Чи можна «бетонку» називати «дорогою смерті»?

Чи можна «бетонку» називати «дорогою смерті»?

На жаль, відповідь ствердна. Про це говорять сухі цифри безпристрасної статистики.

Про те, що багато жителів Кобеляцької та Білицької громад охрестили новозбудовану магістраль Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка «дорогою смерті», відомо вже давно. Та й у автора цих рядків складалося суб’єктивне враження про те, що після відкриття для руху нової дороги різко зросла кількість ДТП, а ще більше — кількість загиблих у аваріях людей.

Але ми не поспішали з висновками. Адже всі ми люди, всі ми маємо емоції і не можемо бути об’єктивними. Тому для того, аби вияснити, чи є підстави називати Н-31 у межах Кобеляцької та Білицької громад «дорогою смерті», редакція «ЕХО» направила запит до Кобеляцького відділення поліції № 2. Одразу потрібно відзначити, що поліцейські відреагували адекватно і надали відповідь дуже оперативно. Тобто ні про яке приховування інформації з боку правоохоронців не може бути й мови.

Отже, про що говорять цифри офіційної статистики?

У період з 1 січня по 17 травня 2020 року, коли Н-31 лише будували і не відкривали для руху транспорту, на ділянці цієї дороги від 96‑го по 146 кілометр, тобто від Бродщини до Свічкаревого, було зафіксовано 18 ДТП. Із них — одна дорожньо-транспортна пригода з потерпілими. У ній отримали травми троє людей. Загиблих не було.

А тепер УВАГА, цифри 2021 року. За такий же період часу на цій же ділянці було зафіксовано вже 38 ДТП. Тобто — ріст, більше ніж удвічі. Але не це головне, далі дані страшніші. Із цих 38‑ми — 11 ДТП із потерпілими. Загинули п’ятеро людей.

Ну і який висновок можна зробити з цієї статистики? Таки «дорога смерті».


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»
20 травня 2021, 19:12 | Кобеляки | Цікаве

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.