Перед журналістами «похизувалися» новою бетонкою
16 липня в Кобеляцькому районі побувала делегація обласних і столичних посадовців, які оглянули об’єкти будівництва автодороги Н-31 Дніпро — Решетилівка.
Голова облдержадміністрації Олег Синєгубов, заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко, голова Укравтодору Олександр Кубраков та начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області Іван Краповницький відвідали розв’язку на перетині доріг Н-31 та М-22 Полтава — Олександрія, ознайомилися з процесом укладання цементобетону на відрізку автошляху поряд із селом Бродщина, а також провели брифінг на новому мосту через річку Ворскла, що на околиці Кобеляк.
Разом із посадовцями «бетонкою» проїхали кілька десятків журналістів та відеооператорів.
Робоча поїздка тривала з 21:00 до півночі. У такий спосіб організатори хотіли продемонструвати посадовцям і представникам преси, що нова дорога будується цілодобово.
Під час брифінгу представники дорожніх служб повідомили, що в Кобеляцькому районі на різних об’єктах Н-31 задіяні три підрядні організації: турецька компанія «Онур», маріупольське товариство «ШБ «Альтком» та одеське ТОВ «Ростдорстрой». Приблизно 700 одиниць техніки, на якій працюють у «Онурі» близько 800 робітників, у «Альткомі» — понад 150, а в «Ростдорстрої» — більше 200. У сусідній Дніпропетровській області задіяні 300 одиниць.
До кінця цього року роботи в Кобеляцькому районі мають завершитися. Тобто, у експлуатацію здадуть 70 кілометрів бетонної дороги, по дві смуги в кожну сторону. Наразі капітально збудована бетонка з 131 по 146 кілометр автодороги Н-31. У 2020-му на роботи передбачено з бюджету 13 мільярдів 568 мільйонів гривень.
Представник «Онуру» Джандан Тюмер пояснив, що загальна товщина новозбудованого дорожнього полотна складає більше одного метра. «Бетонка» будується за допомогою асфальто- і бетоноукладача. За добу «дорожники» вкладають 700-800 метрів полотна. Станом на 16 липня на об’єкті працює один бетоноукладач. Та через місяць турецька компанія підсилиться такою ж спецмашиною.
Також керівник Укравтодору наголосив, що цементобетонні дороги мають ряд переваг над асфальтними. По-перше, відсутність імпортної складової. По-друге, довговічність матеріалів.
А Кирило Тимошенко додав, що готується державна цільова програма з будівництва бетонних доріг в Україні.
Крім того, посадовці заявили, що до кінця 2020-го автодорогу Н-31 у межах Дніпропетровської області теж мають здати в експлуатацію. У наступному році добудовуватимуть лише штучні споруди.
Що ж, присутні побачили техніку, що працює в нічну зміну, почули терміни щодо здачі об’єкту. Доживемо до зими. Можливо, на Дніпро й Решетилівку їздитимемо вже по новій дорозі.
Додати коментар