Школа, як частина громади
Кілька тижнів тому в Шенгурівській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів відбувся шкільний форум батьківської громадськості на тему «Відкритий простір для взаємодії в освітньому середовищі».
Із прийняттям «Концептуальних засад реформування середньої освіти» невід’ємною та обов’язковою складовою освітнього процесу школи стала «педагогіка партнерства», засадами якої є співпраця між учителем, учнем та батьками. Ідея форуму полягала в створенні відкритого простору для дискусії батьків та їх взаємодії з освітнім закладом. На форум були запрошені представники органів місцевого самоврядування, депутати сільської ради, голова батьківського комітету та голова ради школи, спонсори, батьки, вчителі.
Протягом дня були проведені цікаві і навчальні тренінги з психологом школи про реальні загрози віртуального світу для учнів, тренінг із заступником з виховної роботи про формування комунікації між батьками та дітьми на прикладі ефективного спілкування. Відбулася зустріч з начальником «Кобеляцького бюро правової допомоги» Кременчуцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Ілоною Бобрищевою та запропонована консультаційна допомога батькам щодо посилення контролю за дітьми.
Адміністрація закладу під час виступу презентувала освітнє середовище як громадсько-активну школу, де за основу є твердження, що школа не може існувати окремо від потреб громади, саме вона може стати ініціатором розвитку місцевості. Громадсько-активна школа ставить перед собою мету не просто надавати освітні послуги учням, але й розвивати громаду, залучати учнівське самоврядування, батьків та мешканців до вирішення соціальних та інших проблем, які існують як в школі, так і в суспільстві. Прикладом взаємодії школи і громади став проєкт «Шкільний громадський бюджет Полтавської області», де при спільній взаємодії та зусиллях школа за рейтинговою системою набрала найбільшу кількість голосів серед шкіл району та області й увійшла до складу переможців.
Під час форуму всі тісно співпрацювали між собою та спрямували свою діяльність на розвиток партнерських стосунків у освітньому середовищі.
Свої позитивні враження від форуму виразили батьки у віршованій формі. Акровірш Марії Крайник, мами учениці 11 класу, відтворив хід шкільного дня.
Шенгури — форум для батьків
Школа всіх батьків шановних в гості запросила,
Енергійно довелося працювать щосили…
Нас зібралось небагато — не стали тужити,
Говорили, як найкраще з дітьми треба жити.
Унікальним було ще — на урок сходити,
РИтми школи довелось всім батькам «терпіти»…
Фантастично виграє руханка музична,
Отак вабить нас, звичайно, радість специфічна.
Рух — це і здоров'я добре, енергія, сила
Учням — це і сміх, і втіха, й юність легкокрила.
Ми з юристом розмовляли, бесіда відверта,
До психолога звертались — кращого експерта.
Лиш хотіли відпочинку, бо, мабуть, втомились,
Як на кожную хвилинку анкети вручились.
Багатющий матеріал дарували в школі,
Адже кожному хотілось кращої лиш долі.
ТЬохкає в грудях серденько — дякуємо щиро
Колективу за турботу, що стрічали з миром.
І нехай шкільна родина у добрі працює,
Все, що треба для дитини, всім серцем дарує.
Шкільний форум батьківської громадськості залишив позитивні враження.
Додати коментар