Бути боржником стає дорожче
Тепер абоненти, які вчасно не заплатили за спожиту електроенергію, будуть оплачувати ще й вартість відключення і підключення до мережі. Окрім того, попереджати людей про відключення будуть лише за 10 робочих днів. Про ці та інші новини від енергетиків редакція дізналася від працівників «Полтаваобленерго».
Про зміни в порядку оплати за електроенергію нас повідомила заступник директора філії «Полтаваобленерго» Лариса Сторіжко. Вона нагадала, що ці зміни запроваджені у відповідності до Закону України «Про ринок електричної енергії» та у зв’язку із набуттям чинності Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП №312 від 14 березня 2018 року. Окрім того, Кабмін Постановою від 20 червня 2018 року №502 скасував старі правила користування електроенергією для населення.
Нововведень, на перший погляд, не так уже і багато. Але вони мають принципове значення. І якщо на них не звернути уваги, то така неуважність може досить дорого коштувати споживачеві.
Отже, що принципово змінилося:
- Відтепер попередження про відключення споживачеві, який заборгував за електроенергію, надсилають за 10 робочих днів. Раніше на оплату боргу давали 30 днів.
- Датою здійснення оплати вважається той день, коли гроші були зараховані на рахунок постачальника. ЦЕ ДУЖЕ ПРИНЦИПОВО, БУДЬТЕ УВАЖНІ. Раніше, коли енергетики приїжджали відключати споживача від електропостачання за борги і він показував їм квитанцію про оплату, це було аргументом проти відключення. Людина могла заплатити вчасно, але гроші затримувалися у фінансовій установі. Зараз будуть відключати, якщо грошей на рахунку обленерго немає.
- Зараз боржнику доведеться не лише погашати борг. Він заплатить ще й за те, що його відключили, а потім підключили до мережі. Підключати будуть: у містах — протягом 3‑х робочих днів, у сільській місцевості — протягом 5‑ти. Вартість підключення буде відрізнятися у кожному випадку, у залежності від відстані, яку доведеться здолати бригаді електриків.
Отакі «веселі» новини. Виконуючий обов’язки керівника Кобеляцької філії «Полтаваобленерго» Володимир Шибіка наголосив, що єдиним способом позбавитися від зайвих клопотів і витрат є вчасна і повна оплата за спожиту електроенергію.
Також Шибіка нагадав, що кожен споживач повинен до 1‑го числа поточного місяця проінформувати про показники лічильника. Зробити це можна за безкоштовним номером 0-800-305-035. Але, за його словами, краще створити свій особистий кабінет на сайті «Полтаваобленерго». Там у будь-який момент можна побачити або внести показники лічильника, стан платежів, перевірити наявність заборгованості. По телефону, інколи, елементарно неможливо додзвонитися.
Платити потрібно до 10‑го числа поточного місяця.
Додати коментар