Шеринг документів: функціонал від Дії доступний клієнтам сервісних центрів МВС

Шеринг документів: функціонал від Дії доступний клієнтам сервісних центрів МВС

Сервісні центри МВС продовжують працювати над впровадженням інноваційних сервісів для забезпечення комфорту громадян під час отримання адміністративних послуг.

Спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджено новий функціонал — шеринг документів. Відтепер відвідувачі сервісних центрів МВС під час замовлення та отримання адміністративних послуг можуть пред’явити електронний паспорт у застосунку Дія та поділитися цифровою копією документа.

«Діджиталізація залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності сервісних центрів МВС. Ми впевнені, що шеринг полегшить роботу нашим адміністраторам та збереже час відвідувачам», — вважає перший заступник начальника ГСЦ МВС Юрій Смольянінов.

«Застосунок Дія надає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність у декілька кліків. Просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій. Інтеграція з Дією робить процеси зручнішими, і користувачі більше не хвилюватимуться про забуті вдома документи», — зазначає керівник команди Впровадження електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України.

Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:

  • відкрити паспорт у застосунку Дія;
  • натиснути на нього та обрати штрих-код;
  • надати штрих-код або продиктувати 13‑значний код, який розташований під штрих-кодом;
  • підтвердити запит для передачі даних.

Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до серверу МВС. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: електронна ідентифікація особи та передача копій електронних документів адміністратору.

Переваги шерингу е-паспорта:

  • копія документа передається одразу до інформаційної системи МВС, тому працівнику сервісного центру не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки;
  • документ передається лише після запиту адміністратора сервісного центру МВС та відповідного підтвердження з боку відвідувача;
  • копія документа, яка передається, містить мітку часу та інформацію про отримувача копії, кому й коли вона була надана;
  • копія документа вже підписана КЕПом Дії.

Сервісні центри МВС постійно на зв’язку: із запитаннями, подяками та скаргами до Головного сервісного центру МВС можна звертатися за телефоном (044)290–19–88.

Також консультації надаються на офіційній сторінці в Facebook, а відповіді на поширені питання та новини сервісних центрів МВС можна знайти на сайті. Користуйтесь онлайн сервісами та використовуйте сучасні інформаційні технології для замовлення й отримання послуг у сервісних центрах МВС.

Дія — це новий рівень взаємодії держави та громадян: зручний і людяний. На порталі можна отримати онлайн понад 70 державних послуг, у тому числі послуга верифікації водійського посвідчення. А в оновленому мобільному застосунку — доступ до 11 своїх цифрових документів та 12 послуг. Серед документів: ID-картка та закордонний біометричний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження, довідка переселенця (ВПО), а також внутрішній та зовнішній COVID-сертифікати. Особливої уваги заслуговує революційна технологія Дія. Підпис — найзахищеніший електронний підпис просто в смартфоні.

Отримуйте послуги комфортно! Ми працюємо для вас!

5 жовтня 2021, 19:46 | Полтавщина | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.