Чи можна «бетонку» називати «дорогою смерті»?
На жаль, відповідь ствердна. Про це говорять сухі цифри безпристрасної статистики.
Про те, що багато жителів Кобеляцької та Білицької громад охрестили новозбудовану магістраль Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка «дорогою смерті», відомо вже давно. Та й у автора цих рядків складалося суб’єктивне враження про те, що після відкриття для руху нової дороги різко зросла кількість ДТП, а ще більше — кількість загиблих у аваріях людей.
Але ми не поспішали з висновками. Адже всі ми люди, всі ми маємо емоції і не можемо бути об’єктивними. Тому для того, аби вияснити, чи є підстави називати Н-31 у межах Кобеляцької та Білицької громад «дорогою смерті», редакція «ЕХО» направила запит до Кобеляцького відділення поліції № 2. Одразу потрібно відзначити, що поліцейські відреагували адекватно і надали відповідь дуже оперативно. Тобто ні про яке приховування інформації з боку правоохоронців не може бути й мови.
Отже, про що говорять цифри офіційної статистики?
У період з 1 січня по 17 травня 2020 року, коли Н-31 лише будували і не відкривали для руху транспорту, на ділянці цієї дороги від 96‑го по 146 кілометр, тобто від Бродщини до Свічкаревого, було зафіксовано 18 ДТП. Із них — одна дорожньо-транспортна пригода з потерпілими. У ній отримали травми троє людей. Загиблих не було.
А тепер УВАГА, цифри 2021 року. За такий же період часу на цій же ділянці було зафіксовано вже 38 ДТП. Тобто — ріст, більше ніж удвічі. Але не це головне, далі дані страшніші. Із цих 38‑ми — 11 ДТП із потерпілими. Загинули п’ятеро людей.
Ну і який висновок можна зробити з цієї статистики? Таки «дорога смерті».
Додати коментар