Про глас народу, конкуренцію та передплату

Тем для написання останньої в цьому півріччі редакційної, чесно кажучи, було більше, ніж достатньо. Ми живемо в часи змін. А в такі періоди постійно щось відбувається. Отже, є поле для роздумів, аналізу та авторських сентенцій.

Дуже хотілось написати про глас народу, його користь і шкоду для розвитку держави і суспільства. Так, думка більшості, яку інколи називають «народ», досить часто може бути хибною і шкодити. Прикладів цьому в древній та сучасній історії цілком достатньо.

А ось конкуренція, якщо вона є добросовісною, майже завжди приносить користь. І слава Богу, що вона нарешті з’являється в Україні і в Кобеляцькому районі зокрема.

Але всі згадані теми доведеться відкласти на пізніше. У найгіршому варіанті — назавжди. Ну, сподіваюся, що найгіршого не буде. Надто багато останнім часом лунало апокаліптичних прогнозів щодо майбутнього великої й малої Батьківщини та її жителів. І майже всі вони не збулися.

Але ж, — до конкретики. Найгірший прогноз полягає в тому, що газета «ЕХО», як і всі паперові ЗМІ, невдовзі «помре», не витримавши недобросовісної конкуренції з боку телевізора й Інтернету. Про це, до речі, говорять люди досить серйозні. Дійсно, газети і журнали в Україні нині переживають далеко не найкращі часи. Можливо, найгірші. Причому тиражі катастрофічно впали у всіх, без виключення, видань: і в тих, що друкують серйозну аналітику, і в тих, про які кажуть «жовта преса». Якщо хтось сумнівається, то може перевірити на пошті або запитати кіоскерів, котрі торгують пресою.

Та хочеться вірити, що серйозні аналітики вчергове помиляться. І газети в Україні залишаться. Отже, залишиться й конкуренція. А люди матимуть змогу отримувати інформацію не лише з «телевізора», котрий відверто зомбує.

Але для цього ви, шановні читачі, маєте піти на пошту і передплатити газету «ЕХО», «Колос» чи ще якусь. Конкуренція ж повинна залишатись. До речі, ті, хто газету саме передплачує, а не купляє в кіоску, страхує себе від можливого подорожчання.

Так що, читайте, думайте і дійте. Час передплатної кампанії вже майже закінчився.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО
19 червня 2015, 09:10 | Полтавщина | Редакційна

1. шофер / 19 червня 2015, 11:22 Цитувати
Вся аудиторія читачів, любого видання, умовно ділиться на дві групи - одні віртуали котрі читають інтернет, інші це ті хто читає паперовий натуральний формат, бо можливо читати може тільки так (похилі віком люди).

Тираж катастрофічно зменшився саме тому що багато почали читати Інтернет. Але ті люди котрі читають газетку в натур форматі, нікуди не дінуться, бо вибору у них не має. Телик місцевої газети їм не замінить, а тому він не конкурент. А тому до нуля попит ніколи не зменшиться.

Інша справа - чи буде достатньо тих хто залишеться, для "плаву" газетки. Можливо буде такий самий ефект як зараз із об’єднанням громад - слабші загнуться, звільнивши місце для більш сильних. Сильні ж від цього вряд чи стануть пузатішими, вони просто утримаються, якщо утримаються - на мінімумі. Чи буде воно так, як складеться баланс між прибутком та розтратами - от і побачимо.

А стосовно грошей - хто вам заважає зробити віртуальне чтиво платним? Проблема може бути лише одна - чи погодяться люди за те чтиво платити.... не суть чи на папері, чи на моніторі. Якщо копіювати новини із інших інтернет - видань, як зараз, то... І да - якщо говорити конкретно за цей щотижневик, то ще є така проблема шо його фактично нікому писати. Чому - чи тому що власник жид, чи тому що у Кобеляках дифіцит здатних людей...

пс. Все у ваших руках.

Змінено 19.06.2015, 11:30

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.