«Називайте мене Пріська»

«Називайте мене Пріська»

Читачі розповідають про проблеми, які виникають у процесі доставки газет і журналів. І не тільки про це.

Ми вже повідомляли про те, що кілька наших читачів поскаржилися на роботу працівників Укрпошти. За словами людей, листоноші відмовляються проводити передплату на газету «ЕХО» та іншу періодику.

Тоді наш читач розповів про негаразди, які виникають під час проведення передплатної кампанії в селі Малий Кобелячок.

Ми одразу ж звернулися за роз’ясненням до менеджера Укрпошти Дмитра Соломка. Дмитро Михайлович зателефонував до своєї співробітниці в назване село. Та заперечила існування будь-яких проблем. У свою чергу, Дмитро Соломко попросив редакцію, а з цим і наших респондентів, при наявності непорозумінь чітко називати номер поштового відділення та прізвище листоноші чи іншого співробітника Укрпошти. Це, за його словами, допоможе швидше розібратися в  конфліктній ситуації та встановити причини її виникнення. Водночас менеджер висловив сумнів у тому, що поштарі нехтують виконанням своїх обов’язків. Хоча й погодився, що в процесі реорганізації, який нині переживає ця державна установа, можливі певні негаразди. Нагадаємо, що зараз у Кобеляцькій, Новосанжарській  та інших громадах у більшість населених пунктів пошту доставляють  спеціалізованими автомобілями.

Цього разу скарга — із Дашківки

Минули кілька днів, і до редакції знову зателефонували із одразу двома скаргами на роботу поштарів. Цього разу респонденти виявилися жителями Дашківки і Григорівки, населених пунктів на території Кобеляцької громади.

Жителька Григорівки, яка представилася  Людмилою Данко, розповіла:

—  Протягом двох місяців я газет практично не отримую. І мова не лише про «ЕХО», а й про «Газету по-українському» та «Життя». Коли я запитую співробітників Укрпошти про долю тієї періодики, яку передплатила, то відповіді немає. Телефонувала я й на пряму лінію Укрпошти. Безрезультатно. А днями поштарі ще й хамити почали. Спитала співробітницю, як їй прізвище та ім’я. І почула у відповідь:

— Звіть мене Пріська.

Надія Дашко живе в Дашківці і розповідає про аналогічну проблему. Каже:

—  Моя свекруха не отримує ні «ЕХО», ні «Життя». А їй, свекрусі, уже 80 років. Запитую про газети у начальника пересувного відділення. У відповідь:

— Не знаю.

А потім обізвалися із Малого Кобелячка. Чоловік, який телефонував, розповів:

—  У нас проблема такого плану. Газети привозять. Передплату приймають. Але боюся, що ніхто їх виписувати не буде. Адже газети зараз по селу не носять. Людям доводиться йти до машини Укрпошти. Але це ще півбіди. Там ще чекати на холоді дві години потрібно.  Одна листоноша пенсії видає, інша —  не знаю, що робить. У приміщення не пускають. Отакі справи. А кому воно потрібно — дві години мерзнути заради газети.

Соломко прохає потерпіти два місяці

Звичайно ж, редакція одразу звернулася до регіонального менеджера Укрпошти Дмитра Соломка. Ми попрохали підтвердити або спростувати достовірність наданої  нам інформації, а головне, пояснити читачам, із чим пов’язані проблеми із доставкою преси та розповісти про шляхи подолання цієї кризи.

Як виявилося, Дмитро Михайлович знав про ситуацію в Дашківці. Але він не вважає її надто трагічною.

Чиновник пояснив:

— Знаю я жінок, які до вас зверталися. Вони й до мене дзвонили,  і на «гарячу» лінію. Так, проблеми із доставкою інколи виникають. Ми нічого, ніяких сигналів не ігноруємо. Намагаємось оперативно все владнати. Ось і у названих вами випадках... Одна із жінок раніше працювала в системі Укрпошти. Ми їй і нову роботу пропонували — в Орлику. Відмовилась. Пропонували допомогти нашим новим співробітникам. Так, вони, можливо, не всіх знають, щось не встигають. Теж відмовилась. Інша жінка працює діловодом. Теж просимо про допомогу. Безуспішно. До чого я веду. По досвіду тих регіональних відділень, де раніше, аніж Кобеляки, перейшли на нову систему роботи, тобто на пересувні відділення, уже відомо, що місяць-два йде на «обкатку». Потім усе нормалізується. У тому числі, і в плані доставки преси. Так буде і в Дашківці, так буде і в Малому Кобелячку. Ми вже бачимо, що невдоволення, як і прогнозувалось, виникає у тих селах, де закрили стаціонарні відділення пошти. Так, все нове викликає спротив, так, є у нас певні проблеми. Але все це ми подолаємо. Прошу людей потерпіти пару місяців.

Звичайно ж, нам, як і нашим читачам дуже хочеться, аби «певні проблеми» і негаразди тривали набагато менше. Адже від якості передплатної кампанії та доставки преси напряму залежить і майбутнє нашої газети.

Тому дзвоніть, пишіть. Ми будемо передавати інформацію, зайвий раз тривожити чиновників. Для цього й працюємо.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»
26 грудня 2022, 16:32 | Кобеляки | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.