Про термінал у Орлику та доставку «ЕХО»
Минулого тижня до редакції зателефонували кілька людей, які розповіли про певні проблеми, пов’язані з роботою Укрпошти. Зокрема, респонденти скаржились, що в деякі населені пункти наша газета доставляється ледве не з тижневим запізненням.
Двоє людей, які назвалися жителями села Орлик, говорили про іншу проблему. Вони нарікали на те, що вже кілька тижнів поштарі не можуть налагодити роботу терміналу, через який можна здійснити безготівковий розрахунок. Жінка, яка назвалася переселенкою, що проживає в Орлику, розповіла:
— Я вже неодноразово зверталася до місцевих керівників Укрпошти. Я хочу прийти в орлицьке відділення і розрахуватися за послуги банківською карткою. Мені так пенсію виплачують, на картку. А мені кажуть, що в них термінал не працює. То він із ладу вийшов, тепер ремонтника місяць чи два чекають. Мої дзвінки на пошту результату не дають. Напишіть про це.
Віталій Глинський є корінним орлянином. Він згадав про ту ж проблему. Щоправда, був більш дипломатичний у виразах. Чоловік сказав:
— У цілому я задоволений роботою нашого сільського відділення пошти. Але з терміналом таки непорядок. Щось надто довго його ремонтують.
Прокоментувати ситуацію ми попрохали регіонального менеджера Укрпошти Дмитра Соломка. Він підтвердив, що проблема з роботою терміналу в Орлику є. Пояснив:
— Ця жінка, що телефонувала вам, і мені неодноразово дзвонила. Я їй ситуацію роз’яснював. Поясню й іншим людям. Так, термінал, за допомогою якого можна здійснити розрахунок банківською карткою, у орлицькому відділенні Укрпошти не працює. Наш кобеляцький співробітник, який має відповідну кваліфікацію і міг би полагодити обладнання, був мобілізований. Зараз він знаходиться в лавах ЗСУ. Ми заключили договір про обслуговування банківських терміналів із приватною фірмою. Як виявилося, у них дуже багато подібних замовлень. І до нас, до Кобеляк, до Орлика, вони ще не доїхали. Я щиро сподіваюся і вони обіцяють, що на початку грудня, у першій декаді місяця, фахівці полагодять термінал у Орлику.
Чому в Лісному читають «ЕХО» тижневої давності
Із згаданим Дмитром Соломком та керівником міського відділення Укрпошти Любов’ю Голтвянською ми обговорили і проблеми, які виникають із доставкою до передплатників різних газет, зокрема й «ЕХО».
Так, одна із жительок Мідянівки розповіла, що протягом трьох тижнів їй взагалі не доставляють нашу газету. А читачі з Лісного, невеличкого села, що поряд із Кобеляками, розповідають, що газету їм привозять із тижневим запізненням.
Вони скаржаться:
— Той номер, який кобелячани, котрі виписали або купили «ЕХО», читають в четвер, до нас потрапляє в наступну середу. Тобто на шостий день. Чому так довго? Скільки ж від тих Кобеляк до Лісного, пішки можна за три години дійти, а газету тиждень везуть.
Щодо тих фактів, що газету не доставляють передплатникам взагалі, то менеджери Укрпошти пообіцяли вжити відповідних заходів і оперативно виправити ситуацію.
Дмитро Соломко пояснив:
— Виправдовуватися не буду. Але, швидше за все, подібні факти мають місце через те, що в нас змінився штат співробітників. Нові листоноші ще не знають усіх своїх клієнтів. Непорозуміння із доставкою газет виникали у всіх відділеннях після того, як вони переходили на доставку пошти автомобілями. Але протягом місяця все нормалізувалося. Так буде і в нас.
Щодо запізнілої доставки «ЕХО» в Лісне, то тут ситуація складніша і важча для вирішення.
Справа в тому, що «свіжий» номер «ЕХО» доставляють у Кобеляки з Вінниці, де газету друкують, у середу близько 12‑ї години дня. Бувають незначні зміни в часі доставки через велику відстань. Але вони, ті зміни, трапляються досить рідко.
У четвер, тобто наступного дня, передаємо газету на пошту та в пункти продажу.
У випадку з Лісним, проблема в тому, що автомобіль Укрпошти приїжджає в це село лише по середах. І виїжджають поштарі по графіку о восьмій ранку. А «свіжа» газета приїжджає в Кобеляки через три-чотири години.
Разом із менеджерами Укрпошти ми розглядали варіант зі зміною графіка друку «ЕХО».
Теоретично, ми могли б друкувати газету в понеділок і доставляти в Кобеляки у вівторок. Тоді б «свіжий» номер доставляли б у Лісне вчасно. Але, як пояснила нам Любов Голтвянська, в такому випадку тижнева затримка із доставкою газети виникла б у інших читачів.
Додати коментар