Перша сесія Кобеляцької міськради: продовження. Але не завершення
У середу, 18 листопада, відбулося друге пленарне засідання установчої сесії Кобеляцької міської ради.
Нагадаємо, що попереднє зібрання проходило без участі 18 новообраних депутатів. На ньому голова ТВК вручила посвідчення голові Кобеляцької громади Олександру Копельцю та 8 депутатам. На цьому зібрання завершилося, так як у залі не вистачало кворуму. Пізніше міські обранці, які не прибули в міськраду, пояснили, що їх не попередили належним чином. Цього разу на сесію зібралися всі новообрані депутати.
Депутатів цікавило, як Олександр Копелець міг прийняти присягу, коли на сесії не були присутні дві третіх від депутатського складу. На що міський голова відповів, що під час зібрання не розглядалося жодного питання.
Очільник міськради запропонував порядок денний сесії, який складався з 5 питань.
Зокрема:
- Про затвердження повноважень Кобеляцького міського голови та депутатів міськради.
- Про початок реорганізації сільських рад, які приєднуються до міськради.
- Про створення, відкриття і реєстрацію нової юридичної особи Виконавчого комітету міськради.
- Про створення, відкриття і реєстрацію нової юридичної особи Фінансового управління міськради.
- 5. Про створення, відкриття і реєстрацію нової юрособи Соціально-гуманітарного відділу міськради.
Ознайомившись із пропозиціями Олександра Копельця, Анатолій Таранушич від імені депутатів попрохав голову оголосити 10‑хвилинну перерву.
Після перерви міські обранці прийняли порядок денний за основу. Далі Таранушич запропонував із п’яти питань залишити одне — про початок реорганізації сільрад. Та доповнити порядок денний ще одним — про внесення змін до регламенту сесії в питанні місця проведення засідань.
— Ми пропонуємо проводити сесії в залі засідань районної ради з використанням електронної системи «Рада».
Крім цього, Микола Андрієнко наголосив, що на наступну сесію слід запросити голову ТВК, аби з’ясувати з нею ряд організаційних питань.
Після довгих дискусій запропонований Таранушичем порядок денний винесли на голосування. Точніше, перелік питань озвучив міський голова.
— Це внесли зміни? Остальні питання залишаються? — запитав головуючий, ніби його від початку на засіданні не було і він щойно зайшов у зал.
Василь Фещенко звернувся до присутніх:
— Шановні колеги, тут без першого питання ми не обійдемося. Нам потрібно затвердити протокол виборів, озвучений головою ТВК на першій сесії.
Але депутати нагадали, що на зібранні не було більшості депутатів і протокол зачитувався з порушеннями.
Анатолій Таранушич попрохав міського голову поставити обидві пропозиції в порядку черговості.
Усе ж Копелець запитав:
— Хто за те, аби порядок денний складався з двох питань, прошу голосувати.
Далі за обидва питання, запропоновані Таранушичем, проголосували почергово. Їх підтримала більшість депутатів.
Пропозиція Василя Фещенка набрала лише 8 голосів.
І раптом Олександр Копелець почав протягувати питання, які він пропонував винести на сесію. 18 депутатів відмовились за них голосувати, а 8 вірних однодумців міського голови по команді піднімали руки.
У кінці-кінців, депутати розглянули питання про початок реорганізації сільських рад, які приєднуються до міськради. І то з великими труднощами. Адже у один із моментів міський голова оголосив перерву і хотів уже припинити обговорення. Та найбільш активним депутатам вдалося переконати його продовжити зібрання і погодити склад комісій із реорганізації сільських рад.
У результаті, присутні вирішили, що до комісій входитимуть:
- від міської ради: міський голова Олександр Копелець, землевпорядник Павло Голтвянський та Олександр Ломаков (екс-секретар виконкому),
- від сільських рад: екс-голова сільради (виконуватиме функції заступника голови комісії та матиме право підпису і використання печатки), екс-секретар, бухгалтер та землевпорядник.
Оскільки з моменту призначення голови громади (12 листопада) очільники і секретарі сільрад звільнені зі своїх посад, на час роботи комісій їх праця оплачуватиметься в розмірі мінімальної зарплати. Ліквідаційні комісії мають провести роботу до кінця року.
На цьому міський голова оголосив перерву.
Додати коментар