Кобеляцька автостанція, скоріше за все, закрилася назавжди

Кобеляцька автостанція, скоріше за все, закрилася назавжди

Через збитковість установа потрапила під оптимізацію.

У п’ятницю, 13 листопада, автостанція «Кобеляки» не відкрилася за графіком. На вхідних дверях було розміщене оголошення наступного змісту:

«Із 13.11.2020 року автостанція «Кобеляки» тимчасово припиняє свою діяльність. Додаткова інформація за телефонами: (095) 228‑00‑00, (096) 228‑00‑00, (063)228–00–00. Автобуси курсують згідно графіка з платформ».

Щоб з’ясувати причину тимчасового припинення роботи автостанції, кореспонденти зателефонували до старшого касира Ольги Клочко. Працівниця автостанції пояснила, що напередодні звільнилася.
Пояснити, чому закрилася автостанція, не могли і підприємці, які працюють у приміщенні установи. Із їхніх слів, вони звично прийшли вранці 13‑го на робоче місце і побачили зачинені двері.

Далі автор статті подзвонив за номерами, вказаними в оголошенні. У диспетчерській службі порадили звернутися у відділ технагляду. За два дні вдалося зв’язатися з представниками відділу. Ті, у свою чергу, переадресували до керівника «Полтаваавтотрансу».

Директор товариства Сергій Бутко так прокоментував ситуацію:

— Автостанція «Кобеляки» — одна з багатьох станцій, що були завжди збиткові. Нам вдавалося її утримувати за рахунок прибуткових філій. Наразі ситуація складається таким чином, що і прибуткові станції перейшли в збиток. Тому в нас немає можливості утримувати збиткові. Автостанція «Кобеляки» — не перша й не остання зі станцій, що будуть закриватися в Полтавській області та в Україні. Ми вже закрили філії в Машівці, Семенівці й Козельщині. Настала черга автостанції в Кобеляках. Далі закриємо аналогічні.

Тим більше, кобеляцька автостанція незручна за логістикою. Сюди складно заїжджати деяким перевізникам.

На жаль, пасажири не користуються послугами кобеляцької автостанції, щоб ми мали можливість її утримати. Деякі райони йдуть на зустріч і знаходять варіанти для спільного фінансування. У основному, це спонсорська допомога від місцевої влади, аби перекрити збитки. Пасажири майже не користуються послугами автостанції в Кобеляках. Сезонний і карантинний спади довели це. За день касири реалізовують по десять квитків. Цього катастрофічно недостатньо.

Щоб не збанкротувати, нам доводиться оптимізовувати свої філії. Скоріше за все, кобеляцька автостанція більше не відкриється. Із практики знаю, коли станція тимчасово припиняє свою роботу, то згодом пасажири вже не повертаються в неї.

Поки що автобуси заїжджатимуть до платформи. Думаю, що пізніше на продаж виставимо й приміщення. Із часом з’явиться зупинка в межах міста, де автобуси забиратимуть пасажирів. До речі, у більшості населених пунктів, за кількістю населення таких, як Кобеляки, автостанції давно припинили свою роботу.

Також Сергій Бутко пояснив, що пасажири можуть придбати квиток на офіційному сайті ТДВ «Полтаваавтотранс» https://avtovokzal.pl.ua/, із допомогою мобільного додатку або у водіїв автобусів.


Автор: Олександр ДІДЕНКО
19 листопада, 18:38 | Кобеляки | Суспільство

1. alist / 20 листопада, 06:59 Цитувати
**Тим більше, кобеляцька автостанція незручна за логістикою. Сюди складно заїжджати деяким перевізникам.**
- Пламенний привіт, тим хто продав стару станцію Кумам.
**Деякі райони йдуть на зустріч і знаходять варіанти для спільного фінансування. У основному, це спонсорська допомога від місцевої влади, аби перекрити збитки.**
- І такий же привіт старообраним і новообраним депутатам і головам, райдержадміністрації і старому складу райради. Хоча враховуючи, як би це сказати, фінансовий стан обранців і чиновників, і їх автопарки, наврядчи вони взагалі знають, що це таке автостанція, і де вона в Кобеляках.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.