Дніпро та Бутенки з’єднає залізнична гілка
Відповідне рішення було прийняте під час робочого візиту Президента України на Полтавщину.
На початку березня гарант Володимир Зеленський відвідав Полтавську область. Його робоча поїздка розпочалася з Кобеляцького району. Президент побував на мостовому переході через річку Ворскла, що будується неподалік Кобеляк при реконструкції дороги Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка.
Голова Державного агентства автомобільних доріг Олександр Кубраков повідомив Зеленського, що в цьому році в межах Полтавської області планується завершити будівництво 80 кілометрів дороги. Будівельні роботи коштуватимуть 10,6 мільярда гривень.
Президент дав доручення, аби до кінця 2020‑го повністю завершити будівництво всього автошляху. Для цього потрібно збудувати 26 кілометрів траси і в Дніпропетровській області.
Як виявилося, Президент не дарма дав таке доручення, адже на Полтавщині він побував з дуже важливою місією.
Іноземним інвесторам потрібна залізниця
5 та 6 березня Володимир Зеленський провів у Полтаві ряд перемовин. Зокрема, зустрівся з послами країн Групи cеми (G7) та головою представництва ЄС в Україні, а також із західноєвропейськими інвесторами, які надзвичайно ретельно вивчали потенціал Полтавської області.
За повідомленням прес-служби глави держави, у Полтаві були намічені стратегічні плани партнерства з інвесторами та попередньо прийнята програма, що знаходиться на доопрацюванні в Полтавській облдержадміністрації та Кабінеті Міністрів. Відповідно до намічених цілей, уже в цьому році в області розпочнеться будівництво кількох промислових об’єктів, один із яких має з’явитися і в Кобеляцькому районі.
Інвестори залишилися задоволені будівництвом нової автодороги, що з’єднає Дніпро та Київ. Також їх влаштовує близькість до Харкова.
Із надійних джерел у ОДА редакції стало відомо, що за закритими дверима гарант, західні партнери і керівництво Полтавської області обговорили можливість побудови залізничної гілки, що починатиметься в районі Бутенок та проходитиме через Кобеляки, Царичанку та Новомосковськ. Адже Дніпропетровську область інвестори вважають теж надзвичайно рентабельною. Зважаючи на можливу навантаженість на Н-31, що виникне з появою промислових об’єктів, західні партнери висунули вимогу збудувати залізну дорогу в найближчі три роки. Важливо, що кошти на її зведення виділяють саме інвестори.
Через Кобеляки ходитимуть поїзди
Після завершення робочої поїздки на Полтавщину, Президент дав доручення прем’єр-міністру в найкоротші терміни вирішити питання з будівництвом залізниці через Кобеляки, Царичанку і Новомосковськ.
Попередньо намічено, що залізниця проходитиме поряд із автодорогою Н-31. Основний акцент робитиметься на вантажному перевезенні. Майбутні промислові об’єкти зводитимуть у безпосередній близькості до залізничної дороги.
Представники компанії «Онур» попередньо оголосили про готовність виконувати шляхо-будівельні роботи.
Що з цього отримають жителі Кобеляцького району:
- Поряд із Кобеляками з’явиться залізнична станція.
- На кілька років нові робочі місця на будівництві залізниці.
- Нове виробництво в районі.
- Суттєві надходження в бюджет.
Отож, проект Гришино-Рівненської залізниці, яку почали будувати ще в 1914 році, знову може відновитися. Щоправда, з’єднає вона не Покровськ (екс-Червоноармійськ) і Рівне, а лише Бутенки та Дніпро.