Боротьба триває

Боротьба триває

У останньому номері газети «ЕХО» була опублікована стаття, яка містить недостовірну інформацію. У ній написано, що Павло Гунжель нібито вимагав більше 60 тисяч гривень з бюджету Бутенківської сільської ради у якості відшкодування начебто понесених ним судових витрат.

Щоб зрозуміти суть справи та спростувати подану в статті «Судові рішення за позовом Гунжеля скасовано Верховним Судом» (№47 (792) від 22.11.2018 року) інформацію, повідомляю наступне: 15 грудня 2017 року відбулася друга сесія сьомого скликання Бутенківської сільської ради. Відбувалася вона з кричущими порушеннями діючого законодавства України, на вулиці. Провладна більшість виділила більшу частину бюджетних коштів (8,7 мільйона гривень) на заробітну плату та преміювання працівників сільської ради.

Депутати депутатської групи «Справедливі Бутенки» (8 чоловік) вирішили скасувати це рішення через суд. На судові витрати та послуги адвоката депутати «Справедливих Бутенок» надали особисті кошти по мірі своїх можливостей. Судовий процес зі скасування рішення «Про бюджет» Бутенківської сільської ради тривав майже 8 місяців, загальна сума витрат за цей час склала 33 388 гривень, а не 60 000 гривень.

25 вересня 2018 року я звернувся до начальника казначейської служби в Кобеляцькому районі із заявою, у якій прохав виконати рішення Полтавського Адміністративного та Харківського Апеляційного судів із повернення судових витрат, понесених депутатами «Справедливих Бутенок» при скасуванні рішення сесії. Отримавши відповідь на заяву, я виявив шокуючі факти — казначейські рахунки Бутенківської сільської ради закриті, на банківських рахунках коштів немає. Керівництво сільської ради створило ще одну юридичну особу — «Виконавчий комітет Бутенківської сільської ради» — і всі кошти перевело на її банківські рахунки. Та в «ручному режимі» на свій розсуд витрачає кошти платників податків. По такій схемі було куплено за 540 000 гривень новий автомобіль, підвищено заробітну плату працівникам сільської ради, виплачено великі суми на преміювання. Станом на кінець листопада 2018 року в «ручному режимі» безконтрольно було витрачено майже 22 мільйони гривень.

Влітку 2018 року Бутенківська сільська рада прийняла новий бюджет на 2018 рік, за яким апетити чиновників із преміювання були зменшені на 1,5 мільйона гривень. Тобто, прийнявши новий бюджет, керівництво Бутенківської сільської ради визнало рішення суду справедливим.

31 жовтня 2018 року керівництво Бутенківської сільської ради для того, щоб не повертати депутатам «Справедливих Бутенок» понесені ними судові витрати, звернулося в Касаційний суд зі скаргою. Дивним чином ця скарга була розглянута протягом трьох робочих днів, тоді як інші, схожі скарги, чекають своєї черги на розгляд роками. Касаційний суд повернув справу про скасування рішення «Про бюджет на 2018 рік» на новий розгляд. Так що, боротьба за справедливість триває.


Автор: Павло ГУНЖЕЛЬ
30 листопада 2018, 13:25 | Кобеляки | Суспільство



1. КАМаз / 1 грудня 2018, 00:46 Цитувати
Ненормативна лексика
Павло Гунжель шизофренік! Діагноз на лице. Купили сміттевоз, та ти сука порадуйся, що в громаді є такий автомобіль, в Кобеляках скоро тачками сміття возитимуть, а ти га...н в позитивних подіях в громаді тільки негатив бачиш!
2. ЛУНА / 1 грудня 2018, 07:16 Цитувати
Физиогномика этого человека очень своеобразна.Насмелюсь сделать выводы :"человек активен и очень трудоспособен,высокой степени сконцентрирован,быстро адаптируется в новом социальном окружении,но завислив и склонен к агрессивной форме поведения.
3. микола козак / 1 грудня 2018, 09:58 Цитувати
Якщо людина бореться з ворами і казнокрадами , то отакі , як Камази , чи Крази обовязково її будуть обгиджувати , бо вони були десь близько біля корита , а тут їх відлучили саме дякуючи таким , як Гунжель.Ну а Луна почала проявляти знання психології , очевидно в ближчому майбутньому стане екстрасенсом.
4. земеля / 1 грудня 2018, 11:19 Цитувати
3.микола козак
«а Луна почала проявляти знання »


Коля, не могу оценить действия Камазка, но то что позволяет себе врач( если она на самом деле врач) то это полнейший ..... Давать КОНКРЕТНОМУ человеку диагноз во всеуслышание да еще и заочно - это преступное нарушение врачебной этики все и вся. Я бы на месте Гунжеля в суд на эту ст.... подал.
5. микола козак / 1 грудня 2018, 12:57 Цитувати
Який там лікар , звичайна медсестра.
6. Selena2017 / 1 грудня 2018, 13:03 Цитувати
5.микола козак
«звичайна медсестра.»


Медсестра більше часу біля хворого і в неї, мабуть , і роботи більше. А якщо на додачу ще й подібний лікар, то рятуйте...
7. микола козак / 1 грудня 2018, 16:05 Цитувати
Та я не хочу тебе принизити , медсестра , та ще і хороша зачасту буває рідніше неродивого лікаря.Ти якби ще викинула з голови романтику майдана , то тобі б небуло рівних тут в коментарях.Дуже заважає тобі ота романтика .ти оглянись навкруг кого привів до влади той майдан , починаючи на містах і до центру.
8. Selena2017 / 1 грудня 2018, 18:18 Цитувати
7.микола козак
« кого привів до влади той майдан , починаючи на містах і до центру.»


Козаче, ніякого приниження не побачила.І про медсестру все правильно. А от відносно романтики- повірте , цим не страждаю. Багато про Майдан прочитала такого, що душа скімлила , але ніхто мене не переконає, що це саме він винен у тому, що є сьогодні. І бодай тому оракулу язик поприщило за вживання слів "майдануті". Люди вийшли на нього, бо не не захотіли більше жити в таких умовах, це був їх вибір, їх вчинок, їхня гідність , і ми не маємо права судити їх за це. Гріх. Це було таке, що простими словами цього не пояснити, чого я й не намагаюся робити.
А до влади прийшли ті, КОГО ПРИВЕЛИ МИ. І нічого заперечувати. Вогонь жертовності погас,тепер кожен примірявся з своєю вигодою. Такі ми вже є. Думаю, ще не скоро й розвидниться. Бо як послухаєш , що в людських головах сьогодні - вити хочеться.Ще кого приведемо ось незабаром....
Може,ви мене сприйматимете і з романтикою? Бо реалії життя все-таки жорстокі, трохи розслабитися ж можна?
9. Гнатович / 1 грудня 2018, 18:46 Цитувати
Ненормативна лексика
8.Selena2017
« "майдануті". Люди вийшли на нього, бо не не захотіли більше жити в таких умовах, це був їх вибір, їх вчинок, їхня гідність , і ми не маємо права судити їх за це.»

От-те раз! Значит, выперлась одноизвилинная шобла на майдан(за n-ное количество гривен), попила майданного чайку, сплясала кровавую камарилью, "бо не не захотіли, -значит, - більше жити в таких умовах", своими скачками привели страну к полному пиzдецу, а теперь, выходит, "не маємо права судити їх за це"!

А теперь, сука, нравится жить в таких умовах?! А если не нравится, так где же ихня гиднисть, почему же не майданят теперь, а?

8.Selena2017
«А до влади прийшли ті, КОГО ПРИВЕЛИ МИ.»

Так что же тебе, собака, ещё надо? (с)

8.Selena2017
«Вогонь жертовності погас,тепер кожен примірявся з своєю вигодою. Такі ми вже є. »


Перевод: денег никто за майдан не башляет и чаю с амфетаминами не подливает, гідність затянуло в жопу, сосём и глотаем
10. 1juriy / 1 грудня 2018, 19:52 Цитувати
Гнатович -не бісись кацапчику.Україна пам’ятає часи і гірші.Відродимось.Все добре буде.
11. Selena2017 / 1 грудня 2018, 20:07 Цитувати
9.Гнатович
«Гнатович / сьогодні, 18:46»


Якщо такий сказ нападає, то значить все у нас правильно.
12. orakul / 1 грудня 2018, 20:37 Цитувати
8.Selena2017
«але ніхто мене не переконає, що це саме він винен у тому, що є сьогодні. І бодай тому оракулу язик поприщило за вживання слів "майдануті".»

Ну а хто ж винний? А щодо «поприщило» так є таке поняття як карма. Це Ігор Миколайович може краще пояснити, якщо захоче. Я така приказка, це щодо майдану і майданутих: "Ніколи не потрібно розпалювати у хаті багаття, бо невідомо що згорить". Хоча, у даному випадку все було відомо - згорить Україна. Для цього майдан і влаштвували і в те, що майдануті начебто не знали, що згорить країна не є виправданням. Як каже ще одна приказка: "В епоху інтернету невігластво - це вибір." Вони вибрали собі таку долю невігласів, а через них постраждав народ, ві тому числі і невинні люди і їх щиро шкода. Наш народ вже настільки деградував, що жах охоплює. Ну як оцих пришелепуватих назвати? Да простит меня земеля. Посилання на www.youtube.com
13. orakul / 1 грудня 2018, 20:39 Цитувати
10.1juriy
«Відродимось.»

Не відродимось, а виродимось.
14. orakul / 1 грудня 2018, 20:41 Цитувати
9.Гнатович
« где же ихня гиднисть»

Їхня гідність тепер в черзі за субсидією. Аж давляться. Вже не до ковбаси по 2.20
15. Гнатович / 1 грудня 2018, 23:29 Цитувати
11.Selena2017
«Якщо такий сказ нападає, то значить все у нас правильно.»

Скажи своему психиатру чтобы увеличил тебе дозу
16. Selena2017 / 4 грудня 2018, 11:11 Цитувати
7.микола козак
«Дуже заважає тобі ота романтика »


Хоч і не збиралася вже ні з ким дискутувати , та вчора трапилася на РБК-Україна новина ( сьогодні вона зникла, а була ж о 15-21) , яка допопоможе мені трохи реабілітуватися: не все мені заступає романтизм. Йшлося про те , як близько 80 депутатів ВР протягом листопада (лише!) «кнопкодавили» ,не дуже запам"яталася цифра, 163 рази. Представник нашого краю посів у цьому списку ДРУГЕ місце - 17 разів, поступившись першому тільки на 1. Яка тоді легітимність прийнятих законів? Коли вирішувалося питання про воєнний стан - "відсутній".
Поцікавилася підсумками парламентських виборів по 149 виборчому округу, де обирався "Заслужений природоохоронець України" (перевірте у Вікіпедії, якщо не вірите), наведу цифри : за відому нам особу проголосувало 25,21% тих, хто прийшов на дільниці, а це - 18 482 особи.
Думаю, зрозуміло, хто привів до влади нинішніх керманичів.
Майдан ні при чому, бо ним скористалися хитрі на недалекі.
Для порівняння: Капліну віддали голоси 36 762 чол., 46,30%. Сьогодні він обіцяє знизити ціну на газ вчетверо. І побіжать же! Щоб потім Майдан полоскати.
Козаче, я тільки пояснюю свою позицію, сприймайте її як хочете.
17. antibloger / 4 грудня 2018, 14:54 Цитувати
16.Selena2017
«16. Selena2017 / сьогодні, 11:11»

Майдан ні при чому, бо ним скористалися хитрі на недалекі.

А як би Ви запитала в Реки, Бульбахи, Паршевлюка чи Супруна чи вважають вони себе майданівцями, як думаєте, яка була б відповідь...?
18. orakul / 4 грудня 2018, 17:18 Цитувати
17.antibloger
«Майдан ні при чому, бо ним скористалися хитрі на недалекі.»

Недалекі ті, хто на майдан ходив. Хіба важко було подивитися чим скінчилися майднани в інших країнах? А ті, хто скористався майданом, вони не надалекі, а розумні і хитрі. Вони для того майдан і влаштовували, щоб ним скористатися, як і віками вони користувалмся усіма революціями, в тому числі і революцією 17-го. Невже багато треба ума, щоб це зрозуміти? Владу треба міняти не на майданах, а на виборах. А то обирають кого попало, а потім - на майдан. Ось скоро Йулю виберуть, блін, а потім знову скулити будуть.
19. Beri Mor / 4 грудня 2018, 17:43 Цитувати
18.orakul
«. Ось скоро Йулю виберуть»

Ага.І Лазаренка,її побратима,в крісло прем"єр-міністра нам американські друзі вишлють.Заживемо...
20. orakul / 4 грудня 2018, 18:11 Цитувати
19.Beri Mor
«І Лазаренка,її побратима,в крісло прем"єр-міністра нам американські друзі вишлють»

Лазаренка не вишлють, він українець, через це і сидить дякуючи Йулі. Вона його підставила. Там Сеня знову в премєри збирається. От він точно її побратим і соплемінник. І він більще всіх кичав "Свободу Йулі!"
21. Selena2017 / 4 грудня 2018, 18:34 Цитувати
17.antibloger
«А як би Ви запитала »


Я їх і не запитувала б, бо знаю й так, що на кожному й проби ніде ставити , шкурницькі інтереси все затьмарили.Та і кому мислячому цього не видно? А відповіді добре б обдумала, це по-перше. А по-друге, Майдан - це таке явище, що подібні люди його не забруднять, як би не хотіли , якраз навпаки - стали лакмусовими папірцями, які виявили їх справжні якості.

Змінено 04.12.2018, 18:49
22. antibloger / 4 грудня 2018, 18:48 Цитувати
21.Selena2017
«21. Selena2017 / сьогодні, 18:34»


Ну дивіться, якщо майданом скористалися "хитрі і т.д.", і на цих перелічених мною Новосанжарських активістах, з ваших слів "проби ніде ставити", дуже б хотілося почути відповідь на кого ж з лідерів майдану нам треба рівнятися , ким гордитися (в розрізі район область країна) - звичайно на вашу думку. Це питання я задавав неодноразово, але чомусь Ви і ваші однодумці ухилються від відповіді! Невже немає героїв?
23. Selena2017 / 4 грудня 2018, 19:08 Цитувати
22.antibloger
« Невже немає героїв?»


Не можу і не хочу надавати тут готового рецепта хоча б тому, що сама "в пошуку", розглядаюся, а ще тому , щоб не піднявся з цього приводу черговий гвалт на цих сторінках, а він уже зріє : туманить свідомість ( та ще ж так примітивно!) черговий бажаючий на високий пост, полює на електорат, підсовуючи примітивні відомості і судження.
От тільки про героїв давайте краще помовчимо. З поваги до справжніх.
24. orakul / 4 грудня 2018, 19:16 Цитувати
23.Selena2017
«З поваги до справжніх»

Справжні Герої українці лежать в сирій землі, але ви їм і там покою не даєте. то памятники ламаєте, то вулиці перейменовуєте, то історію переписуєте. Посилання на 1941-1945.at.ua
25. Beri Mor / 4 грудня 2018, 19:35 Цитувати
22.antibloger
«чомусь Ви і ваші однодумці ухилються від відповіді! Невже немає героїв?»

23.Selena2017
«От тільки про героїв давайте краще помовчимо. З поваги до справжніх.»

Ну,як тобі відповідь?
26. antibloger / 5 грудня 2018, 08:13 Цитувати
25.Beri Mor
«Ну,як тобі відповідь?»


Чомусь отак завжди! Влада у нас майданівська, (всіх інших же люстрували), але як виявилось на ній "проби ніде ставити", коли задаєш просте «діалектичне» запитання виявляється - що ти "туманиш свідомість ( та ще ж так примітивно!) і є черговий бажаючий на високий пост, полюєш на електорат, підсовуючи примітивні відомості і судження". ВО !!!
27. sashasamokhina / 5 грудня 2018, 08:51 Цитувати
25.Beri Mor
«25. Beri Mor / вчора, 19:35»

Чому вам так ті герої вперлись? Не можете уявити собі життя без вождя?
28. antibloger / 5 грудня 2018, 09:05 Цитувати
27.sashasamokhina
«Чому вам так ті герої вперлись?»

1. Заведіть собі чоловіка, щоб вам ніщо, нікуди не впиралося!
2. Я не бачу криміналу, коли хтось виражає власні думки, (незаборонені законодавством), чи обговорює ту чи іншу статтю!
3. По суті: тут справа не в героях, а фактично в нас склалася ситуація в країні - як у відомій приказці "за що боролись, на те і напоролись". Ті люди, що закликали нас до чесності, справедливості, добропорядності і т.д., прийшовши до влади діють зовсім навпаки, якщо не сказати більше...
29. микола козак / 5 грудня 2018, 09:16 Цитувати
Кожного дня герої майдану Петро Олексійович , Арсеній Петрович , Олег Валерійович за гроші платників податків розповідають , скільки вони зробили для народу і скільки ще зроблять , тож зробіть висновки .Виберете Петра Олексійовича і будете жити , як при комунізмі, будетке щасливі.Зараз он показують , як церква допомагає вірянам , роздає їм недоноски з Європи , та ще і не випрані.
Селена , ти хороша жінка , тільки викинь з голови трохи отого зайвого романтизму і в тебе буде все гаразд.Оціни , що дав тобі майданівський похіддо Європи.
30. SashaSamokhina / 5 грудня 2018, 10:50 Цитувати
[[ЦИТАТА|28|antibloger|28. antibloger]По перших двох пунктах немає сенсу відповідати; по третьому - не голосуйте за популістів, то й не буде крадіїв у владі.
31. antibloger / 5 грудня 2018, 11:16 Цитувати
Тоді ще риторичне питання - а не популісти це хто ??? Ну я так думаю що і це залишеться без конкретної відповіді !
32. SashaSamokhina / 5 грудня 2018, 12:12 Цитувати
31.antibloger
«31. antibloger»

Не популісти - це ті, хто не обіцяє легке вирішення складних питань, чи ви хочете конкретні прізвища кандидатів? З цим важче, бо будемо, як і перед цим, вибирати найменше зло
33. микола козак / 5 грудня 2018, 12:16 Цитувати
Якщо ще є товарищи , які вірять у вибори , то взагалі немає сенсу про щось розмовляти.Нехай той , чи та Саша Самокиша висуне себе в пре6зиденти , по закону це можливо , а по можливостях?Сьогодні десь в інтернеті зустрічав зізнання Охендовського , як добавляють одинички.Тож потрібно давно припинити дурні розмови про популізм і інші придумані дурниці для лохів.
34. SashaSamokhina / 5 грудня 2018, 12:43 Цитувати
33.микола козак
«33. микола козак»

Щось ви мілко взяли. А де ж масони і рептилоїди?
35. antibloger / 5 грудня 2018, 12:59 Цитувати
Не голосуйте за популістів, то й не буде крадіїв у владі. Не популісти - це ті, хто не обіцяє легке вирішення складних питань, чи ви хочете конкретні прізвища кандидатів? З цим важче, бо будемо, як і перед цим, вибирати найменше зло.

Чи не здається Вам що ви самі запуталися?
36. Selena2017 / 5 грудня 2018, 13:25 Цитувати
26.antibloger
«26. antibloger / сьогодні, 08:13»


Не треба примазуватися до того, кого ніколи не було видно на сторінках тижневика, а зараз робить сАме те, про що я написала - Анатолія Гриценка. Можна б і уважніше читати та не вдавати з себе ображеного мученика.
37. Selena2017 / 5 грудня 2018, 13:37 Цитувати
25.Beri Mor
«Ну,як тобі відповідь?»


Здалося мені, що у запитанні присутня іронія, та нехай. Написала так, тому що чудово знаю, хто для антиблогера є героєм і які вони в його понятті взагалі. Всі ви кожен маєте власну думку про оточуючих - ближчих чи дальніх -знаєте хто чим дихає, тому й не нападайте на мене, а втім - байдуже.
38. antibloger / 5 грудня 2018, 14:03 Цитувати
36.Selena2017
«36. Selena2017 / сьогодні, 13:25»

І сміх і гріх... Як я зрозумів Ви ототожнюєте мене з одним із нових керівників у селищній ОТГ... Розчарую Вас він пише під іншим ніком, уважніше Ви читайте і аналізуйте. Хоча ніщо не забороняє Вам так і надалі вважати, особисто я не проти. За кандидатуру Гриценка не скажу ні хорошого ні поганого, не вивчав...
37.Selena2017
«Всі ви кожен маєте власну думку про оточуючих - ближчих чи дальніх -знаєте хто чим дихає, тому й не нападайте на мене,»

Ніхто на Вас і не думає нападати, і особисто я поважаю вашу думку, але потрібно дивитися на світ реально, а не через думку що вам навязують проплачені ЗМІ.
39. Selena2017 / 5 грудня 2018, 14:19 Цитувати
29.микола козак
«тільки викинь з голови трохи отого зайвого романтизм»


Козаче, бачу я все-все, іноді до болю хочеться від усього цього сховатися, а де та схованка?!!!!! Ну, добре, задавлю я в собі залишки отого, що ви називаєте романтизмом, а далі що?Де ті, хто впорядкує для мене і всіх інших таку реальність, щоб можна було жити без потрясінь, ситно і весело, ще й звисока поглядати на Європу, а не так як зараз : як лисиця на виноград. Щоб не творилося те, про що йдеться в статті. Чудово розумію Гунжеля. Бо в Санжарській ОТГ ситуація подібна, якщо не гірша. А наводити в ній лад нікому, хіба Земеля в черговий раз пошле прокляття тим, хто має інакшу,ніж у нього, думку про Майдан. І на майданівський похід до Європи ніхто не відгукнувся , бо це ж треба з себе ого який леп зішкрібати та до роботи братися, а тут якби все "на халяву". Давно помітила, що інститут виборів у нашій державі знівечений і нівельований самим же "електоратом"(де воно й узялося оце слово!).
Без мого романтизму довго ще добра виглядатимете.
40. arturwanga / 5 грудня 2018, 15:36 Цитувати
Павло реальний активист яких в районi чоловiк 5

1.КАМаз
«Павло реальний активист яких в районi чоловiк 5»
41. микола козак / 5 грудня 2018, 16:02 Цитувати
34.SashaSamokhina
«и. А де ж масони і рептилоїди»

Ви шановний чи шановна щось переплутали.Я ніколи ні про масонів , ні про рептилоїдів не згадував.Це такі , як ви постійно риються та переписують історію , то валите памятники , то щось переіменовуєте , то забороняєте - простіше виразитись , сходите з ума.Я людина , яка живе в реальному світі і оцінюю оточуєче мене реально .Нинішній дурдом колись же повинен закінчитись
42. Selena2017 / 5 грудня 2018, 17:20 Цитувати
41.микола козак
«.Нинішній дурдом колись же повинен закінчитись»


Якщо всі цього пасивно виглядатимуть - НІКОЛИ .
43. SashaSamokhina / 5 грудня 2018, 18:04 Цитувати
35.antibloger
«Чи не здається Вам що ви самі запуталися?»

Ні, я абсолютно не заплуталася, а що вам неясно? Зараз спробую розжувати: в першому турі непопулісти будуть, а в другому, більше всього, ні. В другому турі й доведеться вибирати менше зло
44. SashaSamokhina / 5 грудня 2018, 18:17 Цитувати
41.микола козак
«.Я ніколи ні про масонів , ні про рептилоїдів не згадував»

Людині, яка впевнена,що вибори для лохів, зовсім недалеко до віри в рептилоїдів - це я мала на увазі
45. antibloger / 5 грудня 2018, 18:54 Цитувати
43.SashaSamokhina
«43. SashaSamokhina / сьогодні, 18:04»

Щось Ви не те "розжовуєте"! Популісти (не знаю хто це) - крадії у владі, не популісти (Ви не знаєте хто це) - але будуть більше всього в другому турі, заздалегіть Ви твердите що це буде зло, більше чи менше.
Не буду більше вас "діставати", але раджу привести Ваші «сумбурні» думки до логічного порядку...
46. микола козак / 6 грудня 2018, 09:59 Цитувати
[[ЦИТАТА|44|SashaSamokhina|Людині, яка впевнена,що вибори для лохів, зовсім недалеко до віри в рептилоїдів - це я мала на увазі
Чому б тобі не виставити свою кандидатурув президенти ?От тільки чи назбираєш ти 2.5 млн в народу Кобеляцького і Санжарського районів , це питання , а коли не назбираєш , то звернешся до Коломойського чи Ахметова , хай внесуть за тебе заставу , ти потім виконаєш всі їх забаганки , як лохи за тебе проголосують.До тебе питання -чи є в народу вибір обрати свого представника ?
47. SashaSamokhina / 6 грудня 2018, 12:17 Цитувати
45.antibloger
«45. antibloger»

Юля, Петя, Олєг, Толя, риги - популісти і крадії. Вова поки що тільки популіст. Непопулісти ще при владі не були. У другий тур вийдуть Юля і Пєтя або Юля і Вова. Що вам тут незрозумілого? Не знаєте, за кого голосувати?
48. SashaSamokhina / 6 грудня 2018, 12:24 Цитувати
46.микола козак
«46. микола козак »

Тому що я лінива і навіть місцевим депутатом не хочу бути. В народу завжди є вибір, але народ в переважній більшості голосує за гречку і обіцянки. А якби він не лінувався перевіряти, які з своїх обіцянок виконав переможець виборів, то і керівництво країни було б на порядок краще.
49. микола козак / 6 грудня 2018, 16:43 Цитувати
48.SashaSamokhina
«народ в переважній більшості голосує за гречку і обіцянки. А якби він не лінувався перевіряти, які з своїх обіцянок виконав переможець виборів, то і керівництво країн»

Ти так нічого і незрозуміла.Тобі просто немає можливості потрапити в список кандидатів.Створене законодаівство України недопустить до виборів посторонніх.
50. SashaSamokhina / 6 грудня 2018, 18:02 Цитувати
49.микола козак
«Створене законодаівство України недопустить до виборів посторонніх.»

Ну звичайно, якщо я раптом вирішу подати свою кандидатуру на найближчі вибори, це буде якийсь анекдот. Політичну діяльність треба розпочинати з місцевих виборів, добитися результатів в районі, потім в області, і т.д.(як робить той самий Гунжель). Це займе мінімум роки. Якщо з самого початку розкручувати себе тільки на гроші спонсорів, як це робить,наприклад, Вітко, тоді, звичайно, будеш повністю від них залежний. Треба добитися чогось самому, тоді буде вибір не тільки між Ахметовим чи Коломойським, а, наприклад, серед західних спонсорів. Можна буде ставити їм умови - оце я роблю, а оце ні
51. микола козак / 7 грудня 2018, 09:11 Цитувати
Чи вистачить тобі життя на цій грішній , богом забутій землі , доки ти будеш добиватись на місцевому рівні?
52. SashaSamokhina / 7 грудня 2018, 16:32 Цитувати
51.микола козак
«Чи вистачить тобі життя»

Звичайно, набагато простіше плакатись в коментарях, в цьому ви беззаперечний професіонал. Ви особисто щось робите для нашої «грішної» землі? Якщо тільки коментарями, то не бачу більше сенсу продовжувати розмову
53. микола козак / 7 грудня 2018, 17:07 Цитувати
Я не відношусь до свідомих , ніколи не плачусь , коментую рідко і то , коли бачу , як люди плетуть дурниці , інколи думаю , що людини , коли їй підказати , може отямитись , хлч з українцями таке рідко буває , кожен мудріший за всих інших.А те , що я роблю в житті , нкехай залишиться при мені.
54. SashaSamokhina / 7 грудня 2018, 18:07 Цитувати
53.микола козак
«Я не відношусь до свідомих»

Свідо?мість (калька з фр. conscience) — здатність людини пізнавати навколишній світ та саму себе за допомогою мислення та розуму, в результаті чого формується інтелект особистості.(Вікіпедія). Якщо хочете підкреслити, що ви противник Майдану - беріть це слово в лапки.
53.микола козак
« ніколи не плачусь»

Як можна назвати висловлювання людини, яка пише про оточуючий негатив (але не пропонує своє бачення вирішення, і, тим більше, не робить нічого для вирішення проблем), як не плаканням?
53.микола козак
« кожен мудріший за всих інших»

Свій світогляд ви, звичайно, вважаєте еталоном істини
55. orakul / 7 грудня 2018, 18:18 Цитувати
54.SashaSamokhina
«Свідо?мість (калька з фр. conscience) — здатність людини пізнавати навколишній світ та саму себе за допомогою мислення та розуму, в результаті чого формується інтелект особистості.(Вікіпедія).»

То така українська свідомість. Вона дійсно калька із СМІ. Вікіпедія не є істиною в останній інстанції. До неї пишуть усі кому не лінь. Сучасна середньостатистична людина пізнає світ не за допомогою розуму а за допомогою СМІ. які спотворюють реальність. СМІ успішно формують у каструль псевдореалність.
56. orakul / 7 грудня 2018, 18:30 Цитувати
54.SashaSamokhina
«пише про оточуючий негатив (але не пропонує своє бачення вирішення, і,»

Ось я пропоную конкретне, конкретнішого не може бути. Я пропоную не голосувати за жодного із депуатів, які проголосували за розторгнення договору про дружбу з РФ. Прикольно, що, наприклад, Йуля, як ушла учка, була відсутня при голосуванні, а фракцію підбила проголосувати. Так само не голосували «опозиціонери» - ні Рабинович, ні Добкін. Проголосували проти із опоблоку лише декілька депутатів. Не голосовув і знаменитий та розпіарений Мураєв. Тіпа "ні вашим ні нашим". Река, ясна річ, добросовісно виконав волю хазяїв і проголосував "за". Якщо кому не діходить, то це голсування стало останньою каплею, яка здержувала розвязання повномасштабної війни на території Європи. Україна вперто втягується у сценарій, в який в свій час була втягнута Німеччина.Посилання на www.facenews.ua
57. orakul / 7 грудня 2018, 18:49 Цитувати
Тута ще напишу про істину, бо ніхто не знає, що воно таке. "Истина - подлинное соответствие существующей действительности в проявленном Мире, без личностных интерпретаций". Це найкраще визначення, серед усіх знайдених в тирнеті. Ясно, що побачити істину можна лише людині з вірним світоглядом. Свідогляд - це все. Свідомих світогляд - це взагалі не світогляд, це шизфоренія, або калейдоскопічний ідіотизм. Є усього два вида світогляду - мозаічний світогляд і калейдоскопічний. Плиз, лікбез для школярів, ще не вражених вірусом свідомізму. Свідомим дивитися не варто, бо безтолку. Їм потрібна багаторічна реабілітація, то й то навряд чи поможе.Посилання на www.youtube.com
58. микола козак / 7 грудня 2018, 20:42 Цитувати
В лапках я виділяти не буду , це зайве і прпонувати що небудь тут, це неповажати себе.ТУТ свідомі навіть із їх же визначення є невігласами і саме вони вважають свою позицію істиною.Коротше кожний із них гетьман.
59. orakul / 7 грудня 2018, 21:32 Цитувати
58.микола козак
«.Коротше кожний із них гетьман.»

Таки да.
58.микола козак
« і прпонувати що небудь тут, це неповажати себе»

Ну а чому б і ні. Не для свідомих. Є ж надія, що тут і нормальні люди читають. Ну є ж іще у нас нормальні? Чи вже усьо, приїхали?

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.