У Новосанжарській ОТГ зірвали сесію
22 грудня депутати зірвали сесію Новосанжарської об’єднаної громади. Голосування за порядок денний не набрало потрібної кількості голосів й Інна Коба змушена була перенести засідання на 3 січня.
Сесія 22 грудня починається злагодженим і душевним виконанням Державного Гімну України. Проте злагодженості депутатам вистачає лише на хоровий спів. Після того, як селищний голова Інна Коба озвучує перелік питань порядку денного, слова прохає депутат Валентина Василенко, голова фракції «Батьківщини» у селищній раді. Зачитує пропозицію внести до порядку денного питання щодо передачі комунальних установ на баланс об’єднаної територіальної громади вже з 1 січня. Нагадаємо, на попередній сесії депутати селищної ради вже розглядали питання передачі і вирішили відтермінувати його до 1 квітня. Тоді «за» проголосували усі депутати, у тому числі — від «Батьківщини».
— Як ви пропонуєте, щоб ми прийняли ці об’єкти, якщо вчора районна рада вже затвердила бюджет?! І передачі фінансування на ці заклади у ньому немає? — цікавиться у голови фракції заступник селищного голови Вадим Россоха.
— А чому ви мені задаєте питання? — дивується Валентина Василенко. — Я маю право внести пропозицію. А у бюджет району можуть іще внести зміни!
Пропозицію Валентини Василенко ставлять на голосування. «За» підіймають руки 13 депутатів, 11 голосують проти. Оскільки для прийняття рішення потрібно було 14 голосів, пропозицію відхиляють. Після цього Інна Коба ставить на голосування затвердження питань порядку денного. Тепер «за» голосують 12 депутатів, «проти» — 8, ще 4 «утримуються». Таким чином стає зрозуміло, що розпочати роботу сесії буде неможливо, так як не вистачає голосів навіть для затвердження порядку денного.
— Хочете гратись?! Не хочете розглядати питань?! Добре, граємось далі! — підсумовує Інна Коба. — Я оголошую сесію такою, що не відбулася. Продовжимо засідання вже у новому році, 3 січня.
Пропозицію голови ставлять на голосування. «За» голосують 14 депутатів. Таким чином і питання бюджету, і передачі об’єктів раді доведеться перенести у новий рік. Але чи назбирається потрібна для прийняття рішень кількість голосів у році 2018‑му, питання лишається відкритим.