ЦНАП надаватиме більше ста послуг
У понеділок на апаратній нараді в голови Кобеляцької райдержадміністрації говорили про роботу центру надання адміністративних послуг у 2016 році.
На це питання прозвітувався начальник відділу Олександр Ломаков. Він розповів, що сьогодні працівники установи надають 73 адміністративні послуги. У зв’язку зі змінами до законодавства, у 2017‑му передбачається їх розширення до 103.
— Із загальної кількості адмінпослуг 29 надаються безоплатно, за решту сплачується збір або державне мито у розмірах, визначених законодавством, — говорить Ломаков. — У залежності від виду адмінпослуги у 2016 році збір становив від 34 до 140 гривень. Термін надання — від 1 до 30 календарних днів.
Із 1 червня заявники мають можливість подавати до Центру електронні звернення, які розглядаються у день їх надходження. За 2016 рік надійшло два таких звернення, які стосувались вклеювання в паспорт фотокартки при досягненні громадянами 25‑и і 45‑річного віку. Усього за минулий рік працівники Центру опрацювали 16 426 заяв.
У зв’язку з внесенням змін до законодавчих актів, із 1 жовтня послуги, пов’язані з виготовленням паспорта громадянина України (при втраті, пошкодженні, викраденні, оформленні та видачі) надає міграційна служба, а реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання проводять органи місцевого самоврядування.
Зі слів доповідача, із 1 січня 2017 року клієнти Центру можуть отримати дві адмінпослуги в електронній формі через портал iGov.org.ua. Сюди входять довідка 6‑ем та онлайн-витяг із державного земельного кадастру про земельну ділянку. Та, згідно розпорядження Кабміну, їх кількість планують розширити до 35.
Згідно моніторингу, Кобеляцький ЦНАП посідає четверте місце щодо кількості та якості надання послуг в області.
Центр працює з понеділка по четвер із 8:00 до 17:15, у п’ятницю — із 8:00 до 16:00, без перерви, а в суботу — із 8:00 до 14:00.
Після виступу доповідача голова РДА Таміла Шевченко поцікавилась у Зої Петренко, керівника Управління соцзахисту населення, чи працює ця послуга в них.
— Так, але нею майже ніхто із заявників не користуються, — сказала Петренко. — У минулому році ми отримали через iGov чотири звернення.
Представник реєстраційної служби пояснила, що вони ще не підключили свою систему до загального реєстру, оскільки вирішуються технічні питання.
Додати коментар