Діти відвідають театр, а дорослі — концерт

Діти відвідають театр, а дорослі — концерт

Таку новорічну програму підготувала для жителів райцентру Кобеляцька міська рада.

28 листопада відбулося засідання виконавчого комітету міськради. Одним із питань порядку денного було відзначення новорічних і різдвяних свят.

Нагадаємо, що керівництво міської ради два роки поспіль закуповує солодкі подарунки для дошкільнят та учнів 1-5 класів міських дитсадків і шкіл. Також набори цукерок отримують діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування та діти з багатодітних сімей. Минулого року для придбання новорічних подарунків депутати виділили 32 тисячі гривень.

Крім того, за 40 тисяч міські обранці замовили два заходи: лялькову виставу для дітей та концерт для дорослих.

У 2017 році міська рада не планує змінювати новорічну програму. 19 грудня відбудеться відкриття міської ялинки. Цього ж дня на дошкільнят і молодших школярів чекає лялькова вистава. Також міськрада привітає їх солодкими подарунками. Зі слів міського голови Олександра Копельця, закуплять 1600 наборів цукерок. Батькам дітлахів, які народились у період із липня до грудня, вручать медалі. Не оминуть увагою і доросле населення міста. Для них 26 грудня відбудеться святковий концерт, по завершенню якого влаштують новорічний салют.

У яку суму відзначення новорічних свят обійдеться міському бюджету, дізнаємось на черговій сесії, яка відбудеться 6 грудня.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»
1 грудня 2017, 12:25 | Кобеляки | Цікаве



1. rybolov / 2 грудня 2017, 01:31 Цитувати
Спочатку переглянув цю новину-суцільний ПОЗИТИВ.Міська рада завчасно провела засідання,знайшли кошти для проведення святкових новорічних заходів.Отже, працює! Місто змінюється,стає красивішим і сучаснішим.Кошти знаходять,хоч країна переживає не найкращі часи.Що цікаво,за досвідом не їздять ні в Германію,ні в Польщу ні в США...Якось без цього обходяться...Та я,вибачте, відволікаюсь від теми.Так от,-ця стаття з"явилась одночасно з оцією на "новій Годині": Посилання на www.youtube.com Та ж сама подія ,але суцільний негатив.Мені цікаво,де "собака порилась" і чому різні гілки влади працюють ,як "лебідь,рак та щука".Чи це закономірність і в інших районах України?Чому-де троє українців обов"язково два гетьмана.Такої муйні раніш не було.
2. Адекватник / 2 грудня 2017, 07:48 Цитувати
1.rybolov
«Чому-де троє українців обов"язково два гетьмана.»

Нє-є-є. Зараз не так кажуть. Там де три українці, там два гетьмана і равин. А самі гетьмани - вихрести. Ти думаєш чому Мазепу так возвеличили. Лінь шукати, вірь на слово, а хто не вірить може поїхати в колишній Ленінград і почитати, наш козацький полковник (настоящий) Кочубей, коли Мазепа там його Мотрю.. того... писав листа-скаргу Петру І і там прямо так і писав, що Мазепа вихрешує жиидів и ставить на посади козацьких старшин. Тепер правнуки погані тих «козаків» виросли, обзавелись метриками, повдягали вишиванки і стали свідомими украми.
3. Адекватник / 2 грудня 2017, 08:01 Цитувати
Блін, а по суті забув. По суті, то дійсно дуже добре, що Копелець не вештається по забуграх, аж дивно. Правда? Бо колишні меренята тільки те й робили, що по три рази на рік десь мотались. То борщ в Техасі варять, а він ні в дугу виходить, то лякають нас на сторінках ЕХО тим, що в Даласі, мовляв, із Кенеді розрахувалися, так і з вами можем, того, розрахуватись, якщо багато балакати будете. А Решетило ж у них був на побігушках. Вони його відразу до рук прибрали. Хто не памятає то нагадаю. Лісників тільки но призначили, після того ще майдану, вони не тутешні, не знали хто є хто. Почали різко права качати, ну меренята їх і того... Напоїли і відразу у газету. Ну а газета ж знаєте, тіпа своя. От з тих пір і ЕХО і Решетило на меренят і працюють. БО книули їх цей раз так що вони і не очікували. Дуже впевнені були, що й цей раз оберуть, а воно - облом. От тепер ми і спотерігаємо вічну боротьбу за реванш. А тут ще й Таміла до них примкнула. Оте відео про Новорічні свята, то друга вода, тіпа, води не буде, караул. Немає про що побалакати, так вони витягли на світ тему, яка й яйця виїденого не коштує. Там під тим відео хтось уже ссилку дав на друге відео, про мера, Решетила і виселеного ними діда інваліда. Треба її тут повторити, може не видалять. Посилання на www.youtube.com
4. Ltava / 2 грудня 2017, 08:15 Цитувати
3.Адекватник
«Блін, а по суті забув»

Посуті головне що будинок культури не опалюєтьс !!!!!! А Сан Санич який був такий і залишився, " бегемот погано бачить але при його вазі це не його проблеми ". Головне те що МЕР запрошує чужих артистів не найкращого гатунку аби не своїм платити. головне що обидві сторони думають про себе а не про жителів .
5. Ltava / 2 грудня 2017, 08:15 Цитувати
1.rybolov
« Місто змінюється,стає красивішим і сучаснішим.»

:)))))))))))) Ви зовсім із лісу вискочили .
6. Адекватник / 2 грудня 2017, 08:25 Цитувати
4.Ltava
«Посуті головне що будинок культури не опалюєтьс !!!!!! »

Поянюю, для тих хто в танку. Будинок культури фінансується із районного бюджету, як і усі заклади культури. Тому питання про опалення РБК потрібно задавати не Копелцю, а районним депутатам і Тамілі, як представнику гідної влади зруйнувавшої країну і зробившої газ нарешті не москальським, а гейропейським і дешевим. Можу нагадати як вам яйценюк лапшу вішав. Посилання на www.youtube.com
7. Адекватник / 2 грудня 2017, 08:36 Цитувати
І знову забув про головне. Головне в тім, що Решетило ж не сьогоднішній, він добре знає, що і звідкіль фінансується. Він сам цю фігню з інтервью і придумав і навязує їм свої запитання. І як тільки Копелець виділить їм кошти на опалення, а він це може зробити лише щось накрутивши із законом, вони швиденько йому пришиють "нецільове використання бюджетних коштів" Нарід у нас в основній масі тупий, читати нічого не хоче, тим більше читати закони, і він тупо ведеться на оті розводняки, що мовляв, Копелець не топить в РБК. Копелець робить свою роботу і виділяє кошти туди, куди можна виділяти. А те що на відео директор РБК і зав відділом культури скажаться, так то свідчить лише про те, що на них надавили із РДА і сказали так говорити. Тобто, проглядається зговір газети і РДА проти Копелця. От така картина маслом. Щодо "аби не своїм платити", так то питання дискусійне. А Ісип своїм платив? Копелець хоч таки дійсно своїм, в смислі українцям, платить, а той взагалі якихось негрів привозив. Де він їх тільки й знаходив? І якщо є у нас фахівці для проведення концертів, так нехай і проведуть. Хто ж ім не дає. Копелець нехай ляльок привезе , а вони щось своє покажуть. Вони ж теж у місті живуть і у них є діти і онуки.

Змінено 02.12.2017, 08:57
8. Адекватник / 2 грудня 2017, 08:44 Цитувати
4.Ltava
«головне що обидві сторони думають про себе а не про жителів .»

Ну це ж не так, бо Копелець таки ж щось робить, і не щось, а набагато більше ніж Ісип. Так Копелець ще тільки два роки працює, а той, ледь не усі 20 просидів. А робив лише те, що зверху казали, ну там хрести якимсь козакам ставив, ротарі-глобуси, тіпа "ми міром правім", ну ще разом з Решетилом вкрали у громади гуртожиток. Це ж треба так було обставити, що блін найновіша будівля - збиткова, давай людей геть, перестінки поміняли і продали вже не кімнати а квартири. Ладно вже, заробили, на рівному місці, так жаба, здається ж ви цей термін сюди привнесли, так жаба настільки давила, що зажали бабла діду інваліду квартиру купити. Про решту виселених мовчу, але вони навіть інваліда людиною не пощитали. Тепер їм не йметься, бо нє у дєл. А зараз саме такий час настав, що тільки красти і красти. Тоді ще хоч якісь закони, а таки діяли, хоч погано, але правоохоронні органи таки потроху працювали, а зараз є височайше повеління грабити, хто скільки зможе, а вони блін не у дєл. Досадно їм. От і придумають різне, з одного боку Копелця подраконять, а з іншого - для народу отвлєкуха от гідного життя. А життя таке гідне, блін, далі нікуди. До ручки вже дійшли. Нарід не зверта уваги не символіку. Для розрядки нагадаю, що раніши ми голосували, чи нас агітували голосувати, "За ЕДУ", а тепер Рабинович агітує вже не за еду, а "За життя". Вже останній так сказати пунктік нам лишився, "доборолась Україна до самого краю",вже не до їди, голосуємо за життя. За їхнє життя. Лехаим!

Змінено 03.12.2017, 18:20
9. Beri Mor / 2 грудня 2017, 08:51 Цитувати
4.Ltava
«А Сан Санич який був такий і залишився»

Сан Санич по відношенню до РБК діє за принципом:"Моє-це моє,а твоє-це наше".
10. Beri Mor / 2 грудня 2017, 08:58 Цитувати
8.Адекватник
«Ну йе ж не так, бо Копелець таки ж щось робить, і не щось, а набагато більше ніж Ісип.»

Це факт.
11. Ltava / 2 грудня 2017, 09:18 Цитувати
6.Адекватник
«Поянюю, для тих хто в танку.»

7.Адекватник
« що і звідкіль фінансується»

:)) " Розмовляв із батьком про секс - дуб дубом ! " Шановний друже , вчіть мать часть ,ну не розумієтися ви на міжбюджетних взаємовідносинах , точніше - вазі знання застарілі.
12. Ltava / 2 грудня 2017, 09:20 Цитувати
8.Адекватник
« бо Копелець таки ж щось робить, і не щось, а набагато більше ніж Ісип»

Бюджети різні , тому Сансанич сп...ть більше чим сашуня.
13. Ltava / 2 грудня 2017, 09:25 Цитувати
7.Адекватник
«директор РБК і зав відділом культури скажаться»

Ви не побачили , вони не скаржаться а бояться сансанича на тваринному рівні , бо дійсно він "у білих тапках " бачив владу районну , та і я її відверто кажучи не бачу , "слабое подобие левой руки ".
14. микола козак / 2 грудня 2017, 09:32 Цитувати
Подивився я оте відео і скажу , що це відкрита травля Копельця .Одне можна сказати , що отих керівників культури , які так лагідно розповідають , треба гнати з культури в три шиї.Саме вони повинні організовувати свята для громадян і дітей , а не Копилець.Вони повинні йти і просити Копельця , а не він їх.Сором.Ганьба Вам пане Решетило.
15. Адекватник / 2 грудня 2017, 10:16 Цитувати
11.Ltava
«ну не розумієтися ви на міжбюджетних взаємовідносинах , точніше - вазі знання застарілі.»

Ну так а ви б навчили, а то лише приклад про секс привели, а про бюджет... Навіщо мені знатися на міжбюджетних відносинах, коли заклади культури фінансуються із районного бюджету. Навіщо Сан Саничу заморочки. Ясно, що може б він і міг прийняти якусь там программу і допомогати. Але навіщо? Він ціни на газ не піднімав, це залуга гідної влади, от хай вона і фінансує.
12.Ltava
«Бюджети різні , тому Сансанич сп...ть більше чим сашуня.»

То його проблеми, а ми по ділах судимо і підтвердження того, що він таки робить більше коментарі отут. То є на я писав, а люди пишуть. А бюджети таки різні, да, районний в десятки разів більший. А Сашуня, він тільки руйнвати мастак, ось памятники разом з попом ламав Посилання на www.youtube.com
16. Адекватник / 2 грудня 2017, 10:18 Цитувати
13.Ltava
«Ви не побачили , вони не скаржаться а бояться сансанича на тваринному рівні »

Вони на "тваринному рівні" бояться РДА і втрати роботи. Сан Санич їм не начальник і нічого їм не зробить. А от РДА вони бояться і розуміючи, що їх втягують у аферу, помітно нервують.

Змінено 02.12.2017, 12:49
17. Ltava / 2 грудня 2017, 10:43 Цитувати
15.Адекватник
« Ясно, що може б він і міг прийняти якусь там программу і допомогати.»

Дійсно , під програму, або просто договором аренди , але нафіга якщо можна нахрапом.
18. Ltava / 2 грудня 2017, 10:45 Цитувати
14.микола козак
«Вони повинні йти і просити Копельця , а не він їх»

:)) От ви раби, вам би все до панів ходити та просити . :)) Одна радість спостерігати як у тераріумі за вами.
19. Ltava / 2 грудня 2017, 10:46 Цитувати
15.Адекватник
« а про бюджет...»

Читайте Бюджетний кодекс , яж вам не вчитель . УЧІТЬ МАТЧАСТЬ .:))
20. Ltava / 2 грудня 2017, 10:47 Цитувати
15.Адекватник
« а ми по ділах судимо»

:)) ну христос , твою мать . :))
21. Ltava / 2 грудня 2017, 11:14 Цитувати
15.Адекватник
«ось памятники разом з попом ламав П»

Памятник він ламав що вислужитися перед новою владою , і на мосту з палкою бігав ніби від війська російського місто захищати .Боявся що за Партію регіонів попаде та за тітушок ких на Київ разом із таранушичем і тамілою відправляли.
22. Адекватник / 2 грудня 2017, 13:06 Цитувати
17.Ltava
«Дійсно , під програму, або просто договором аренди , але нафіга якщо можна нахрапом.»
Таки дійсно, "але нафіга". То не лише його і навіть завсім не його. Влада бралася гідність робити, в Європу вести і т.п. от хай і фінансує гейропейськи газ. А Копелець нехай краще зайву квітку посадить. А то хтось скакав на майдані, країну у прірву загнав, а Копелець тепер винний. Круто! Козак он там вище правильно написав "Вони повинні йти і просити Копельця , а не він їх.." А якщо ліньки чи гордість заважає, так хой намаюють план заходів, доведуть до Копельця, погодять, а потім з нього питають. Шукав план роботи РДА на сайті, фігма. Є лише за 2016 рік, а на 2017, виходить, секретний. Та воно й повинно від них виходити, бо звідкіля Копелцю знати, що там главний равин думає, циркуляри ідуть в РДА, а не в міськраду. Сьогодні у нього є Новий рік, а завтра може й не буде. І це не фантазія. От був День Перемоги, а тепер вже не буде. Копелець пішов на зустріч громаді і ветеранам і отримав по шапці. В минулому році різдво було 7 січня, а тепер буде 25 грудня. Та мало що ще там видумають. Можуть новий рік на вересень перенести, щоб по їхньому було. Копельця ж вони не питають.
23. Адекватник / 2 грудня 2017, 13:09 Цитувати
19.Ltava
«Читайте Бюджетний кодекс , яж вам не вчитель . УЧІТЬ МАТЧАСТЬ .:))»

Та він мені чесно кажучи й нафіг не нужен. Хай його в РДА читають, а я, як простий обиватель, рахую, що кожен повинен фінансувати своє. Копелець повинен давати лад тому, що у нього, як кажуть, на балансі.
24. Адекватник / 2 грудня 2017, 13:12 Цитувати
20.Ltava
«
:)) ну христос , твою мать . :))»

Ну Христос чи не Христос, а так є. Христос же багато чого й правильного говорив. То вже потім талмудисти все перекрутили й використовують тепер біблійну легенду у своїх цілях.
25. Ltava / 2 грудня 2017, 13:12 Цитувати
22.Адекватник
« В минулому році різдво було 7 січня, а тепер буде 25 грудня. »

Поясніть - для чого релігійні свята робити вихідними ?
26. Ltava / 2 грудня 2017, 13:16 Цитувати
22.Адекватник
« Сьогодні у нього є Новий рік, а завтра може й не буде. »

Заберуть ? Як шкода сансанича , новий рік заберуть . А то ж було і жовтневі , і ветеранські , і релігійні . і Українські . Шкода санича . залишитьс з католицькими .
27. Ltava / 2 грудня 2017, 13:17 Цитувати
23.Адекватник
«не нужен»

Не потрібен - не обговорюйте . погана менера судити про речі в яких не розумієш.
28. Адекватник / 2 грудня 2017, 13:18 Цитувати
21.Ltava
«Памятник він ламав що вислужитися перед новою владою»

Ну яка мені різниця для чого він це робив, мені факт важливий. Ну ладно, Ленін йому не такий, а на фіга стелу комсомольцям 60-х років поламав? Я був комсомольцем у 60-і і усі мої однокласники ними були. А тут знайшився якийсь фраєр, який за життя й гвіздка не забив, взяв і поламав те, чого не будував. Біля тієї стели майже усі шлюбні фото робили. Та й взагалі, він його не будував і нефіг його чіпати. Він просто взяв і плюнув у душу своїм батькам. Хоча, що йому батьки, коли вони з Решетилом навіть старого діда інваліда війни під тин виселили. От якщо Копелець зробить такий вчинок, тоді я перший буду тут проти нього виступати. Але він такого не зробить.
29. Ltava / 2 грудня 2017, 13:22 Цитувати
22.Адекватник
« пішов на зустріч громаді і ветеранам »

Ветерани війни в 2017 ?Які ветерани , візьміть у руки рахівницю та порахуйте роки , подивіться на фото хто там і саничем під красним прапором марширував.
30. Ltava / 2 грудня 2017, 13:28 Цитувати
28.Адекватник
« Я був комсомольцем у 60-і і усі мої однокласники ними були»

А чого ж ви та зветеранами комсомолу не кинулися Стелу захищати ? Чому Ви проти самольота який там стояв на такому сятому місці не воювали ? Чому красний прапор за пазухою від ворогів не зберегли ?
28.Адекватник
« Він просто взяв і плюнув у душу своїм батькам.»

Я батька його не знав а ось мама успішно квітами на одному із привласнених земельних ділнок торгує , родьби не оппльована і на сашуньку не скаржитьсЯ .:))
31. микола козак / 2 грудня 2017, 14:01 Цитувати
18.Ltava
«:)) От ви раби, вам би все до панів ходити та просити . :)) Одна радість спостерігати як у тераріумі за вами»

Ви пане прикидаєтесь , чи справді ..... .Саме ті дами повинні організувати для людей і дітей свято , вони за це отримують заробітну плату , а не за те , що гудять міського голову перед Решетилом , який керував і розвалював район.Я не є прихильником Копельця , але дивлюся , що на відміну від попєрєдніка , хоч щось , але робить , при дуже великому протистоянні.Оті Галушки продовжують бойкотувати все , де тільки можна і оце свіжий приклад.Я не буду вам розповідати про євреїв і яку роль грають Кобеляцькі бвариги в світовій політиці , а отих , що керують культурою в районі і в Кобеляках потрібно заставити працювати , вони бач з боку спостерігвають , що Копелець організує їм свЯткування , натопить у будинку культури.Районна влада повинна також зробити висновки і спитати , чим займаються ті дами.
32. Ltava / 2 грудня 2017, 14:13 Цитувати
31.микола козак
«Саме ті дами повинні організувати для людей і дітей свято , вони за це отримують заробітну плату , »

Згоден 100 % , яж з цього і роспочинав . про нетоплений будинок культури .
31.микола козак
«який керував і розвалював район»

А хто керував і не розвалював ? , Чернявський ? Таранушич ? Копелець ? Решетило ? чи , прости за глупість , Таміла ? От так до мишей і дот......
31.микола козак
« хоч щось , але робить»

Тому і радієте Ви "хоч шось " , а хочу щоб за мої гроші ( податки ) не " хоч шось " а те що мені потрібно - дороги , водогони , вивоз сміття , безпеку на дорогах і вулицях . Нажаль таких як Ви - "хоч шосів " більшість тому у нас бетонні фонтани - аля греція . клумбочки і дорога чересь кладовище .
33. микола козак / 2 грудня 2017, 15:07 Цитувати
32.Ltava
«Тому і радієте Ви "хоч шось " , а хочу щоб за мої гроші ( податки ) не " хоч шось " а те що мені потрібно - дороги , водогон»

Думаю , що твоїх грошей на все відразу не вистачить , а як порахувати скільки ухиляються від сплати податків ...... , а потім ти чогось не звертаєш уваги , що таки Кобеляцька мафія чинить великий супротив , я ніколи не міг повірити , що тут такі клани , які підминають під себе все , а як не підімнуть , то поступово будуть знищувати.Думаю ти ж бачиш , що дехто вже проводить виборчу компанію.До речі дорога через кладовище і огорожа також потрібні , при нинішній владі нас скоро всих туди звезуть.
34. Адекватник / 2 грудня 2017, 15:12 Цитувати
29.Ltava
«Ветерани війни в 2017 ?Які ветерани , візьміть у руки рахівницю та порахуйте роки , подивіться на фото хто там і саничем під красним прапором марширував.»

Не треба тут дуркувати, а то вже й Козака заплутав. Козак ніяк не пойме, що ти тут дуркуєш. А тепер про рахівницю. Там з Копельцем Живулько, він 1922 чи може 1923 року народженя, дєду вже 95, але він ще навіть на роботу ходить. І як говорили, дуже переживав після 9-го і навіть лякаря визивав. А ви вже ніяк не дочекаєтесь поки всі вимрут. Про бумеранг чув?
35. Ltava / 2 грудня 2017, 15:54 Цитувати
34.Адекватник
« що ти тут дуркуєш»

Я не дуркую а щиро інформую . А Живульку що сансанич що сашунька аби гроші давали , а до його ветеранства то ще великі питання.
34.Адекватник
« Про бумеранг чув?»

Чув , всі помрем , вічних нікого не буде , і що ? з сансаничем прапори тягать ? Робить треба а не на жидів звертати свою лінь .
36. Ltava / 2 грудня 2017, 16:01 Цитувати
33.микола козак
« що тут такі клани»

я колись сам дивувався практиці троюродних і четвероюродних родинних стосунків у містові . прикольно , так і сансанич тоже не в першому поколінні у районі , тільки офіційної рідні не міряно , а неофіційних приб......... скільки , і всі голодні , і всим дай. Бідняжка. Тільки я тут причому із моїми податками? Які вже є але хотілося б щоб не на ангелочки із цементними пісюнами тратилися .А квіти хай громадські організації садять . Мені ті портрети невідомих місцевих знаменитостей по над дорогою не потрібно. А Ви на мкиш купляєтеся.
37. Ltava / 2 грудня 2017, 16:03 Цитувати
33.микола козак
«виборчу компанію.Д»

Виборчу компанію потрібно розпочинати в день голосування попередніх виборів , влада по спадку не передається і сашкам не треба спати бо хтось забере . А нам від конкуренції тільки користь - селекція називається.
38. Ltava / 2 грудня 2017, 16:05 Цитувати
33.микола козак
« дорога через кладовище і огорожа також потрібні»

дорога щоб добиралися а огорожа щоб не розбігалися 0 зрозуміла логіка , ось тільки на владу не показуйте а на себе подивіться . Влада така яку Ви обрали , ВИ а не марсіни.
39. Адекватник / 2 грудня 2017, 16:08 Цитувати
35.Ltava
«а до його ветеранства то ще великі питання.»

Так напиши скаргу, хай перевірять. Дивись, героєм станеш, що діда разоблачив. Хоча, не станеш, бо не разоблачиш, воював дєд.
35.Ltava
«Робить треба а не на жидів звертати свою лінь »

Я вже своє відробив, а ти роби. Тобі ж жиди обіцяли гейропу і робочі місця, всі базаряни їх підтримували, грощі збирали. Та й як їм тепер, добре робиться? Попитай підприємців, кому краще стало? Тож, мабуть, причина не в тім, що "робить треба". Треба, так хто ж тобі дасть. Йде процес зачистки території і скупки землі. А тоді може й дадуть роботу... батрака.
40. Ltava / 2 грудня 2017, 16:15 Цитувати
39.Адекватник
«Я вже своє відробив, »

Коли ж встигли , ящо і комсомол і стелу комсомольську згадуєте , міліціонєр -не бось ?
39.Адекватник
« Треба, так хто ж тобі дасть. »

Та роботи навалом , але краще на субсидії та на біржі. Показав пальцем на жида і сижиш у носі ковиряєшс . ждеш подачки від держави .А влада така яку обрали і знову оберете бо раби і халявщики , все за 200гривень та гречку продасте .
41. Адекватник / 2 грудня 2017, 17:00 Цитувати
40.Ltava
«Коли ж встигли , ящо і комсомол і стелу комсомольську згадуєте , міліціонєр -не бось ?»

Не міліцінер. Ти ж тут щось про рахівничку писав. Порахуй. Наприклад, якщо я 50-го року, то скільки мені? І про стелу памятаю, і саме в 60-х був комсомольцем.
40.Ltava
«Та роботи навалом , але краще на субсидії та на біржі.»

Та ти шо? Щось я на біржі нікого не бачу, всі розїхались, хто до ляхів, хто до москалів. А в ляхів, розказують, точно халявщини немає.
40.Ltava
«А влада така яку обрали і знову оберете бо раби і халявщики»

То це ти тут правий. Але діло не гречці, а в голові. Ну, як там класик писав: "Разруха в головах". А розруху в дурних головах саме оті і посіяли, бо у них всі СМІ у власності.
42. КАМаз / 2 грудня 2017, 17:15 Цитувати
Лтава ти що Коробчинського Валеру не знаєш?)))) Це ж він у нас тут самий "адекватний"))))
43. Ltava / 2 грудня 2017, 17:30 Цитувати
42.КАМаз
«ти що Коробчинського Валеру не знаєш?»

не а , не знаю . не місцеві ми :((
44. Ltava / 2 грудня 2017, 17:36 Цитувати
41.Адекватник
« я на біржі нікого не бачу, »

А ви там ходите ? То мабуть бачили к грошинта носять щоб числитись там для субсидій ?
41.Адекватник
«я 50-го року, то скільки мені? І про стелу памятаю, і саме в 60-х був комсомольцем. »

Як що з 50 то як у 60 був комсомольцем ?
45. Адекватник / 2 грудня 2017, 18:31 Цитувати
44.Ltava
«Як що з 50 то як у 60 був комсомольцем ?»

А ти читай правильно, не у 60-му, а у 60-х. Там на стелі було написано "комсомольцям 60-х років" і я так писав. А далі, бери рахівничку і підрахуй.
46. Ltava / 2 грудня 2017, 19:18 Цитувати
Ненормативна лексика
45.Адекватник
«хуй.»

Я ка ви людина ! фу !
47. Адекватник / 2 грудня 2017, 19:23 Цитувати
46.Ltava
«Я ка ви людина ! фу !»

Не треба слова обрізати, то ж слово. Обрізати треба інше, якщо "зов предков". А ваще-то, так колись Ківалова дражнили.

Змінено 02.12.2017, 19:24
48. Ltava / 2 грудня 2017, 19:33 Цитувати
47.Адекватник
«Не треба слова обрізати, то ж слово»

Зачепив , зачепив .:)) Слабка нервова система ознака відсутності аргументів. :)) Я , до речі , чув за Коробчинську що працювала в райкомі партії а син її заглядав в райкомі комсомолу . :))
49. Адекватник / 2 грудня 2017, 20:00 Цитувати
48.Ltava
«ознака відсутності аргументів.»

Які тобі аргументи потрібні? Сам щось придумав і якихось ще аргументів від мене хочеш почути.
48.Ltava
«Я , до речі , чув за Коробчинську що працювала в райкомі партії а син її заглядав в райкомі комсомолу . :))»

Ти більше слухай тутешніх знавців-дешифраторів, то вони тобі накажуть. Тих людей вже живих немає. Сходи на цвинатр і провірь.
50. КАМаз / 2 грудня 2017, 20:02 Цитувати
Кого тебе Валеро не має?))))) Та ти вчора на лавці у дворі є.....нив!!!
51. Ltava / 2 грудня 2017, 20:14 Цитувати
49.Адекватник
«Тих людей вже живих немає.»

Шкода якщо так :(( А згадую к мене в комсомол приймали , на першому поверсі нинішньої міської ради у крайні правому кабінеті сиділа ЕЛІТА РАЙКОМУ КОМСОМОЛУ і Коробчинський у тому числі і "допитували " кандедатів у комсомол , мене запитали чи люблю я Леніна на що чесно відповів що ні бо любив Галю , і здається тоді як раз Коробчинський мене в комсомол і забракував , і служив я у стройбаті :((
52. rybolov / 2 грудня 2017, 21:17 Цитувати
51.Ltava
«Шкода якщо так»
.Так.Юрій Коробчинський колись працював у міській раді,а його дружина в райкомі комсомолу.Покійні обоє.
51.Ltava
«мене запитали чи люблю я Леніна на що чесно відповів що ні бо любив Галю »

В стройбат,за те,що лю Галю більше,чим Лєніна не відправляли.Це вже гіпербола. "Королівські війська".Кого там тільки не було-і безпартійні,і комсомольці з комуністами і зеки-умовники,або по малолєтке сідєвшие ,ще плоскостопі та з невеликими вадами зору та слуху.
53. Borch / 2 грудня 2017, 21:36 Цитувати
1.rybolov
«.Та я,вибачте, відволікаюсь від теми.Так от,-ця стаття з"явилась одночасно з оцією на "новій Годині": Посилання на www.youtube.com Та ж сама подія ,але суцільний негатив.Мені цікаво,де "собака порилась" і чому різні гілки влади працюють ,як "лебідь,рак та щука".Чи це закономірність»


Мер сказав, знач нада виполнять. Хто проти рострілять!!!
54. rybolov / 2 грудня 2017, 21:43 Цитувати
Дивовижно,
в нас п’ять антикорупційних служб, чотири помісних церкви, два Різдва,
а лідер опозиції - экспрезидент Грузії,бо свою опозицію вивели.Чудны дела твои Господи!!!
В Україні скільки цікавого,а ви тут ср-чі розвели на рівному місці...
55. Borch / 2 грудня 2017, 21:45 Цитувати
39.Адекватник
«Йде процес зачистки території і скупки землі. А тоді може й дадуть роботу... батрака.»

Вы не чули про план замінити населення на негрів? Вони не бухають і витривалість у них краща. Місцеве населення на роль батраків не підходить.
56. Borch / 2 грудня 2017, 21:52 Цитувати
54.rybolov
«Дивовижно,
в нас п’ять антикорупційних служб, чотири помісних церкви, два Різдва,
а лідер опозиції - экспрезидент Грузії,бо свою опозицію вивели.Чудны дела твои Господи!!!
В Україні скільки цікавого,а ви тут ср-чі розвели на рівному місці...»

пять корупційних служб. Для більшості це одна церква, кому куда блище. Два різдва, так це ж 2 повода... Лідер кого-кого? Ви мабуть не в темі шо це дружбан порошенка, він ні як не може бути лідером опозиціі. Меньше синього на телеку поставте, а краще взагалі подаруйте його бомжам. буде на чому стопки наливати.
57. rybolov / 2 грудня 2017, 23:22 Цитувати
56.Borch
«Меньше синього на телеку поставте, а краще взагалі подаруйте його бомжам. буде на чому стопки наливати.»

Телік у мене -музейний зкспонат.Моя голова не витримує того лайна,що ллється з з экрану.Ось, наприклад,жінка 3-го тисячоліття Посилання на www.facebook.com/ Підбірка останніх новин:"В Києві поставлять флагшток прапора України за 47 млн.гривень"(боюсь навіть подумати скільки буде коштувати прапор)"Сину народного депутата від радикальної партії Ігоря Попова призначив домашній арешт за розбій"(Якщо діти простих українців скоїли розбійний напад, то їх також відпустили б додому???????)"На думку Володимира Гройсмана,Україна на 2-му місці в світі по запасам газу,на 3-му по запасам нафти,на 4-му по запасам вугілля"( По п@здежу премьєр-миністра,Україна беззаперечно на 1-му місці.) Але ж піпл хаває і просить ще...
58. Ltava / 3 грудня 2017, 06:47 Цитувати
53.Borch
«Мер »

Треба писати через Є , ніжно :)) МЄРРР !! з продихом МЄЄРРР :))
59. Ltava / 3 грудня 2017, 06:52 Цитувати
Ненормативна лексика
54.rybolov
«В Україні скільки цікавого,а ви тут ср-чі розвели на рівному місці...»

Каюсь , дійсно свої срачі цікавіші , рідніші так сказать . " Місяць світе наче жопа , зорі де не де , під стовпом насрав собака , пар іде !" КРАСОТА МІСЦЕВОГО РОЗЛИВУ !!! А Ви нам про грузинів та церкви. Ви ще мені Адекватного з рання викличте , у вехідний то день.:))
60. Адекватник / 3 грудня 2017, 08:03 Цитувати
50.КАМаз
«Та ти вчора на лавці у дворі є.....нив!!!»

То ти з камаза не роздивився. У мене лавки у дворі немає. А нік то у тебе сєпарський, ворожий. Немає в/на Україні ні Ками ні Камазів. Так що, як дійде до репресій, то тобі більше вліплять.
61. Адекватник / 3 грудня 2017, 08:08 Цитувати
51.Ltava
«мене запитали чи люблю я Леніна на що чесно відповів що ні бо любив Галю»

Як для гумору, то залік, а щодо правди, так такого не питали, не треба триндіти. А ще, якби ти був такий цінний кадр, то тебе у військкоматі у комсомол прийняли і направили куди треба, видать згодився ти лише в стройбаті, та й то, мабуть, не в самому кращому. Стройбати теж різні бувають.
62. Ltava / 3 грудня 2017, 08:22 Цитувати
61.Адекватник
« Стройбати теж різні бувають.»

Ми були поряд із саперами , дві військові частини на одній території , вони із технікою а ми з лопатами - так СССР і зберігали :))
63. Адекватник / 3 грудня 2017, 08:25 Цитувати
55.Borch
«Вы не чули про план замінити населення на негрів? Вони не бухають і витривалість у них краща. Місцеве населення на роль батраків не підходить.»

Пожартуй. А ти історію вчив, читати вмієш? Історія знає випадки заміни населення. Приклад привести? От у США колись жили одні індіанці, тепер їх там можна на пальцях порахувати. Вони навіть вже не кричать про геноцид, так як наші туземі. А починалось все красиво. Завезли туди негрів, зовсім трішки завезли, для допомоги по господарству лінивим і для розплоду. Білі думали, що так і буде. Пізніше, побачивши тененцію, білі почали бити на сполох. Почали всіякі так куклусклани створювати, суди лінча і всяке інше. А тепер вони вже сидять тихо і плачуться, що якась невидима сила нищить біле населення. Ну я вже не кажу про гейропу. Один знайомий був недавно у Парижі, так казав, що не Єлисейських полях вже хранцуза і не побачиш, одні негри та араби вештаються.
55.Borch
«Вони не бухають і витривалість у них краща. Місцеве населення на роль батраків не підходить.»

Так таки да. Значить так і буде. Я над цим не думав. Значить наших виженуть і винищать а завезуть негрів. Але тут опаска є, бо як негри почнуть їхніх сар колошматить... ну блін кіно буде. У негрів же не обрізані... та, ну, ваще, нічого навіть порівнювати.
64. Адекватник / 3 грудня 2017, 08:35 Цитувати
56.Borch
«Лідер кого-кого? Ви мабуть не в темі шо це дружбан порошенка, він ні як не може бути лідером опозиціі.»

Мішико - лідер опозиції, ти людей на затуркуй. А то вони ще поймуть, як їх лашарять. У нас справжньої опозиції вже давно немає, і ще велике питання, чи вона хоч взагалі коли була. Ясно, що людям потрібна опозиція, бо демократія. Ну от їм і виставили - Міхо, Рабінович, Ціля і т.д. Судячи із розмов, більшості дужче Рабинович наравиться. Та і я б вже за нього проголосував. Звучить гарно - Президент вільної незалежної України Рабинович. Спробував би тоді якийсь путін наїхати, зразу б гевалт підняли, типа антисемітизм, руки геть від українських рабиновичів. Та блін вся б ООН на вухах стояла і за нас була б.
65. Адекватник / 3 грудня 2017, 08:37 Цитувати
59.Ltava
«Ви ще мені Адекватного з рання викличте , у вехідний то день.:))»

А ти мої коменти пропускай, не читай. Хоч я ж нічого поганого і не пишу, стараюсь одну правду писати.
66. Адекватник / 3 грудня 2017, 08:40 Цитувати
62.Ltava
«Ми були поряд із саперами , дві військові частини на одній території , вони із технікою а ми з лопатами - так СССР і зберігали :))»

Ну от, бачиш, хоч є що згадати. А зараз в армії і лопат немає, ждуть поки волонтери привезуть.
67. Адекватник / 3 грудня 2017, 08:59 Цитувати
Блін, прочитав чергову хохму. По теесені показували, а я його не дивлюся, а треба мабуть інколи дивитися, бо не все там брехня, інколи і правду показують. "У Чернігові розвернули пам’ятник Богдану Хмельницькому на 180 градусів - спиною до Москви і обличчям до Європи. Це коштувало міському бюджету 700 тисяч гривень, адже гроші підуть і на реставрацію скульптури, повідомляється у сюжеті ТСН.Ранок." Повідомлення в тему статті, бо якби була в мерії стара команда, то вони б вже давно того бідного Богдана не те що повернули, а навіть звалили нах. Сан Санич такого точно не зробить. А якщо вірити тутешнім дописувачам, що він без откатів нічго не робить, то міг би і Богдана повернути а 700 тисяч поділити. Не треба голову морочити з дорогами та тротуарами. Повернув памятника, і пів мільйона в кишеню. Воно, якщо б правильно, то треба памятники вертящимися робити, як стрілка компаса, щоб коли куди треба туди можна було і повернути. Колись кумир свідомих істориків Суворов-Різун писав, що предки наших революціонерів ще після тієї революції планували зробити таким Дворец Совєтов з Леніним на верху і з піднятою рукою-дороговказом. А, блін, «тиран» Сталін проект той пох.е.рив а самих революціонерів послав ліс пиляти. Вони його й досі за той ліс згадують. Ну, ліс пиляти, це ж не ідеї кидати. Понять можна. Так їхні правнуки тепер на Україні ідеї плодять,одну з поперед одної. То кіна якісь забороняють, то памятники ламали, а це вже повертати задом до Путіна почали, то різдва переносять, то якісь нові релігії мирянам всучують, то якісь релігійні рехформації святкують, блін не вспіваєш переварювати.
68. Седой / 3 грудня 2017, 12:01 Цитувати
63.Адекватник
«Один знайомий був недавно у Парижі, так казав, що не Єлисейських полях вже хранцуза і не побачиш, одні негри та араби вештаються»


Не врет твой знакомый. Жил я два года назад на углу Риволи и Аль, 1 км до Лувра. После 19-и (январь) к отелю не подойти, как грачи все облепили (как металлисты на ж/д в Билыках помню). КУрят и пьют, черные и грязные. Утром пару раз на паркинг пришлось рано идти, так ногу негде от мусора поставить и это центр Парижа.
А прошлым летом на сутки заезжал в Удинэ, север Италии, вроде далеко от путей миграции. Весь город запружен арабами и прочими и прочими. Местные передвигаются вдоль стенок со смешанным чувством брезгливости, сострадания и страха. Какое из чувств сильнее, не разобрался.
Ждите, Европа идет к вам быстрее, чем вы в нее.
69. Адекватник / 3 грудня 2017, 15:51 Цитувати
68.Седой
«Ждите, Европа идет к вам быстрее, чем вы в нее.»

Оказывается, можно было и на майдан не ходить! Блин, снова зрада зрадная.

Змінено 03.12.2017, 18:25
70. Ltava / 3 грудня 2017, 16:42 Цитувати
67.Адекватник
« Повернув памятника, і пів мільйона в кишеню.»

Так не зрозуміло до кого чим повертати , так у містечку все замутили не поймеш де зад , прийшлося з ЖУКІВ СПЕЦА ЗАПРОШУВАТИ :)) Ну по чому спеца ви зрозуміли :))
71. Ltava / 3 грудня 2017, 16:45 Цитувати
63.Адекватник
«У негрів же не обрізані... та, ну, ваще, нічого навіть порівнювати.»

:))))))))))))))))))))))))))) Самі порівнювали ? :))))))))))))) що брали за діагностичний діаметр ? :)))))))))) Не болить стандарт ? :)))))
72. КАМаз / 3 грудня 2017, 17:14 Цитувати
70|Ltava|Так не зрозуміло до кого чим повертати , так у містечку все замутили не поймеш де зад , прийшлося з ЖУКІВ СПЕЦА ЗАПРОШУВАТИ :)) Ну по чому спеца ви зрозуміли :))]] ТА да пахан прийшов з Жуків "парк збудував" - фольц купив))))))
Дорогу на Золотаренко полатав поклав в кишеню 100 тис. грн.))))) Справжній СПЕЦ!))
73. Ltava / 3 грудня 2017, 17:50 Цитувати
72.КАМаз
«Справжній СПЕЦ!))»

Завидуєте :(( Це погано , пишатися потрібно , " стокгольмський синдром " чули ?
74. Ltava / 3 грудня 2017, 17:52 Цитувати
72.КАМаз
« ТА да пахан прийшов»

Люди холопского звания - сущие псы иногда; чем тяжелей наказание - тем им милей господа (Некрасов)
75. Адекватник / 3 грудня 2017, 18:29 Цитувати
71.Ltava
«)))))))))))))))))))))))))) Самі порівнювали ? :))))))))))))) що брали за діагностичний діаметр ? :)))))))))) Не болить стандарт ? :)))))»

Ну це ж ти тут писав: " Розмовляв із батьком про секс - дуб дубом ! " Таки про себе писав. Якщо не в курсі, то жінку запитай. Чи тобі може ссилку дати, щоб подивився? Так видалять. Сам знайдеш.
76. Selena2017 / 3 грудня 2017, 18:43 Цитувати
67.Адекватник
«предки наших революціонерів »

Адекватнику, таку дурню запланували ТВОЇ предки-руйнівники, з такими ж амбіціями несусвітніми. А Суворова ще ніхто в світі доказово не спростував, лунає тільки адекватницький скрегіт зубовний.

Змінено 03.12.2017, 19:03
77. Адекватник / 3 грудня 2017, 19:09 Цитувати
76.Selena2017
«Адекватнику, таку дурню запланували ТВОЇ предки-революціонери,»

В мене немає предків революціонерів і я ніколи не виступав за якісь революції. З революціями все давно зрозуміло, треба тільки історію вивчати. Лише самий останній лошара може повестись на якісь революції. От і зараз я виступаю проти революції, так що нічого мені шити предків революціонерів. Це у вас предки революціонери, то ви й майданите. От знову у Києві щось мутять. І при всій моїй неповазі до нинішньої влади, я тут наперід пишу, якщо виженете Порошенка, буде ще гірше і війну розпалять по усій Україні. Будете через два роки згадувати його, як зараз багато хто згадує Янека.
76.Selena2017
«А Суворова ще ніхто в світі доказово не спростував»

Та що ж там його спростовувати - суцільна маніпуляція і підтасовка фактів. Але для кастрюлеголових, дійсно, важко щось спростувати. У революцію 17-го теж були свої кастрюлеголові, і про них тоді товаріщ Лєнін писав: "Нет задачи более сложной, чем объяснять очевидное, а тем более объяснять это человеку, который и слушать тебя не хочет". Так що то такі особливості психіки і світосприйняття у окремих індивідів. Ну, як кажуть, "не судьба". Це вАще то не до мене, це тут, здається, Луна видає себе за психолога, то може вона краще пояснить цей феномен.

Змінено 03.12.2017, 19:12
78. Selena2017 / 3 грудня 2017, 19:21 Цитувати
Інакшої відповіді годі й чекати, це вже можна передбачати.
А Луна образиться на "видає". Або ж видасть у своєму дусі...
79. Адекватник / 3 грудня 2017, 19:33 Цитувати
78.Selena2017
«Інакшої відповіді годі й чекати, це вже можна передбачати.»

Ну, якої відповіді? Можна почитати всі мої коментарі і буде очевидним, що я ніде не виступав за революцію а занчить і предки в мене не революціонери, бо я ж тут завжди підкреслював про необхідність продовжувати діла предків і їх шанувати. Але ж для вас очевидне... Дивіться мій комент вище. А про Суворова треба конкретно гомоніти, тут не формат, хоча, можна б було і тут, якби не видаляли.
80. Ltava / 3 грудня 2017, 19:40 Цитувати
78.Selena2017
«накшої відповіді годі й чекати, »

Радий бачити але шкода що не переконав - " не мечите бисер " ! Ну чесно , він не чекає вашої правоти і аргументації , йому потрібно виблюватися , не заважайтесь і не відволікайтесь . Хочете поговорим про осінь або зиму ? Про красу або секс ? не трогайте їх за політику і сучасність вона у них гноїться і болить :(( пожалійте прокажонних
81. Адекватник / 3 грудня 2017, 19:47 Цитувати
80.Ltava
«не трогайте їх за політику і сучасність вона у них гноїться і болить»

Посилання на scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net
82. rybolov / 3 грудня 2017, 19:57 Цитувати
80.Ltava
«Радий бачити але шкода що не переконав - " не мечите бисер " ! Ну чесно , він не чекає вашої правоти і аргументації , йому потрібно виблюватися , не заважайтесь і не відволікайтесь . Хочете поговорим про осінь або зиму ? Про красу або секс ? не трогайте їх за політику і сучасність вона у них гноїться і болить :(( пожалійте прокажонних»

Вибачте,не втримався.І знову про політику:Сьогодні майданівці знову вийшли на майдан,проти майданівців,з якими вони разом стояли на майдані і привели їх через «святий» майдан до влади.Новини з дурки...
83. Адекватник / 3 грудня 2017, 20:01 Цитувати
82.rybolov
«Новини з дурки...»

«На Украине произошла уникальная революция, где богатые ограбили бедных, их же руками, собрали с нищих деньги на революцию, чтобы пришли к власти олигархи. Потом эти же олигархи еще раз собрали деньги с нищих уже на армию, чтобы потом эту армию направить на тех же нищих. История подобных примеров не знает»
84. Ltava / 3 грудня 2017, 20:03 Цитувати
83.Адекватник
« где богатые ограбили бедных,»

"Ей малий скажи малому хай малий малому скаже"

Змінено 04.12.2017, 06:35
85. rybolov / 4 грудня 2017, 08:32 Цитувати
83.Адекватник
««На Украине произошла уникальная революция, где богатые ограбили бедных, их же руками, собрали с нищих деньги на революцию, чтобы пришли к власти олигархи. Потом эти же олигархи еще раз собрали деньги с нищих уже на армию, чтобы потом эту армию направить на тех же нищих. История подобных примеров не знает»»

Пазл склався,але ви забули уточнити,що винний в цьому все одно Путін і Рашка...
86. Selena2017 / 4 грудня 2017, 08:34 Цитувати
80.Ltava
«0. Ltava / вчора, 19:40»


Дякую ,Лтаво , визнаю свою нестриманість. Я давно бачу і відчуваю те, що ви так вдало сформулювали. Ні мої добрі наміри наштовхнути на те, щоб людина схаменулася, ні відверті грубощі не дали ніяких наслідків. А так дотепно і дошкульно як у вас, у мене не виходило. Надалі постараюсь повністю ігнорувати маячню , яка йде від безсилля повернути старе, колись любе. Такого ще в світі не траплялося.
87. Selena2017 / 4 грудня 2017, 09:31 Цитувати
80.Ltava
«0. Ltava / вчора, 19:40»


Лтаво, роблю перший внесок у розмову про красу. На жаль, не вмію виконати посилання, але по запиту знайдете : МУЗЫКА
Чудо из мрамора Видео Когда эротичность мрамора зашкаливает.
Це на New Rezume.orq Приємного перегляду.
88. Ltava / 4 грудня 2017, 12:07 Цитувати
85.rybolov
« винний в цьому все одно Путін і Рашка...»

:)) Головне що є винні , ми собі такі ципочки та паіньки а всі навколо винуваті. Боюсь що ні , кожен із нас повинен усвідомити свою частку загальної відповідальності . Чому на Швейцарію ніхто не зазіхає ? Тому що у кожного чоловіка в дома збро і кожен в кожну хвилину готовий боронити свою країну .
89. Ltava / 4 грудня 2017, 12:10 Цитувати
86.Selena2017
« А так дотепно і дошкульно як у вас, у мене не виходило. »

Дякую , хоча дошкульно це не зовсім правельно , не мій стиль , але після вечері :)) коли стримуючі фактори розслабляються,нажаль, можу і нахамить хоча потім каюся .
90. Ltava / 4 грудня 2017, 12:20 Цитувати
87.Selena2017
« Приємного перегляду.»

Дякую , отримав задоволення . Для бажаючих -Посилання на www.youtube.com . Зрозуміло що цим скульптурам до кобеляцького фонтану далеко , ще потрібно попрацювати :)). До слова у Решетилівці точно таки бетонний непотріб , раніше піонерів із сурмами по всій країні ставили та спортцменів із веслами , а зараз фонтани. :((
91. Beri Mor / 4 грудня 2017, 12:30 Цитувати
88.Ltava
«Чому на Швейцарію ніхто не зазіхає ? Тому що у кожного чоловіка в дома збро і кожен в кожну хвилину готовий боронити свою країну .»

Невже й справді в цю байку для лохів віриш?Там просто у всі часи ховали, ховають,і будуть ховати свій «общак» аферисти,тіпа нашого гаранта,а "общак",як всім відомо-це святе,навіть безбашені ІДІЛовці обходять Берн,чи Цюріх стороною.
92. Адекватник / 4 грудня 2017, 14:14 Цитувати
88.Ltava
«Чому на Швейцарію ніхто не зазіхає ? Тому що у кожного чоловіка в дома збро і кожен в кожну хвилину готовий боронити свою країну .»

Ну ти ж не тупи до такої міри. Так може й Гітлер злякався тієї зброї і не забрав собі усі швейцарські банки? А че, забрав би банки і купив би Сталіна і СРСР, про українців взагалі мовчу. Хоч тодішні українці були правильнішими, могли б і не продатися, та вони тоді і не знали нічого ні про секенд, ні про жуйку, ні про пепсі. А Гітлер виявився, блін, тупим, потеліпався на Сталінград. Може ти й досі думаєш, що Швейцарія в ЕС чи в НАТО? А якщо так не думаєш, то хоча б заради допитливості поцікавився, а чому це Швейцарія не йде туди, куди свідомі біжать аж падають. Я тобі по секрету скажу, а ти нікому не кажи, особливо свідомим, бо й тебе й мене заклюють. Вони думають, що Швейцарія в ЕС і в НАТО. А її там нема. О, блін, дєла. Так відволікся. Вона нікуди не ходить, бо там живуть ті що пишуть сценарії. Ну воно й логічно, написали вони там сценарій про створення ЕС, про майдан, і т.п. і сидять собі пивко попивають і спостерігають, як лошари будують якийсь ЕС, як ще лошарніші лошари на майдані шини палять, пики бють, якісь сотні розстрілюють, на Донбасі один одного вбивають та ще й мирне населення і кричать, що на них Путін напав. Посилання на www.youtube.com
93. Selena2017 / 4 грудня 2017, 14:18 Цитувати
90.Ltava
«0. Ltava / сьогодні, 12:20»

А тепер диво. Знову ж таки , шукайте : FLixxy.com Adrien WiLd - DoubLe Levitation . Про левітацію можна чимало побачити в зображеннях.
94. Адекватник / 4 грудня 2017, 14:26 Цитувати
90.Ltava
«Зрозуміло що цим скульптурам до кобеляцького фонтану далеко , ще потрібно попрацювати :»

Так ти пропонуєш виписати із США отого Бенжамина, щоб він тут Сару і Самсона виліпив? Це, канешно, важкувато, треба назад Ісипа вертати, він би точно виписав, бо квіти йому біля фонтану саджали, аж із самого Харкова по ціні тищу баксів за метр квадратний. А Сан Санич, блін, жадний, у кабінетах ящики з росадою тримав, потім самі працівники міськради і підприємств району ті квіти сажали. А Санич, він нашенські скульптури замовив і вірно зробив. А поставив би Санич Самсона, ви б все одно кричали, що то він за таку скульптуру замовив, треба було козака Гаврилюка в повний зріст зліпити.
95. Седой / 4 грудня 2017, 15:33 Цитувати
94.Адекватник
«треба було козака Гаврилюка в повний зріст зліпити.»

Прям как есть, без штанов? Тогда уж лучше Копельця, но в штанах :))
96. Borch / 4 грудня 2017, 15:59 Цитувати
83.Адекватник
««На Украине произошла уникальная революция, где богатые ограбили бедных, их же руками, собрали с нищих деньги на революцию, чтобы пришли к власти олигархи. Потом эти же олигархи еще раз собрали деньги с нищих уже на армию, чтобы потом эту армию направить на тех же нищих. История подобных примеров не знает»»

Без лоха и жизнь плоха. Ну вы поняли кто в этой истории лох.
97. don / 4 грудня 2017, 16:24 Цитувати
мене в усьому цьому «лохотроні» дивує те, що при незгасаючому конфлікті на Сході, 15 відсотковому падінні економіки, великих поверненнях відсотків по кредитах попєрєдніків місцеві бюджети отримують чималі надходження - будуються дитячі майданчики, місця відпочинку, ремонтуються дороги шаленими темпами.
куди всі ці великі доходи йшли при Яникові?

Змінено 04.12.2017, 16:25
98. Адекватник / 4 грудня 2017, 16:42 Цитувати
95.Седой
«Прям как есть, без штанов? Тогда уж лучше Копельця, но в штанах :))»

Нєт, нєт, только Гаврилюка и без штанов, и там..это.. ну... краник, чтобы воды попить или пива. Гарылюк у них символ гидности и перемоги. А что Копелець? Копелець у них не котируется. Копелець им обычные краники-фонтанчики понаделал из дэбэлого железа, чтобы в жару можно было водички попить задаром, так они и их поломали. А из Гаврылюка будут пить. Копелець, он свидомым не подходит. День Победы празднует, тротуарчики делает, фонтанчики, ну совок, одним словом. В репе и роке ничегошеньки не понимает, деткам придумал кукольный театр показать, ну не совок, блин. Нет, чтобы там "Синего кита" или что там еще в моде у деток. Да он даже не привозит артистов, поющих про коноплю, ну блин, таки совок. Короче, нам надо слепить статую Гаврылюка и объязательно так как он есть, т.е. как на майдане был. Если че, то вопрос можно вынести на местный рехверендум, ну, чтобы как в Швейцарии. А еще, слепить Гаврылюку Русалку и написать: "Гаврылюк и Русалка на Женевском озере" а озеро это отныне будет в/на Украине. И обязательно СУГС!
99. Ltava / 4 грудня 2017, 17:20 Цитувати
91.Beri Mor
«Невже й справді в цю байку для лохів віриш?»

92.Адекватник
«Ну ти ж не тупи до такої міри. »

З якими розумними людьми мене доля звела , обзавидуєшс :)) Даю підсказку - Якщо Ви попали до лікар який розпочинає розмову із речення : " Який вас дурак лічив ? " тікайте бо це перва ознака глупості і бездарності. Так і у спілкуванні :))
100. Адекватник / 4 грудня 2017, 17:27 Цитувати
99.Ltava
«це перва ознака глупості і бездарності. Так і у спілкуванні :))»

Тобі, такому грамотному, задали просте питання: чому Гітлер, такий великий фраєр, окупувавший усю Європу, не окупував Щвейцарію?
101. Ltava / 4 грудня 2017, 17:50 Цитувати
100.Адекватник
«Тобі, такому грамотному»

а чому при спілкуванні я звертаюсь на ВИ а Ви постійно ТИКАЕТЕ ? :))
102. Ltava / 4 грудня 2017, 17:54 Цитувати
98.Адекватник
«Копелець, он свидомым не подходит. »

Я наприклад не критикую , який є такий і є. Яж не проти фонтанчиків а проти безвкусиці . та і туалет нормальний потрібний там де з дітками гюлють .Я вірю жо в Жуках централізованного водовідведенн не має але коли ти в місто на роботу приїздиш то можна лопухи дома залишати :))
103. земеля / 4 грудня 2017, 18:22 Цитувати
97.don
« місцеві бюджети отримують чималі надходження »


Этот вопрос многих интересует (кстати и не только при яныке). Где то здесь засада. Не вылезло бы это нам боком. Мы многое не знаем.
104. Адекватник / 4 грудня 2017, 18:27 Цитувати
101.Ltava
«а чому при спілкуванні я звертаюсь на ВИ а Ви постійно ТИКАЕТЕ ? »

А ВИ можете не дуркувати, а відповісти по суті?
105. Адекватник / 4 грудня 2017, 18:29 Цитувати
102.Ltava
«Я наприклад не критикую , який є такий і є. Яж не проти фонтанчиків а проти безвкусиці . та і туалет нормальний потрібний там де з дітками гюлють»

"Москва не сразу строилась". Буде вам і туалет.
106. Адекватник / 4 грудня 2017, 19:50 Цитувати
103.земеля
«Где то здесь засада. Не вылезло бы это нам боком. Мы многое не знаем.»

А конечно «засада» и вылезет боком. А не знаем потому, что не хотим знать. Посилання на www.youtube.com
107. Адекватник / 4 грудня 2017, 19:51 Цитувати
103.земеля
«Этот вопрос многих интересует»

Посилання на www.youtube.com
108. Beri Mor / 4 грудня 2017, 20:17 Цитувати
104.Адекватник
«А ВИ можете не дуркувати, а відповісти по суті?»

Дуркувати в нього виходить краще.
89.Ltava
«не мій стиль , але після вечері :)) коли стримуючі фактори розслабляються,нажаль, можу і нахамить хоча потім каюся .»

Походу бухає стройбатовець,от і ви.йобується тут.
109. Ltava / 4 грудня 2017, 20:23 Цитувати
108.Beri Mor
«Походу бухає стройбатовець,от і ви.йобується тут.»

:))))))))))))))))))))))))))))Мда , зовсім погано :)))
110. Ltava / 4 грудня 2017, 20:26 Цитувати
105.Адекватник
« Буде вам і туалет.»

Ну із туалетом було б мабуть на багато краще ? Не можна фонтан без туалету бо тоді хтось обов"зково у фонтан на ............ :))
111. Ltava / 4 грудня 2017, 20:31 Цитувати
103.земеля
« Где то здесь засада.»

На мою думку , не претендую на істину , тут криєтьс бажанн держави перекласти фінансування , а значить і відповідальність , на місцеві громади за первинну медичну допомогу , до дошкільну і шкільну освіту , за культуру і туризм і т.д ; а у майбутньому за пільги і субсидію ( що я повністю підтримую ) та допомогу по безробіттю та подібні виплати .
112. Ltava / 4 грудня 2017, 20:32 Цитувати
94.Адекватник
«Так ти пропонуєш виписати із США отого Бенжамина, щоб він тут Сару і Самсона виліпив?»

Я пропоную перестати лопухами підтиратися , або по крайній мірі не пишатися цим .
113. Beri Mor / 4 грудня 2017, 20:37 Цитувати
109.Ltava
«)Мда , зовсім погано :)))»

Так попроси Галю,нехай похмелить.
114. rybolov / 4 грудня 2017, 20:49 Цитувати
97.don
«мене в усьому цьому «лохотроні» дивує те, що при незгасаючому конфлікті на Сході, 15 відсотковому падінні економіки, великих поверненнях відсотків по кредитах попєрєдніків місцеві бюджети отримують чималі надходження - будуються дитячі майданчики, місця відпочинку, ремонтуються дороги шаленими темпами.
куди всі ці великі доходи йшли при Яникові?
»

Питання цікаве.Думаю так- знецінення гривні, підвищення податків для підприємництва,значне підвищення цін на енергоресурси,згортання соціальних програм (всі фактори вигідні для наповнення державного бюджету в гривневому еквіваленті).Це так-по вершкам пройшовся.Плюс до цього іноземні кредити.Ось вам виконання бюджету і додаткові надходження на голому місці.А далі,хоч потоп,хоч трава не рости.Майже вся іфраструктура міст та сіл України,побудована ще за часів СССР, зношена на 90%.Самостійна в неї не вкладалась,або тільки в авральному порядку,а зараз і подавно.Ну,ще землю продадуть,бо в держави,крім землі вже нічого не залишилось і розлетяться хто куди...Це тупік,або другий паркан Яценюка.А на місцевому рівні зараз кожен використовує кошти по можливостям.
115. Selena2017 / 5 грудня 2017, 09:23 Цитувати
97.don
«куди всі ці великі доходи йшли при Яникові? »

Перетворювалися на віртуальні мільйони.
116. Адекватник / 5 грудня 2017, 09:34 Цитувати
25.Ltava
«Поясніть - для чого релігійні свята робити вихідними ?»

Пропустив запитання. Звиняй. Треба це питання демократично тут обговорити. Я точної відповіді на нього не знаю. Припущення можу висловити. По-перше влада робить мовби добро насєлєнію. Насєлєніє їй вдячне і в свята радіє і гуляє. Особливо це стосується галичан, бо вони у свята й так не працювали навіть за часів СРСР. А тепер їм встановили вихідний і вони з цього дуже радіють і вдячні владі. У них, як якесь свято на честь чергового бібілійного жида, там, скажімо якогось Іоанна хрестителя, чи ще якогось х.рена, то у них все село нічого не робить. Тому, за встановленя вихідного дня на релігійні свята уся Галіція ладна владу в обрізане місце цілувати. Та й наші не далеко від них відкотилися. Крім того, зараз можна купу свят встановлювати, хоч весь рік суцільне свято, все одно роботи немає. А у кого вона є, то той буде працювати й на вихідні, аби грошей заробити.
117. rybolov / 5 грудня 2017, 10:17 Цитувати
115.Selena2017
«Перетворювалися на віртуальні мільйони.»

Так і є.Коротко і влучно...А після майдану нова влада зразу ж розрахувалася з іноземними кредиторами майдану знецінивши гривню.Та й місцеві спонсори швиденько повернули потрачені кошти в гривневому еквіваленті.От такий шахер-махер.

Змінено 05.12.2017, 11:14
118. don / 5 грудня 2017, 11:41 Цитувати
115.Selena2017
«Перетворювалися на віртуальні мільйони.»

Майдан допоміг, тепер ідут на ремонт доріг і покращення життя громади
119. Адекватник / 5 грудня 2017, 13:09 Цитувати
118.don
«Майдан допоміг, тепер ідут на ремонт доріг і покращення життя громади»

Ну яке покращення? Вже навіть ініціатор євроінтеграціїї пасічник сказав, що ми на останньому місці у світі, і щоб вийти (повернутися) на рівень 2013 року нам потрібно 15 років. Заміть, що це не я сказав, не Путін, не кисельТВ а сам пасічник. Посилання на news.vash.ua
120. don / 5 грудня 2017, 13:19 Цитувати
отож, єкономіка рухнула, а бабла у місцевих бюджетах повно. по районах закатали цілі вулиці новеньким асфальтом, а в Полтаві взагалі повністю всі новим асфальтом закатані, навіть по дворах між будинками, там де асфальтували останній раз у 80-х роках
питання, куди йшли ці величезні кошти при Яникові?
121. Selena2017 / 5 грудня 2017, 14:23 Цитувати
117.rybolov
«От такий шахер-махер. »


Риболове, ваше трактування мого коментаря я поділяю не зовсім, вибачте. Моє ставлення до Майдану інакше. Ви , мабуть, не звернули увагу на моє слово " віртуальні". Хто так називає свої статки , еховці знають.
122. Selena2017 / 5 грудня 2017, 14:33 Цитувати
120.don
«питання, куди йшли ці величезні кошти при Яникові?»

І тоді , й тепер однаково діють: перетворюються на віртуальні мільйони та фальшиві обіцянки .
123. Ltava / 5 грудня 2017, 17:23 Цитувати
120.don
« куди йшли ці величезні кошти при Яникові?»

На межигіря ! :)) Ви ще тіт яника похваліть .
124. Ltava / 5 грудня 2017, 17:25 Цитувати
116.Адекватник
« все одно роботи немає. »

Пливли пливли а на березі............ :)) роботи навалом , робити не хочуть !!!!!!!!!!!!!!!!
125. rybolov / 5 грудня 2017, 17:39 Цитувати
120.don
«отож, єкономіка рухнула, а бабла у місцевих бюджетах повно. по районах закатали цілі вулиці новеньким асфальтом, а в Полтаві взагалі повністю всі новим асфальтом закатані, навіть по дворах між будинками, там де асфальтували останній раз у 80-х роках
питання, куди йшли ці величезні кошти при Яникові?»

Пояснюю-в України від"ємне зовнішнє торгове сальдо, в порівнянні навіть з минулим роком -5 млрд.доларів ,а це дуже важливий показник стогнації економіки.Якщо порівняти з 2013 то буде від"ємна різниця в десятки мільярдів доларів.Далі,якщо в 13 році 5*8=40,то в 17 році 5*27=135 млрд.гривень(множимо 5 на гривневий курс долара).Тепер беремо різницю 135-40=95 млрд.гривень.Це надлишок гривні,яку держава може використати куди завгодно.Ми взяли, для приміру, дефіцит зовнішньоекономічного балансу.Отже,навіть при зменшенні вдвічі експорту чого ,слава богу, не відбулося,все одно країна отримує більше,ніж на третину в гривневому еквіваленті. Якщо взяти суму всіх товарів та послуг,які Україна експортувала та отримала за них валютну виручку, то це чималенька суму,одержана внаслідок спекуляції на внутрішньому валютному ринку.Цей банкет платило населення...От звідки з"явились додаткові державні кошти.Коротко так-ви взяли кредит,використали його на свої потреби,а віддавати будуть ваші нащадки.Ви від цього розбагатіли?

Змінено 05.12.2017, 17:49
126. Адекватник / 5 грудня 2017, 18:15 Цитувати
124.Ltava
«роботи навалом , робити не хочуть»

Тут не хочуть, а 7 млн у Польшу чогось подалось. Каву пити, чи що? У тебе теж логіка "поїхала"?
127. Адекватник / 5 грудня 2017, 18:21 Цитувати
125.rybolov
«Ви від цього розбагатіли? »

Це для них дуже складна арихметика. Вони хочуть почути, що Янек наскладав собі пять камазів доларів і відвіз Путіну. В оце вони повірять. Фрагмент діалогу із просторів інтернету: "- Подводя итоги года, кого бы вы назвали лучшим политиком, а кого - худшим? - спрашиваю.
- Конечно же, Порошенко был худшим! А вот Янукович - лучшим, ибо он не крал у своего народа, а только - у Путина и российского государства! - воскликнул он." Зрада зрадная. СУГС!
128. Ltava / 5 грудня 2017, 20:17 Цитувати
126.Адекватник
«У тебе теж логіка "поїхала"?»

А в чужих руках завжди товщий :))
129. Адекватник / 5 грудня 2017, 20:35 Цитувати
128.Ltava
«А в чужих руках»

Блін, логічно
130. Ltava / 5 грудня 2017, 21:01 Цитувати
129.Адекватник
«Блін, логічно»

:)) УВАЖАЮ !!! :))
131. rybolov / 5 грудня 2017, 22:07 Цитувати
127.Адекватник
« Вони хочуть почути, що Янек наскладав собі пять камазів доларів і відвіз Путіну. В оце вони повірять.»

Цей вислів на тверду п"ятірку.Не раз зустрічав таких кадрів...Одне мені не зрозуміло-де поділися люди,які народились в УССР-самої читаючої країни в світі ,за тодішнім моніторінгом в ООН.А Дніпропетровськ в ті часи цілком серйозно називали "кузницей руководящих кадров СССР."
132. Ltava / 6 грудня 2017, 06:46 Цитувати
131.rybolov
«.Одне мені не зрозуміло-де поділися люди,які народились в УССР»

Всі на місці , які були такі і залишилися _ вата ватою. :))
133. Адекватник / 6 грудня 2017, 07:58 Цитувати
132.Ltava
«Всі на місці , які були такі і залишилися _ вата ватою. »

А "вата", це що воно таке? Це мабуть ті, хто память не втратив і в кого ще мізки працюють?
134. rybolov / 6 грудня 2017, 14:34 Цитувати
133.Адекватник
«А "вата", це що воно таке? Це мабуть ті, хто память не втратив і в кого ще мізки працюють?»

Результат неватних поглядів.."В палаточный лагерь у Рады, утром нагрянул спецназ на нескольких автобусах. Сонные онижедети отп#здохала спецназ и пошла досыпать.
В какое чудное и веселое время мы живем. Не останавливайтесь!"
Не можуть люди зрозуміти,що свобода,це не вседозволенність,а порядок не рабство, а законність.
135. Beri Mor / 6 грудня 2017, 16:20 Цитувати
134.rybolov
«"В палаточный лагерь у Рады, утром нагрянул спецназ на нескольких автобусах. Сонные онижедети отп#здохала спецназ и пошла досыпать. »

В Одесі будівельники надавали піджопників КАРАУЛЬНОМУ,бо він заважав їм будувати на території військової частини,яку він охороняв.Люди добрі,ви це уявляєте?І вони хочуть протистояти,як вони кажуть північному сусідові?
136. rybolov / 6 грудня 2017, 20:36 Цитувати
135.Beri Mor
«В Одесі будівельники надавали піджопників КАРАУЛЬНОМУ,бо він заважав їм будувати на території військової частини,яку він охороняв.Люди добрі,ви це уявляєте?І вони хочуть протистояти,як вони кажуть північному сусідові?»

Ридаю від надлишку гідності.Ось ще одна зірка майдану,яку шумовинням винесло на владний Олімп.Маючи ксиву депутата людина повинна залишатись людиною,а не дегенератом.Хлопець не знає,бо звідки йому знати,що посвідчення його захищає від юридичного переслідування,а по рилу його можна бити скільки завгодно.Від цього кірочка не захистить.
Посилання на www.facebook.com
137. Beri Mor / 6 грудня 2017, 21:26 Цитувати
136.rybolov
« повинна залишатись людиною,а не дегенератом.»
Він не може залишитися людиною,бо цей рагуль бандерський уже народився дегенератом.Хоча й мєнт на відео якийсь кончений,йому в пику дало якесь бидло,а він стоїть обтікає,треба було йому запропонувати Поросюку віддати корочки депутата своїй охороні,а самому зняти форму,і вийшовши з зали суду начистити ї.бло тварюці.
138. Седой / 6 грудня 2017, 21:27 Цитувати
Корр пишет: "Саакашвили заподозрили в попытке свержения конституционного строя" :)) ??? Так вроде его свергли 4 года назад? Или я что=то пропустил?
139. Beri Mor / 6 грудня 2017, 21:43 Цитувати
138.Седой
«Корр пишет: "Саакашвили заподозрили в попытке свержения конституционного строя" :)) ??? Так вроде его свергли 4 года назад? Или я что=то пропустил?
»
4 роки тому був справжній,"кошерний" переворот,а всі інші будуть неправильні.
140. don / 6 грудня 2017, 21:50 Цитувати
Тоді були мільйони людей на майдані, а зараз два десятки бігають за тим грузіном, захищають його від мєнтов, ну це не надовго, видворять нах
141. don / 6 грудня 2017, 21:53 Цитувати
А Парасюк молодець, ше парочку б нокаутів і пояс можна вручати
142. rybolov / 6 грудня 2017, 22:26 Цитувати
Ненормативна лексика
140.don
«Тоді були мільйони людей на майдані, а зараз два десятки бігають за тим грузіном, захищають його від мєнтов, ну це не надовго, видворять нах»

Якби його могли видворити,то давно б віддали Грузії.Кураторам української влади він потрібен,як противага президенту.А Саакашвілі все робить правильно.Хоч у нього нічого й не вийде. В силу 3-х причин:

1) Його не підтримують провідні українські олігархи. Без цього в Україні зробити чергову "революцію гідності" неможливо.

2) У нього немає серйозних медіа-ресурсів. Пам"ятаєте, як 4 роки тому все українські телеканали росказували про те, як сволочь Янукович обвалив гривню з 8.0 до 8.2? Це зіграло ключову роль у зомбуванні наївного населення. 3) Для абсолютної більшості українців Саакашвілі - «не свій». Патріоти не приймають політичну реальність мізками. Вони живуть інстинктами і поділяють політиків на «свій» (хороший) і «не свій» (поганий). Саакашвілі для них - чужак. Майже такий же, як Янукович.

Але, свою позитивну роль у розгромі злочинної режиму Саакашвілі, безсумнівно, грає. Він виступає "на розігріві" у більш серйозних гравців.

Змінено 06.12.2017, 22:28
143. Ltava / 6 грудня 2017, 22:46 Цитувати
133.Адекватник
«А "вата", це що воно таке? »
Вата це ті хто визнав що дляних ватники костюм і для одруження і для похорон . Ну пишаються вони тим що не "інтелігенція очката" , що вони " універсітетів не кончали " , що " не ябеди вчительсткі" , що "не мінтовські стукачки " і подібне . Не зрозумів ?" НУ ТИ НЕЗРОЗУМІЛИЙ !!!!!!!!!!!!!!! :))
144. Ltava / 6 грудня 2017, 22:47 Цитувати
134.rybolov
«а порядок не рабство, а законність.»

На жаль ніхто це не розуміє .
145. Адекватник / 7 грудня 2017, 14:04 Цитувати
143.Ltava
«Не зрозумів ?»

Та тепер зрозумів, дякую. От тільки я чув, як, вже не памятаю хто, казав «вата» на Мураєва. А він і в очках, і інтелігент, і університети кінчав, на відміну від Гаврилюка і Парасюка. І Мураєв "вата", а Гаврилюк з Парасюком не вата. Так ото я й заплутався трішки.
146. Адекватник / 7 грудня 2017, 14:06 Цитувати
144.Ltava
«На жаль ніхто це не розуміє»

Ну чому ж ніхто? Я розумію, ти розумієш, так дивись і Селена скоро зрозуміє. "Процес пошел", як казав один псевдокласик-герострат.
147. Седой / 7 грудня 2017, 17:03 Цитувати
140.don
«Тоді були мільйони людей на майдані, а зараз два десятки бігають»

Что названное Вами количество меняет с точки зрения закона?
148. Ltava / 7 грудня 2017, 17:50 Цитувати
145.Адекватник
« І Мураєв "вата"»

Я десь сказав що Мураєв вата ? Не було такого , навпаки поважаю його точку зору яку не завжди розділяю , і спроба закрити канал глупість .
145.Адекватник
« а Гаврилюк з Парасюком не вата»

теж не вата , в моєму розумінні , це люди яких "винесла у владу хвиля революції " це тимчасова "піна " . А вата це стиль життя , виховання яке передається від прадіда до онука .
149. Ltava / 7 грудня 2017, 17:51 Цитувати
139.Beri Mor
« справжній,"кошерний" переворот»

Усі перевороти які закінчуються перемогою називаються революціями :))
150. Ltava / 7 грудня 2017, 17:55 Цитувати
142.rybolov
«В силу 3-х причин:»

Головна причина що він грузин . Навіть Троцький віддав керівництво революції (перевороту ) Леніну бо той хоч по документам був РУСЬКИЙ :)). Найдеться в Україні свій фюрер і буде український фашизм , до речі Каплін десь трошки підходить .
151. Ltava / 7 грудня 2017, 17:58 Цитувати
146.Адекватник
«так дивись і Селена»

не трогайте ніжну душу селени , не травмуйте її невинність росповідями про різні гадості реального життя :))
152. Selena2017 / 7 грудня 2017, 19:26 Цитувати
151.Ltava
«151. Ltava / сьогодні, 17:58»


Лтаво, дякую за своєрідний захист ( бо цілком вірогідно у мій бік полетять нові отруйні стріли). Ніжну душу та невинність , хоч вона в кого й була , чи ще є сьогодні, у тих різних гадостях реального життя зберегти практично неможливо тому, хто сповідує цінності, відмінні від ,скажімо, ширпотребу. Тоді стаєш альбіносом - білою вороною, і ті реалії протягом життя стільки шрамів на душу покладуть - ніякий бронежилет не захистить. І все-таки - це на користь! Бо як би я інакше вміла розпізнавати добро і зло, бачити, щО людина вкладає в слово і діло, з ким можна мати справу, а від когось триматися за кілометр. Та це вже філософія, кому там вона треба.Не хотілося б , щоб сАме ви з мене насміхалися, на прокажених мені начхати.
153. Адекватник / 7 грудня 2017, 20:47 Цитувати
148.Ltava
«Я десь сказав що Мураєв вата ?»

А я десь казав, що то ти казав???
154. Ltava / 8 грудня 2017, 06:30 Цитувати
152.Selena2017
« ви з мене насміхалися»

Вибачаюсь якщо Ви сприйняли це як насмішку.

Змінено 08.12.2017, 06:34
155. Selena2017 / 8 грудня 2017, 08:02 Цитувати
154.Ltava
«154. Ltava / сьогодні, 06:30»


Мабуть, в мені заговорила гординя, це не краща риса, визнаю. Пробачте і мені, будь ласка.
156. rybolov / 8 грудня 2017, 18:15 Цитувати
150.Ltava
«Найдеться в Україні свій фюрер і буде український фашизм , до речі Каплін десь трошки підходить .»

Майбутній фюрер-Білецький з "Азову"...Згадайте ,як "прості люди" Капліна маршом дійшли до Києва і марш здувся.Він не самостійний гравець.Це другий Ляшко,але без ресурсу.
157. Ltava / 9 грудня 2017, 07:48 Цитувати
156.rybolov
«Майбутній фюрер-Білецький з "Азову»

Можливо , а можливо вони разом як Гітлер з Герінгом :)) я не про прізвища говорю а про тенденцію і запити людей :)) Бо тяга до націоналізму і соціалістичні «хотелки» породжують націоналсоціалізм :((
158. Selena2017 / 9 грудня 2017, 10:25 Цитувати
156.rybolov
«Це другий Ляшко,але без ресурсу.»


Невже після того, як Каплін наобіцяв санжарцям та біличанам золоті гори справедливості і кваліфікованої допомоги, можна сідати в проплачений автобус і їхати в Київ під його прапори до ВР сьогодні, як це роблять полтавці і не тільки?!! Бережи нас ,Боже, від політика, який нечистому ратицю потиснув і спокушає людей на легковажні вчинки. На сайті Української правди маленька реклама його партії блимає, ну чисто вождь з минулого. Як пороблено чоловікові....
159. Ltava / 9 грудня 2017, 13:05 Цитувати
158.Selena2017
« Як пороблено чоловікові....»

Мені було б так пороблено та такими грошима :)) А народ ? Не дивуйтися довірливості , глупості . продажності І жадності нашого народу та і нас самих :)) Одна школа СССР)нас виховала :((
160. Selena2017 / 9 грудня 2017, 14:42 Цитувати
159.Ltava
«Одна школа СССР)нас виховала :»


Школа то одна, та виховання сприймалося всіма по-різному. Одні ще до 91-го бачили всю облудність того, чим мізки напихали, були такі, що відкрито чинили цьому опір, і в силу "один у полі - не воїн" - мали зламану долю. А декому і сьогодні міазми тої отрути фіалками пахнуть та ліньки їх позбуватися, думати. Страшна і нерозбірлива довірливість та продажність.
Не повірю вам, Лтаво, що такі гроші вас би порадували...
Я часто думаю про вчителів свого школярського періоду : як вони попри всю оту ідеологічну брехню давали нам приклад людяності та інших моральних цінностей. Хто дослухАвся, той з цим у житті жив.Всі ми різні, а в одному гурті треба якось миритися.
161. Ltava / 9 грудня 2017, 15:13 Цитувати
160.Selena2017
«Не повірю вам, Лтаво, що такі гроші вас би порадували...»

:)) Нагадаю вам анекдот про черчеля який сказав що любу жінку можна купити . Королева Англії запросила його до себе і запитала чи значить що і її можна купити , на що Черчиль відповів що мабуть так :(( " То скільки ж я варта ?" питає королева , " 100 тисяч фунтів стерлінгів " відповів Черчель . " Щож так мало ?" обурилася королева. " бачите моя королево , Ви вже торгуєтесь " зреагував Черчиль :))

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.