Упаковка товару: теорія, особливості, важливі моменти виробництва

Якісна упаковка для товару, абсолютно так само як і хороший одяг для людини, впливає на думку суспільства. Одразу починає здаватись, що даний продукт має першокласний вміст, або навпаки, якого б високого рівня не буда якість запропонованого товару, якщо упаковка не презентабельна, то на нього ніхто не зверне увагу.

Упаковка — це вмістилище чи оболонка товару. Вона може бути одношаровою чи багатошаровою. Внутрішня упаковка — це безпосереднє вмістилище продуктів. Тобто для парфумів внутрішньою упаковкою є флакон, в якому вони містяться. Зовнішня упаковка — це матеріал, який служить захистом для внутрішньої упаковки, та який становиться не потрібним коли продукт починають використовувати за призначенням. Ще існує таке поняття, як транспортна упаковка — це вмістилище яке необхідне для зберігання, ідентифікації та транспортування товару. Насамперед, невід’ємною часткою упаковки є маркування, а також печатна інформація з описом товару, які фіксуються на самій упаковці чи вкладені в неї.

Перші упаковки були створені ще у старовину, а сьогодні вони вже стали одними з дієвих засобів маркетингу, та одним з компонентів товарної політики. Якщо упаковка розроблена згідно коректним проектом та має високу якість, то для споживача створюються додаткові зручності, а для виробника — додаткові засоби стимуляції реалізації товару.

Спочатку здається, що призначення упаковки зовсім малозначне — оберегти товари від псування та пошкодження. Це помилкове уявлення про роль упаковки, яке базується на практиці, що існує у нас в країні та в умовах дефіцитного ринку. Але сьогодні упаковка має більш ширше значення і з течією часу воно все більше і більше піддається змінам.

Основне призначення упаковки складається в наступному:

  • Зберігати товари від псування та пошкодження.
  • Забезпечити розробку раціональних одиниць вантажу для перевезення, погрузки та вигрузки товарів.
  • Представити можливість формування раціональних одиниць для їх складування.
  • Організувати розробку актуальних, за вагою та об’ємом — елементів для продажу товарів.
  • Бути важливим носієм реклами.

 

Розвиток функції упаковки товару

Одна з найважливіших функцій упаковки - зберігання товару від пошкодження, оскільки виробник отримує повну продажну вартість лише тоді, коли в руки споживача товар дійде у бездоганному та непошкодженому стані. З якого матеріалу буде зроблена упаковка та пакувальний матеріал залежить від: чутливості упакованого продукту, видів ймовірних пошкоджень під час перевезення та складування, діючи зони та рекомендації з транспортування та складування певного товару.

Товари зберігаються не лише у виробника оптовиків та магазинів роздрібної торгівлі, але й у експедиторів та нарешті у самих споживачів. Тому перед тим, як обрати прийнятний засіб упаковки, рекомендовано проаналізувати всі обставини, які мають безпосереднє відношення до зберігання товарів, щоб зробити пакувальні одиниці, оптимально комфортними для зберігання.

Розробка ефективної упаковки може обійтись вітчизняному підприємцю у кругленьку суму, а також займе від декількох місяців до року і навіть більше часу. Але витрати себе окупати обов’язково, якщо брати до уваги такі функції упаковки як залучення уваги споживачів та забезпечення їх потреб. Але все ж таки виробники, ні в якому разі, не повинні забувати про соціальні проблеми упаковки і приймати рішення, які відповідають як інтересам суспільства в цілому, так і певним зацікавленням споживачів та самих виробників.

Источник: https://gagarinstudio.com.ua/ua/razrabotka_dizaina_upakovki

Поділитися:
17 січня 2020 | Категорія: Побут

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.