Грудень є не лише першим місяцем зими, надзвичайно багатим на різноманітні свята. Це не лише час передноворічних розпродажів, час придбання шампанського та ялинок. Саме в грудні настає «гаряча» пора і для власників та засновників друкованих засобів масової інформації. В цей період читачі газет найактивніше визначаються з тим, яке видання вони будуть отримувати і читати після відзначення Нового року.
Не є виключенням і наше видання. Зараз можна сміливо говорити, що світова і українська економічні кризи не дуже вплинули на газету «ЕХО». Із негативу можна виділити лише підвищення ціни на видання. І то лише у випадку придбання «ЕХО» в роздріб. Для передплатників ціна залишалась незмінною. Із позитиву потрібно відзначити той факт, що кількість читачів нашого видання не зменшилась. А в Новосанжарському районі навпаки — різко збільшилась. До речі, дехто із кобелячан продовжує висловлювати своє невдоволення завеликою, на їх думку, кількістю статей, присвяченій тематиці цього району. Доповідаємо: «ми в редакції моніторимо, тобто контролюємо, кожен номер. І кількість статей про Новосанжарщину не перевищує 30 % від загальної. Так буде і надалі».
Радує й те, що останнім часом наші читачі самі проявляють активність, стаючи ще й авторами «ЕХО». Це добре. Це означає, що люди не бояться, що вони готові, хоча б словом, впливати на ситуацію в регіоні.
Що буде в році 2010‑ому? Як і раніше, ми працюватимемо по принципу: «Про все по-чесному». Було б інакше — давно б втратили тираж. Трішки зросте ціна для передплатників видання. Вона становитиме близько 1 гривні 90 копійок за номер. Для порівняння — вроздріб газета вже давно коштує 2 гривні 50 копійок. До речі, роздрібна ціна не зростатиме. І будемо сподіватись, що не зростатиме довго. А якщо раптом різко знизиться ціна на папір та на послуги друкарні, то вартість «ЕХО» знизиться. Чудеса ж бувають.
Крім того, засновник газети Сергій Попович зараз обдумує чергову акцію для передплатників. Можливо, дещо зміняться правила розіграшу і він проводитиметься лише серед читачів, які пришлють в редакцію або спеціальні купони, або копії квитанції про передплату. Так роблять більшість інших видань.
Та все ж головне для читача — не виграш у конкурсі. Більше значення має наявність «свіжої» і важливої інформації, справжніх новин. А їх вистачатиме і в 2010 році. Так що, поспішіть передплатити «ЕХО».
Додати коментар