Чупакабра «рулить» в Ютубі
У кінці року редакція вирішила перевірити, які відеосюжети та публікації викликали найбільший інтерес серед наших читачів і глядачів.
Виявилося, що пріоритети в отриманні вербальної та візуальної інформації дуже різняться. Простіше кажучи, люди люблять дивитися розважальні або жахливі сюжети на відео і, водночас, у першу чергу намагаються прочитати про потрібні у звичайному побутовому житті речі.
Для того, щоб підтвердити цю тезу, перейдемо до статистики.
Автор цієї статті проаналізував, які сюжети набрали найбільшу кількість переглядів на Ютуб-каналі «ЕХО» протягом уже майже минулого 2019‑го року.
На першому місці з величезним відривом знаходиться відеосюжет про знайдене в селі Іванівка тіло незвичайної тварини. Її звично назвали чупакаброю. Хоча в десятках коментарів до відео велика кількість користувачів пишуть, що в Іванівці знайшли звичайну лисицю, яка була вражена одразу кількома хворобами.
Як би там не було, але сюжет із назвою «У Іванівці вбили «чупакабру» набрав майже півмільйона переглядів. Точніше — 448 тисяч 975, станом на 22 грудня поточного року. Цікаво, що на редакційному сайті новина про міфічне створіння «чупакабра» набрала трішки більше двох тисяч переглядів. А ось у Ютубі сюжет «вистрелив», несподівано навіть для його авторів. Це лише підтверджує тезу про те, що люди «ведуться» на щось незвичайне і трішки страшнувате.
На другому місці з результатом 7479 переглядів розташувався сюжет під назвою «Ментівські війни: кобеляцький варіант». 5 квітня 2019 року знімальній групі «ЕХО» вдалося зняти на відео сюжет про затримання місцевими поліцейськими свого колеги, на той час начальника Новосанжарського відділення поліції Андрія Полонського. Події відбувалися на автозаправці ВОГ. Поліцейські спочатку одягали, а потім знімали з рук колеги кайданки, а він все це дійство коментував, ймовірно, перебуваючи у стані алкогольного сп’яніння. Виступ «на камеру» тоді коштував Полонському посади. У нас була підозра, що «під шафе» перебував і керівник кобеляцьких поліцейських Сергій Джулай. Але поспілкуватися з ним того вечора не вдалося. Сергій Васильович, після появи на заправці людей із відеокамерами, оперативно покинув місце події. У результаті — працює і до цього часу.
На третьому місці за кількістю переглядів — сюжет про загибель бджіл у Кобеляках. Він був знятий 30 квітня і має назву «Сезон знищення бджіл відкрито». Його переглянули 6690 разів. У сюжеті йшлося про масову загибель корисних комах на території Кобеляк. Пасічники підозрювали, що бджоли загинули в результаті обробки полів пестицидами, яку проводили співробітники агрофірми «Кернел». На жаль, як і очікувалося, винних у загибелі бджіл не встановили і ніхто покараний не був.
Зовсім трішки від сюжету про бджіл відстало відео під назвою «Біля Гайового знайшли труп жінки» — 6641 перегляд.
Інстаграм: трупи і аварії попереду, краса — відстає
Інстаграм — це мегапопулярна соціальна мережа, яка дає змогу вільно обмінюватися фотографіями та відеосюжетами. Він зараз дуже популярний серед молоді.
Найбільше переглядів у 2019 році зібрали фото про труп чоловіка, знайдений 14 лютого біля магазину АТБ, — 10170. На другому місці — фото з місця аварії за участю автомобілів ВАЗ-2106 та Мітсубісі Паджеро Спорт, що сталася 19 січня, на Водохреще, на вулиці Раїси Кіріченко в Кобеляках. Цікаво, що на третьому місці — інформація, датована тим же 19 січня. Фото чоловіків, які купаються в ополонці, зібрали 4640 переглядів.
А ось найбільше лайків користувачі Інстаграму все ж поставили фотознімкам, на яких зображені квітучі сади та грозові хмари над пшеничним полем.
Читати хочуть про корисне
На редакційному сайті найбільш затребуваною стала інформація, яка має утилітарну функцію. Тобто те, що кожен може використати в практичному житті.
На першому місці за кількістю переглядів — стаття під назвою «Терміни подачі показників змінилися» від 7 листопада — 38702. У ній мова йшла про зміни, що відбулися у відносинах «Полтаваобленерго» та споживачів електроенергії.
На другому місці, знову ж, тема, пов’язана із постачанням електроенергії, — стаття під назвою «Не станьте боржником без боргів» від 23 січня 2019 року. Її переглянули 27046 разів.
Напевне, у обох випадках кореспонденти «ЕХО» були достатньо оперативними і одними з перших розповсюдили важливі для більшості українців новини. А їх потім розтиражували інші інтернет-ресурси.
Третьою за кількістю переглядів стала публікація під назвою «Негайно «прив’яжіть» номер телефону до паспорта». Її прочитали 22169 разів. Стаття була присвячена темі шахрайства і способам уберегтися від зловмисників, які крали гроші з банківських карток звичайних українців або «навішували» на них кредити.
І лише далі, із значним відставанням, розташувалися публікації на тему кримінальних злочинів, скоєних на території Кобеляцького району.
Ця статистика лише зайвий раз підтверджує той факт, що дивитися люди воліють на різного роду «треш», тобто жахливі і скандальні сюжети. Не дивно, що на більшості телеканалів саме жахіття і демонструють.
Додати коментар