Страховики на законних підставах підняли ціну «автоцивілки»
Із 30 серпня 2010 року набуло чинності Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України « Про деякі питання здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності наземних транспортних засобів » від 09 липня 2010 року № 566, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2010 р. за № 689/17984, яке передбачає суттєве подорожчання полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Перегляд умов обов’язкового страхування автовласників відбулося вперше з 2005 року. Поряд із підвищенням тарифів були збільшені ліміти відповідальності, введені нові ліцензійні вимоги до страховиків і посилена їх відповідальність за цим видом страхування.
Законодавець знизив базовий тариф страховки більш ніж на 100 грн. — із 291,45 до 180 грн. і по суті послуга страховиків стала коштувати дешевше. Але враховуючи те, що страхова відповідальність в Україні була наднизькою (вартість життя українця оцінювалася сумою в 51 тисячу гривень), одночасно із зменшенням базового тарифу введено збільшення страхової суми майже вдвічі (100 тисяч гривень по життю і здоров’ю і 50 тисяч гривень по майну). Крім того, зросли коефіцієнти, які використовуються для визначення тарифу. Зокрема, зміни торкнулися коефіцієнтів, що стосуються типу автомобіля, території використання авто і водійського стажу, і тому вартість страхування в цілому дорожчає. Наприклад, якщо для кобелячанина, який їздить на автівці з об`ємом до 1600 кубічних сантиметрів, вартість страхового полісу до змін становила — 93 грн., то тепер складатиме 180 грн.
— Більшість клієнтів не знають про зміни, — розповідає директор Центру продажів і обслуговування клієнтів м. Кобеляки Страхової Компанії «ПРОВІДНА» Наталія Романенко. — Особливо тяжко власнику авто, який приїхав з села до Кобеляк і взяв недостатньо коштів. Йому доводиться їхати ще раз. Ми роз’яснюємо, що це рішення не конкретної страхової компанії, а Моторного (транспортного) страхового бюро України, і вартість поліса однакова у всіх страхових компаніях України. Хочу зауважити, що всі поліси, які були заключені до 30 серпня 2010 року, будуть діяти на вказаних у них умовах зі старими лімітами відповідальності до закінчення строку дії поліса. Тільки за бажанням клієнта поліс можна перезаключити на нові ліміти відповідальності за новою ціною.
Законодавець знизив базовий тариф страховки більш ніж на 100 грн. — із 291,45 до 180 грн. і по суті послуга страховиків стала коштувати дешевше. Але враховуючи те, що страхова відповідальність в Україні була наднизькою (вартість життя українця оцінювалася сумою в 51 тисячу гривень), одночасно із зменшенням базового тарифу введено збільшення страхової суми майже вдвічі (100 тисяч гривень по життю і здоров’ю і 50 тисяч гривень по майну). Крім того, зросли коефіцієнти, які використовуються для визначення тарифу. Зокрема, зміни торкнулися коефіцієнтів, що стосуються типу автомобіля, території використання авто і водійського стажу, і тому вартість страхування в цілому дорожчає. Наприклад, якщо для кобелячанина, який їздить на автівці з об`ємом до 1600 кубічних сантиметрів, вартість страхового полісу до змін становила — 93 грн., то тепер складатиме 180 грн.
— Більшість клієнтів не знають про зміни, — розповідає директор Центру продажів і обслуговування клієнтів м. Кобеляки Страхової Компанії «ПРОВІДНА» Наталія Романенко. — Особливо тяжко власнику авто, який приїхав з села до Кобеляк і взяв недостатньо коштів. Йому доводиться їхати ще раз. Ми роз’яснюємо, що це рішення не конкретної страхової компанії, а Моторного (транспортного) страхового бюро України, і вартість поліса однакова у всіх страхових компаніях України. Хочу зауважити, що всі поліси, які були заключені до 30 серпня 2010 року, будуть діяти на вказаних у них умовах зі старими лімітами відповідальності до закінчення строку дії поліса. Тільки за бажанням клієнта поліс можна перезаключити на нові ліміти відповідальності за новою ціною.
15 жовтня 2010, 12:02 | Полтавщина | Фінанси

Додати коментар