Куди ж їхатимуть великоваговики?

Куди ж їхатимуть великоваговики?

Кореспонденти «ЕХО» дізнавались, коли вступить у дію рішення, прийняте депутатами на останній сесії Кобеляцької міської ради.

У попередньому номері тижневика була надрукована стаття «Депутати спробували заборонити рух вантажівок». У ній розповідалось про те, що під час сесійного засідання, яке відбулось 2 вересня, було розглянуте питання про визначення площі Перемоги у місті Кобеляки пішохідною зоною та заборону руху автотранспорту. Цю заборону ініціював міський голова Олександр Копелець. Нагадаємо, що кілька місяців до цього за його пропозиції до керівників сільгосппідприємств міська рада надсилала звернення про виділення коштів на ремонт площі. Грошей аграрії не перерахували. Можливо, саме це й стало причиною прийняти рішення про закриття площі Перемоги.

Під час обговорення цього питання, депутат Василь Фещенко запропонував змінити його і заборонити рух лише для великогабаритних та великовагових транспортних засобів у місті Кобеляки, крім дороги Р-52, оскільки повне закриття площі створюватиме багато незручностей. Тоді 13 із 19 присутніх депутатів та міський голова проголосували за це рішення.

Згідно букви закону, рішення вступає в дію з моменту його опублікування. Із змістом рішення можна познайомитись на офіційному сайті міської ради. Отож, якщо воно надруковане, значить почало діяти.

У одному з пунктів рішення говориться, що директор КП «Міська сервісна служба» Василь Фещенко спільно з Кобеляцьким відділом поліції має погодити та встановити відповідні заборонні дорожні знаки. Кореспондентам Фещенко пояснив, що відповідного розпорядження від міського голови йому не надходило.

Контроль за виконанням цього рішення був покладений на заступника міського голови Анатолія Кісіля. Анатолій Миколайович не надав чіткої відповіді, зіславшись на те, що днями вийшов із відпустки і не був присутній на останній сесії. Олександр Копелець та секретар міськради Юлія Телятник наразі перебувають у відпустці.

Інспектор Кобеляцького відділу поліції Артур Матюх розповів, що такі рішення орган місцевого самоврядування має погоджувати з обласним управлінням превентивної діяльності Нацполіції. Старший інспектор відділу Іван Тумко пояснив:

— Дійсно, рішення такого змісту погоджують із нашим відділом. Орган місцевого самоврядування надає відповідну схему організації дорожнього руху, обґрунтувавши альтернативний маршрут об’їзду транспортних засобів. Після погодження з органами поліції, міська рада матиме право установити відповідні дорожні знаки. Далі наступає контроль із боку інспекторів поліції за дотриманням організації руху транспортних засобів у місті. Наразі жодних звернень від Кобеляцької міської ради до нас не надходило. Також свою згоду має надати Служба автомобільних доріг, оскільки автодорога Р-52 отримає додаткове навантаження.

Свій коментар із цього приводу надав і Анатолій Мягкохліб, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Полтавській області. Почувши про рішення кобеляцьких депутатів, він сказав:

— Які “молодці”! Виходить, міські дороги їм важливі, а інші — ні. Дуже державницька позиція. Органи місцевого самоврядування мають право керувати своєю інфраструктурою, яка не співпадає з дорогами загального користування. Із нами ніхто не радився. Автодорога на Білики є загального користування. Якщо увесь рух перекинути на Р-52, то невдовзі її знову зруйнують.

Анатолій Мягкохліб нагадав, що, згідно Правил дорожнього руху, дорогами місцевого значення можуть рухатись автомобілі загальною вагою до 24 тонн. Контроль за дотриманням ПДР веде транспортна інспекція за допомогою вагових комплексів. Та на мережу в 9 тисяч автодоріг їх просто не вистачає. Посадовець привів приклад. У Херсоні на ваговий комплекс заїхав зерновоз, під вагою якого погнулись плити.

— Найпростіший спосіб вирішити проблему руйнування кобеляцьких доріг — це залучити спеціаліста з Укртрансбезпеки. Нехай він на період збирання буряку попрацює на пропускному пункті цукрового заводу і поважить автомобілі, які привозять продукцію. Приїхала вантажівка більше 24 тонн, оштрафували й завернули. І ніхто більше не їздитиме перевантаженим, якщо цукровий завод їх не прийматиме. Уявіть, коли наша Служба, відповідно до постанови Кабміну про збереження автомобільних доріг, введе обмеження на Р-52. Тоді автомобілі, не дивлячись на заборони, поїдуть і на Білики, і на Бутенки. І відділ поліції з цим не справиться.

На завершення розмови Анатолій Мягкохліб наголосив, що Кобеляцька міська рада не інформувала про своє рішення. Та Служба не погодила б його.

Якщо ж говорити про рішення кобеляцьких депутатів із погляду жителя міста, то не зрозуміло, як міські обранці врятували дорожнє покриття? Дорога Р-52 проходить містом через вулиці Михайлівська, Покровська та Шевченка. Остання є центральною. При додатковому навантаженні вони також мають усі шанси зникнути. Представник Служби автомобільний доріг пояснив, що позаплановий ремонт Р-52 у межах Кобеляк не передбачений. Крім того, не будемо забувати, що поряд із перехрестям Шевченка — Покровська (Червоноармійська) знаходяться школа і ліцей. Уявіть, скільки дітей прямуватимуть через нього, щоб потрапити до навчальних закладів. А воно, перехрестя, уже встигло «побачити» дорожньо-транспортні пригоди, де потерпілими були діти. Невдовзі розпочнеться сезон збирання буряку і через це перехрестя проїжджатимуть сотні вантажівок, які везтимуть значно більше дозволеної їм норми. Не менш пожвавленим є рух біля районної лікарні. Тому, можливо, і справді депутатам варто прийняти звернення до Укртрансбезпеки?


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»
16 вересня 2016, 10:24 | Кобеляки | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.