Предмети, які гірше засвоюються на дистанційному навчанні

Предмети, які гірше засвоюються на дистанційному навчанні

Більше половини вчителів говорять про те, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати. Про це свідчать дані опитування педагогів, учнів та їхніх батьків, проведеного Державною службою якості освіти.

Предмети, які гірше засвоюються на дистанційці:

  • 51% педагогів початкової школи в селі і  42% в місті вказали на погіршення результатів з математики. Такої ж думки 61% вчителів базової школи в селі та 45% у місті.
  • 56% вчителів початкової школи в селі і 33% вчителів у місті, а також 59% педагогів базової та старшої школи в селі та 39% говорять про погіршення рівня знань з іноземної мови.
  • 54% вчителів базової школи в селі та 39% в місті і 63% педагогів старшої школи в селі та 38% у місті говорять про погіршення результатів з хімії.
  • На думку вчителів, також погіршилися результати з української мови, фізики та астрономії.

Серед чинників, які негативно впливають на результати, вчителі насамперед називають відсутність «живого спілкування». Також вони вважають проблемою невміння учнів вчитися самостійно.

Однак більшість педагогів не пов’язують зниження результатів навчання з власною педагогічною діяльністю.

Серед причин, чому діти не могли навчатися або самостійно опрацьовувати матеріал, батьки найчастіше вказували на хворобу, відсутність або погану якість Інтернету.

У початковій школі 29% батьків зазначили, що діти не вчилися, бо самостійно не могли підключитися до онлайн-платформ, 20% — перебували в бабусі/дідуся, де немає відповідних умов для навчання, а 13% — не вміють вчитися самостійно.

Більшість учнів зазначили, що під час дистанційки їм не вистачає:

  • пояснень від учителів замість самостійного опрацювання;
  • презентацій навчального матеріалу, щоб краще зрозуміти тему уроку;
  • часу пояснення нових тем.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.