Батарея від шуруповерта та «вічний двигун»

Батарея від шуруповерта та «вічний двигун»

У період постійного відключення електроенергії, а з цим — і припинення роботи двигунів на газових котлах, дуже актуальними стають різного роду та виду раціоналізаторські пропозиції щодо використання нетрадиційних джерел енергії. Серед них, тобто пропозицій, є і цілком реальні й анекдотичні. Редакція почала збирати і публікувати інформацію про рацпропозиції від кобелячан.

Як відомо, постійні відключення електроенергії призводять до того, що більшість українців годинами, а то й днями змушені сидіти в темних приміщеннях, не користуючись такими благами цивілізації, як праска, чайник, холодильник чи телевізор.

Але без праски, чайника і навіть холодильника вижити можна. Є проблеми серйозніші. Адже більшість українців використовують для обігріву своїх домівок газові котли. Між тим, сучасне газове обладнання потребує не лише палива, а ще й електрики, яка приводить в рух двигуни.

І ось за відсутності електроенергії люди вже не можуть нагріти свої оселі. Тобто виникає дійсно серйозна проблема виживання. Навіть у нашій сільській місцевості. Адже далеко не кожен зберіг чи збудував у своєму домі дров’яну піч, та ще й підключив її до системи опалення.

Звичайно, найпростішим варіантом вирішення цієї та інших проблем є використання бензинового чи дизельного генератора. Або гелієвої акумуляторної батареї та перетворювача напруги до неї. Але ціни на назване обладнання «злетіли до небес». Щоб купити генератор чи спеціальний акумулятор із супутнім обладнанням доведеться приготувати від 30 тисяч гривень. Для багатьох — це непосильна сума.

Тому й не дивно, що земляки почали масово шукати нові джерела енергії для своїх газових котлів. Більшість не вигадували нічого неординарного, а почали користуватися звичайними автомобільними акумуляторами.

Олександр, мешканець Кобеляк, користується саме автомобільним акумулятором. Ось що він розповів про свій досвід:

—  Я купив один із найдешевших акумуляторів. Автомобіля не маю, щоб використати «акум»  із нього, тому довелося розкошелитися. Акумулятор на 60 ампер обійшовся мені в 2300 гривень. Усе інше — безкоштовно. Далі я його під’єднав до безперебійника від комп’ютера та до стабілізатора напруги. Був у мене такий собі старезний «Україна-2», у сараї пилився. Звичайно, краще використовувати спеціальний перетворювач напруги, зроблений для того, щоб із 12 вольт робити 220. Але він зараз дорого коштує. Я ж вирішив вибирати найбюджетніший варіант. Спробував. Усе працює. Користувався раз чи двічі. На годину вмикав, щоб у хаті протопити.

Між тим, фахівці кажуть, що при десяти повних розрядках автомобільний акумулятор вийде із ладу. Тому його потрібно використовувати не на повну потужність. Запитання про це ми задали Олександру.

Він відповів:

— Знаю про це. Знаю й про те, що краще використовувати гелієвий акумулятор. Але він зараз коштує, як підбитий літак.  Як визначаю, чи розряджений акумулятор? Та методом «тику». Він має «крутити» насос у котлі годин п’ять. От я більше, ніж на дві години і не вмикатиму. Разів три «покручу» насос — і акумулятор на зарядку. Хоча, повторюся, я двічі його використовував. І навіть не по дві години. Тому думаю, що зиму протягне.

Освітлення від шуруповерта

Кобелячанин Євген продає газові котли. З приводу використання альтернативних джерел енергії для їх роботи, він одразу наголосив:

—  Нічого я вам «воєнного» не розкажу. Не тому, що не хочу, а тому, що не знаю. Давайте краще анекдот із життя розповім. Я із жовтня вже надивився на місцевих «раціоналізаторів». Але одного із них запам’ятав особливо. Приходить до мене в магазин чоловік. Заносить акумулятор, перетворювач напруги і звичайний «трійник» для вмикання в нього вилок від різних електроприладів. І каже, що прийшов обговорити ідею, яка прийшла йому в голову. Зміст ідеї — подавати із акумулятора енергію на електричний насос у газовому котлі  і одночасно через «трійник» ще й сам акумулятор заряджати. Я довго сміявся. А потім запропонував «раціоналізатору» швиденько писати в Нобелівський комітет по фізиці. Він же «вічний» двигун винайшов!!! А якщо серйозно, то нічого, окрім генератора чи гелієвого акумулятора із перетворювачем, порадити не можу. Знаю,  що народ масово пристосовує автомобільні акумулятори. Але, по-перше, вони швидко вийдуть із ладу. По-друге, це вибухо і пожежонебезпечно. Наскільки я пам’ятаю, у інструкції до автомобільних акумуляторів написано про заборону їх використання не за призначенням.

Натомість Євген поділився власним практичним досвідом використання в якості джерела енергії для електролампочки не призначеного для цього обладнання.

Чоловік розповів:

— Кажу лише про те, що випробував особисто. Працює. Акумулятора від шуруповерта вистачає для того, аби протягом трьох днів живити одну не дуже потужну LED- лампу і освітлювати одну кімнату. Далі. LED-стрічки із тих, що монтують у натяжні стелі, вистачає на два тижні.

Помпа від «ГАЗелі»

А ось житель Бутенок Ігор використовує аж два автомобільних прилади.

Він розповідає:

—  У мене вдома твердопаливний котел. Але в ньому теж стоїть електронасос, щоб «ганяти» воду по системі. Що я зробив. Акумулятор у мене був. Я купив помпу до автомобільної пічки із тих, що ставлять на «ГАЗель». Коштує вона 575 гривень. Ця помпа, живлячись від акумулятора, створює тиск в 1,5 атмосфера. Цього вистачає, аби «пробити» систему і «ганяти» по ній воду. Працювала моя «рацуха» по п’ять годин. Звичайно ж, акумулятор одразу, як з’явиться струм у мережі, заряджаю.

Ось такий існує досвід. Якщо хтось сам щось придумав, аби відносно недорого привести в дію насоси на газових котлах чи просто освітлити оселю, пишіть нам і дзвоніть. Будемо ділитися вашим досвідом. Одна пересторога. «Вічний» двигун не пропонувати!


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»
25 грудня 2022, 13:25 | Кобеляки | Цікаве

1. микола козак / 25 грудня 2022, 15:03 Цитувати
У багатьох є мотоблоки , десь валяються ЗІД , можна навіть з бензокоси та асинхронного електромотора зробити хороший генератор Годиться навіть мотор від старої пралки.Якщо трифазний мотор , то зєднується на зіркуі паралельно обмоткам ставляться конденсатори , тільки не електроліти , ємністю 20-50 мкф 300в , в залежності від потужності мотора , приводиться в рух ДВЗ , дає 220 в .На ютуб тисячі інструкцій , як це зробити.В мене такий генератор працює.

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.