Про китайгородське урочище Свиняче заговорили на всеукраїнському рівні
«Велике будівництво» допомагає Зеленському не ввійти в історію, а вкрасти: тільки один підрядник витрачає бюджетні гроші зі швидкістю 4 млн. грн на годину», — Загребельська
9 з 10 великих держзакупівель на цьому тижні — дороги. Усі бюджетні гроші кидають на їх будівництво, тому що так красти найлегше.
Про це в Facebook написала колишній державний уповноважений Антимонопольного комітету України (2015–2019) Агія Загребельська, передає Цензор.НЕТ.
Вона навела приклад компанії «Автомагістраль-Південь», яка за два роки отримала підрядів на суму понад 80 мільярдів.
«Купити пісок на легальному кар‘єрі за 65 грн, а закласти в кошториси за ціною більше 300 грн. — маржинальність 500 %. На пісок з нелегального кар‘єру маржинальність може досягати і 1000 %. Ці нескромні доходи оплачуються з державного бюджету, тобто з наших грошей. І далі розтікаються по гаманцях дорожньої мафії та Зеленського і Ко. «Автомагістраль-Південь» за два роки отримала вже підрядів на суму більше 80 млрд. грн — це більше 3 % річного державного бюджету. А тепер, на прикладі піску, спробуйте бодай уявити, скільки з цих коштів було тупо вкрадено. І мова лише про одного субпідрядника Великого будівництва Зеленського, хоча й найбільшого», — пише Загребельська.
Вона аналізує тижневу таблицю закупівель, яку представило напередодні видання NashiGroshi: «Уся країна працює на дорожній картель Зеленського. 9 з 10 великих закупівель на цьому тижні — дороги. Більше нічого «великого» купувати державі, як виявилося, не потрібно».
«Я не вірю в казку Зеленського про те, що він всі бюджетні гроші кидає на будівництво доріг, бо хоче увійти в історію, як «президент-будівельник» та наслідувати Рузвельта. Він витрачає всі наші гроші на дороги, бо саме з доріг красти найлегше», — висловила впевненість Загребельська.
Вона нагадала, що коли під час «Великого будівництва» Рузвельта американці усвідомили, що дорожня мафія краде їхні гроші, а журналісти про це написали, президент США створив летючі загони з представників конкурентного відомства, ФБР, генеральної прокуратури, шерифів, які розлетілися по країні ловити «казнокрадів».
«І вже через чотири роки понад 40 представників дорожньої мафії отримали реальні терміни, які обчислювалися десятками років, а держава повернула собі сотні мільйонів украдених з бюджету доларів», — підкреслила експерт.
«Що зробив Зеленський, коли журналісти та громадськість почали кричати, що на дорогах крадуть, та публікувати докази? Він не створював ніяких груп, правоохоронці не починали це розслідувати, а конкурентне відомство Зеленського навіть судиться з нами, щоб тільки не відкривати справ.
Це і є беззаперечним доказом суттєвої відмінності Великого будівництва Рузвельта від проєкту Зеленського з такою самою назвою. Рузвельт дійсно будував, щоб увійти в історію, Зеленський будує, щоб більше вкрасти», — знову констатує Загребельська.
Також вона зазначила, що не відбулося і збільшення кількості робочих місць, адже, на відміну від Америки 100 років тому, більшість робіт виконується не руками робітників, а технікою.
«І поки я писала цей пост, «Автомагістраль-Південь» освоїла ще 4 млн. грн. Адже саме з такою швидкістю — 4 млн. на годину або 95 млн. грн. на добу — компанія витрачає наші гроші», — пише Загребельська.
Додати коментар