛАГ, 800тис. страчено, від 15-до 30млн. там загинуло. І ще одне в СРСР з першого дня війни все працювало на перемогу, в Германії до 1944р. промисловість не переводили на воєнні рейки. Так що хто зни х гірший? Якби Гітлер не двинувся головою і не уявив себе новітнім Аттілою, мав би змогу ввійти в історію, як видатний політик, а так знайшов свою судьбу в ковдрі. Та здох, і чорт з ним. Але аналогії не бачите? Один сусідній правитель теж мав змогу підняти з колін свою країну і ввійти в історію, але уявив себе Наполеоном, тепер в його країні помідори трактором давлять, аби своїм людям не дісталось.
43. символ / 9 травня 2016, 07:32 Цитувати
Критик обожае Гітлера! мабуть предки зустрічали німців з хлібом!
44. Саметой / 9 травня 2016, 07:45 Цитувати
43.символ
«Критик обожае Гітлера! мабуть предки зустрічали німців з хлібом!
»

Він порівнює і доводить, що Сталін гірше, і, ВІН ПРАВИЙ
45. символ / 9 травня 2016, 09:21 Цитувати
44.Саметой
«Він порівнює і доводить, що Сталін гірше, і, ВІН ПРАВИЙ»

ну це уже отдельна тема))) без варіантов "Саметой" з під фашиста народився
46. Критик / 9 травня 2016, 09:28 Цитувати
43.символ
«Критик обожае Гітлера! мабуть предки зустрічали німців з хлібом!»

Мої то предки зустрічали Гітлера кулею. Тільки це не заважає мені здраво дивитись в минуле і розуміти, що Гітлер був тварюкою, але Сталін на його фоні просто така мерзота, якій ще слова не придумали. Прикро, що весь світ розуміє, які злочини він коїв, а тут нащадки тих хто пережив його кроваве правління, аж повизгують від радості при його прізвищі. Що це? Я вважаю, рабський стан душі деяких людей.
47. Саметой / 9 травня 2016, 13:57 Цитувати
45.символ
«
ну це уже отдельна тема))) без варіантов "Саметой" з під фашиста народився»

Я козацького роду і не рекомендую переходити на такого роду образи! А що Сталін, що Гітлер деспоти і вбивці, тут ясно. Тіко гітлер чужих знищував, а сталін своїх десятками мільйонів. У мене діда з війни померати привезли зі шпиталю переломаного, але вижив, хоч і жив калікою. Його братів половину перебили на війні, язнаю ціну перемоги. Тіко ціною десятків мільйонів життів нас звільнили від одного тирана, а зацарював звір Джугашвілі
48. мешканец0615 / 9 травня 2016, 14:13 Цитувати
46.Критик
«Мої то предки зустрічали Гітлера кулею. Тільки це не заважає мені здраво дивитись в минуле і розуміти, що Гітлер був тварюкою, але Сталін на його фоні просто така мерзота, якій ще слова не придумали. »

Пане Критику! Если Ваши предки встречали Гитлера кулею, то они делали это со словами "за Родину, за Сталина". И если Вы существуете, то они не сгнили в ГУЛАГе, впрочем, как и мои. Лучше посмотрите на "кроваве правлиння" сегодняшнего "шоколидера", который без ГУЛАГа справляется. Дожились! УПА - херои))) Винничина рулит. Сюрреализм.
49. коментар / 9 травня 2016, 15:25 Цитувати
48.мешканец0615
« Лучше посмотрите на "кроваве правлиння"»

йому не нада нікуди дивитися, він шестерня від цього *** механізму. І ще йому почали снитися по ночам кошмари, приход до крісла деяких персон)
50. Славянин / 9 травня 2016, 15:48 Цитувати
46.Критик
«Прикро, що весь світ розуміє, які злочини він коїв, а тут нащадки тих хто пережив його кроваве правління, аж повизгують від радості при його прізвищі. Що це? Я вважаю, рабський стан душі деяких людей.»

Це дичайше невігласство таких як ти. Вчися і тобі воздасться. Не було б Сталіна, не було б і тебе на світі. Не сподівайся на те, що при перемозі Гітлера ти сидів би в єврокабаках. До речі, той сценарій, що реалізовувався Гітлером знову пішов на новий заход, так що в тебе ще є шанс понаблюдать. От Стьопині онуки побачать його во всей красе.
51. Критик / 9 травня 2016, 16:40 Цитувати
48.мешканец0615
«Пане Критику! Если Ваши предки встречали Гитлера кулею, то они делали это со словами "за Родину, за Сталина". И если Вы существуете, то они не сгнили в ГУЛАГе, впрочем, как и мои. Лучше посмотрите на "кроваве правлиння" сегодняшнего "шоколидера", который без ГУЛАГа справляется. Дожились! УПА - херои))) Винничина рулит. Сюрреализм.»

Жаль, що у вас фотохромний зір, як у собак. Ви не бачите, що світ не чорно-білий, він має безліч кольорів та відтінків. Не розумієте що Батьківщина і Сталін це не синоніми, що більшість солдат захищала Батьківщину, а не Сталіна. Та з однієї цієї фрази, зрозуміло, що вашу точку зору сформували фільмами типу Штрафбат і т.п., де герої бігали і кричали таке. Я ЖОДНОГО РАЗУ не чув від ветеранів, щоб вони йшли в атаку і кричали "За Сталіна!", можливо таке й було в поодиноких випадках. Але більшість мовчала, так як мовчала і коли в 1953 почалося розвінчання культу Сталіна. Ті хто все це пережили МОВЧАЛИ! А ви, онуки, діти цих людей, дерете тепер за нього глотку, і все що ви про нього знаєте - десяток пропагандистських фільмів та книг. Не позорьтесь, беріть приклад з ваших батьків, та дідів.
52. Критик / 9 травня 2016, 16:43 Цитувати
50.Славянин
«Це дичайше невігласство таких як ти. Вчися і тобі воздасться. Не було б Сталіна, не було б і тебе на світі. Не сподівайся на те, що при перемозі Гітлера ти сидів би в єврокабаках. До речі, той сценарій, що реалізовувався Гітлером знову пішов на новий заход, так що в тебе ще є шанс понаблюдать. От Стьопині онуки побачать його во всей красе.»

Знаєш, як би ти не міняв прізвиська під якими пишеш, тебе завжди легко пізнати. По тих гіганських тарганах які кишать в твоїй голові. Просто поражаюсь, як можна бути таким обмеженим невігласом, жити по вигадках, відкидуючи всторону правду. Тьфу, аж огидно.
53. мешканец0615 / 9 травня 2016, 16:57 Цитувати
51.Критик
«Жаль, що у вас фотохромний зір, як у собак. Ви не бачите, що світ не чорно-білий, він має безліч кольорів та відтінків»

Во-первых, Вы ,наверное, имели ввиду "монохромный", т.е. чёрно-белый. Но собака видит мир в цвете, как, впрочем, и я. Во-вторых, я воспитывался в среде людей, половина из которых была под оккупацией, а вторая половина - на фронте. Так эти люди не молчали, а многим из жизни поделились. Это самое бесценное - опыт, который передается из поколения в поколение. А десяток пропагандистских книг и фильмов - это для молодых. Вот им и надо рассказывать, что страна была одна - Россия, затем Советский Союз, за которую и воевали деды и отцы.
54. онлайн / 9 травня 2016, 17:05 Цитувати
51.Критик
«Я ЖОДНОГО РАЗУ не чув від ветеранів, щоб вони йшли в атаку і кричали "За Сталіна!",»

Все с тобой ясно, потомки встречали врагов со словами: "Хай Гитлер"
тут я вижу со Сталина делают терана... так вот, никто под репресии (Берии) просто так, на ровном месте не попадал!
С Днем Победы !!!
55. Сэм / 9 травня 2016, 17:25 Цитувати
52.Критик
«Просто поражаюсь, як можна бути таким обмеженим невігласом, жити по вигадках,»

А чого ти чекаєш від звичайного солдафона? Він і мені в свій час намагався впарювати вичитані, а не його ідеї, поки я не дізнався хто це і чого він вартий та припинив обговорення. Хтось із відомих артистів, просто ніколи зараз знайти, сказав приблизно так, що самотність - це коли вдома є слухавка, а дзвенить будильник. Ось так і з нашим кадром, начитається всілякої галіматьї і парить мозок під різними ніками. Бо нікому більше це нецікаво та і не кожен витримає такий щоденний пресинг. Жінки йому вже не цікаві, а його словесний понос - це наслідок не в міру випитого алкоголю в свій час.
Якби воно в свій час отримало достойну освіту, за знання я маю на увазі, то мабуть знало, що публіцистика, телебачення, інтернет і подібне в цьому роді ніколи не було фактом, а тому посилання на це роблять дійсно невігласи, яким він точно є. А ціну "Майн кампфам" чи сталінським рєчам, ціну яким ми знаємо і не факт, що писали їх саме вони, як Брєжнев "Малу землю"... Наприклад, чи хтось бачив в будь-якій монографії посилання на якийсь кінофільм, відео з ютюба чи цитати з протоколів сіамських мудреців? Погодься, це смішно. Так для чого брати до серця у дійсно велике свято, мекання хворої від самотності людини?
56. коментар / 9 травня 2016, 17:41 Цитувати
Сэм і Критик один писака) тобіш написав і сам себе коментує, шоб не скучно було)))
57. Сэм / 9 травня 2016, 17:46 Цитувати
Та ні, я з тебе приклад не беру. Але обговорювати з тобою не буду нічого. Я не лікар...
58. Критик / 9 травня 2016, 17:55 Цитувати
54.онлайн
«тут я вижу со Сталина делают терана... так вот, никто под репресии (Берии) просто так, на ровном месте не попадал!»

Ярошевич Олила Петровна
Родилась в 1940 г., Салов; поляки; Проживала: Пинская обл., Столинский, Столин.
Приговор: приб. на спецпоселение в Архангельскую обл. 10.07.40, Красноборский р–н, Слобода. Осв. со спецпоселения по амнистии 11.09.41
Ярошевич Юрий Иосифович
Родился в 1936 г., Барановичская губ., Несвижский, Перекопщина; поляки; Проживал: Барановичская обл., Несвижский, Перекопщина.
Приговор: приб. на спецпоселение в Архангельскую обл. 27.02.40, Ровдинский р–н, Кривое. Осв. со спецпоселения по амнистии 09.09.41
Ярошевич Янина Иосифовна
Родилась в 1938 г., Барановичская губ., Несвижский, Перекопщина; поляки; Проживала: Барановичская обл., Несвижский, Перекопщина.
Приговор: приб. на спецпоселение в Архангельскую обл. 27.02.40, Ровдинский р–н, Кривое. Осв. со спецпоселения по амнистии 09.09.41
Источник: База данных "Польские спецпереселенцы в Архангельской обл."
Це окремі прізвища (взяті наобум) тих хто був репресований в Білорусі та сході Польщі. Родився в 1940 в 1940р. репресований, родилась в 1938 - в 1940р. репресована. В ЯКИХ ЗЛОЧИНАХ БУЛИ ВИННІ ДІТИ 1-2 РОКІВ? ТАМ Є ПРІЗВИЩА ЇХ БАТЬКІВ - РОЗСТРІЛЯНІ В 37-40Р. В 1941, почалась війна і їх амністували - ДІТЕЙ! Яка їх була доля в спецпоселеннях?
Посилання на lists.memo.ru
Це ОФІЦІЙНІ ДАНІ СРСР!
Жаль, що твоїх батьків туди замість них не зіслали, однією тварюкою стало б менше.
Колимлаг - Посилання на vgoru.org
Подивіться на фото цих злочинців!
Кожний хто скучає за Сталіном, має розуміти, що Чикатилло, Онопрієнко - вони вбили менше невинних, чим цей...ні не тиран і диктатор - кривавий безумець.
59. Критик / 9 травня 2016, 17:58 Цитувати
Посилання на lists.memo.ru
60. онлайн / 9 травня 2016, 18:05 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.8 Правил користування сайтом
61. коментар / 9 травня 2016, 18:14 Цитувати
60.онлайн
«закончим за него работу!!!!»

Так Точно !!!
62. Махновець / 9 травня 2016, 18:22 Цитувати
47.Саметой
« А що Сталін, що Гітлер деспоти і вбивці, тут ясно. Тіко гітлер чужих знищував, а сталін своїх десятками мільйонів.»

Правда на 100% Спасибі за правду.
63. Критик / 9 травня 2016, 18:27 Цитувати
60.онлайн
«Ничего мы еще закончим за него работу!!!!»

61.коментар
«Так Точно !!!»

О які диванно-ватні воїни тут завелись, дивіться тільки памперси приготуйте, бо тільки дзяволіти з-за паркану можете, а чуть що, так на коврик напудите.
64. Махновець / 9 травня 2016, 18:27 Цитувати
60.онлайн
«
Жаль, что всех вас, хохляк бендеровских Сталин не перевешал! Ничего мы еще закончим за него работу»

Вот оно наглядно истинное лицо імперского русского мира...
65. Микола / 9 травня 2016, 19:41 Цитувати
"Паски відвезли бійцям за тисячу кілометрів" а що привезли за тисячу верст?
66. Су Ван / 9 травня 2016, 21:03 Цитувати
58.Критик
«
Кожний хто скучає за Сталіном, має розуміти, що Чикатилло, Онопрієнко - вони вбили менше невинних, чим цей»

Ну й що ти тут Америку відкриваєш. Цих людей (поляків) переселили із прикордонної (майбутньої прифронтової) зони. По-перше, це врятувало їм життя. По-друге, це дало можливість облегшити ситуацію в період війни. По-третє, дякуючи такій акції може залишився в живих двій дід, якому не вистілили в спину і в результаті появився на світ лишній телепень, який тепер тут мутить воду. А ще почитай про те, як американці не переселили і не депортували, а посадили в концтабори поголовно усіх японців, які мешкали в США (здається пів мільйона). І це за Перл-Харбор, до якого вони не мали ніякого відношення. Більше того, той напад був влаштований самими американцями щоб переконати платника податків в необхідності участі в світовій війні.
67. Мєсний / 9 травня 2016, 21:09 Цитувати
Шановні, не сперечайтеся з свідомими. Марна справа. Ось про них краще почитайте і розвійтеся. "Здравствуйте, отличная стрижка!
- Здравствуйте, спасибо!
- Как вы относитесь к строительству мясокомбината?
- Это отлично! Наша ферма теперь будет отвечать высоким европейским стандартам.
- Вы слышали, что там планируется выпуск баранины?
- Глупости!
- Почему?
- Просто глупости.
- Но ведь называется "мясокомбинат"
- Будут выпускать мясо птицы.
- А почему тогда не птицефабрика?
- Ну что тут непонятного? Потому что мясо!
- Вы уже видели их эмблему?
- Да, очень удачная.
- Говорят, что это стилизованный барашек.
- Да, очень похоже.
- Говорят, что туша.
- Глупости, просто он коротко пострижен.
- Вы слышали про окровавленную овцевозку?
- Даже фотки видела.
- Что думаете?
- Может быть банка с томатным соком лопнула или краска для пола.
- На кровь не похоже?
- Нет, очень темные пятна, кровь ярче.
- А если экспертиза покажет, что все-таки кровь?
- Значит это был несчастный случай.
- Что думаете про расстрел баранов у здания администрации?
- Это дело кровавых свиней, которых мы прогнали!
- А зачем свиньям было стрелять в баранов?
- Потому что они свиньи.
68. Мєсний / 9 травня 2016, 21:09 Цитувати
- Что думаете о том, что фермой теперь управляют волки?
- Очень приветствую. Сразу чувствуется больше порядка.
- Не опасаетесь?
- Нет, их же совсем немного, если что - мы их сразу прогоним, как свиней.
- Вы уверены, что стоило менять свиней на волков?
- Абсолютно. При свиньях было очень грязно, сейчас будет чище.
- Вы слышали, что на ферму будут приняты пять опытных волков из других лесов?
- Да, это очень хорошо, нам наверняка пригодится их опыт.
- Что вы считаете самым главным для фермы сегодня?
- Безопасность. Главное обеспечить безопасность от медведей из тайги.
- Вы уверены, что медведи опасны?
- Абсолютно, они угрожают нашей ферме.
- Но у них очень большая тайга, медведи там питаются рыбой и ягодами.
- И еще они питаются молодыми барашками.
- Почему вы так решили?
- Я видела снимки растерзанных барашков.
- Почему вы думаете, что их растерзали медведи?
- Больше некому.
- А волки?
- Волки здесь чтобы навести порядок.
- А что вы скажете про слухи о тысячах баранов, убитых на восточном поле?
- Я видела фотографии - это не бараны, а козлы.
- Но они больше похожи на баранов.
- Нет, это козлы, которые служили медведям.
- Скажите, может быть это личное, у вас есть свой барашек?
- Да, конечно.
- Он собирается на восточное поле?
- Нет, он уже устроился работать на мясокомбинат.
- Он вам пишет?
- Пока нет.
- Наверное недавно устроился.
- Да, второй месяц всего.
- А как вы относитесь к решению об обязательной стрижке?
- Это очень правильное решение.
- Вас не смущает, что стижку проводят на мясокомбинате?
- Нет, у них там специальное оборудование для этого.
- Вы пойдете?
- Да, обязательно, сделаю стрижку как у них на логотипе.
- Отлично! Спасибо вам за интервью!
- Всегда пожалуйста, обращайтесь.
- Слава Агроферме!
- Баранам слава!
69. коментар / 9 травня 2016, 21:39 Цитувати
68.Мєсний
«- Слава Агроферме!
- Баранам слава!
»

Класс!!! розсмішив
70. Саметой / 9 травня 2016, 23:00 Цитувати
Да, шановні,підірів+кремлеботів на цьому сайті занадто. Але їхня біда в тому, що нема конструктиву. Одно лише перевод теми, словоблудство, бредориторика і жодних відповідей на питання, чи реакції на пропощицію зустрітись. Слабаки недолюди. Чємоданвокзалрасєя твар1!
71. Седой / 9 травня 2016, 23:44 Цитувати
Пид0ры - это как раз вы, идущие в гейропу. Парад в Киеве и Москве не пытались сравнить? Убогие.
72. Валєлівсунь / 10 травня 2016, 06:30 Цитувати
66.Су Ван
« почитай про те, як американці не переселили і не депортували, а посадили в концтабори »

Ти з теми не звертай. До чого тут американці? Ти ж їх не цитуєш? Тим цитуєш Гітлера, Сталіна і тобі чоловік вірно написав, що маньяки типу Онопрієнка - дітки в порівнянні з твоїми маньяками. І не треба використовувати нік мєсного, я його знаю, він наших поглядів, а не вас рашистів. Згоден тільки з одним - слава вам баранам!
73. Житель / 10 травня 2016, 07:55 Цитувати
71.Седой
«Парад в Киеве и Москве не пытались сравнить? Убогие.»

9 мая.
Все страны в этот день скорбят и только Россия празднует...
74. гість999 / 10 травня 2016, 08:16 Цитувати
73.Житель
« мая.
Все страны в этот день скорбят и только Россия празднует...
»

Скорбят о чем?Об освобожденном Заксенхаузене и Освенциме?
75. Гість / 10 травня 2016, 08:40 Цитувати
73.Житель
«Все страны в этот день скорбят и только Россия празднует...»

Россия победила, потому празднует. Те, кто сдались без боя или проиграли, скорбят. Мои отцы и деды победили, часть из них погибла, но я праздную, невзирая на то, что свидомые подонки сумели просвистеть аж две страны сначала СССР а потом и Украину.
76. Жителька / 10 травня 2016, 08:52 Цитувати
Не потрібно упоротим щось пояснювати, це марна справа. Критиканство, це смисл їхнього життя, в якому вони більше ні на що не здатні. По їхнім поняттям найкраще було якби Радянським Союзом перед війною керував не "тиран" Сталін а Паршевлюк, або Парубій, ну на крайній випадок ось оцей улблюдок, який не перестає розводити свої теревені замість піти і повіситися якби він дійсно був людиною. Посилання на www.youtube.com
77. символ / 10 травня 2016, 09:14 Цитувати
73.Житель
«Все страны в этот день скорбят и только Россия празднует...»

канешно, ветеранів осталося мало, старі, ляща не випишуть, паплюжать їх... но есть одне НО! на Донбасі уже 4-й год война, там молоді ветерани будуть...
78. Тарас1 / 10 травня 2016, 10:19 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
79. коментар / 10 травня 2016, 11:14 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
80. Житель / 10 травня 2016, 13:50 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
81. Прохожий / 10 травня 2016, 21:22 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
82. коментар / 11 травня 2016, 08:33 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
83. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:05 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
84. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:05 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
85. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:06 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
86. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:09 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
87. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:10 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
88. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:11 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
89. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:13 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
90. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:14 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
91. Лаврентій Павлович / 11 травня 2016, 12:14 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.5, 2.9 Правил користування сайтом
92. Прохожий / 11 травня 2016, 15:41 Цитувати
Ого! Свобода через край.
93. Вредний з Кунцево / 11 травня 2016, 16:39 Цитувати
Я встиг прочитати коменти Лаврентія Павловича, там всього лиш великі цитати з виступу Маргарет Тетчер про те, яку економічну (а не військову!) загрозу ніс Радянський Союз і як його за це розвалювали. Але навіть ці історичні цитати тепер в Україні під забороною, бо нібито вихваляють комуністичний режим. Оце вам вся правда й об"єктивність. Не важко здогадатися, що тепер історики теж озиратимуться, чи варто посилатися на подібні цитати у своїх дослідженнях. Отже, знову матимемо викривлену історію, підігнану під сьогоднішній "політичний момент". Слава майдаунам!
94. Лариса / 11 травня 2016, 16:44 Цитувати
Да, действительно, какой-нибудь пошлятины, оскорблений или нецензурщины в комментариях Лаврентия не было, я тоже все прочла. Удаление данных комментариев - это ПОЛИТИЧЕСКАЯ ЦЕНЗУРА! Как при царе Николае.
95. Прохожий / 11 травня 2016, 19:00 Цитувати
94.Лариса
«это ПОЛИТИЧЕСКАЯ ЦЕНЗУРА! »

Так и есть. И до чего мы дожили?!
96. Саметой / 11 травня 2016, 19:06 Цитувати
Яка політична цеезура на сайті сільського значення?
97. Гай Фокс / 11 травня 2016, 19:25 Цитувати
95.Прохожий
«94.Лариса
«это ПОЛИТИЧЕСКАЯ ЦЕНЗУРА! »
Так и есть. И до чего мы дожили?!»
О, розкудахтались! :))) Не смішіть, яка політична цензура?! Читайте правила!.. Яке відношення те, що писав цей Лаврик має до теми статті? Зас рали вже тут все, поки щось путяще трапиться у коментах -- треба перелопатити масу навозу. Хочеться подібним лаврентіям випорожнитися -- відкривай свій блог і ваяй там, чим тебе пре. І дуже сумніваюсь, що ось ці його адвокати і "захисники свободи слова" там будуть такі ж активні.
98. Спостережливий / 11 травня 2016, 20:14 Цитувати
97.Гай Фокс
« відкривай свій блог і ваяй там, чим тебе пре.»

Згоден із Фоксом. Переписування чужих цитат, взагалі є несмаком. Тим більше ніхто із нас мені здається не читав Тетчер в оригіналі. А російський переклад може виявитися фейком.
99. Народ / 11 травня 2016, 20:24 Цитувати
97.Гай Фокс
«І дуже сумніваюсь, що ось ці його адвокати і "захисники свободи слова" там будуть такі ж активні.»

Хотілося би побачити активність фоксів і мопсів в АТО. А коментарі ті мали значення до статті. Те що написано в статті є наслідком описаного в коментарях, але народу не потрібно того знати. Очевидно тендеційне ставлення адміна. Тут половина коментів не стосуються напряму до пасок але їх ніхто не видаляє.
100. Народ / 11 травня 2016, 20:29 Цитувати
98.Спостережливий
«Тим більше ніхто із нас мені здається не читав Тетчер в оригіналі. А російський переклад може виявитися фейком.»

Якщо ти не читав, то це на значить, що ніхто не читав. Знайди англійський текс і найми перекладача поперідньо перевіривши через СБУ що той перекладач не агент Путіна. Таким як ти сци в очі, а ви будете казати "божа роса".
101. Народ / 11 травня 2016, 20:32 Цитувати
Цей сайт чи не єдине місце де можна поспілкуватися не попавши під терор, але його окупували всілякі мокси, петлюрівці,махнівці в т.п. і ведуть тут свою антинародну пропаганду. Беріть і створюйте свої блоги, якщо такі розумні і хоробрі. А краще, якби вас усіх в АТО повідправляли.
102. коментар / 11 травня 2016, 22:02 Цитувати
101.Народ
«А краще, якби вас усіх в АТО повідправляли.»

чогоб тобі туди не піти, будиш там проповідувати про мультікультурность, про те шо дурні тільки празнують 9 травня, а свідомі скорбят* про твою сімпатію до Гітлера і ненавість до терана Сталіна, що РФ дуже велика страна і її нада розділить на частини, бо вона несе мірову загрозу, про те шо нада захищати права меншинств бо це так у Европі. Про те як ти ненавидиш комуністів і вони винні у всіх бідах України і нетільки.
Ну шо гайнеш добровольцем? цеж твій звёздный* час! там то ти розкриєшся на всю катушку! тамже скільки свободних вух... цеж не те шо сидіти на дивані і писати анонімки.
Советую не затягувать з цим делом, бо можеш не вспіти і все закончиться, тоді прийдеться проповідувати в другому місті
103. Народ / 12 травня 2016, 18:20 Цитувати
102.коментар
«чогоб тобі туди не піти, будиш там проповідувати про мультікультурность, про те шо дурні тільки празнують 9 травня, а свідомі скорбят* про твою сімпатію до Гітлера і ненавість до терана Сталіна, що РФ дуже велика страна і її нада розділить на частини, бо вона несе мірову загрозу,»

Де це я тут таке проповідував? Чи це ти так прикалуєшся? Ось почитай про те, що свідомий український суд не визнав агресії Росії проти України. Прикольно? Уже всі свідомі визнали та ще й на сесіяї попроголосовували, а тут облом такий. То ли еше будет. "Киевский суд отказался признавать наличие "вооруженной агрессии" России против Украины
После двух лет разбирательства Шевченковский суд Киева не признал факта "вооруженной агрессии России против Украины", сообщается на сайте проекта "Открытый суд".
Руководитель проекта Станислав Батрин обратился в суд 29 августа 2014 года. Он потребовал признать факт "вооруженной агрессии против Украины со стороны России".
Суд первой инстанции дважды отказывался открывать производство по данному иску. Дело было открыто после того, как правозащитник одержал две победы в апелляционных судах. Затем первый судья, слушавший данное дело, взял самоотвод.По словам Батрина, немалую роль в принятии данного решения сыграла позиция Администрации Президента Украины, которая фактически призвала суд не признавать агрессии РФ против Украины."9 февраля в суд поступил факс из администрации президента за подписью Бориса Ложкина (глава администрации президента Украины) с просьбой "отложить заседание по делу с целью формирования правовой позиции и предоставления объяснений", а в дальнейшем позиция президента была сформирована четко: президент просил отказать в удовлетворении заявления об установлении факта вооруженной агрессии Российской Федерации", - говорится в сообщении."
104. Махновець / 12 травня 2016, 20:32 Цитувати
Депутати визнали 20 лютого 2014 початком агресії з боку РФ.
Верховна Рада підтримала проект постанови №2332 "Про заяву Верховної Ради України "Про відсічі збройної агресії Російської Федерації і подолання її наслідків".
ЗА ТЕМОЮ
Оприлюднено повний текст звернення про визнання Росії країною-агресором
Оприлюднено повний текст звернення про визнання Росії країною-агресором
27 січня 2015, 20:45
За це рішення проголосували 259 нардепів.
У документі наголошується, що вперше визначена дата початку військової агресії РФ проти України - 20 лютого 2014.
105. Народ / 12 травня 2016, 21:12 Цитувати
104.Махновець
«Депутати визнали 20 лютого 2014 початком агресії з боку РФ.»

Це так по твоїх махновських понятіях. Насправді все по іншому. Згідно конституції у нас існує три гілки влади. Законодавча, тобто твої недолугі депутати обрані таким же недолугим електратом, виконавча і судова. Ще дві влади - концептуальна і ідеолгічна знаходяться зовні країни. Депутати можуть лише приймати закони і постанови, які сили закону не мають. Іще можуть просто теліпати язиками, щоб такі як ти їх слухали. Їхня балаканина сили закону не має, чого не скажеш про рішення суду. Якби вони хотіли свої слова "пришити до діла", то їм треба було денонсувати закон України про дружбу і співробітництво з Російською Федерацією, але вони цього не зробили і не зроблять. Вони ще ж повинні "кинути" недолугих кіборгів і інших хероїв, яких вони потім спитають на якій підставі ті кіборги вбивали інших громадян України? Воєнного стану в країні ніхто не вводив, а все інше - то пусті теревені. Тепер і рішення суду буде про те, що ніякої зовнішньої агресії немає. Оті звернення на які ти посилаєшся в юридичному плані не варті паперу на якому вони написані.
106. Прохожий / 12 травня 2016, 23:03 Цитувати

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
107. Степан22 / 12 травня 2016, 23:12 Цитувати
101.Народ
«А краще, якби вас усіх в АТО повідправляли.»

Нас треба захищати від агресора.кажуть москалі ціне на газ уже підняли,ну то нічого,головне шоонуки будуть скоро подорожувати у Европу ,
108. Народ / 12 травня 2016, 23:29 Цитувати
107.Степан22
«Нас треба захищати від агресора.»

Стьопа, ну ти й упоротий. Тобі ж відео скинули, чи в тебе з слухом проблеми? Так ось тобі цитатка із виступу адвоката: "Мій підзахисний Коцаба Руслан Петрович звинувачується в злочинах передбачуваних ч.1 ст.111 ККУ, це державна зрада та ч.1. ст.114 прім. ККУ тобто перешкоджання законній діяльності Збройних сил України та інших військових формувань в особливий період. Згідно позиції звинувачення нібито злочинні дії Руслана Коцаби полягали в тому, що він в умовах мирного часу при правовому режимі мирного часу заявляв, що мобілізація є брутальним порушенням законності саме тому, що в Україні діє режим мирного часу. І якщо б були підстави для мобілізації, то перше що мав зробити президент України та Верховна Рада це запровадити правовий режим воєнного часу. І з точки зору обвинувачення, як ми тут почули, ці висловлювання слід кваліфікувати, як «перехід на бік врага в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту шпигунство надання іноземній державі іноземній організації або їх представниками допомоги в проведенні підривної діяльності проти України». Я процитувала диспозицію статті 111 ККУ. І на доказ державної зради та перешкоджання законній діяльності Збройних сил України та інших військових формувань в особливий період про які в конституції нема ні слова, а до цього ми ще повернемося. Обвинувачення посилається на те, що Руслан Коцаба свої думки висловлював в Російських ЗМІ і навіть літа в Москву для участі в програмі на російському телебаченні. Так туди літають натовпи наших журношлюх за гроші приймаючої сторони. Ми їх можемо бачити цілими днями на всіх російських каналах".
109. Народ / 12 травня 2016, 23:45 Цитувати
Із висупу адвоката Коцаби: "Руслан сказав, що на сході України майже немає російських військових і це його твердження відчайдушно намагалися спростувати прокуратура за допомогою натовпу нещасних оболванених атомників які хтось там десь бачив якийсь автомат, хтось якісь там знаки на комусь, хтось там ще щось бачив. Але слід зазначити, що за весь час який триває громадянська війна на сході України так і не було надано ніяких офіційних доказів участі в українському збройному братовбивчому протистоянні саме регулярної російської армії, тому, що якщо б там була регулярна російська армія, то й Порошенко, Турчинов, Яценюк і ви так само б вже висіли б Закарпатті на замку паланок за якусь частину тіла, якщо б там дійсно була регулярна російська армія". (Оплески)
110. Щука / 13 травня 2016, 10:34 Цитувати
109.Народ
«то й Порошенко, Турчинов, Яценюк і ви так само б вже висіли б Закарпатті на замку паланок за якусь частину тіла, якщо б там дійсно була регулярна російська армія". (Оплески)»

Народ давайте говорити про те що знаємо, про домашні проблеми кобеляцькі,санжарські,козельщинські.Про хабарників і скорочення місцевих чиновників,про зарплати , про народний контроль за ними, про ліквідвцію райдержадміністрацій, про інвентарізацію землі, переробку сміття і т д
111. Народ / 13 травня 2016, 11:26 Цитувати
110.Щука
«Народ давайте говорити про те що знаємо, про домашні проблеми кобеляцькі,санжарські,козельщинські.Про хабарників і скорочення місцевих чиновників,про зарплати , про народний контроль за ними»

А хіба ми того, про що вона говорить, не знаємо? Все почалось з антиконституційного перевороту. Наші місцеві проблеми "вписані" в проблеми держави і породжені верховною владою, вони є наслідком, тож будь яка боротьба на місцевому рівні без урахування того, що відувається в верхніх ешелонах влади буде боротьбою з " вітряними млинами". І про яке хабарництво можна зараз говорити? Як ви з ним можете боротися без правоохоронних органів? А правоохоронні органи сформовані під цілі влади, а не під боротьбу з хабарництвом чи корупцією. Чого варте одне лиш призначення на посаду генпрокурора людини без юридичної освіти. І так у всьому. Так що ціль вашої пропозиції, здається, відвести людей від реальних проблем. Зараз головним є питання існування держави і консолідації народу, а не якоїсь там корупції, чи хабаництва, чи якогось народного контролю. Влада є робить все для розколу країни. Єдине варте уваги питання, це переробка сміття, але для його вирішення є міська рада з купою дуже "грамотних" депутатів, яких чомусь це питання не цікавить, а цікавить питання перейменування вулиць і інші антинародні нісенітниці.
112. гість999 / 13 травня 2016, 11:34 Цитувати
110.Щука
«Народ давайте говорити про те що знаємо, про домашні проблеми кобеляцькі,санжарські,козельщинські.»

А може досить говорити,сплошний "базар".
113. Щука / 13 травня 2016, 13:03 Цитувати
112.гість999
«
А може досить говорити,сплошний "базар»

Наговорилися то маєте право діяти в межах Конституціі...
114. райтер / 14 травня 2016, 22:23 Цитувати
Сьогодні о 22:09•Хартия’97
Продолжается падение уровня морально-психологического состояния военнослужащих 1 и 2 АК ВС РФ.
Об этом charter97.org сообщили в пресс-службе Главного управления разведки Министерства обороны Украины.
"Учитывая потерю мотивации участия в вооруженной агрессии России против Украины и углубления проблем финансового, продовольственного и материально-технического обеспечения, продолжается падение уровня морально-психологического состояния военнослужащих 1 и 2 АК ВС РФ.
12 мая рапорты на увольнение с военной службы подал весь личный состав 5 мотострелковой роты во главе с командиром роты 2 мотострелкового батальона 9 отдельного штурмового мотострелкового полка морской пехоты (Новоазовск) 1 АК. 13 мая с.г., при попытке командира полка полковника ВС РФ Д.БОНДАРЕВА помешать освобождению и угрозах оформить увольнение "по дискредитации", он был избит подчиненными.
Для выяснения причин массового увольнения военнослужащих и исправления ситуации, в полк прибыл заместитель командира корпуса по работе с личным составом.
11-13 мая отказались от несения боевого дежурства и написали рапорты на увольнение с военной службы пять военнослужащих 3 мотострелкового батальона (ШЕСТАКОВ Андрей Александрович, ТИМОФЕЕВ Максим Андреевич, круговой Денис Владимирович, Иванов Виталий Юрьевич, ДЕЛЕЙЧУК Максим Анатольевич), два - минометной батареи (Гришнова Виктор Алексеевич, Донов Андрей Александрович) и четыре - огнеметной роты 7 отдельной мотострелковой бригады (Дебальцево) 2 АК.
Возмущение военнослужащих 7 омсбр вызвали очередные денежные поборы "на закупку краски для обновления камуфляжа боевых машин" и подарок для командующего корпусом генерал-майора Е.НИКИФОРОВА в связи с истечением срока его пребывания на временно оккупированных территориях востока Украины и возвращением в Россию", - говорится в сообщении
115. Гість / 14 травня 2016, 22:45 Цитувати
Райтер-петлюрівець обявився. Шевченківський суд не визнав РФ агресором, а адовкат Коцаби Тетяна Монтян в судовому засіданні під оплески популярно пояснила суддям і прокурорам незаконість проведення мобілізації і відсутність агресора на Донбасі. Але вороги народу не дозволяют людям слухати ту промову і її видаляють а провокативні пости свідомих які з ними за одно не видаляють. Але не потрібно забувати про те, що Монтян оголосила ту промову не сама від себе. За нею стоять могутні сили, які вирішили "злити" цю владу і поставити нову. Цю комедію ми скоро будемо спостерігати. Тож можете невгадати видаляючи ссилки. Хазяї дозволили і освятили ту промову не просто так. Посилання на www.youtube.com

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.