Кобеляцький «Водоканал» накопичує мільйонні борги

Кобеляцький «Водоканал» накопичує мільйонні борги

Міське підприємство, основним завданням якого є забезпечення населення питною водою, із 2018 року лише збільшує борги.

І навіть перейменування «Водоканалу» на «Водоканал Плюс» нічого не змінило. «Плюсівці» за рік уже «переплюнули» звичайних водоканалівців у розмірі суми боргу. І це — лише за рік «плідної» роботи. І навіть якщо через кілька місяців у Кобеляках з’явиться «Водоканал Плюс-Плюс», борговий мінус від цього не зміниться.

Непогана таки штука Інтернет. Завдяки йому та різноманітним сервісам, що діють на безкрайніх просторах Мережі, можна дізнаватися багато цікавої інформації. Особливо із розряду тієї, котру намагаються приховати від громадськості.

Приміром, за останні п’ять років у Кобеляках найбільш закритими від громадськості організаціями стали міська рада та підлеглі їй комунальні підприємства. Отримати від них інформацію про фінансовий стан та розпорядження бюджетними коштами стало практично неможливо. Міський голова Копелець та його підлеглі, всупереч вимогам Закону «Про доступ до публічної інформації», придумують нові й нові способи, аби кобелячани не знали правди про стан бюджету, який ці самі кобелячани і наповнюють.

Натомість громадянам «замилюють» очі в так званому інформаційному бюлетені міськради, який із самого початку виступив засобом масової дезінформації та пропаганди. Та не буду голослівним, перейду до фактів, котрі кожен громадянин може перевірити, навіть не звертаючись до брехунів з міськради на чолі з їх лідером Копельцем.

Отже, ресурс Опендатабот інформує усіх, хто бажає знати, що станом на 1 вересня 2020 року кобеляцьке комунальне підприємство «Водоканал Плюс» має податковий борг у сумі небагато-немало, а 627 тисяч 937 гривень 85 копійок (https://opendatabot.ua/c/41678708). Розшифровки боргу ресурс не подає, але швидше за все, йдеться про несплачений податок на додану вартість, тобто ПДВ. Такий гігантський борг перед бюджетом був накопичений лише за три роки. Адже «Водоканал» із плюсом заснувала міська рада наприкінці жовтня 2017 року. Той же Опендатабот повідомляє, що борг виник давно і кожного місяця лише зростає.

До цього боргу можна сміливо плюсувати ще й штраф, накладений екологічною службою через збитки, завдані державі внаслідок відкриття тим же Копельцем та його депутатами незаконного звалища в лісі. Нагадаємо, що екологи оштрафували «водоканалівців» за це на 486 тисяч  833 гривні. Було це ще в червні поточного року. Звичайно ж, штраф ніхто не сплатив. Про це «ЕХО» повідомляло в публікації «Півмільйона для «Водоканалу».

Тобто, уже накопичується більше, ніж мільйонний борг. Але ж це ще далеко не все. Скільки комунальники заборгували по кредиту, взятому на придбання техніки, не знає навіть всезнаючий Інтернет та його ресурси. Адже це є банківською, водоканалівською та міськрадівською таємницею.

Та навіть якщо припустити, що «Водоканал Плюс» вчасно сплачує відсотки та обов’язкові платежі по мільйонному кредиту, то борговий зашморг від цього не надто послаблюється.

 

Два із половиною мільйони боргу від умілих господарників

Можливо, хтось не знає, але в Кобеляках зареєстроване ще й підприємство «Водоканал». Його ніхто не закривав. У всякому випадку, в Єдиному реєстрі юридичний та фізичних осіб це підприємство існує.
А раз так, то залишаються і борги, котрі такими ж ударними темпами, як і у випадку з «Водоканалом Плюс», накопичували «умілі господарники» і «справжні хазяїни» Юрко з Копельцем.

Уже згаданий Опендатабот (https://opendatabot.ua/c/32115198) невблаганно засвідчує, що отой нібито «померлий» «Водоканал» є фігурантом 17 судових справ. Звичайно, мова поки що йде не про кримінал, а про господарські та адміністративні справи. Але від цього не легше.

Адже Полтавський окружний адміністративний суд своєю ухвалою від 18 серпня 2020 року (Справа № 440/506/20) зобов’язав «Водоканал» сплатити 160 тисяч 157 гривень 67 копійок податкового боргу. Це — несплачений ПДВ, податок на прибуток, земельний податок,  плата  за користування надрами та плата за спец водокористування.

А є ж іще й рішення Господарського суду Полтавської області від 12 липня ще 2018 року (Справа № 917/2173/17). Ним суд, згідно із заявою Державної екологічної служби, стягнув із «Водоканалу» за самовільне користування надрами ще 1 мільйон 233 тисячі гривень 16 копійок.

А тепер сплюсуйте оці мільйони та сотні тисяч. Скільки виходить? Десь 2500000. І це лише те, що лежить на поверхні. А додайте банківський кредит та борги, про які навіть Інтернет не знає.

Звичайно, виникає логічне запитання: «А чому міська рада і її комунальне підприємство не платять податки, не сплачують штрафи, які наклали державні органи?». Куди дивиться податкова, прокуратура, виконавча служба?

Відповідь дуже проста. А не платять тому, що немає в нас податкової, прокуратури, виконавчої служби. У нас взагалі держави немає. Натомість є люди із прізвищами Біленький, Кулініч і їм подібні, завдяки яким Копелець та Юрко й можуть дурити залишки держави та добросовісних платників податків.
Була б держава, то всі названі персонажі вже б по амністії вийшли.


Автор: Ігор Філоненко
16 жовтня 2020, 14:25 | Кобеляки | Фінанси



1. Poltava / 16 жовтня 2020, 16:05 Цитувати
Микола Козачок! ваш вихід)))
2. КАМаз / 16 жовтня 2020, 16:28 Цитувати
Ненормативна лексика
1.Poltava
«Микола Козачок! ваш вихід)))»

Так так зараз почнеться, пахан молодець, все це брехня, а Філон падлюка все придумав))).
3. Swetka 48 / 16 жовтня 2020, 18:37 Цитувати
Як перестануть філону платить кого обливатиме?
4. Fuks / 16 жовтня 2020, 19:10 Цитувати
А взагалі як можна за неДовіру голосувать коли їх лідер голосував за недолугий закон по продажу землі? А по боргах і мусорці? Та заплатять бивші вже скоро сільські ради із своїх надходжень що зараз вже замороржені..Так що все буде добре..Але не надвго якщо Санич в крісло сяде..
5. TaranenkoSergiy / 16 жовтня 2020, 21:22 Цитувати
А як вам таке творіння Копельця?

Посилання на youtu.be
6. TaranenkoSergiy / 16 жовтня 2020, 21:25 Цитувати
Цікаво, хто і коли це сміття вивозитиме?
Посилання на youtu.be
7. Чудо Юдо / 16 жовтня 2020, 22:49 Цитувати
3.Swetka 48
«Як перестануть філону платить кого обливатиме? »

І що ж вам на цей раз не подобається, якщо чоловік посилання навіть дав, де чорним по білому написано, що місто у мільйонних боргах?
А тим часом у центрі супер-плитка від «хазяїна» розсипається, не дотягнувши навіть до кінця його каденції :)
8. микола козак / 17 жовтня 2020, 10:02 Цитувати
1.Poltava
«1. Poltava / вчора, 16:05Цитувати
Микола Козачок! ваш вихід)))
»

Звичайно спорчатку потрібно пояснити автору , що фінансовий стан підприємства не є публічно доступним , про що автор повинен знати , але ж попереду вибори і потрібен хоч який-небудь компромат.А борги ростуть не тільки у водоканалі плюс , та і допомагають цьому самі кобелячани .Багато не платять за послуги , знаю і таких , що наприклад крадуть воду , не платять за вивезення сміття. Я не є сторонником вивезення сміття в ліс і одним з перших писав в коментарі , що там смітник впливатиме і на підземні води і т.д. , але дивує і позиція автора , що коли в місті зробили смітник біля цегельні , всі мовчали .Тож напрошується звернення до лтав , фуксів , автора , будьте принциповими не тільки перед виборами , щоб викидати на когось компромат.
9. микола козак / 17 жовтня 2020, 10:06 Цитувати
7.Чудо Юдо
«А тим часом у центрі супер-плитка від «хазяїна» розсипається, не дотягнувши навіть до кінця його каденції :)
»

Плитка руйнуєтьсЯ коли на неї пруться автомобілями , подивіться біля магазинів АТБ , ковбаси , якби можна , то заїздили б і в магазини на авто.
10. микола козак / 17 жовтня 2020, 10:15 Цитувати
blobПосилання на www.youtube.com
11. TaranenkoSergiy / 17 жовтня 2020, 10:51 Цитувати
Плитка руйнується через низьку якість, коли більшість міст вже переходить на натуральний камінь (ціна така сама). Або купують плитку, вироблену за технологією та з гарантією 20 років!! А не купують плитку, вироблену в гаражі !!!

Копельцю головне - грошей зробити з откатів через квітковий магазин!

З приводу сміття в центрі ліса що вже казати ...хто це вивозитиме???? Копилець спочатку у лісі яму викопав та продав пісок ОНУРУ (а гроші в карман) а потім почав завозити сміття.


Тепер ВСІ КОБЕЛЯКИ вдруге платитимуть за вивіз сміття.


УСЕ, за що береться Копелець перетворюється на ЛАЙНО !!!


За лавочки у парку не розрахувався, за розчистку річки не розрахувався, всюди тільки БОРГИ !!!

Що він робить добре - так це БРЕШЕ та пиль в очі пускає !!!



І взагалі Ви не КОЗАК, а КОЗАЧОК на побігеньках у Копельця!!

Змінено 17.10.2020, 11:38
12. Fuks / 17 жовтня 2020, 12:57 Цитувати
Жополиз ти кізяк...Поміняй нік не ганьби прізвище чи звання Козак..
13. TaranenkoSergiy / 17 жовтня 2020, 13:24 Цитувати
Давайте-но бути толерантними одне до одного та писати лише факти, а не образи.


За нормальної влади Копелець вже б заробив собі на довічне ув’язнення!


Депутатська група і партія ДОВІРА, від якої балатується Копелець, голосувала за продаж землі! Це іх головна мета - дерибан землі !!!

За всіма рейдерськими захватами стоїть КОПЕЛЕЦЬ ТА ЙОГО НАЧАЛЬСТВО !!

Змінено 17.10.2020, 13:24
14. микола козак / 17 жовтня 2020, 18:02 Цитувати
13.TaranenkoSergiy
«Давайте-но бути толерантними одне до одного та писати лише факти, а не образи.
»

Ваш заклик писати лише факти підтримую , от тільки ви ті факти не пишите , все якось розмито перед виборами , то плитка розвалюється , то смітник в лісі , ну звернувся б до кобелячан , щоб не смітили , не виносили з дому сміття , а зберігали його вдома і дома і утилізували доки не знайдеться місце куди можна його валити.Думаю ви памятаєте , коли Кобеляцький смітник був прямо біля траси де зараз заправка і ніхто не возмущався , правда темпи виробництва сміття були значнонижчими . а зараз же несуть у баки все потрібне і непотрібне.А можливо позбирати ті баки і нехай кожен думає де йому дівати його сміття , а за несанкціонований смітник штраф у тисяч тридцять і непотрібно буде возити в ліс.А те що вкрав Копилець , наведіть де , коли , за що і скільки він вкрав , все решта пустодзвонство , передвиборча мішура.Давайте факти і ми вас підтримаємо.А за продаж землі голосувала не одна довіра.Якщо ви дивились вчора Шустера , то там говорилось про набагато масштабніше , ніж руйнується в Кобеляках тротуарна плитка.
15. микола козак / 17 жовтня 2020, 18:03 Цитувати
12.Fuks
«Жополиз ти кізяк...Поміняй нік не ганьби прізвище чи звання Козак..
»

Ти просто глупий , невихований , озлоблений дурень.
16. Fuks / 17 жовтня 2020, 18:14 Цитувати
Ще раз лизь...зараХується..
17. TaranenkoSergiy / 17 жовтня 2020, 18:47 Цитувати
В цьому і полягає робота мера - далекоглядно займатися містом, а не піаритись на плитці, що розвалюється та за яку повинен гроші.

А з приводу Копельця - проти нього порушено кілька кримінальних справ (кримінальних проваджень), в тому числі злодійство і нецільове використання бюджетних коштів, а також з приводу сміттєзвалища.

Просто влада сьогодні його ПОКРИВАЄ, але ви МОЖЕТЕ ЦЕ ЗМІНИТИ НА ГОЛОСУВАННІ.

А прийде нормальна влада, нормальні депутати, і Копельцю єдина дорога - це В’ЯЗНИЦЯ!
18. TaranenkoSergiy / 17 жовтня 2020, 18:49 Цитувати
На мою думку, Микола Козак, Ваше справжнє прізвище - Кучеренко, чи не так??
19. TaranenkoSergiy / 17 жовтня 2020, 18:53 Цитувати
А що стосується сміття - для цього необхідні проект та узгодження, а в Копельця тільки болтовня. За час його каденції можна було це зробити.

А він спочатку верблюдів завозить, а потім дізнається, що їх виявляється треба годувати
20. Filon / 17 жовтня 2020, 19:03 Цитувати
14.микола козак
«ну звернувся б до кобелячан , щоб не смітили , не виносили з дому сміття , а зберігали його вдома і дома і утилізували доки не знайдеться місце куди можна його валити.»

МИколо, нагадую, що кобелячани щомісячно платять Копельцю 50 тисяч гривень. І при цьому вони ще мають зберігати сміття вдома? А куди "валити", як ви грайливо висловилися я скажу - у Жуки валити.
21. Poltava / 18 жовтня 2020, 08:14 Цитувати
18.TaranenkoSergiy
«На мою думку, Микола Козак, Ваше справжнє прізвище - Кучеренко, чи не так?? »

Не виключено, що це ще палкий прихильник копельця - Спиця
22. микола козак / 18 жовтня 2020, 17:28 Цитувати
16.Fuks
«Ще раз лизь...зараХується..
»

Ти сам дійсно лижеш ,і рвеш на собі тільнягу , так хочеться вислужитись , але мені здається марно , таких не любить жоден з руководящих , таких тльки використовують , тож вгамуйся.
17.TaranenkoSergiy
«А з приводу Копельця - проти нього порушено кілька кримінальних справ (кримінальних проваджень), в тому числі злодійство і нецільове використання бюджетних коштів, а також з приводу сміттєзвалища.»

17.TaranenkoSergiy
«А з приводу Копельця - проти нього порушено кілька кримінальних справ (кримінальних проваджень)»

А чи хоч по одній є вирок суду ?
23. Fuks / 18 жовтня 2020, 17:33 Цитувати
Шановнний,нешановний козак, нікому не служив і не прислужував,і не збираюся служити.а ти таки служиш добре,видно по всих твоїх коментарях,кормися з рук барських.Критику боляче сприймаєш..Санич так не переймається як ти...Мабуть редактор міського писанія..
24. микола козак / 18 жовтня 2020, 17:35 Цитувати
20.Filon
«МИколо, нагадую, що кобелячани щомісячно платять Копельцю 50 тисяч гривень. »

Пане редактор , Вваш коментар знову таки брехня передвиборна.Кобелячани платять 50 тис грн не Копильцеві , а водоканалу плюс за надану послугу з вивезення сміття.Ви просто стараєтесь маніпулювати свідомістю кобелячан , вважаючи за лохів , які проковтнуть лохину , вирощену вами з Шкарбаном.
25. Чудо Юдо / 18 жовтня 2020, 22:00 Цитувати
Ненормативна лексика
9.микола козак
«Плитка руйнуєтьсЯ коли на неї пруться автомобілями , подивіться біля магазинів АТБ , ковбаси , якби можна , то заїздили б і в магазини на авто.
»

Там де автомобілі стають не беру до уваги. То вже питання до культури самих кобелячан. Ви пройдіться по вулиці Шевченка вгору, від РДА до Приватбанку і побачите як вона там розсипалася. А там автомобілі ніхто не паркує - просто ніяк.

24.микола козак
«Пане редактор , Вваш коментар знову таки брехня передвиборна.Кобелячани платять 50 тис грн не Копильцеві , а водоканалу плюс за надану послугу з вивезення сміття.»

У Вас параноя передвиборна. Пан редактор, очевидно, мав на увазі зарплату мера (із максимальними преміями незалежно від ефективності роботи).

Взагалі Ваші тексти із "передвиборними міражами" дуже схожі на параноїдальні тексти у газеті "Наше місто" у якій мер (та його один великий пошановувач) розповідає, що всі навколо дебіли і всі навколо зговорилися проти нього, а останні 3 номери так взагалі на халяву піариться за народні гроші. Ви там не редактором працюєте, часом? :)
26. микола козак / 19 жовтня 2020, 10:31 Цитувати
25.Чудо Юдо
«У Вас параноя передвиборна. »

Я взагалі ці вибори ігнорую , поскільки вважаю , що ця виборча система є фікцією , у виборців просто немає вибору , а оці всі карманні партії , які створені під вибори , мають по кілька членів , не мають ніякого ідеологічного спрямування , окрім добратись до влади і красти і фінансуються вони не членськими внесками , а накраденими гривнями.Крім цього , ця територіальна реформа є нічим іншим , як великою дурістю і спробою насадити на місцях місцевих князьків.Відносно висловів редактора - не всі можуть зрозуміти так , як ви , а отже він маніпулює свідомістю електорату , який бездумно вкидає в день так званих виборів , папірці в урну , вважаючи , що він когось обирає.
27. Ivan iz Orluka / 19 жовтня 2020, 20:57 Цитувати
Валити сміття дійсно потрібно в Жуки.Підтримую всіх особливо того що постійно знімає нашошго мера.Респект йому.
28. микола козак / 20 жовтня 2020, 17:10 Цитувати
27.Ivan iz Orluka
«Валити сміття дійсно потрібно в Жуки.Підтримую всіх особливо того що постійно знімає нашошго мера.Респект йому.
»

А хіба в Жуках живуть не українці , чи Жуківчани гірші за кобелячан?Проблема сміття - проблема не тільки України і Кобеляк.Подивіться , що твориться в морях і океанах.Всі оці фукси , лтави , камази здатні тільки критикувати , ні , щоб запропонувати місце для смітника .Дехто з них тут виступав бізнесменом , який сплачує великі податки , от і взяв би на себе місію побудувати в Кобеляках сміттєпереробний завод чи хоч заводик , адже видно вже насшибав з кобелячан двойними і потрійними цінами на базарі.
29. Poltava / 21 жовтня 2020, 17:45 Цитувати
28.микола козак
«А хіба в Жуках живуть не українці , чи Жуківчани гірші за кобелячан?Проблема сміття - проблема не тільки України і Кобеляк.Подивіться , що твориться в морях і океанах.Всі оці фукси , лтави , камази здатні тільки критикувати , ні , щоб запропонувати місце для смітника .Дехто з них тут виступав бізнесменом , який сплачує великі податки , от і взяв би на себе місію побудувати в Кобеляках сміттєпереробний завод чи хоч заводик , адже видно вже насшибав з кобелячан двойними і потрійними цінами на базарі. »

Проблема вся в тому, що у нас на Україні є такі миколи козаки, які фактично є трутнями у суспільстві і гарними служаками у своїх господарів
30. микола козак / 21 жовтня 2020, 20:15 Цитувати
Я ніколи нікому не служив на відміну від тебе.Ти зараз із штанів випадаєш , щоб послужити відомо кому.Я просто маю свій погляд на справедливість , і противно , як ви на чолі з главредом ллєте грязь на одного використовуючи службове становище главреда , годуючи електорат лохиною.
31. Fuks / 21 жовтня 2020, 22:08 Цитувати
Ну і злий же ти козаче..Ну нічо після 25 підеш на пенсію,поїдеш з хазяїном в жуки,рибалити..там заспокоїшся.Хоча він з собой тебе не візьме.Сидітимеш дома твої услуги йому вже будуть не нужні.хіба що червячок надіватимеш на крючок.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.