Більшість українців купують товари зі знижкою
Близько половини виручки вітчизняних магазинів генерують товари, які продаються із знижкою. Заразі 75% українців обирають продукцію за зниженою ціною. Такі дані дослідження «Динаміка сектору FMCG: food, non-food, drogerie» повідомила Асоціація ритейлерів України.
«Купівля товарів зі знижкою є однією з найуживаніших стратегій заощадження українців у відповідь на зростання цін. 75% покупців регулярно купують, активно шукають знижки або навіть готові змінювати звичний магазин на той, де привабливіші промо», — йдеться в повідомленні.
За підрахунками аналітиків, фактично близько половини усієї виручки магазинів — 56% у секторі продовольчих товарів та 49% у секторі непродовольчих — генерують товари зі зниженою ціною.
Разом із пошуком найвигідніших цін українці, намагаючись раціоналізувати свій споживчий кошик, вимушено змінюють структуру його наповнення.
Так, помітно зменшилася частка алкоголю та кондитерських виробів і снеків у витратах, а, наприклад, на фоні різкого здорожчання шоколаду витрати перерозподілилися на користь нешоколадних кондитерських виробів.
Водночас аналітики помітили зростання у покупках частки готової кулінарії, готових до вживання риби, морепродуктів та м’ясних виробів (у т.ч. тривалого зберігання), що пояснюється зміною споживацьких настроїв у бік зручності.
Також зростає популярність продукції власних торговельних марок (ВРМ) мереж, зокрема непродовольчих товарів та парфумерних магазинів. 43% покупців обирають ВТМ саме через їх більш низьку ціну, порівняно із зіставними товарами інших брендів.
Додати коментар