Фермери почали ремонтувати місцеві дороги
Раніше ми повідомляли про те, що в бюджетах Кобеляцької та Білицької громад на 2025-рік передбачені мізерні суми на ремонт місцевих доріг. Кобеляцькі депутати заклали на дороги, точніше на їх ремонт, мільйон гривень, білицькі — жалюгідні 400 тисяч.
Зрозуміло, що озвучені суми виглядають смішними, у порівнянні із необхідними для хоча б ямкового ремонту дорожнього покриття.
Але днями частина власників автотранспорту, в тому числі і автор цих рядків, із числа тих, кому доводиться регулярно їздити між Кобеляками і Біликами, були приємно здивовані. Більшість із сотень ямок і ямег, якими була вкрита автодорога, «залатали».
Одразу було помітно, що для ремонту був використаний не повноцінний асфальт, а так званий асфальтний зріз. Безумовно, про якість подібного ремонту можна буде говорити тільки після першого рясного дощу. Але в будь-якому разі, станом на зараз їздити по частині кобеляцьких доріг стало значно комфортніше.
Ми вирішили дізнатися, хто ж проводив ремонтні роботи і за чиї гроші. Для цього звернулися за коментарем до виконуючого обов’язки кобеляцького міського голови Василя Кіптілого. Він пояснив:
— Ні, це не міська рада робила, не ми були замовниками і не ми виділяли гроші на ремонт. Це ініціатива фермера, депутата Полтавської обласної ради Сергія Жука. Наскільки мені відомо, він за власні кошти закупив асфальтний зріз і оплатив роботу по його укладанню. Ремонт провели на дорогах між Біликами і Придніпрянським.
Всезнаючий Гугл стверджує, що між Біликами і Придніпрянським відстань у майже 62 кілометри. І для того, щоб провести хоча б найбюджетніший ремонт такого відрізку дороги, необхідна досить значна сума коштів. Яка саме — ми спробували вияснити у самого фермера Сергія Жука. Але Сергій Миколайович відмовився повідомляти, у яку ж саме суму йому обійшовся ремонт дороги. Він пояснив:
— Мені популярність не потрібна. Зміг зробити — зробив. На цьому все, більше нічого коментувати не буду.
Між тим, офіційні вітчизняні джерела стверджують, що ще в 2021 році середня вартість ямкового ремонту кілометра доріг становила 21 мільйон гривень. Зрозуміло, що це із проектами, «відкатами», хабарями і банальними крадіжками асфальту.
Але якщо 21 мільйон просто перемножити на 62 кілометри, то отримаємо астрономічну суму в 1 мільярд 302 мільйони гривень.
Безумовно, жоден фермер просто не може вкласти такі гроші в ремонт дороги.
Але непоганий результат таки маємо. До речі, судячи із розвитку подій, ремонтами доріг у поточному році лише фермери і займатимуться.
Додати коментар