Ті самі гості — у ту саму хату, або Як біличан мало в дурні не пошили
Як кажуть, собака лает — караван идет. Так і довготерплячі біличани: носяться зі своїми свинями, чи то, пак, не зі своїми, а з бєлгранкормівсько-яснозорівськими! То в районну СЕС «настучат», мовляв, воняє, то в обласну прокуратуру поїдуть, за «круглий стіл» сядуть і ну ганьбити російського інвестора, на чім світ стоїть. А то пікетувать надумали: медичні маски повдягали і ходять пішохідним переходом, викрикуючи: поверніть, мовляв, біличанам чисте довкілля! А караван тим часом іде… І не просто йде, а гадить і в повітря, і у воду, і на земельні паї, що в оренді у фермера, який очолює ТОВ «Громада-агро». Виявляється, викачування на сільськогосподарські угіддя свинячих фекалій і є тими розрекламованими датськими технологіями, якими прикривається керівництво «каравану», чи то пак, «Ясних Зорь». Доходить до смішного (крізь сльози, звичайно), коли той таки фермер, у якості компенсації «за тимчасові незручності», роздає жителям Шапок, що в безпосередньому сусідстві з полями, по 70 гривень на двір: щоб не воняло… Ну кому сподобається, коли якась шавка (білицькі активісти) постійно дзяволить на твого чистокровного верблюда (російського інвестора)? І сталось диво! Виявляється, «Зорі» давно погасли, а замість них на арену злочинів проти довкілля (розділ VIII Кримінального Кодексу України) виходить чисте, акі мледєнєц, ТОВ «Сільські традиції». У його статутний фонд 4500 гривень вніс широковідомий багатообіцяльник, майстер перевтілень Ігор Богданович Михайлюк, таку ж суму — пан Грушевський (невідомо, що за один) та 91000 вклала компанія «Грейнгейт лімітед», що на сонячному Кіпрі знаходиться. Далекувато, скажете ви, за те не чути, як активісти надриваються. А головне те, що не воняє! Свій перший публічний вихід, дебют, так би мовити, ТОВ «Сільські традиції» довірило листівці, що вже два тижні поспіль безкоштовно розповсюджується серед біличан і носить горду назву: «Білицький тиждень» — газета твого селища. Скромно, у нижньому правому куті останньої сторінки, на правах реклами (тобто, проплативши поле для друку), ТОВ «СТ» заявляє про соціальну відповідальність бізнесу та долучається до виховання наших дітей-першокласників у вигляді подарункових канцелярських наборів до 1-го вересня. Щось мені в цьому сюжеті нагадує російський гуманітарний конвой, такого собі троянського коня, якого нам із вами, шановні земляки, потрібно стриножити і дуже добре пильнувати!
Тож не дамо пошити себе в дурні, якщо завтра «Сільські традиції» поміняють личину на «Рога і копита». Будьмо пильні й відповідальні! Молімося за Україну, бо метаючи бісер перед свинями, ми можемо втратити свою душу.