Бути боржником стає дорожче

Бути боржником стає дорожче

Тепер абоненти, які вчасно не заплатили за спожиту електроенергію, будуть оплачувати ще й вартість відключення і підключення до мережі. Окрім того, попереджати людей про відключення будуть лише за 10 робочих днів. Про ці та інші новини від енергетиків редакція дізналася від працівників «Полтаваобленерго».

Про зміни в порядку оплати за електроенергію нас повідомила заступник директора філії «Полтаваобленерго» Лариса Сторіжко. Вона нагадала, що ці зміни запроваджені у відповідності до Закону України «Про ринок електричної енергії» та у зв’язку із набуттям чинності Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП №312 від 14 березня 2018 року. Окрім того, Кабмін Постановою від 20 червня 2018 року №502 скасував старі правила користування електроенергією для населення.

Нововведень, на перший погляд, не так уже і багато. Але вони мають принципове значення. І якщо на них не звернути уваги, то така неуважність може досить дорого коштувати споживачеві.

Отже, що принципово змінилося:

  1. Відтепер попередження про відключення споживачеві, який заборгував за електроенергію, надсилають за 10 робочих днів. Раніше на оплату боргу давали 30 днів.
  2. Датою здійснення оплати вважається той день, коли гроші були зараховані на рахунок постачальника. ЦЕ ДУЖЕ ПРИНЦИПОВО, БУДЬТЕ УВАЖНІ. Раніше, коли енергетики приїжджали відключати споживача від електропостачання за борги і він показував їм квитанцію про оплату, це було аргументом проти відключення. Людина могла заплатити вчасно, але гроші затримувалися у фінансовій установі. Зараз будуть відключати, якщо грошей на рахунку обленерго немає.
  3. Зараз боржнику доведеться не лише погашати борг. Він заплатить ще й за те, що його відключили, а потім підключили до мережі. Підключати будуть: у містах — протягом 3‑х робочих днів, у сільській місцевості — протягом 5‑ти. Вартість підключення буде відрізнятися у кожному випадку, у залежності від відстані, яку доведеться здолати бригаді електриків.

Отакі «веселі» новини. Виконуючий обов’язки керівника Кобеляцької філії «Полтаваобленерго» Володимир Шибіка наголосив, що єдиним способом позбавитися від зайвих клопотів і витрат є вчасна і повна оплата за спожиту електроенергію.

Також Шибіка нагадав, що кожен споживач повинен до 1‑го числа поточного місяця проінформувати про показники лічильника. Зробити це можна за безкоштовним номером 0-800-305-035. Але, за його словами, краще створити свій особистий кабінет на сайті «Полтаваобленерго». Там у будь-який момент можна побачити або внести показники лічильника, стан платежів, перевірити наявність заборгованості. По телефону, інколи, елементарно неможливо додзвонитися.

Платити потрібно до 10‑го числа поточного місяця.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»
12 вересня 2018, 09:14 | Полтавщина | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.