У 2019 році продовжиться реконструкція автодороги Н-31 Дніпро-Решетилівка
Починаючи з осені 2017 році, на території Полтавської області розпочали реалізовувати державний інвестиційний проект з розвитку автомобільної дороги Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка. У планах — будівництво майже 80-кілометрового автошляху з цементобетону та зведення декількох штучних споруд.
Упродовж останнього року на території Кобеляцького району активно реалізовується державна програма «Покращення стану автомобільної дороги Н-31 Дніпро — Решетилівка». Замовник робіт — Служба автомобільних доріг у Полтавській області. Передумовою для реконструкції автошляху став його катастрофічний стан.
— Підтримання стану доріг за рахунок поточного та ямкового ремонтів, поверхневих обробок проводиться тут постійно. Але ці способи неефективні, оскільки конструкція дорожнього одягу недостатньо міцна, вичерпала свій технічний ресурс і тепер не витримує сучасних навантажень. Щороку руйнування покриття лише збільшуються, відтак необхідно збільшувати фінансування для підтримання цих доріг, — розповідає начальник Служби автодоріг Володимир Трояновський.
Будівництво окремих ділянок та реконструкція — найбільш доцільний варіант, який дозволить привести дорогу в належний експлуатаційний стан. Проект передбачає влаштування дорожнього одягу відповідного типу, ремонту штучних споруд, організації дорожнього руху, будівництво трьох обходів, розв’язки у двох рівнях, шляхопроводу через залізницю та мостовий перехід через річку Ворскла.
Дві штучні споруди (шляхопровід через залізницю в селі Бутенки Кобеляцького району та дворівнева транспортна розв’язка) уже активно будуються. Планується наступного року розпочати будівництво обходів за межами міста Кобеляки та села Красне.
У рамках державного інвестиційного проекту заплановано будівництво автошляху з цементобетону. Передбачається реконструкція двох проїздів та будівництво обхідних доріг з чотирма смугами. Упродовж 2018 року роботи проводилися на декількох ділянках загальною протяжністю близько 14 кілометрів.
— Товщина дорожнього одягу разом з ущільненим ґрунтом становить близько 140 сантиметрів. Товщина верхнього шару покриття — 26 сантиметрів. На повздовжніх і поперечних швах на глибині 13 сантиметрів укладаються армувальні елементи — закладні штирі. Вони не дають бетонним плитам зсуватися після нарізки швів, — пояснює Володимир Трояновський.
Цього року Служба автодоріг уже оголосила ряд тендерних процедур на проведення будівельних робіт. Підрядників планують визначити для проведення реконструкції по всій протяжності Н-31 Дніпро — Решетилівка в межах Полтавської області, окрім обходу міста Решетилівка. Це зроблено для того, аби за наявності достатнього фінансування одразу розпочати будівництво в новому сезоні, а не чекати декілька місяців, доки закінчиться аукціон.