500 000 гривень на розчищення доріг
Ця сума залишилася в підрядної організації для боротьби зі сніговою стихією в Кобеляцькому районі.
20 листопада виконуючий обов’язки голови Кобеляцької райдержадміністрації Володимир Катишков провів нараду із представниками дорожніх організацій і агроформувань. На ній обговорили розчищення автодоріг у зимовий період на території Кобеляцького району.
Володимир Катишков пояснив:
— Керівник Агентства місцевих доріг у Полтавській області Олексій Басан заявляє, що дороги в районі чиститимуть 10 одиниць техніки. Із них 5 спецмашин — це техніка «Райавтодору», 5 — підрядної організації «Трансресурси». Зрозуміло, що підрядник не охопить усі автошляхи і доведеться залучати аграріїв. Тому я запросив на зустріч представників товариств «Громада-Агро», «Добробут», «Говтва» та «Радянське», аби обговорити, яким чином аграрії зможуть допомогти з розчищенням.
Представник «Райавтодору» Артем Абрамов сказав, що їх організація у першу чергу розчищатиме дорогу Н-31 Дніпро — Решетилівка, а вже потім місцеві автошляхи. Для роботи нам завезли 340 тонн суміші.
Костянтин Кравченко, який представляв «Трансресурси», повідомив, що їх організація являється субпідрядником, а тендер виграла компанія «Стартінвест».
— У нас до кінця року в розпорядженні близько 500 000 гривень. Більше нам коштів не дадуть, — сказав Кравченко. — Тому потрібно і вам долучатись.
Сергій Жук, керівник «Громада-Агро», запропонував розбити район на частини і агрофірмам чистити певні дороги:
— У «Добробуту» є потужна техніка, ми скоро придбаємо відвал на «Кейс». Ми чиститимемо дороги, але оплачуйте нам дизпаливо і роботу трактористів. Я готовий узяти відрізок від Кобеляк до Біликів.
Микола Андрієнко, голова СБК «Радянське», та Анатолій Таранушич, заступник гендиректора «Добробуту», теж погодились допомагати, але в тому випадку, коли «Трансресурси» візьмуть на себе фінансові зобов’язання.
Також Таранушич наголосив, що потрібно залучати сільські ради, фермерські господарства, що мають техніку.
У підсумку Костянтин Кравченко пообіцяв визначитися з дорогами, які обслуговуватиме його техніка, та з ділянками, за які відповідатимуть агрофірми, а також із платою за роботу.