Податкова інформує - Як виправити помилку в Книзі обліку доходів та витрат

Як виправити помилку в Книзі обліку доходів та витрат

Порядок ведення Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи — підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, затверджений наказом ДПА України від 24.12.2010 р. № 1025 (далі — Порядок).
Відповідно до пункту 2 Порядку записи у Книзі обліку доходів та витрат виконуються кульковою або чорнильною ручкою (виправлення допускаються тільки з завіренням їх самозайнятою особою).
Отже, якщо при заповненні Книги обліку доходів та витрат фізична особа — підприємець виявляє помилку, то вона може закреслити помилково вказану суму доходу або витрат та поряд з виправленням поставити особистий підпис з надписом «Виправленому вірити».


Дохід ФОП — платника єдиного податку, отриманий від здійснення підприємницької діяльності, не зазначеної у Свідоцтві про сплату єдиного податку, оподатковується
Указом Президента України від 03.07.1998 р. № 727/98 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва» (далі — Указ № 727) визначено, що дохід, отриманий фізичною особою — підприємцем — платником єдиного податку від виду діяльності, який зазначений у Свідоцтві про сплату єдиного податку, включається до виручки від реалізації та відображається у Книзі обліку доходів та витрат за формою № 10.
У разі отримання доходу від виду діяльності, який не був зазначений у Свідоцтві про сплату єдиного податку, тобто на нього не поширюються норми Указу № 727, то відповідно до пункту 177.1 статті 177 розділу IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VІ зі змінами та доповненнями, доходи фізичних осіб — підприємців, отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності, оподатковуються за ставками, визначеними в пункті 167.1 статті 167 ПКУ, тобто 15 % та/або 17 %.

Завдання реорганізації — перетворити ДПС у сервісну службу високого рівня 

Оптимізація діяльності податкової призведе до виконання стратегічного завдання реорганізації — недопущення фіскального тиску на підприємців. Це дозволить перетворити ДПС у сервісну службу високого рівня, мінімізувати незручності для платників, які можуть виникнути у зв’язку із запровадженням нових податкових норм, забезпечити вирішення всіх питань, які є дискусійними, на користь платників податків.Перший крок у цьому напрямі вже зроблено: податківцями країни створено 85 сервісних центрів з обслуговування платників податків. У кожному з таких центрів здійснюються заходи з прийому звернень та кореспонденції, реєстрації платників податків, реєстрації РРО, видачі довідок та з прийому звітності в електронному вигляді. Центри надають консультації з питань податкового законодавства та адміністративні послуги, платникам податків надаються можливості укладати договори з подання звітності в електронному вигляді, здійснюється видача електронних цифрових ключів з подання звітності в електронному вигляді тощо.

Автор: Кобеляцьке відділення Кременчуцької ОДПІ
18 листопада 2011, 13:46 | Полтавщина | Фінанси

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.