«Чому мене хотіли зробити крайньою?»

«Чому мене хотіли зробити крайньою?»

До тижневика «ЕХО» звернулася мешканка Царичанського району з проханням розповісти про прикрий випадок, який з нею трапився, з тим, щоб люди не потрапляли в такі ситуації і знали, як з них вийти.

Забігаючи наперед, скажемо, що халепа закінчилася вдало, але  коштувала добряче зіпсованих нервів та головного болю. 8 грудня близько 11:40 Наталія  (так звати нашу героїню) зайшла у відділення Приватбанку в центрі Царичанки, щоб поповнити телефонні рахунки та зняти гроші зі своєї картки та оплатити газопостачання. Працівник банку ввічливо допомогла їй поповнити рахунки. Коли наша співбесідниця знімала гроші зі своєї картки, банкомат видав їй банкноту номіналом 100 гривень, нижня частина якої, де розміщений номер, була помітно надірвана. Це бачили і відвідувачі, і працівники установи. Наталія звернулася до касира, але та відмовилася приймати її зі словами:

— Я такого не міняю. І взагалі, звідки я знаю, де ви її взяли?

На обурення ніхто не звертав уваги. Тоді жінка звернулася до оператора банку, яка працювала у залі. Та порадила зателефонувати за номером 3700, який був указаний на стенді, і попрохала не заважати працювати. Коли нарешті Наталія додзвонилася, то оператор, визнавши випадок прикрою помилкою, направив жінку в …Ощадбанк. Та ще сказав, що за наповнення банкомату купюрами відповідає служба інкасаторів.

Не гаючи часу, Наталія пішла у відділення Ощадбанку і повідомила про причину свого візиту. Працівники установи, дізнавшись, що банкнота з Приватбанку, спочатку поцікавились:

— То чому ж ви до нас прийшли?

Зрештою поінформували знервовану жінку, що можуть допомогти, але на це піде певний час, можливо, кілька днів, і що зіпсовану купюру треба надіслати до Головного управління Ощадбанку у Дніпропетровськ (вулиця Гагаріна, 115) та чекати відповіді. Паралельно наша героїня попрохала телефонувати своїх знайомих до Головного управління Приватбанку по вулиці Набережна Перемоги, 50 (голова установи — Олександр Дубілет). Власне, Наталія туди так і не змогла додзвонитися. Лише із кількох спроб вдалося додзвонитися туди синові нашої героїні і знайомим. Там коротко сказали, що розберуться. Після відвідання Ощадбанку Наталія повертається у Приватбанк і знову робить спроби зателефонувати за номером 3700. Нарешті, там обізвалися, але знову порадили почекати, мовляв, з вами оператори зв’яжуться. Чекати довелося до 10 грудня.

За словами Наталії, у неї не було інших грошей, щоб заплатити за газ, тому вона вирішила все ж таки якось вияснити ситуацію. Вирішити питання нашій співбесідниці випадково допомогла стороння жінка, що зустрілася на вулиці поруч установи. Вона порадила спробувати оплатити рахунок порваною купюрою через термінал, припускаючи на удачу. І … о диво! Операція вдалася. Наталія ризикнула, їй пофортунило. Виходить, такі порвані банкноти вільно «гуляють» по банкоматах та чекають на тих, хто може розгубитися або махнути на цю проблему рукою, аби не зв’язуватися з банком. А контролюючим органам банку або ж вигідний такий стан речей, або ж вони вкрай байдужі до цього.

Після вдалої операції наша героїня вже спокійно пішла додому. А через два дні, 10 грудня, Наталії зателефонували із Головного управління Приватбанку. На обурення клієнтки пояснили, що є певний термін для реагування. Звернення розглядається протягом 30 днів. Отож, виходить, людині з порваною купюрою треба чекати 30 днів, щоб її замінити. І не факт, що питання вирішиться позитивно.

Зі свого сумного досвіду Наталія порадила тим, хто, не дай Боже, потрапить у подібну ситуацію, залишатися врівноваженим та спокійним. З її слів, є два варіанти вирішення такої проблеми. Перше — ризикнути провести оплату порваною банкнотою через термінал. Друге — зателефонувати за номером 3700 і чекати терпляче 30 днів, доки прийде відповідь.

— Якби я із самого початку знала, як мені діяти, я б не витратила скільки особистого часу на ці речі, — жалкує Наталія.


Автор: Олена МАРЕНИЧ, «ЕХО»
20 грудня 2015, 15:35 | Царичанка | Цікаве

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.