«ЕХО» пропонує вам свій рейтинг найбезглуздіших рекламних роликів.
Від реклами важко кудись втекти. Якщо ви належите до багатомільйонної армії українців, які дивляться телевізор, то волею-неволею вам доведеться дивитися і рекламу. Іноді просто нудну, іноді набридливу, а іноді й таку, яка може просто звести з розуму психічно здорову людину. Отже, пропонуємо вам ТОП-5 реклам, які можуть розірвати вам мозок.
5 місце. Розпиляй свою машинку
Реклама «Calgon». До милої тітоньки, дещо стурбованої поломкою улюбленої пральної машинки, приходить такий собі дядечко-слюсар. І доки тьотя намагається йому щось розповісти, він із садистським лицем заводить пилку і розпилює машинку навпіл. При цьому весело кричить: «Її не можна було полагодити!». Взагалі-то ця реклама мала б пропагувати «Calgon», але автору здається, що насправді вона має застерегти домогосподарок від неврівноважених слюсарів. Сьогодні він пральну машинку розпиляє, завтра — холодильник, а потім дивись і до самих господарок добереться. «Її не можна було полагодити», — скаже він.
4 місце. Підсвіти собі зубами
Реклама жувальної гумки «Orbit». Напевно ж, усі бачили цих нещасних рятувальників, які вночі біжать по пляжу і безпорадно врізаються у металеві стовпи. Автори реклами чомусь вирішили, що від жування «Orbit» зуби не лише мають побілішати, але й почнуть виконувати функцію автомобільних фар. І рятувальнику не потрібен буде ні ліхтар, ні свічка, ні сірник — йому варто лише розкрити рота, щоб освітити все довкола. От тільки цікаво — при розмові із рятувальником очі не сліпить? І яке світло у зубів — дальнє чи ближнє? І якщо рятувальник спить із розкритим ротом, то як заснути його дружині під сліпуче світло фар?!
3 місце. Коли вас нудить снігом
Реклама жувальної гумки «Dirol». Ці теж вирішили придумати щось зовсім нове і оригінальне. Свіжий подих? Це вже давно відоме і затерте. Ні! Ми пропонуємо вам… снігову нудоту! А що? Так і є. Головний герой реклами їде собі містом на велосипеді, співає: «Я свіжий — так! А-а-а!». І його починає нестримно нудити снігом. Його нудить на інших перехожих і від цього бідолахи теж починають блювати снігом. Кінець реклами перетворюється на повну фантасмагорію — усі блюють снігом, сніг літає довкола. Виникає нестримне бажання побігти купити «Dirol» і поблювати разом із ними…
2 місце. Солідний, як Шарик
Реклама мобільних рінгтонів. Автори реклами спочатку запевняють глядача, що немає нічого більш неприємного та огидного, ніж гудки виклику у телефонній слухавці. Їх глядачу пропонують замінити на мелодію. І не просту, а таку, що додає її власнику солідності. Аби переконати, що ви дійсно будете дуже солідним, мелодію тут же прокручують у рекламному ролику. «Эх, Шарик, я как и ты был на цепи! Шарик! Рубал хозяйские харчи!», — співає група «Бутирка» і вам одразу стає зрозуміло, що саме цієї пісні вам не вистачало для повної солідності. Сидіти на цепку біля собачої будки та «рубати» їжу із стоячої поряд миски — що може бути соліднішим та престижнішим?
1 місце. Коли люди були білками
Реклама шоколаду «Nuts-Trio». Ця історія точно не для слабких нервами людей. «Мій батько був білкою», — спокійно розповідає головний герой. Вас не повинно дивувати це повідомлення, ви маєте сприйняти його, як належне. Ну, білкою і білкою, подумаєш, чи й не диво. Так от, у спадок від батька-білки у головного героя лишились руки-білки. Не лапи, не хвіст, не білині вушка, а саме руки-білки. І от ці маленькі тваринки, які замінюють головному герою кисті рук, загалом по життю допомагають, але не дозволяють йому їсти шоколад «Nuts-Trio». Після перегляду реклами лишається стійке враження, що її автор теж «Nuts-Trio» не їсть. Скоріше, він щось шкідливе курить, або ковтає. Після цього йому у голову і приходять дивні картинки. Автора слід пожаліти і підлікувати, а йому замість цього замовляють рекламу. А її потім дивляться маленькі діти, які після перегляду запитують своїх мам: «А наш тато також був білкою?».
Додати коментар